anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 21:40


jons írta:
hil írta:
Bocsáss meg, de úgy emlékszem, hogy nem a gyári szűrőről, hanem a moshatóról kért véleményeket, tapasztalatot. Vagy rosszul értelmeztem volna az eredeti kérdést?



Nem, jól értelmezted a kérdést én csak ellentmondtam neked. Csak viccből. Azért volt a sörös ikon. Beronak kb ez a szűrő az utolsó dolog amit meg kell oldania a kocsiján.

Anubisz
Nekem nem fekete a szűrőm. Nem megyek poros helyeken. Nekem a megtett távolság 95% országút.


Gondolod én szántani járok vele? mégis egész kisállattemető van benne,
Pestieket már ne is említsem.
Amúgy 20 000/5% az is 1000km ha csak annyi a földút,az is telerakja


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 22. szombat, 21:43

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 21:37


jons írta:
hil írta:
Bero írta: Köszönöm a hozzászólásokat! Hétfőn már rendelem is meg a sima gyári papír szűrőt!


kb 15 éve használok minden autómban mosható levegő szűrőt, most a BMW-ben is. Soha nem volt semmi bajom vele és egyik autómban sem kellett légtömegmérőt cserélnem.


4 éve használok teljesen gyári szűrőt, sőt most már nem is cserélem minden olajcserekor és semmi bajom nincs vele.



Az a Gif te nagy macskabarát vagy

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 21:36


hil írta:
Bocsáss meg, de úgy emlékszem, hogy nem a gyári szűrőről, hanem a moshatóról kért véleményeket, tapasztalatot. Vagy rosszul értelmeztem volna az eredeti kérdést?



Nem, jól értelmezted a kérdést én csak ellentmondtam neked. Csak viccből. Azért volt a sörös ikon. Beronak kb ez a szűrő az utolsó dolog amit meg kell oldania a kocsiján.

Anubisz
Nekem nem fekete a szűrőm. Nem megyek poros helyeken. Nekem a megtett távolság 95% országút.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 21:26


jons írta:
hil írta:
Bero írta: Köszönöm a hozzászólásokat! Hétfőn már rendelem is meg a sima gyári papír szűrőt!


kb 15 éve használok minden autómban mosható levegő szűrőt, most a BMW-ben is. Soha nem volt semmi bajom vele és egyik autómban sem kellett légtömegmérőt cserélnem.


4 éve használok teljesen gyári szűrőt, sőt most már nem is cserélem minden olajcserekor és semmi bajom nincs vele.



Ezt ne reklámozd itt,ez szentségtörés gondolom láttál már légszűrőt 20 000 után fekete a sárga helyett. már ha nem vákumba használod
Lehet fél literrel kevesebbet enne a kocsid.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 22. szombat, 21:27

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 21:26


jons írta:
hil írta:
Bero írta: Köszönöm a hozzászólásokat! Hétfőn már rendelem is meg a sima gyári papír szűrőt!


kb 15 éve használok minden autómban mosható levegő szűrőt, most a BMW-ben is. Soha nem volt semmi bajom vele és egyik autómban sem kellett légtömegmérőt cserélnem.


4 éve használok teljesen gyári szűrőt, sőt most már nem is cserélem minden olajcserekor és semmi bajom nincs vele.



Bocsáss meg, de úgy emlékszem, hogy nem a gyári szűrőről, hanem a moshatóról kért véleményeket, tapasztalatot. Vagy rosszul értelmeztem volna az eredeti kérdést?



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 21:11


hil írta:
Bero írta: Köszönöm a hozzászólásokat! Hétfőn már rendelem is meg a sima gyári papír szűrőt!


kb 15 éve használok minden autómban mosható levegő szűrőt, most a BMW-ben is. Soha nem volt semmi bajom vele és egyik autómban sem kellett légtömegmérőt cserélnem.


4 éve használok teljesen gyári szűrőt, sőt most már nem is cserélem minden olajcserekor és semmi bajom nincs vele.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 19:52


Bero írta: Köszönöm a hozzászólásokat! Hétfőn már rendelem is meg a sima gyári papír szűrőt!


kb 15 éve használok minden autómban mosható levegő szűrőt, most a BMW-ben is. Soha nem volt semmi bajom vele és egyik autómban sem kellett légtömegmérőt cserélnem.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 22. szombat, 19:52


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 18:43


Köszönöm a hozzászólásokat! Hétfőn már rendelem is meg a sima gyári papír szűrőt!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 18:03


hil írta:
Bero írta: Amúgy mi a különbség a sima papír és ez a sportszűrő közt? Csak,mert nagyjából egy árban mozognak.


Az, hogy ezt csak egyszer kell megvenned, aztán amikor gondolod, kimosod, olajozod. Több használótól azt hallottam, hogy elinduláskor nyomatékosabb a motor, de később már nincs érezhető hatása.
Én régen B Vectrához faragtam tornádó csövet, nagyon sokat csináltam belőle, rengeteget mértem szélcsatornában mire kijött a végleges darab és én is mosható szűrővel használtam. Úgy is teszteltem a csöveket, hogy beletettem mások autójába (több autón folytak ezek, több vezetővel)és kérdeztem, mi a tapasztalat. Persze ők nem tudták, hogy mikor melyik verzió volt benne. Érdekes, hogy a végeredmény az volt, hogy mindenki az általam is jónak tartott csövet mondta jónak. Sajnos a BMW-hez nem lehet ezt a csövet berakni, mert nincs hová. Ugyanis a tornádó cső utáni lamináris áramlás kialakulásához kell egy bizonyos veszteségmentes és viszonylag egyenes szakasz, a Bimmerben meg nincs olyan.



És a légtömegmérők 65%-a nem tolerálja, a karbantartásához használt olajat (ha nem ésszel olajozzák és közel van a légtömegmérőhöz a szűrő), és emiatt hamarabb feladja a harcot.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 17:54


hil írta:
Bero írta: Amúgy mi a különbség a sima papír és ez a sportszűrő közt? Csak,mert nagyjából egy árban mozognak.


Az, hogy ezt csak egyszer kell megvenned, aztán amikor gondolod, kimosod, olajozod. Több használótól azt hallottam, hogy elinduláskor nyomatékosabb a motor, de később már nincs érezhető hatása.
Én régen B Vectrához faragtam tornádó csövet, nagyon sokat csináltam belőle, rengeteget mértem szélcsatornában mire kijött a végleges darab és én is mosható szűrővel használtam. Úgy is teszteltem a csöveket, hogy beletettem mások autójába (több autón folytak ezek, több vezetővel)és kérdeztem, mi a tapasztalat. Persze ők nem tudták, hogy mikor melyik verzió volt benne. Érdekes, hogy a végeredmény az volt, hogy mindenki az általam is jónak tartott csövet mondta jónak. Sajnos a BMW-hez nem lehet ezt a csövet berakni, mert nincs hová. Ugyanis a tornádó cső utáni lamináris áramlás kialakulásához kell egy bizonyos veszteségmentes és viszonylag egyenes szakasz, a Bimmerben meg nincs olyan.


Ez már nekünk Kinai


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 17:51


Bero írta: Amúgy mi a különbség a sima papír és ez a sportszűrő közt? Csak,mert nagyjából egy árban mozognak.


Az, hogy ezt csak egyszer kell megvenned, aztán amikor gondolod, kimosod, olajozod. Több használótól azt hallottam, hogy elinduláskor nyomatékosabb a motor, de később már nincs érezhető hatása.
Én régen B Vectrához faragtam tornádó csövet, nagyon sokat csináltam belőle, rengeteget mértem szélcsatornában mire kijött a végleges darab és én is mosható szűrővel használtam. Úgy is teszteltem a csöveket, hogy beletettem mások autójába (több autón folytak ezek, több vezetővel)és kérdeztem, mi a tapasztalat. Persze ők nem tudták, hogy mikor melyik verzió volt benne. Érdekes, hogy a végeredmény az volt, hogy mindenki az általam is jónak tartott csövet mondta jónak. Sajnos a BMW-hez nem lehet ezt a csövet berakni, mert nincs hová. Ugyanis a tornádó cső utáni lamináris áramlás kialakulásához kell egy bizonyos veszteségmentes és viszonylag egyenes szakasz, a Bimmerben meg nincs olyan.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 17:50


kempelen írta:
Bero írta:
jons írta:
anubisz írta:
Nyugodtan megveheted,van ahol 10 ezerrel több.
http://www.deviltuning.hu/?old...rmek=24422
UNIX-ból még levesznek 10% ot. úgy 8000 után veszel tisztító készletet,az 5 rugó.
Nekem is van,semmi gond nincs vele,

1 hónapja még csak 9000 volt,kár hogy nem előbb jutott eszedbe. Már be van olajozva,csak bele kel rakni. Télen kevés a por,a bogár,rá is ér majd nyár elején megtakarítani.


Én tuning pollenszűrőn gondolkodok... az is van? És miért nincs?





Huu,de beteg a képed Amúgy mi a különbség a sima papír és ez a sportszűrő közt? Csak,mert nagyjából egy árban mozognak.


A sport-, és direktszűrők előnye minimális a gyári papírszűrőhöz képest, viszont a kockázati oldal annál jelentősebb.

Csak példaként említem és gondolom nem hiába, hogy a nagy sportmotorok például az M3, M5-ben miért használnak továbbra is papírszűrőt.
Azért mert fontos tényező a motor élettartam, ellenben a versenysporttal ahol ez ugye vajmi kevésbé érdekes.

Szerintem maradj meg a gyári papírszűrőnél. Semmit sem nyersz egy sport- vagy direktszűrővel.



Neki már úgy is mindegy,ma hűtő,és önindítót cserél,szerintem holnap már a bontóba lesz a kocsi

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 17:45


Bero írta:
jons írta:
anubisz írta:
Nyugodtan megveheted,van ahol 10 ezerrel több.
http://www.deviltuning.hu/?old...rmek=24422
UNIX-ból még levesznek 10% ot. úgy 8000 után veszel tisztító készletet,az 5 rugó.
Nekem is van,semmi gond nincs vele,

1 hónapja még csak 9000 volt,kár hogy nem előbb jutott eszedbe. Már be van olajozva,csak bele kel rakni. Télen kevés a por,a bogár,rá is ér majd nyár elején megtakarítani.


Én tuning pollenszűrőn gondolkodok... az is van? És miért nincs?





Huu,de beteg a képed Amúgy mi a különbség a sima papír és ez a sportszűrő közt? Csak,mert nagyjából egy árban mozognak.


A sport-, és direktszűrők előnye minimális a gyári papírszűrőhöz képest, viszont a kockázati oldal annál jelentősebb.

Csak példaként említem és gondolom nem hiába, hogy a nagy sportmotorok például az M3, M5-ben miért használnak továbbra is papírszűrőt.
Azért mert fontos tényező a motor élettartam, ellenben a versenysporttal ahol ez ugye vajmi kevésbé érdekes.

Szerintem maradj meg a gyári papírszűrőnél. Semmit sem nyersz egy sport- vagy direktszűrővel.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 17:37


jons írta:
Bero írta:
Huu,de beteg a képed Amúgy mi a különbség a sima papír és ez a sportszűrő közt? Csak,mert nagyjából egy árban mozognak.


Nagyobb az áteresztőképessége valószínűleg, de ezt (a teljesítmény növekedést), hogy érezze az ember kellene még más olyan módosítást is elvégezni az autón ami sokkal költségesebb ennél.

Az nagyon amatőr,aki ettől vár lóerőket,max leheletnyit megváltozik a nyomatékgörbe,és talán picit kevesebbet eszik,gondolom nem erőlködik úgy a motor a levegő beszívással,mint azon a sűrű papír szűrön. Különbség nem érezhető,max Placebo hatás.


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 17:26


Bero írta:
Huu,de beteg a képed Amúgy mi a különbség a sima papír és ez a sportszűrő közt? Csak,mert nagyjából egy árban mozognak.


Nagyobb az áteresztőképessége valószínűleg, de ezt (a teljesítmény növekedést), hogy érezze az ember kellene még más olyan módosítást is elvégezni az autón ami sokkal költségesebb ennél.