Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 22:24
hil írta: Sziasztok!
Gondolom megosztom Veletek:
Polltom szervizben hallottam várakozás közben: két ember beszélgetett mellettem pontosabban az egyik, a másik inkább hallgatott. Mint utóbb kiderült állapot felmérésre vitték az autót, a beszédes volt az eladó, aki borzasztóan fényezte magát, meg a portékát úgy háromnegyed órán át. Aztán jött Gergő szakvéleménnyel: az egekig magasztalt Bimmer (talán 330d) futóműve szar, sérülésmentesnek mondott bal hátulja és jobb eleje javított, kormánymű javításra szorul, motor kopog mint a fene (ezt én is hallottam) Eladó mondta, hogy egy dugó volt cserélve benne osztrák BMW specialistánál, Gergő mondta,. hogy hf síkolás után a normál méretű hf tömítéssel rakták össze, stb.
Aztán Gergő mondta, hogy van ott egy x5, USA-ból származik, 2011-es évjárat, aztán rommá ment motor hajtókar kikönyökölés miatt. Szétszedték a motort és látták az előző "mester" javítását, amit amcsiban követtek el. Dugattyú gond volt vele, szétszedték az egész motort, minden tömítést cseréltek, ami ehhez a munkához kellett, a dugattyú el volt törve a csapszegnél, amit a "mester" nemes egyszerűséggel meghegesztett. Itthon még 10K-t bírt, aztán beállt a reccs. Na ez az igazi fillérb@szás.....
Gondolom, tanulságos,
hil
Bazzeg ez nagyon durva, hisz a motor szétszedése,összerakása a horribilis összeg, nem egy új dugattyú, ha már cserélve lett volna. De még ha 6 ot is cserél.