- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2009. október 12. hétfő, 12:59
Ezt a szar dumát
http://www.hasznaltauto.hu/aut...er-3332932
Ráadásul nem is tudja leirni rendesen hogy ac schnitzer
Elküldve: 2009. október 12. hétfő, 12:59
Elküldve: 2009. október 12. hétfő, 08:01
Hori írta: Friss e46 használt teszt /egész normális hangvételben/
http://totalcar.hu/tesztek/200...errick_jo/
Elküldve: 2009. október 12. hétfő, 07:28
Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 23:10
Robinson írta: Nenenenene.. fáj, fizikailag. Yellow és Hori egyetértésben társalognak
Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 23:09
YELLOW írta: hát ha BMW a motor ha nem, tutti nem lesz tartós, akkora motorból annyi LE, ilyen keves hengerrel... hááát
pedig az alu elég merev anyag, viszont valóban könnyebben reped, ugye kevésbbé rugalmas, nem tudtam, hogy voltak ilyen gondok... de a mocitetõ is alu volt nem? meg egy két dolog... gondolom a lengõkat ugyanúgy alu marad... bár azt nem értem, hogy lehet drága, és most olcsóbb lesz, de az ára biztos nem csökken annyival...
hát nem tudom, egy bizti, a következõ újabb BMW-m ha lesz, akkor E90/E92 lesz, de ezekbõl a következõ újakból nem kérek...
na jó éjszakát!Hori írta:YELLOW írta: a hírekhez reagáltam, de érdekelne...
szal az egyik az elsõkerekes, akár 3 hengeres kis BMW:
mindig azzal példáloztam, hogy a BMW sosem adja fel az elveit, és ez az igazi presztizs egy autónál, erre mit akarnak!
a másik az 5-ös BMW, aminek szintén a presztízs veszteség a következménye:
miszerint csupa acél lesz a kasztni... míg más autóknál egyre nagyobb számban alkalmazzák az alut, itt inkább visszatérnek a régi dolgokhoz. nem értem a filozófiát.
Sajnos a következö 3as-ba is lesz már állitolg 1.5 3henger 180le benzin turbo és ugyan ekkora diesel is 140le-vel
Az új 5nek ugy irják az acélt hogy eddig a kocsiszekrény acél volt és az ehhez kapcsolt segédváz alu súlyt sporoltak de sokba kerül és sajna a törésteszteken is voltak vele gondok
Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 23:04
Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 23:00
Hori írta:YELLOW írta: a hírekhez reagáltam, de érdekelne...
szal az egyik az elsõkerekes, akár 3 hengeres kis BMW:
mindig azzal példáloztam, hogy a BMW sosem adja fel az elveit, és ez az igazi presztizs egy autónál, erre mit akarnak!
a másik az 5-ös BMW, aminek szintén a presztízs veszteség a következménye:
miszerint csupa acél lesz a kasztni... míg más autóknál egyre nagyobb számban alkalmazzák az alut, itt inkább visszatérnek a régi dolgokhoz. nem értem a filozófiát.
Sajnos a következö 3as-ba is lesz már állitolg 1.5 3henger 180le benzin turbo és ugyan ekkora diesel is 140le-vel
Az új 5nek ugy irják az acélt hogy eddig a kocsiszekrény acél volt és az ehhez kapcsolt segédváz alu súlyt sporoltak de sokba kerül és sajna a törésteszteken is voltak vele gondok
Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 22:39
YELLOW írta: a hírekhez reagáltam, de érdekelne...
szal az egyik az elsõkerekes, akár 3 hengeres kis BMW:
mindig azzal példáloztam, hogy a BMW sosem adja fel az elveit, és ez az igazi presztizs egy autónál, erre mit akarnak!
a másik az 5-ös BMW, aminek szintén a presztízs veszteség a következménye:
miszerint csupa acél lesz a kasztni... míg más autóknál egyre nagyobb számban alkalmazzák az alut, itt inkább visszatérnek a régi dolgokhoz. nem értem a filozófiát.
Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 22:11
Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 20:59
Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 11:02
Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 08:56
Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 08:53
YELLOW írta: biztos igazad van, de makacs vagyok és akkor is propellernek fogom nevezni, a BMW jelében a belsõ cuccot
én sem csináltam még mezgerelést, de nagymamámtól hallottam, azt hiszem...
Elküldve: 2009. október 10. szombat, 22:32
hil írta:YELLOW írta: amúgy Yellow!
én mivel parasztgyerek vagyok (állítólag) én úgy tudom a mezgerelés, az amikó kimégy a kukorica (értsd tengeri) fõdre, oszt aratás után összeszeded a maradék a kukoricát, és általában szedésre használják, ha szedsz valamit...
én értem mit mondasz, de sehol nem úgy emlegetik, hogy a BMW-jel egy légcsavart szimbolizál, hanem úgy, hogy propelleres márka... ez a nép szavahil írta:
Wellow!
Mivel itt szigorúan repülõgéppel kapcsolatban lett megemlítve a nevezett eszköz, ezért azt légcsavarként illik emlegetni. Szakirodalomban, és szakemberek itt a propeller megnevezést SOHA nem használják!
Persze vannak emberek, akik pl. a gereblyézést mezgerélésnek nevezik, ebben az esetben nincs mit tenni, elnézõen rájuk kell hagyni a dolgot, és meg kell hagyni Õket a boldog tudatlanságban.
és bocs, nem sértésnek szántam, de erre van némi rálátásom
hil
Bocs, mellé nyúltam: Yellow!
Most csak a légcsavarral kapcsolatban: Boldog tudatlanság.... Felesleges említenem a szárnyprofilt, állásszöget, aerodinamikai elcsavarást, stb-t. Kicsit eltértünk az eredeti tárgytól, dehát ebbe belefér. És a helikopternek milye van??
A mezgerélést nem tudhatom, nincs benne gyakorlatom
hil
Elküldve: 2009. október 10. szombat, 21:15
YELLOW írta: amúgy Yellow!
én mivel parasztgyerek vagyok (állítólag) én úgy tudom a mezgerelés, az amikó kimégy a kukorica (értsd tengeri) fõdre, oszt aratás után összeszeded a maradék a kukoricát, és általában szedésre használják, ha szedsz valamit...
én értem mit mondasz, de sehol nem úgy emlegetik, hogy a BMW-jel egy légcsavart szimbolizál, hanem úgy, hogy propelleres márka... ez a nép szavahil írta:
Wellow!
Mivel itt szigorúan repülõgéppel kapcsolatban lett megemlítve a nevezett eszköz, ezért azt légcsavarként illik emlegetni. Szakirodalomban, és szakemberek itt a propeller megnevezést SOHA nem használják!
Persze vannak emberek, akik pl. a gereblyézést mezgerélésnek nevezik, ebben az esetben nincs mit tenni, elnézõen rájuk kell hagyni a dolgot, és meg kell hagyni Õket a boldog tudatlanságban.
és bocs, nem sértésnek szántam, de erre van némi rálátásom
hil