anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 23:14


Bero írta: Akkor megnyugodtam A másik,hogy azért folyik a hűtővizem,mert a hűtőm műanyag oldala repedt és ott folyik el a víz. Ez oké,de mi van ha a bontott is megfogja adni magát? Gondolom cumi Lehet hülyeség,de szokták tuningolni a hűtőrendszert? Gondolok itt nagyon felületű hűtőre stb.. Mert,ha igen és ezzel nem ártanák a kocsinak akkor lehet veszek egy újat-jobbat


Szerinted,gondolod,befér oda másik hűtő? nagyobb? más kivezetésekkel?
Ne azt vedd alapul ahol átfaragják a fél elejét a kocsinak,mert versenyeznek vele,és oda kell,vagy valami.
Szerintem hűtőt ujjat vegyél,ne bontottat,le van róla a gond,egy pár évig legalább.Én biztos nem vennék hűtőbe bontottat. én 35 ért vagy menyiért vettem a Schiedmanntól és tökéletesen stimmelt,és szuperül mükszik. Neked se sokkal drágább mert a tiedbe gondolom kisebb kel.[/quote]

Én akkor most leírom mi a tervem (egyszer) mivel ha eladnám az autóm és vennék nagyobb motorosat 1: nem lennék a pénzemnél,ezt már buktam 2: Már nagyon megszerettem ezzel a sok hibájával is a vasat Tehát szeretnék egyszer nagyobb motort belerakni. Én nem verseny hűtőre gondoltam hanem pl: mint a tied,tehát egy 330I hűtőjét (egy 330I motorja lenne a tervem ) Ezért érdekelne a gyári nagyobb motoros hűtő terve ha netalántán egyszer... Tudnék is szerezni komplett motort,kábelekkel vezérléssel váltóval nem is drágán garival. Esetleg,ha megvenném akkor miket kéne még átalakítanom? Felfüggesztésem és a fékeim a kelleténél jóvan nagyobbak/jobbak mint a mostanihoz kellenének tehát ehhez nem kéne hozzányúlni. Difit,gardán tengelyt stb miket kéne még cserélnem?[/quote]

Bolond vagy? ne írj ilyet ide,mert kiröhögnek Akkor nézz egy nagyobb motorost,sokan úgy is szabadulnának tőle,mert drága a benzin. A tied kis motoros,jó csere alap,beszámittásra tökéletes,nem eladni kell. Kis fogyasztásúval jobban tudsz kavarni,mint nagymotorossal. Azért gondold meg,jövőre lesz vagy 450 a benzin.
Hűtő kicsit drágább,de az se mindegy automata,manuális,és automata klíma van e benne.
http://www.schmiedmann.hu/17%2...reses.aspx
persze most a picsába van az euró azért, én még 35 ért vettem a 6 hengereshez.


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 23:08


Akkor megnyugodtam A másik,hogy azért folyik a hűtővizem,mert a hűtőm műanyag oldala repedt és ott folyik el a víz. Ez oké,de mi van ha a bontott is megfogja adni magát? Gondolom cumi Lehet hülyeség,de szokták tuningolni a hűtőrendszert? Gondolok itt nagyon felületű hűtőre stb.. Mert,ha igen és ezzel nem ártanák a kocsinak akkor lehet veszek egy újat-jobbat [/quote]

Szerinted,gondolod,befér oda másik hűtő? nagyobb? más kivezetésekkel?
Ne azt vedd alapul ahol átfaragják a fél elejét a kocsinak,mert versenyeznek vele,és oda kell,vagy valami.
Szerintem hűtőt ujjat vegyél,ne bontottat,le van róla a gond,egy pár évig legalább.Én biztos nem vennék hűtőbe bontottat. én 35 ért vagy menyiért vettem a Schiedmanntól és tökéletesen stimmelt,és szuperül mükszik. Neked se sokkal drágább mert a tiedbe gondolom kisebb kel.[/quote]

Én akkor most leírom mi a tervem (egyszer) mivel ha eladnám az autóm és vennék nagyobb motorosat 1: nem lennék a pénzemnél,ezt már buktam 2: Már nagyon megszerettem ezzel a sok hibájával is a vasat Tehát szeretnék egyszer nagyobb motort belerakni. Én nem verseny hűtőre gondoltam hanem pl: mint a tied,tehát egy 330I hűtőjét (egy 330I motorja lenne a tervem ) Ezért érdekelne a gyári nagyobb motoros hűtő terve ha netalántán egyszer... Tudnék is szerezni komplett motort,kábelekkel vezérléssel váltóval nem is drágán garival. Esetleg,ha megvenném akkor miket kéne még átalakítanom? Felfüggesztésem és a fékeim a kelleténél jóvan nagyobbak/jobbak mint a mostanihoz kellenének tehát ehhez nem kéne hozzányúlni. Difit,gardán tengelyt stb miket kéne még cserélnem?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 23:02


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Nos,épp ma jártam meg Szarvast Kovács Zsoltinál. Nem csalódtam benne Egyből megmondta az indítási gondom,hogy mi a baja, az önindítóm szart be.. A hűtővizem is folyik azt is megnézte és a hűtőm oldalán a műanyag rész repedt meg és ott folyik csak nehezen vettem észre.. A diag volt a legrosszabb,rengeteg hibakódom volt amit eltárolt,a legjobb amit a szolnoki okos szerelőm mondott,hogy azért világít a lufilámpám,mert az ülésfoglaltság jelzőm rossz. Aha,ma kiderült,hogy a légzsák vezérlőmnél van a gond nem az ülésnél... Imádom az ilyen csodaszerelőket,ha ezt előbb viszem el Szarvasra akkor nem vagdosom szét az ülés alját! Mondjuk nem történt nagy gond csak vissza kell majd forrasztanom. Hihetetlen,hogy vannak ilyen szerelők mint Szolnokon. Ebből az írásomból csak azt akartam mondani,hogy nekem megéri kifizetni az útiköltséget,mert így legalább egyből megtudom a pontos hibákat. Ja,és a legjobb,hogy a diagért plusz törlésért nem is kért pénzt! Nem nyalásként írom,de nagyon elégedett vagyok Zsoltival mindenkinek csak ajánlani tudom

Végül is,a generátornak mi baja van? azt tudjátok már?
ezért pofáztam,hogy várjál már azzal a benzinnyomás szabályozóval. Annyira kapkodsz mindig.
Most aztán nézhetnél
Egyértelmű. Önindítót akartam írni,véletlen írtam generátort.Ha az a rossz, minek újat venni,főleg hogy garit is kapsz rá.


Generátornak semmi baja Még jó,hogy vártam vele egy kicsit! Így csak hűtőt kell vennem meg egy önindítót Bontottat tudok szerezni (Kasza mestertől) és ad rá garanciát is! Szerinted jó ötlet?




Akkor megnyugodtam A másik,hogy azért folyik a hűtővizem,mert a hűtőm műanyag oldala repedt és ott folyik el a víz. Ez oké,de mi van ha a bontott is megfogja adni magát? Gondolom cumi Lehet hülyeség,de szokták tuningolni a hűtőrendszert? Gondolok itt nagyon felületű hűtőre stb.. Mert,ha igen és ezzel nem ártanák a kocsinak akkor lehet veszek egy újat-jobbat


Szerinted,gondolod,befér oda másik hűtő? nagyobb? más kivezetésekkel?
Ne azt vedd alapul ahol átfaragják a fél elejét a kocsinak,mert versenyeznek vele,és oda kell,vagy valami.
Szerintem hűtőt ujjat vegyél,ne bontottat,le van róla a gond,egy pár évig legalább.Én biztos nem vennék hűtőbe bontottat. én 35 ért vagy menyiért vettem a Schiedmanntól és tökéletesen stimmelt,és szuperül mükszik. Neked se sokkal drágább mert a tiedbe gondolom kisebb kel.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 22:51


anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Nos,épp ma jártam meg Szarvast Kovács Zsoltinál. Nem csalódtam benne Egyből megmondta az indítási gondom,hogy mi a baja, az önindítóm szart be.. A hűtővizem is folyik azt is megnézte és a hűtőm oldalán a műanyag rész repedt meg és ott folyik csak nehezen vettem észre.. A diag volt a legrosszabb,rengeteg hibakódom volt amit eltárolt,a legjobb amit a szolnoki okos szerelőm mondott,hogy azért világít a lufilámpám,mert az ülésfoglaltság jelzőm rossz. Aha,ma kiderült,hogy a légzsák vezérlőmnél van a gond nem az ülésnél... Imádom az ilyen csodaszerelőket,ha ezt előbb viszem el Szarvasra akkor nem vagdosom szét az ülés alját! Mondjuk nem történt nagy gond csak vissza kell majd forrasztanom. Hihetetlen,hogy vannak ilyen szerelők mint Szolnokon. Ebből az írásomból csak azt akartam mondani,hogy nekem megéri kifizetni az útiköltséget,mert így legalább egyből megtudom a pontos hibákat. Ja,és a legjobb,hogy a diagért plusz törlésért nem is kért pénzt! Nem nyalásként írom,de nagyon elégedett vagyok Zsoltival mindenkinek csak ajánlani tudom

Végül is,a generátornak mi baja van? azt tudjátok már?
ezért pofáztam,hogy várjál már azzal a benzinnyomás szabályozóval. Annyira kapkodsz mindig.
Most aztán nézhetnél
Egyértelmű. Önindítót akartam írni,véletlen írtam generátort.Ha az a rossz, minek újat venni,főleg hogy garit is kapsz rá.


Generátornak semmi baja Még jó,hogy vártam vele egy kicsit! Így csak hűtőt kell vennem meg egy önindítót Bontottat tudok szerezni (Kasza mestertől) és ad rá garanciát is! Szerinted jó ötlet?




Akkor megnyugodtam A másik,hogy azért folyik a hűtővizem,mert a hűtőm műanyag oldala repedt és ott folyik el a víz. Ez oké,de mi van ha a bontott is megfogja adni magát? Gondolom cumi Lehet hülyeség,de szokták tuningolni a hűtőrendszert? Gondolok itt nagyon felületű hűtőre stb.. Mert,ha igen és ezzel nem ártanák a kocsinak akkor lehet veszek egy újat-jobbat

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 22:43


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Nos,épp ma jártam meg Szarvast Kovács Zsoltinál. Nem csalódtam benne Egyből megmondta az indítási gondom,hogy mi a baja, az önindítóm szart be.. A hűtővizem is folyik azt is megnézte és a hűtőm oldalán a műanyag rész repedt meg és ott folyik csak nehezen vettem észre.. A diag volt a legrosszabb,rengeteg hibakódom volt amit eltárolt,a legjobb amit a szolnoki okos szerelőm mondott,hogy azért világít a lufilámpám,mert az ülésfoglaltság jelzőm rossz. Aha,ma kiderült,hogy a légzsák vezérlőmnél van a gond nem az ülésnél... Imádom az ilyen csodaszerelőket,ha ezt előbb viszem el Szarvasra akkor nem vagdosom szét az ülés alját! Mondjuk nem történt nagy gond csak vissza kell majd forrasztanom. Hihetetlen,hogy vannak ilyen szerelők mint Szolnokon. Ebből az írásomból csak azt akartam mondani,hogy nekem megéri kifizetni az útiköltséget,mert így legalább egyből megtudom a pontos hibákat. Ja,és a legjobb,hogy a diagért plusz törlésért nem is kért pénzt! Nem nyalásként írom,de nagyon elégedett vagyok Zsoltival mindenkinek csak ajánlani tudom

Végül is,a generátornak mi baja van? azt tudjátok már?
ezért pofáztam,hogy várjál már azzal a benzinnyomás szabályozóval. Annyira kapkodsz mindig.
Most aztán nézhetnél
Egyértelmű. Önindítót akartam írni,véletlen írtam generátort.Ha az a rossz, minek újat venni,főleg hogy garit is kapsz rá.


Generátornak semmi baja Még jó,hogy vártam vele egy kicsit! Így csak hűtőt kell vennem meg egy önindítót Bontottat tudok szerezni (Kasza mestertől) és ad rá garanciát is! Szerinted jó ötlet?




Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 22:40


anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Nos,épp ma jártam meg Szarvast Kovács Zsoltinál. Nem csalódtam benne Egyből megmondta az indítási gondom,hogy mi a baja, az önindítóm szart be.. A hűtővizem is folyik azt is megnézte és a hűtőm oldalán a műanyag rész repedt meg és ott folyik csak nehezen vettem észre.. A diag volt a legrosszabb,rengeteg hibakódom volt amit eltárolt,a legjobb amit a szolnoki okos szerelőm mondott,hogy azért világít a lufilámpám,mert az ülésfoglaltság jelzőm rossz. Aha,ma kiderült,hogy a légzsák vezérlőmnél van a gond nem az ülésnél... Imádom az ilyen csodaszerelőket,ha ezt előbb viszem el Szarvasra akkor nem vagdosom szét az ülés alját! Mondjuk nem történt nagy gond csak vissza kell majd forrasztanom. Hihetetlen,hogy vannak ilyen szerelők mint Szolnokon. Ebből az írásomból csak azt akartam mondani,hogy nekem megéri kifizetni az útiköltséget,mert így legalább egyből megtudom a pontos hibákat. Ja,és a legjobb,hogy a diagért plusz törlésért nem is kért pénzt! Nem nyalásként írom,de nagyon elégedett vagyok Zsoltival mindenkinek csak ajánlani tudom

Végül is,a generátornak mi baja van? azt tudjátok már?
ezért pofáztam,hogy várjál már azzal a benzinnyomás szabályozóval. Annyira kapkodsz mindig.
Most aztán nézhetnél



Generátornak semmi baja Még jó,hogy vártam vele egy kicsit! Így csak hűtőt kell vennem meg egy önindítót Bontottat tudok szerezni (Kasza mestertől) és ad rá garanciát is! Szerinted jó ötlet?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 22:33


Bero írta: Sziasztok! Nos,épp ma jártam meg Szarvast Kovács Zsoltinál. Nem csalódtam benne Egyből megmondta az indítási gondom,hogy mi a baja, az önindítóm szart be.. A hűtővizem is folyik azt is megnézte és a hűtőm oldalán a műanyag rész repedt meg és ott folyik csak nehezen vettem észre.. A diag volt a legrosszabb,rengeteg hibakódom volt amit eltárolt,a legjobb amit a szolnoki okos szerelőm mondott,hogy azért világít a lufilámpám,mert az ülésfoglaltság jelzőm rossz. Aha,ma kiderült,hogy a légzsák vezérlőmnél van a gond nem az ülésnél... Imádom az ilyen csodaszerelőket,ha ezt előbb viszem el Szarvasra akkor nem vagdosom szét az ülés alját! Mondjuk nem történt nagy gond csak vissza kell majd forrasztanom. Hihetetlen,hogy vannak ilyen szerelők mint Szolnokon. Ebből az írásomból csak azt akartam mondani,hogy nekem megéri kifizetni az útiköltséget,mert így legalább egyből megtudom a pontos hibákat. Ja,és a legjobb,hogy a diagért plusz törlésért nem is kért pénzt! Nem nyalásként írom,de nagyon elégedett vagyok Zsoltival mindenkinek csak ajánlani tudom

Végül is,a generátornak mi baja van? azt tudjátok már?
ezért pofáztam,hogy várjál már azzal a benzinnyomás szabályozóval. Annyira kapkodsz mindig.
Most aztán nézhetnél



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 05. szerda, 22:35


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 16:31


Sziasztok! Nos,épp ma jártam meg Szarvast Kovács Zsoltinál. Nem csalódtam benne Egyből megmondta az indítási gondom,hogy mi a baja, az önindítóm szart be.. A hűtővizem is folyik azt is megnézte és a hűtőm oldalán a műanyag rész repedt meg és ott folyik csak nehezen vettem észre.. A diag volt a legrosszabb,rengeteg hibakódom volt amit eltárolt,a legjobb amit a szolnoki okos szerelőm mondott,hogy azért világít a lufilámpám,mert az ülésfoglaltság jelzőm rossz. Aha,ma kiderült,hogy a légzsák vezérlőmnél van a gond nem az ülésnél... Imádom az ilyen csodaszerelőket,ha ezt előbb viszem el Szarvasra akkor nem vagdosom szét az ülés alját! Mondjuk nem történt nagy gond csak vissza kell majd forrasztanom. Hihetetlen,hogy vannak ilyen szerelők mint Szolnokon. Ebből az írásomból csak azt akartam mondani,hogy nekem megéri kifizetni az útiköltséget,mert így legalább egyből megtudom a pontos hibákat. Ja,és a legjobb,hogy a diagért plusz törlésért nem is kért pénzt! Nem nyalásként írom,de nagyon elégedett vagyok Zsoltival mindenkinek csak ajánlani tudom

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 16:21


[quote="kempelen"]
Bero írta:
m_attila írta: elemcserék, +fényezés ...

ennyi

Király És minden szépen fog állni rajta?


Érdeklődj 330d kollegától:

http://www.bmwfanatics.hu/tagok/330d.html

Ő is egy facelift elötti példányt épített át.



Köszi!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 13:40


[quote="Bero"]
m_attila írta: elemcserék, +fényezés ...

ennyi

Király És minden szépen fog állni rajta?


Érdeklődj 330d kollegától:

http://www.bmwfanatics.hu/tagok/330d.html

Ő is egy facelift elötti példányt épített át.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 12:31


[quote="m_attila"]elemcserék, +fényezés ...

ennyi

Király És minden szépen fog állni rajta?

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 12:18


elemcserék, +fényezés ...

ennyi

Bero írta:
Coyote írta:
Bero írta: Hali! Valaki próbált már facelift előtti E46-ot facelift-ezni? Egyáltalán meglehet csinálni? Gondolom új sárvédők,motorháztető,lámpák és bajúszléc kell. Egyik szolnoki ismerősöm azt állítja a kocsijáról,hogy ő csinálta faceliftesre,mert neki is olyan volt mint az enyém! Lehetséges? Köszi



Tuti, hogy meg lehet csinálni. A BMW sem hülye, az alapokhoz nyúlni nem gazdaságos!

Sárvédő csere vagy átszabás, géptető, lámpa, bajuszléc, lökös, hátul meg csak lámpatestek, és kész is... Minimál meló egy karosszériásnak.




Köszi




Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 12:09


Coyote írta:
Bero írta: Hali! Valaki próbált már facelift előtti E46-ot facelift-ezni? Egyáltalán meglehet csinálni? Gondolom új sárvédők,motorháztető,lámpák és bajúszléc kell. Egyik szolnoki ismerősöm azt állítja a kocsijáról,hogy ő csinálta faceliftesre,mert neki is olyan volt mint az enyém! Lehetséges? Köszi



Tuti, hogy meg lehet csinálni. A BMW sem hülye, az alapokhoz nyúlni nem gazdaságos!

Sárvédő csere vagy átszabás, géptető, lámpa, bajuszléc, lökös, hátul meg csak lámpatestek, és kész is... Minimál meló egy karosszériásnak.




Köszi


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 07:03


Bero írta: Hali! Valaki próbált már facelift előtti E46-ot facelift-ezni? Egyáltalán meglehet csinálni? Gondolom új sárvédők,motorháztető,lámpák és bajúszléc kell. Egyik szolnoki ismerősöm azt állítja a kocsijáról,hogy ő csinálta faceliftesre,mert neki is olyan volt mint az enyém! Lehetséges? Köszi



Tuti, hogy meg lehet csinálni. A BMW sem hülye, az alapokhoz nyúlni nem gazdaságos!

Sárvédő csere vagy átszabás, géptető, lámpa, bajuszléc, lökös, hátul meg csak lámpatestek, és kész is... Minimál meló egy karosszériásnak.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 05. szerda, 07:05

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 00:13


Hali! Valaki próbált már facelift előtti E46-ot facelift-ezni? Egyáltalán meglehet csinálni? Gondolom új sárvédők,motorháztető,lámpák és bajúszléc kell. Egyik szolnoki ismerősöm azt állítja a kocsijáról,hogy ő csinálta faceliftesre,mert neki is olyan volt mint az enyém! Lehetséges? Köszi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 05. szerda, 00:14