- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2012. január 23. hétfő, 10:39
Elküldve: 2012. január 23. hétfő, 10:39
Elküldve: 2012. január 23. hétfő, 00:43
Coyote írta:seta írta: Kíváncsi lennék, az eseted után (rajtam kívül) hányan raktak poroltót az autójukba... Sajnálom ami veled történt, de ha ez vigasztal, szerintem sokunkat megmentettél hasonló balesetektől azzal h leírtad mi történt és "beszarattál" minket.
Tényleg, ma néztem poroltókat.
- egyik: kb. 2500 Ft, spray-szerű
- másik: kb. 7000 ft, újratölthető palackos.
Az előbbit még csak-csak eldugom valahova, de a másodikat valahova fel kéne fogatni. Ötletek? Hova kéne (szabad) csavarozni? Esetleg gyári helye lehet ilyen palacknak?
Mi van akkor, ha előre, a jobb oldali üres rekeszbe építem be. Árthat neki a hő? (kigyulladni nem fog, azt kitaláltam - de esetleg a nyomás miatt gondja lehet, nem?)
Elküldve: 2012. január 22. vasárnap, 23:23
seta írta: Kíváncsi lennék, az eseted után (rajtam kívül) hányan raktak poroltót az autójukba... Sajnálom ami veled történt, de ha ez vigasztal, szerintem sokunkat megmentettél hasonló balesetektől azzal h leírtad mi történt és "beszarattál" minket.
Elküldve: 2012. január 22. vasárnap, 23:18
Elküldve: 2012. január 22. vasárnap, 22:46
Bero írta:szotakdavid írta:YELLOW írta: Dávid!
ahogy írták,hogy panaszkodtál elektromos hibára,arra írtam,hogy talán az elözö tulajnál érdeklödhetél csináltak-e valamit az autón. lehet mondana olyan infót ami összefüggne a tüzesettel. persze azt nem kell mondanod,hogy kiégett az autó. aztán lehet perelni. bár ha fizet a casco,lehet kár foglalkozni vele.
casco: én amikor a kgfb-t kötöttem,akkor a generalli-nak volt egy jó ajánlata. 40eFt/év kgfb+casco,de úgy hogy önkárra is fizet. ha magam töröm össze,akkor is fizet. nem vállaltam be sajnos.
Lesz még itt pár dolog amit meg kell magyarázni,pár embernek.
Nem baj felkerestem a kedves ismerősöket tűzoltók,rendőrök írnak szép szakvéleményeket.
Hála az égnek segitenek sokan.
Egy biztos a következő autóm is BMW lesz akkor is imádom.
Ez a márka olyan élményt tud nyújtani amit még sehol nem éreztem.
Most olvasgattam itt,és nagyon szomorúan hallom a történteket. Én tuti megőrültem volna,ha ilyen történik! Én nem vagyok egy nagy szaki,de ha segítség kell számíthatsz rám!
Elküldve: 2012. január 22. vasárnap, 22:41
Coyote írta:Bero írta: A jó öreg Chuck Most jön ki nemsokára a feláldozhatók 2 ! Abba benne lesz minden nagy név,csak hogy offoljak Chuck Norris,jean clude,stallone,schwarzi stb... Amúgy,hogy témánál maradjak nekem sehogy se tetszik a sima 1-es se az 1m. Kövezzetek meg nyugodtan,nekem kis gnóm
nekem sokáig az volt, de most már tetszik. Így voltam az E60-nal, a facelift előtti E90-nel is: ebből is látszik, hogy a BMW évekre előre képes tervezni. Agyilag nem bírtam felzárkózni, csak most - de ezzel nem vagyok egyedül, úgy látom. Jelenleg az új 1-es elejét gusztustalannak tartom, de biztosan mást mondok majd 5 év múlva.
Elküldve: 2012. január 22. vasárnap, 22:31
Bero írta: A jó öreg Chuck Most jön ki nemsokára a feláldozhatók 2 ! Abba benne lesz minden nagy név,csak hogy offoljak Chuck Norris,jean clude,stallone,schwarzi stb... Amúgy,hogy témánál maradjak nekem sehogy se tetszik a sima 1-es se az 1m. Kövezzetek meg nyugodtan,nekem kis gnóm
Elküldve: 2012. január 22. vasárnap, 22:24
Elküldve: 2012. január 22. vasárnap, 21:00
Coyote írta:kabec írta: Hát igen, eddig is szerettem ezt a sorozatot, de most még az asszonykát is leültettem, hogy nézze azt a csodaszép M1est
Beteges dolog-e, ha a csodaszép E46 után el tudnék képzelni magamnak egy 1-es coupét?
Elküldve: 2012. január 22. vasárnap, 20:54
kabec írta: Hát igen, eddig is szerettem ezt a sorozatot, de most még az asszonykát is leültettem, hogy nézze azt a csodaszép M1est
Elküldve: 2012. január 22. vasárnap, 20:30