Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 23. szombat, 11:37


Tegnap nyomtam egy Pécs-Siófok üzleti utat. A céges Mondeo helyett a sajátomat választottam - amit nem is bántam meg.
Már sokszor megtettem ezt a távot, de ilyen kellemes élményben még nem volt részem. Sorolnám:
- halk suhanás a kihalt utakon, közben kedvenc zenéim (Sasha - Involver, illetve Chemical Brothers - Further albumok)
- néha egy-egy élménydús előzés, kamionokat kettesével, ahogy illik
- Pécs előtt (a 66-os úton) van egy dombos rész, ahol szinte repül az autó - 120 km/h alatt bűn arra járni
- nehéz forgalmi helyzetben, a péntek délutáni dugóban egy 5-ös és egy X3-as is kisegített ami ismét kellemes benyomás a BMW-s társadalomról
- és a legszebb élmény: felfelé autózás a hegyen Mánfa után, a 66-oson. Két sáv kihasználása, a "halandók" kerülgetése, DSC ki, brutál nyomaték, 70-90-100-as tempó kanyartól függően.... hát ez volt a hab és a meggy a tortán, mindenkinek ajánlom!

Kösz, hogy megoszthattam az élményemet

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 13:57


Coyote írta:
kleroo írta: Köszi a sok véleményt.
Sikerült megkavarni
A 6 sebességes váltó viszont még tényleg elég nagy plusz. Hiába kell többet váltani,azért gondolom 6.ban csak sokkal kevesebbet forog mint a korábbi 5gangossal azonos sebességen.
De amúgy meglepő,hogy mennyire nem nyúltak hozzá.Csak az orrát átplasztikázták.
Azt hittem/reméltem több frissítés volt.Pl egy hátsó 3. fejtámla+normális öv,valamint a hátsó utasoknak is mehetne a klímából,és nem csak az a reteszelhető hamutartó/lyuk lenne nekik.

A két 3 literes dízelmotor között mi a különbség? Sima update, vagy új motor mint a 20d esetében.(melyik a tartósabb?)


Most ezt nem értem, nekem hárompontos öv van hátul mindenhol, és három fejtámla. Mit hiányolsz?

A klíma amúgy az ülés alatt tud hátrafújni, vagy nem? Tényleg smucigság kispórolni a levegő hátravezetését, egy szaros Superbben is megvan.


2004-től széria

elötte is elérhető volt, de akkor még feláras extraként

A klíma az ülés alatt megy hátra ez igaz. Viszont az E46 ugye 1998-ban jelent meg, ami azt jelenti, hogy 1996-os tervezés/fejlesztés minimum. Hol volt akkor még a superb...

Ezért az E90-ben már benne van...

Amúgy meg sokan úgyis sokat fúrnak/faragnak/hegesztenek az autójukon. Kell szerezni egy E90 hátsó kivezetést és belefaragni az E46-ba..



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 12:48


kleroo írta: Köszi a sok véleményt.
Sikerült megkavarni
A 6 sebességes váltó viszont még tényleg elég nagy plusz. Hiába kell többet váltani,azért gondolom 6.ban csak sokkal kevesebbet forog mint a korábbi 5gangossal azonos sebességen.
De amúgy meglepő,hogy mennyire nem nyúltak hozzá.Csak az orrát átplasztikázták.
Azt hittem/reméltem több frissítés volt.Pl egy hátsó 3. fejtámla+normális öv,valamint a hátsó utasoknak is mehetne a klímából,és nem csak az a reteszelhető hamutartó/lyuk lenne nekik.

A két 3 literes dízelmotor között mi a különbség? Sima update, vagy új motor mint a 20d esetében.(melyik a tartósabb?)


Most ezt nem értem, nekem hárompontos öv van hátul mindenhol, és három fejtámla. Mit hiányolsz?

A klíma amúgy az ülés alatt tud hátrafújni, vagy nem? Tényleg smucigság kispórolni a levegő hátravezetését, egy szaros Superbben is megvan.

státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 11:05


Köszi a sok véleményt.
Sikerült megkavarni
A 6 sebességes váltó viszont még tényleg elég nagy plusz. Hiába kell többet váltani,azért gondolom 6.ban csak sokkal kevesebbet forog mint a korábbi 5gangossal azonos sebességen.
De amúgy meglepő,hogy mennyire nem nyúltak hozzá.Csak az orrát átplasztikázták.
Azt hittem/reméltem több frissítés volt.Pl egy hátsó 3. fejtámla+normális öv,valamint a hátsó utasoknak is mehetne a klímából,és nem csak az a reteszelhető hamutartó/lyuk lenne nekik.

A két 3 literes dízelmotor között mi a különbség? Sima update, vagy új motor mint a 20d esetében.(melyik a tartósabb?)

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 00:32


kempelen írta:
TheMan írta: Így igaz, de talán könnyebb szerezni egy bármilyen ajtókárpitot szép fogantyúval,
mint egy makulátlanan jacquard /anthrazit J/E kárpitot.

(és talán szociálisabb az ára is)


Ohh csupán 106 000,- királyi magyar forint az ára... (H9AT)

Ez nem szociális?



hülyének is megéri.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 23:34


TheMan írta: Így igaz, de talán könnyebb szerezni egy bármilyen ajtókárpitot szép fogantyúval,
mint egy makulátlanan jacquard /anthrazit J/E kárpitot.

(és talán szociálisabb az ára is)


Ohh csupán 106 000,- királyi magyar forint az ára... (H9AT)

Ez nem szociális?



TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 23:13


Ahogy néztem 3 műanyaghegesztés fogja a kárpithoz, más nem.

Ha van pontosabb infód oszd meg kérlek.........




nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 23:03


TheMan írta: Így igaz, de talán könnyebb szerezni egy bármilyen ajtókárpitot szép fogantyúval,
mint egy makulátlanan jacquard /anthrazit J/E kárpitot.

(és talán szociálisabb az ára is)



most kaptam 2 garnitúrát, kasza mestertől ebből lesz egy garnitúra hibátlan

neten már találtam infót hogy kell, de már előre fázom tőle


TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 22:50


Így igaz, de talán könnyebb szerezni egy bármilyen ajtókárpitot szép fogantyúval,
mint egy makulátlanan jacquard /anthrazit J/E kárpitot.

(és talán szociálisabb az ára is)

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 22:46


TheMan írta: Jól hangzik

Nekem is van egy ilyen gondom, mert valami pakolásnál össze cs..ték az ajtóbehúzó fogantyút, és mondanom se kell mennyire zavar.

Kíváncsi vagyok Horni véleményére, hátha kisebb beavatkozással orvosolható.



Ennek persze lesz egy előfeltétele:

Nevezetesen, hogy esetleges csere elött kell szerezned egy másik ajtókárpitot, mert csak külön kapaszkodó nem kapható.



TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 22:42


Jól hangzik

Nekem is van egy ilyen gondom, mert valami pakolásnál össze cs..ték az ajtóbehúzó fogantyút, és mondanom se kell mennyire zavar.

Kíváncsi vagyok Horni véleményére, hátha kisebb beavatkozással orvosolható.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 22:36


TheMan írta:
nickname írta: Valakinek van tapasztalata, ajtópanelén kárpit és fogantyú cserével kapcsolatban ?


Sajnos egyben van a 2 elem. Az ajtókárpit meg aranyárban van.
Hogy le lehet -e "fejteni" a kárpitról a kilincset az biztos, de hogy rögzíted a másikat esztétikusan az egy másik kérdés.



Kérdezzétek meg Horit.

Ő már jobbra-balra, előre-hárta, le és fel szerelgette már a kapaszkodókat a bőrözés miatt.

Elvileg egyébként csavarral rögzíthető, ha csak a műanyagforrasztás tetejét vágod le levételkor...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 20. szerda, 22:37

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 22:35


Robinson írta: Kempelen, Te most Vyacheslav Vasilyevich Tikhonov-ot vagy Stirlitz-et csipázod?


Két Stirlitz áll egymással szemben.
- Stirlitz - gondolja az egyik.
- Stirlitz - gondolja a másik.
- Ez hülye! - gondolja a tükör.


Stirlitz-et csipázom...







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 20. szerda, 22:49

TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 22:33


nickname írta: Valakinek van tapasztalata, ajtópanelén kárpit és fogantyú cserével kapcsolatban ?


Sajnos egyben van a 2 elem. Az ajtókárpit meg aranyárban van.
Hogy le lehet -e "fejteni" a kárpitról a kilincset az biztos, de hogy rögzíted a másikat esztétikusan az egy másik kérdés.



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 22:08


Kempelen, Te most Vyacheslav Vasilyevich Tikhonov-ot vagy Stirlitz-et csipázod?