Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. szeptember 09. szerda, 00:21


YELLOW írta: senki nem tudja a választ???


YELLOW írta: akkor így estére még egy kérdés:

a Shadow Line mit takar? ha minden igaz felszereltség kiegészítés, de ebbe mi tartozik pontosan?

köszi a válaszokat!


A BMW oldalán le van irva pontosan melyek azok az alkatrészek amik beletartoznak úgy tudom az összes ablak körüli diszléc stb stb chrom szin helyett selyemfényü feketére fényezik õket

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. szeptember 08. kedd, 22:45


Haller,

Szóval van a szélvédõn az a eu-s rendszámos matrinya. Az most akkor valójában mi a franc és minek? És mi van, ha sérül? És ha cserélem a szélvédõt mer' a mostani meg van repedve? Tudja valaki a megfejtés?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. szeptember 08. kedd, 22:21


senki nem tudja a választ???


YELLOW írta: akkor így estére még egy kérdés:

a Shadow Line mit takar? ha minden igaz felszereltség kiegészítés, de ebbe mi tartozik pontosan?

köszi a válaszokat!


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2009. szeptember 07. hétfő, 22:51


Én úgy olvastam, hogy a 335-ben van a régi 30as motor turbós változata és az új 30-as motor egy átdolgozott, nem is pontosan egyezõ köbcentiszámú motor.
Aztán lehet hogy én tudok valamit rosszul én ezt olvastam

YELLOW írta: most néztem az új BMW-k motoradatait, és láss csodát a 325, 330, 335-ös modellekben egy és ugyanaz a 3 literes motor van...
gondolom a 330-hoz képest vissza van folytva a 325-ben, biztos sokkal tartósabb is, a 335 ben meg valszeg turbós, vagy biturbós az egység...
elnézést de annyira még nem tájékozódtam az újabbakban... nekem még új


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. szeptember 07. hétfő, 22:18


akkor így estére még egy kérdés:

a Shadow Line mit takar? ha minden igaz felszereltség kiegészítés, de ebbe mi tartozik pontosan?

köszi a válaszokat!

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2009. szeptember 08. kedd, 22:20

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. szeptember 07. hétfő, 22:03


YELLOW írta: azt tudom, hogy nyert, csak azt nem tudtam, hogy mind a három típusban ugyanaz a köbcenti...

Hori írta:
YELLOW írta: most néztem az új BMW-k motoradatait, és láss csodát a 325, 330, 335-ös modellekben egy és ugyanaz a 3 literes motor van...
gondolom a 330-hoz képest vissza van folytva a 325-ben, biztos sokkal tartósabb is, a 335 ben meg valszeg turbós, vagy biturbós az egység...
elnézést de annyira még nem tájékozódtam az újabbakban... nekem még új


Gratulálunk az észrevételedhez igaz kicsit meg vagy késve mert a BMW már párszor elnyerte az év motorja dijat ezzel a családdal! Még annyit tennék hozzá hogy a 335 nem bi hanem duplaturbos /nem párhuzamossan dolgoznak hanem sorban a turbok/



Jó az a motor nagyon a 25 kivételével már vezettem mind a 2öt majdnem az összes karosszériavariánsba de imádom

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. szeptember 07. hétfő, 22:00


azt tudom, hogy nyert, csak azt nem tudtam, hogy mind a három típusban ugyanaz a köbcenti...

Hori írta:
YELLOW írta: most néztem az új BMW-k motoradatait, és láss csodát a 325, 330, 335-ös modellekben egy és ugyanaz a 3 literes motor van...
gondolom a 330-hoz képest vissza van folytva a 325-ben, biztos sokkal tartósabb is, a 335 ben meg valszeg turbós, vagy biturbós az egység...
elnézést de annyira még nem tájékozódtam az újabbakban... nekem még új


Gratulálunk az észrevételedhez igaz kicsit meg vagy késve mert a BMW már párszor elnyerte az év motorja dijat ezzel a családdal! Még annyit tennék hozzá hogy a 335 nem bi hanem duplaturbos /nem párhuzamossan dolgoznak hanem sorban a turbok/



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. szeptember 07. hétfő, 21:47


YELLOW írta: most néztem az új BMW-k motoradatait, és láss csodát a 325, 330, 335-ös modellekben egy és ugyanaz a 3 literes motor van...
gondolom a 330-hoz képest vissza van folytva a 325-ben, biztos sokkal tartósabb is, a 335 ben meg valszeg turbós, vagy biturbós az egység...
elnézést de annyira még nem tájékozódtam az újabbakban... nekem még új


Gratulálunk az észrevételedhez igaz kicsit meg vagy késve mert a BMW már párszor elnyerte az év motorja dijat ezzel a családdal! Még annyit tennék hozzá hogy a 335 nem bi hanem duplaturbos /nem párhuzamossan dolgoznak hanem sorban a turbok/

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. szeptember 07. hétfő, 21:27


most néztem az új BMW-k motoradatait, és láss csodát a 325, 330, 335-ös modellekben egy és ugyanaz a 3 literes motor van...
gondolom a 330-hoz képest vissza van folytva a 325-ben, biztos sokkal tartósabb is, a 335 ben meg valszeg turbós, vagy biturbós az egység...
elnézést de annyira még nem tájékozódtam az újabbakban... nekem még új

státusz MChris

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 84

Elküldve: 2009. szeptember 05. szombat, 12:38


SoundkeY írta: ..es pl csak ket kep lehet ?


nem több is csak az avatar méret be van "korlátozva"

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2009. szeptember 05. szombat, 10:07


Maximálisan elégedett vagyok az E46-al,de valljuk be õszíntén,valamit mindig kell költeni rá leginkább bosszantó "apróságokat".
Savazzatok szét nyugodtan,de azt kell mondanom hogy eddigi legjobb autóm az E34 25i 24V-m volt.Nagyon jól ment,kényelmes volt,az alá még dukált a speer, és ha volt egy tartalék AC a csomiban,a világ végére is elindultam volna vele.Amikor megvettem 2004-ben,2 elsõ gátlót,fékeket,szíjakat ,olajat cseréltem.A kötelezõkön kívül semmit nem kért,2006-ban,255000km-rel anyagi okok miatt fájó szívvel megváltam tõle.Hetente egyszer a board hûtõfolyadék problémát jelzett,kellett pár deci bele.Nem jöttünk rá a hibára,majd amikor 2006-ban eladtam egy ismerõsömnek,1 hónap múlva beállt a vízpumpa.Tudtam követni az autó életét,a kötelezõkön kívül semmi gond és most eladta 2 hete.91-es kocsi volt és a mai napig teszi a dolgát.Nem tudom hogy az én E46-om 2018-ban merre lesz...

státusz Feci

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2009. szeptember 05. szombat, 00:04


Csupán egy gondolat a kis vitához:

A BMW sokak szerint (köztük én is) attól szuper, hogy a vezetõt helyezi a középpontba. Továbbá mindenhez társul egy olyan vezetési élmény, amit a konkurencia a mai napig nem tudott teljes mértékben leutánozni.

Az tény, hogy a "Vezetési élményt" legjobban a korábbi típusok adták. De ennek sem az az oka, hogy a BMW rosszabb autókat csinálna. Mindössze rengeteg technikai újdonság jelent meg a kocsikban, így már nem annyira közvetlen az "élmény".
Persze a fejlõdés a hétköznapokban jó, hiszen sokan ezek miatt a fejlesztések miatt nem szállunk el a kanyarban (na meg télen is egész jól tudunk közlekedni).

Szóval innentõl kezdve természetes, hogy mindenkinek más a fontos, ennek megfelelõen más-más széria lesz nála favorit.

Spec- nekem kívül-belül jobban tetszik az E46, mint az E39. Hiába kisebb...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. szeptember 04. péntek, 22:34


már nem idézek mert sok lenne!!!


részben egyetértünk, az új BMW, belsejét nagyon elcseszték, és sokak nevében szólok most... viszont egy átlagos E30 tulajdonos esetében azé nézi le a újabbakat, mert neki csak olyan van... ebben az a gáz, hogy már a BMW-n belül mennek a kinézések és fikázások, hogy melyik a jó típus, szerintem nem kellene...

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. szeptember 04. péntek, 21:50


YELLOW írta: a beforduló mûszerfalat nem vágom mit értesz alatta??? ha arra gondolsz, hogy a mûszerfal és az elsõ ajtók találkozásánál lévõ átvezetésre, akkor egyetértek az E39, E38 ebben a legjobb, sajnos az E46 azt a részt nem vette át:


arra meg ha valaki azt mondja, hogy az E30 után nem gyártottak igazi BMW-t, arra csak azt mondom NEM lenézésbõl, hogy akinek nincs jobbra, újabra pénze az tutti ezt mondja, jah meg elhiszem, hogy azzal lehet a legjobban kenni a driftet, de eleve az E36-tõl felfelé a BMW olyan futómûfejlesztésen ment keresztül, ami körözött mindent


vsop14 írta:
YELLOW írta: ezt nem teljesen értem...

vsop14 írta:
YELLOW írta: az már úgysem olyan lesz... már így is semmibe nézik sokan az újabb BMW-ket, tegnap is vitáztam más fórumon, sokak szerint az E30 óta nem gyárt BMW-t a BMW.... ekkora barmokat


Lacci írta: Menni kell jövõre is a múzeumba, akkor már ez lesz elõl

Amúgy azt figyeled ugye, hogy dízel(+E) a kicsike?

Majd 25év múlva lesz vicces, mikor a nagy benzinesek helyett már mindenfelé a durva elektromos BMWk driftelnek.

ezt elég sokan mondják, biztos van rá okuk... pl szerintem az a bmw aminek nincs befordítva a mûszerfala az elég gagyi...


most melyik részt? nagyon sok emberrel találkoztam aki bmw tulaj és azt mondja, hogy az újak, már nem olyanok mint a régiek... talalkoztam olyannal is akinek volt a 65öse meg e60-asa és mégis az e38at, meg az e36-ot istenítette, meg a régebbi szériákat.

a vezeto fele van forditva a muszerfal...... pl az uj 6osban nem, meg asszem az e90ben sem.

ismerek olyat akinek 11millioban van az e30-a szerinted nem lenne loveja e90-re?? de valamiert megsem azt vett. szerintem az e90ek nem fognak megerni annyi idot, mint az e30asok, még fele annyit sem...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. szeptember 04. péntek, 21:20


a beforduló mûszerfalat nem vágom mit értesz alatta??? ha arra gondolsz, hogy a mûszerfal és az elsõ ajtók találkozásánál lévõ átvezetésre, akkor egyetértek az E39, E38 ebben a legjobb, sajnos az E46 azt a részt nem vette át:


arra meg ha valaki azt mondja, hogy az E30 után nem gyártottak igazi BMW-t, arra csak azt mondom NEM lenézésbõl, hogy akinek nincs jobbra, újabra pénze az tutti ezt mondja, jah meg elhiszem, hogy azzal lehet a legjobban kenni a driftet, de eleve az E36-tõl felfelé a BMW olyan futómûfejlesztésen ment keresztül, ami körözött mindent


vsop14 írta:
YELLOW írta: ezt nem teljesen értem...

vsop14 írta:
YELLOW írta: az már úgysem olyan lesz... már így is semmibe nézik sokan az újabb BMW-ket, tegnap is vitáztam más fórumon, sokak szerint az E30 óta nem gyárt BMW-t a BMW.... ekkora barmokat


Lacci írta: Menni kell jövõre is a múzeumba, akkor már ez lesz elõl

Amúgy azt figyeled ugye, hogy dízel(+E) a kicsike?

Majd 25év múlva lesz vicces, mikor a nagy benzinesek helyett már mindenfelé a durva elektromos BMWk driftelnek.

ezt elég sokan mondják, biztos van rá okuk... pl szerintem az a bmw aminek nincs befordítva a mûszerfala az elég gagyi...


most melyik részt? nagyon sok emberrel találkoztam aki bmw tulaj és azt mondja, hogy az újak, már nem olyanok mint a régiek... talalkoztam olyannal is akinek volt a 65öse meg e60-asa és mégis az e38at, meg az e36-ot istenítette, meg a régebbi szériákat.