anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 23:26

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 23:21


m_attila írta: Az etanoltól el kell indulnia.
100 %os etanolt is lekezeli a bmw , csak a hidegindítás, és hideg motor melletti üzem problémás, lefulladás ilyesmi.

Teszteltük...tudom

m_attila

anubisz írta: Tudod írta,hogy már be se röffen neki,tehát el sem indul.




Hibát is beírt neki,ég a lámpa. úgynézki nagyon megviselte a kocsiját. Mondja,ha nagy nehezen többszöri indításra, gázadással be is indul,3 mp múlva le is fullad,és nem indul utána sem. Hiába ad rá gázt.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 23:17


Az etanoltól el kell indulnia.
100 %os etanolt is lekezeli a bmw , csak a hidegindítás, és hideg motor melletti üzem problémás, lefulladás ilyesmi.

Teszteltük...tudom

m_attila

anubisz írta: Tudod írta,hogy már be se röffen neki,tehát el sem indul.




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 23:13


Tudod írta,hogy már be se röffen neki,tehát el sem indul.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 23:03


Szia

Leengedni sem kell...

csak mindig benzint tankoljon hozzá.


jó lesz..

Attila

esetleg egy új benzinszűrőt ajánlanék


anubisz írta:
m_attila írta: Szia


Tankolj bele benzint, és jó lesz.
Az etanoltól normális, hogy nem indul el, és indulás után gázrálépésre lefullad...ismétlem ez normális.

m_attila




YELLOW írta:
anubisz írta:
Osz24 írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
Osz24 írta: Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.


jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....


Ámen



Ezt egyedül is megtudom csinálni vagy nagy mutatvány? Hol találom a szüröt?


Azért ha csináltál volna egy benzinnyomás mérést biztos okosabb lennél,attól függetlenül,hogy a szűrő az kuka. ( nem díszből kel cserélni szinte azonnal átállás után ) ha ramaty állapotba volt a szivattyúd,lehet azt is megzabálta. Ha volt víz a rendszerben,na akkor az alkohol azt is megkötötte legalább.
Nagyon elején jársz a hibakeresésnek. Legalább megnézted volna az aksi feszültségét, és indítás közben is,meg járó motornál,hogy tölt e, szerintem leszívta a sok indítgatás,biztos nem ártana neki, egy teljes éjszakás feltöltés.


állandóan ezzel a benzinnyomásal jössz. ha nem mart szét semmit, full E85-tel nem fog beindulni, főleg ha sokat állt és hideg van.
azt mindenképp le kell engedni. ha leveszi a szűrő előtt a csövet (célszerű kis bilincset beszerezni, mert ha a gyári van rajta nem valószínű, hogy vissza tudod majd húzni), és gyújtást ad, legalább az is kiderül a pumpa megy-e. 50-50-el sem valószínű, hogy beindulna. karbis autók még csak-csak, de ezek már nem igazán. mielőtt bármit cserélne ezt nézze meg. ígyis-úgyis le kell engedni. elvileg 1 hónap alatt nem marná szét, de sosem lehet tudni, mennyire lehet elhasználódva a szűrő, vagy bármi.
amúgy 2,5-3,5 bar között kell lennie a nyomásnak.




Én is írtam neki privibe, csak tele van tankolva neki mondtam engedje le,és tegyen bele egy 20 l benzint. azt mondja holnap megoldja.




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 23:01


m_attila írta: Szia


Tankolj bele benzint, és jó lesz.
Az etanoltól normális, hogy nem indul el, és indulás után gázrálépésre lefullad...ismétlem ez normális.

m_attila




YELLOW írta:
anubisz írta:
Osz24 írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
Osz24 írta: Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.


jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....


Ámen



Ezt egyedül is megtudom csinálni vagy nagy mutatvány? Hol találom a szüröt?


Azért ha csináltál volna egy benzinnyomás mérést biztos okosabb lennél,attól függetlenül,hogy a szűrő az kuka. ( nem díszből kel cserélni szinte azonnal átállás után ) ha ramaty állapotba volt a szivattyúd,lehet azt is megzabálta. Ha volt víz a rendszerben,na akkor az alkohol azt is megkötötte legalább.
Nagyon elején jársz a hibakeresésnek. Legalább megnézted volna az aksi feszültségét, és indítás közben is,meg járó motornál,hogy tölt e, szerintem leszívta a sok indítgatás,biztos nem ártana neki, egy teljes éjszakás feltöltés.


állandóan ezzel a benzinnyomásal jössz. ha nem mart szét semmit, full E85-tel nem fog beindulni, főleg ha sokat állt és hideg van.
azt mindenképp le kell engedni. ha leveszi a szűrő előtt a csövet (célszerű kis bilincset beszerezni, mert ha a gyári van rajta nem valószínű, hogy vissza tudod majd húzni), és gyújtást ad, legalább az is kiderül a pumpa megy-e. 50-50-el sem valószínű, hogy beindulna. karbis autók még csak-csak, de ezek már nem igazán. mielőtt bármit cserélne ezt nézze meg. ígyis-úgyis le kell engedni. elvileg 1 hónap alatt nem marná szét, de sosem lehet tudni, mennyire lehet elhasználódva a szűrő, vagy bármi.
amúgy 2,5-3,5 bar között kell lennie a nyomásnak.




Én is írtam neki privibe, csak tele van tankolva neki mondtam engedje le,és tegyen bele egy 20 l benzint. azt mondja holnap megoldja.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 22:58


Bero írta:
hil írta:
YELLOW írta:

már Bero-val is vetettél egy kész guminyomás állomást, hogy mérni tudjon.
kb. 90%, hanem 99%, hogy csak az üzemanyag a baja. először úgyis a szűrőt enné meg, azt meg észreveszi, ha leszedi onnan a csövet, mert trutyi fog kifolyni. felesleges mérnie, bármilyen nyomást. majd a ha benzintől nem akar beindulni, akkor kezdjen el aggódni.


Hú de jót röhögtem ezen, KÖSZI!!!



Ezen mi a vicces? Jó lesz az még nekem


Had röhögjenek 1500 Ft aztán majdnem vettél egy szivattyút,mikor az önindító volt a gond Ők már hangról megállapítják,menyit nyom a pumpa. legközelebb nehezen indul, csak előveszed,rárakod,már tudod is,hogy a nyomással nincs gond
Ők meg hallgatják,hogy zümmög


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 22:58


Szia


Tankolj bele benzint, és jó lesz.
Az etanoltól normális, hogy nem indul el, és indulás után gázrálépésre lefullad...ismétlem ez normális.

m_attila




YELLOW írta:
anubisz írta:
Osz24 írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
Osz24 írta: Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.


jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....


Ámen



Ezt egyedül is megtudom csinálni vagy nagy mutatvány? Hol találom a szüröt?


Azért ha csináltál volna egy benzinnyomás mérést biztos okosabb lennél,attól függetlenül,hogy a szűrő az kuka. ( nem díszből kel cserélni szinte azonnal átállás után ) ha ramaty állapotba volt a szivattyúd,lehet azt is megzabálta. Ha volt víz a rendszerben,na akkor az alkohol azt is megkötötte legalább.
Nagyon elején jársz a hibakeresésnek. Legalább megnézted volna az aksi feszültségét, és indítás közben is,meg járó motornál,hogy tölt e, szerintem leszívta a sok indítgatás,biztos nem ártana neki, egy teljes éjszakás feltöltés.


állandóan ezzel a benzinnyomásal jössz. ha nem mart szét semmit, full E85-tel nem fog beindulni, főleg ha sokat állt és hideg van.
azt mindenképp le kell engedni. ha leveszi a szűrő előtt a csövet (célszerű kis bilincset beszerezni, mert ha a gyári van rajta nem valószínű, hogy vissza tudod majd húzni), és gyújtást ad, legalább az is kiderül a pumpa megy-e. 50-50-el sem valószínű, hogy beindulna. karbis autók még csak-csak, de ezek már nem igazán. mielőtt bármit cserélne ezt nézze meg. ígyis-úgyis le kell engedni. elvileg 1 hónap alatt nem marná szét, de sosem lehet tudni, mennyire lehet elhasználódva a szűrő, vagy bármi.
amúgy 2,5-3,5 bar között kell lennie a nyomásnak.




Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 22:53


hil írta:
YELLOW írta:

már Bero-val is vetettél egy kész guminyomás állomást, hogy mérni tudjon.
kb. 90%, hanem 99%, hogy csak az üzemanyag a baja. először úgyis a szűrőt enné meg, azt meg észreveszi, ha leszedi onnan a csövet, mert trutyi fog kifolyni. felesleges mérnie, bármilyen nyomást. majd a ha benzintől nem akar beindulni, akkor kezdjen el aggódni.


Hú de jót röhögtem ezen, KÖSZI!!!



Ezen mi a vicces? Jó lesz az még nekem

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 22:46


Még valami,hogy ezen is lehessen röhögni nem tudtam,hogy ha etanolra alakítasz,akkor van külön etanolos kocsihoz való szűrő is
Mert oda is a gyárit használják,csak sűrűbben kel cserélni mert eltömődik,mivel az etanol minden szart leold, (koszt stb.. ) tehát nem megeszi a szűrőt. ez kicsit félrevezető. Úgy hinné az ember,hogy szétzabálja a filtert benne,és az úgy egybe kifolyik,mint a kocsonya,és marad a burok

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 22:27


YELLOW írta:

már Bero-val is vetettél egy kész guminyomás állomást, hogy mérni tudjon.
kb. 90%, hanem 99%, hogy csak az üzemanyag a baja. először úgyis a szűrőt enné meg, azt meg észreveszi, ha leszedi onnan a csövet, mert trutyi fog kifolyni. felesleges mérnie, bármilyen nyomást. majd a ha benzintől nem akar beindulni, akkor kezdjen el aggódni.


Hú de jót röhögtem ezen, KÖSZI!!!



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 22:22


Neked valahogy nagyon olcsó az üzemanyagszűrőd, enyémhez van ahol 19000. Tiedhez 5,6,7,8 ezer. Milyen motorkódos a tied? kíváncsi vagyok, jót néztem e. Mondjuk nálam egybe van a nyom.szabályozóval, de nálad is azt írja,hogy egybe van.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 22:06


YELLOW írta:
anubisz írta: Legalább hülyeséget ne beszélj, mert majd kiszopja az ujjából,menyit szálit a szivattyú,majd megkérdezi a kifolyó benzintől,mekkora nyomáson jössz?
Vagy a szivattyútól,menyit nyomsz? vegyek ujjat bele?
Nem vagyok hülye,hogy azt gondoljam teletank etanollal majd pöcre indul.
a 2,5 benzinnyomással meg vitába szállnék,meg itt még sokan mások,meg a BMW is, már ha 3 Bárt nem viccből írták mindenhová
Sértődés nélkül. Nyomásszabályozó meg dísznek van,hogy engedje,2,5, és 3,5 között ugrálni,mikor ott van 3Bár a szabályozó mellett nagybetűkkel.


már Bero-val is vetettél egy kész guminyomás állomást, hogy mérni tudjon.
kb. 90%, hanem 99%, hogy csak az üzemanyag a baja. először úgyis a szűrőt enné meg, azt meg észreveszi, ha leszedi onnan a csövet, mert trutyi fog kifolyni. felesleges mérnie, bármilyen nyomást. majd a ha benzintől nem akar beindulni, akkor kezdjen el aggódni.


Rég megírtam neki,hogy le kel engedni mindent, Bero meg új pumpát akart venni,normális nyomás mellett, csak megérte 1500 ért egy mérő,mint 50 ezerért a 3 hónapja cserélt pumpáját újra cserélni. Az meg mindegy hogy mi van benne, annyit megér, hogy egyszer indítózik az ember,és ha faszán áll 3 Báron, üzemanyagcsere után lehet reménykedni,hogy faszán fog indulni. Úgyis ki kel nyomatni belőle a trutyit, ha leven szedve a szűrőnél a cső, a szivattyúval. ki tudja mi van a szűrő előtt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 21:58


anubisz írta: Legalább hülyeséget ne beszélj, mert majd kiszopja az ujjából,menyit szálit a szivattyú,majd megkérdezi a kifolyó benzintől,mekkora nyomáson jössz?
Vagy a szivattyútól,menyit nyomsz? vegyek ujjat bele?
Nem vagyok hülye,hogy azt gondoljam teletank etanollal majd pöcre indul.
a 2,5 benzinnyomással meg vitába szállnék,meg itt még sokan mások,meg a BMW is, már ha 3 Bárt nem viccből írták mindenhová
Sértődés nélkül. Nyomásszabályozó meg dísznek van,hogy engedje,2,5, és 3,5 között ugrálni,mikor ott van 3Bár a szabályozó mellett nagybetűkkel.


már Bero-val is vetettél egy kész guminyomás állomást, hogy mérni tudjon.
kb. 90%, hanem 99%, hogy csak az üzemanyag a baja. először úgyis a szűrőt enné meg, azt meg észreveszi, ha leszedi onnan a csövet, mert trutyi fog kifolyni. felesleges mérnie, bármilyen nyomást. majd a ha benzintől nem akar beindulni, akkor kezdjen el aggódni.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 21:53


Legalább hülyeséget ne beszélj, mert majd kiszopja az ujjából,menyit szálit a szivattyú,majd megkérdezi a kifolyó benzintől,mekkora nyomáson jössz?
Vagy a szivattyútól,menyit nyomsz? vegyek ujjat bele?
Nem vagyok hülye,hogy azt gondoljam teletank etanollal majd pöcre indul.
a 2,5 benzinnyomással meg vitába szállnék,meg itt még sokan mások,meg a BMW is, már ha 3 Bárt nem viccből írták mindenhová
Sértődés nélkül. Nyomásszabályozó meg dísznek van,hogy engedje,2,5, és 3,5 között ugrálni,mikor ott van 3Bár a szabályozó mellett nagybetűkkel.