csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. június 18. kedd, 12:51


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
ráadásul engem speciel a merci csak balos kapcsolói (bajusz) vagy az ilyen 20 millió másik kapcsoló nagyon idegesít. E46 és társai visszafelé, két szép bajusz egy-egy oldalt és kész... csodásan szép.


Egyetértek!



Én ezt nem is vágtam eddig... huu de nem tetszik ez nekem... nagyon sokat használom a tempomatot, annyira kényelmes hogy a kormányról tudom nyomni a gázt, szinte autópályán nem is érek a pedálokhoz és le sem veszem a kezem a kormányról. Mondjuk lehetne a bal oldalon a tempomat, de így is nagyon jó. Ez a bajuszkapcsoló nem tetszik....


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. június 18. kedd, 11:26


YELLOW írta:
ráadásul engem speciel a merci csak balos kapcsolói (bajusz) vagy az ilyen 20 millió másik kapcsoló nagyon idegesít. E46 és társai visszafelé, két szép bajusz egy-egy oldalt és kész... csodásan szép.


Egyetértek!






YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. június 18. kedd, 08:16


Tano írta:
Sziszi81 írta: Sziasztok. Nekem egy E91-es 325d gépem van. A kérdésem az lenne ,hogy van-e itt az oldalon olyan ember aki meg tudná mondani nekem hogy be lehet-e építeni ebbe az autóba utólag a tempomatot(eredetit). Illetve van-e esetleg olyan aki építtetett már be az autójába. Ugyanis nekem Németországban egy BMW szervízben azt mondták nagyon drága, és egy csomó dolgot ki kellene miatta cserélni pl valami főkábelköteget, meg hasonlókat, és aztán is lehet hogy hibajelzést ad majd computer. Úgyhogy azt mondták tegyek le róla, mert amelyik BMW a gyárban úgy készül hogy nem lesz benne tempomat, abba később ne is akarja senki belerakatni. Amúgy ez elég hihetetlen számomra...
Előre is köszi az infókat azoknak, akik ehhez tudnak valami használhatót hozzászólni..


Ahogy nézem megoldható E90-bél is, sajnos nem olyan egyszerűen mint az E46-nál.
Támpontnak itt ez a fórumtéma külföldről, elég jól össze van szedve mi a menete. Valamint az ETK is hozza mint retrofit, habár ez nem tűnik teljesnek az előbb említett fórumos leíráshoz képest. Attól is függ a beépítés komplexitása, hogy az éppen aktuális autó milyen felszereltségű. De ami biztosnak tűnik az az, hogy tényleg eléggé zsebbenyúlós ennél a típusnál.


jah tényleg ennek nem a kormányon van az állítója... mér lett így elbonyolítva az egész....
ráadásul engem speciel a merci csak balos kapcsolói (bajusz) vagy az ilyen 20 millió másik kapcsoló nagyon idegesít. E46 és társai visszafelé, két szép bajusz egy-egy oldalt és kész... csodásan szép.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. június 18. kedd, 08:11


Sziszi81 írta: Sziasztok. Nekem egy E91-es 325d gépem van. A kérdésem az lenne ,hogy van-e itt az oldalon olyan ember aki meg tudná mondani nekem hogy be lehet-e építeni ebbe az autóba utólag a tempomatot(eredetit). Illetve van-e esetleg olyan aki építtetett már be az autójába. Ugyanis nekem Németországban egy BMW szervízben azt mondták nagyon drága, és egy csomó dolgot ki kellene miatta cserélni pl valami főkábelköteget, meg hasonlókat, és aztán is lehet hogy hibajelzést ad majd computer. Úgyhogy azt mondták tegyek le róla, mert amelyik BMW a gyárban úgy készül hogy nem lesz benne tempomat, abba később ne is akarja senki belerakatni. Amúgy ez elég hihetetlen számomra...
Előre is köszi az infókat azoknak, akik ehhez tudnak valami használhatót hozzászólni..


Ahogy nézem megoldható E90-bél is, sajnos nem olyan egyszerűen mint az E46-nál.
Támpontnak itt ez a fórumtéma külföldről, elég jól össze van szedve mi a menete. Valamint az ETK is hozza mint retrofit, habár ez nem tűnik teljesnek az előbb említett fórumos leíráshoz képest. Attól is függ a beépítés komplexitása, hogy az éppen aktuális autó milyen felszereltségű. De ami biztosnak tűnik az az, hogy tényleg eléggé zsebbenyúlós ennél a típusnál.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. június 18. kedd, 07:18


YELLOW írta:
Sziszi81 írta: Sziasztok. Nekem egy E91-es 325d gépem van. A kérdésem az lenne ,hogy van-e itt az oldalon olyan ember aki meg tudná mondani nekem hogy be lehet-e építeni ebbe az autóba utólag a tempomatot(eredetit). Illetve van-e esetleg olyan aki építtetett már be az autójába. Ugyanis nekem Németországban egy BMW szervízben azt mondták nagyon drága, és egy csomó dolgot ki kellene miatta cserélni pl valami főkábelköteget, meg hasonlókat, és aztán is lehet hogy hibajelzést ad majd computer. Úgyhogy azt mondták tegyek le róla, mert amelyik BMW a gyárban úgy készül hogy nem lesz benne tempomat, abba később ne is akarja senki belerakatni. Amúgy ez elég hihetetlen számomra...
Előre is köszi az infókat azoknak, akik ehhez tudnak valami használhatót hozzászólni..


ez száomra is hihetetlen... E46-ba kellett egy kb 6 eres kis vezeték, meg a multikormány és csókolom, még programozni sem kellett.
nem hiszem a tiédben bonyolultabb lenne.
pl opelunkba szemem láttára, ugye mp3-as fejet kértünk bele, rajta is volt a kis felirat, de az opelos géppel aktiválták. mintha feklraktak volna egy codec-ot szerncsére az ismerős egy csomó más dolgot is aktivált rajta, ami elég feláras lett volna, pedig csak pár gombnyomás...

neked is azt tudom mondani, Miki nyíregyháza (bmw320d4 user itt), tutti egyszerűbb és olcsóbb is


Szia,
Nekem is most csinálták E46-ba. Utána néztem és mivel elektromos vagyok nyugodtan mondhatom hogy akár otthon is meg tudtam volna csinálni. Na de a Hantos Ricsi olyan baráti árat mondott a beszerelésre hogy meg se fordult a fejembe a házi barkács.
Tehát a Ricsit is keresheted nyugodtan. Budapest, Tétényi út.
Üdv!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. június 17. hétfő, 23:09


Sziszi81 írta: Sziasztok. Nekem egy E91-es 325d gépem van. A kérdésem az lenne ,hogy van-e itt az oldalon olyan ember aki meg tudná mondani nekem hogy be lehet-e építeni ebbe az autóba utólag a tempomatot(eredetit). Illetve van-e esetleg olyan aki építtetett már be az autójába. Ugyanis nekem Németországban egy BMW szervízben azt mondták nagyon drága, és egy csomó dolgot ki kellene miatta cserélni pl valami főkábelköteget, meg hasonlókat, és aztán is lehet hogy hibajelzést ad majd computer. Úgyhogy azt mondták tegyek le róla, mert amelyik BMW a gyárban úgy készül hogy nem lesz benne tempomat, abba később ne is akarja senki belerakatni. Amúgy ez elég hihetetlen számomra...
Előre is köszi az infókat azoknak, akik ehhez tudnak valami használhatót hozzászólni..


ez száomra is hihetetlen... E46-ba kellett egy kb 6 eres kis vezeték, meg a multikormány és csókolom, még programozni sem kellett.
nem hiszem a tiédben bonyolultabb lenne.
pl opelunkba szemem láttára, ugye mp3-as fejet kértünk bele, rajta is volt a kis felirat, de az opelos géppel aktiválták. mintha feklraktak volna egy codec-ot szerncsére az ismerős egy csomó más dolgot is aktivált rajta, ami elég feláras lett volna, pedig csak pár gombnyomás...

neked is azt tudom mondani, Miki nyíregyháza (bmw320d4 user itt), tutti egyszerűbb és olcsóbb is

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 325d
Évjárat: 2009

státusz Sziszi81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. június 17. hétfő, 22:47


Sziasztok. Nekem egy E91-es 325d gépem van. A kérdésem az lenne ,hogy van-e itt az oldalon olyan ember aki meg tudná mondani nekem hogy be lehet-e építeni ebbe az autóba utólag a tempomatot(eredetit). Illetve van-e esetleg olyan aki építtetett már be az autójába. Ugyanis nekem Németországban egy BMW szervízben azt mondták nagyon drága, és egy csomó dolgot ki kellene miatta cserélni pl valami főkábelköteget, meg hasonlókat, és aztán is lehet hogy hibajelzést ad majd computer. Úgyhogy azt mondták tegyek le róla, mert amelyik BMW a gyárban úgy készül hogy nem lesz benne tempomat, abba később ne is akarja senki belerakatni. Amúgy ez elég hihetetlen számomra...
Előre is köszi az infókat azoknak, akik ehhez tudnak valami használhatót hozzászólni..


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 11:52


Akkor belinkelem ide is. Egyébként a gugli a barátotok!

ricsi1700
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ricsi1700

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 09:37


perlator81 írta:
szotakdavid írta:
perlator81 írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
perlator81 írta: Sziasztok!

96-os e36 318 tds tempomat bekötéshez szeretnék segítséget kérni. Valakinek valami ötlete, rajza hogy hova kell kötni a karon lévő 2 kanócot? A gázpedál elektromos, fék, kuplung kapcsoló gyárilag benne van, de nem láttam a kormányoszlopnál üres csatit


vettél kábelköteget hozzá?ha gyárilag nem tempomatos nem lesz fent a csatija.


E46-nál egy csati van, csak épp a vezetékeket kell a megfelelő helyre betenni. meg nekem ami furcsa és csodálkozom, hogy 18tds ekkori évjáratban, hogyhogy elektromos a gáz? bár ha ezt mondjátok én elhiszem. mondjuk úgy rémlik E36-ba multikormány sem volt, tehát ott akkor máshol kapcsolható, akkor viszont hihető a csati hiánya ha gyáriban nincs benne.


Van ugye a kar, két kábel jön ki belőle, csatlakozó és onnan tovább két kábel.... Ha ez a kábelköteg akkor van Elektromos a gáz az tuti, megnéztem és poti van a pedálnál...
Kuplungnál egy fehér kapcsoló, féknél meg ugye a fekete, ami gondolom a féklámpát molesztálja.


E46 tempomat beépítési leírásom van ha úgy gondolod kell szólj és elküldöm.



Aha... Kellene, hátha okosabb leszek belőle. Köszi


hello, esetleg én is elkérhetném a 46 bekötési rajzot?

ricsi1700
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ricsi1700

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 09:26


van egy e46 os 318i- s gépem multi kormányt szeretnék bele rakni, valaki tudna benne segíteni egy kapcsolási rajzal (1999) es.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. március 22. péntek, 09:47


Sziasztok!

Egyik ismerősöm szeretné tempomatosítani az autóját.E46 2001-es 18i,m43 motoros,vin:JL14548.Az lenne a kérdés hogy cakk-pakk mi kell hozzá.Kormány megvan,dupla indítós gyárilag.Kell-e kábelezni?Tempomat motor?Folytószelep?STB.?
Köszönöm!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. március 20. szerda, 23:19


andree írta: Sziasztok,
A kérdésem az lenne hogy, betehető-e az egyindítós régi 3 ágú sportkormány helyére az újabb háromágú vagy m-es multis kormány ami kétindítós légzsákkal szerelt?
Esetleg érdemesebb keresni a régi sportból multisat vagy multis 4 ágút?

Mit javasoltok? Tapasztalat?

Köszi!


Már erről is szó volt korábban, és igen betehető.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. március 20. szerda, 20:44


Sziasztok,
A kérdésem az lenne hogy, betehető-e az egyindítós régi 3 ágú sportkormány helyére az újabb háromágú vagy m-es multis kormány ami kétindítós légzsákkal szerelt?
Esetleg érdemesebb keresni a régi sportból multisat vagy multis 4 ágút?

Mit javasoltok? Tapasztalat?

Köszi!

HCsabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz HCsabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2013. február 11. hétfő, 19:14


Hondras írta:
HCsabi írta:
szotakdavid írta:
HCsabi írta:
Hondras írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Vettem egy multikormányt e46 320 d-be (1999-évj)
Ki tudná nekem bekötni a tempomatot?
Nyíregyháza ,Debrecen környékén.
Előre is köszi!


Van egy kis műszaki érzéked? Küldök egy leírást, és abból meg tudod csinálni.
Debrecen mellett vagyok.


Van, csak nem nagyon vagyok türelmes. A leirás magyar? Met angolul nekem is van. ide külgyed. Hullascsabi69@gmail.com köszi!



YouTube videó



Ez a videó is meg van,csak van egy pár részlet mikor a kábelkötés közben van egy kis ugrás.
meg lehet hogy nekem ez egy kicsit bonyolult. Azért nem vagyok egy nagy villamosság
szerelő.


Csak angol van!


Hondras Aszt írtad hogy te be tudod nekem kötni a tempomatot!
De nem válaszolsz az üzenetemre. Adjál meg valami elérhetőséget! (mobil Szám)


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 09:19


HCsabi írta:
szotakdavid írta:
HCsabi írta:
Hondras írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Vettem egy multikormányt e46 320 d-be (1999-évj)
Ki tudná nekem bekötni a tempomatot?
Nyíregyháza ,Debrecen környékén.
Előre is köszi!


Van egy kis műszaki érzéked? Küldök egy leírást, és abból meg tudod csinálni.
Debrecen mellett vagyok.


Van, csak nem nagyon vagyok türelmes. A leirás magyar? Met angolul nekem is van. ide külgyed. Hullascsabi69@gmail.com köszi!



YouTube videó



Ez a videó is meg van,csak van egy pár részlet mikor a kábelkötés közben van egy kis ugrás.
meg lehet hogy nekem ez egy kicsit bonyolult. Azért nem vagyok egy nagy villamosság
szerelő.


Csak angol van!