- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2011. október 25. kedd, 21:37
anubisz írta:Osz24 írta:csatis1 írta:YELLOW írta:Osz24 írta: Szisztok!
Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.
Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.
Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.
Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)
Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat
Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.
elöre is köszönöm.
jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....
Ámen
Ezt egyedül is megtudom csinálni vagy nagy mutatvány? Hol találom a szüröt?
Azért ha csináltál volna egy benzinnyomás mérést biztos okosabb lennél,attól függetlenül,hogy a szűrő az kuka. ( nem díszből kel cserélni szinte azonnal átállás után ) ha ramaty állapotba volt a szivattyúd,lehet azt is megzabálta. Ha volt víz a rendszerben,na akkor az alkohol azt is megkötötte legalább.
Nagyon elején jársz a hibakeresésnek. Legalább megnézted volna az aksi feszültségét, és indítás közben is,meg járó motornál,hogy tölt e, szerintem leszívta a sok indítgatás,biztos nem ártana neki, egy teljes éjszakás feltöltés.
állandóan ezzel a benzinnyomásal jössz. ha nem mart szét semmit, full E85-tel nem fog beindulni, főleg ha sokat állt és hideg van.
azt mindenképp le kell engedni. ha leveszi a szűrő előtt a csövet (célszerű kis bilincset beszerezni, mert ha a gyári van rajta nem valószínű, hogy vissza tudod majd húzni), és gyújtást ad, legalább az is kiderül a pumpa megy-e. 50-50-el sem valószínű, hogy beindulna. karbis autók még csak-csak, de ezek már nem igazán. mielőtt bármit cserélne ezt nézze meg. ígyis-úgyis le kell engedni. elvileg 1 hónap alatt nem marná szét, de sosem lehet tudni, mennyire lehet elhasználódva a szűrő, vagy bármi.
amúgy 2,5-3,5 bar között kell lennie a nyomásnak.