- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2013. november 27. szerda, 18:16
Sziasztok!
Szeretnék az e46-omba multikormányt.
Kérdésem az lenne, hogy az e38-e39-esé passzol az e46-osba?
Elküldve: 2013. november 27. szerda, 18:16
Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 09:00
gdobos02 írta:jrtom írta:gdobos02 írta:YELLOW írta:gdobos02 írta: Sziasztok,
Egy kis segítségre lenne szükségem a tempomattal kapcsolatban. A probléma konkrétan hogy nem működik.
3küllős multikormányom van. Bekapcsol a tempomat a visszajelző lámpa világít, de sem a sebességtartásra, sem pedig a gázadásra/csökkentésre nem reagál. Nem hiszem, hogy a gombokkal lenne probléma, de nem vagyok nagy elektronikai szakember így nem is nagyon szeretnék találgatni, inkább megkérdezem, hátha valaki már találkozott hasonló problémával.
A válaszokat előre is köszi!
Gábor
nekem azt mondtam egyszer egy szakember, hogy ha rosszalkodik a tempomat, akkor az akksit le kell kötni, és elvileg megjavul.
Próbáltam nekem is szakember javasolta, egész pontosan "szedd le a sarut egy pár percre, én békességben elszívok egy cigit, na pont annyi idő kell neki" . Sajnos nem nyert.
Azért köszi.
A kuplungpedálnak van egy érzékelője és lehet az mozdult el a helyéről.Nem volt leszedve a lábtérburkolat?
Nem szedtem le, és a szerelő sem matatott ott, de megnézem azt is, ha megmondod hol találom pontosan.
Elküldve: 2013. szeptember 26. csütörtök, 21:40
jrtom írta:gdobos02 írta:YELLOW írta:gdobos02 írta: Sziasztok,
Egy kis segítségre lenne szükségem a tempomattal kapcsolatban. A probléma konkrétan hogy nem működik.
3küllős multikormányom van. Bekapcsol a tempomat a visszajelző lámpa világít, de sem a sebességtartásra, sem pedig a gázadásra/csökkentésre nem reagál. Nem hiszem, hogy a gombokkal lenne probléma, de nem vagyok nagy elektronikai szakember így nem is nagyon szeretnék találgatni, inkább megkérdezem, hátha valaki már találkozott hasonló problémával.
A válaszokat előre is köszi!
Gábor
nekem azt mondtam egyszer egy szakember, hogy ha rosszalkodik a tempomat, akkor az akksit le kell kötni, és elvileg megjavul.
Próbáltam nekem is szakember javasolta, egész pontosan "szedd le a sarut egy pár percre, én békességben elszívok egy cigit, na pont annyi idő kell neki" . Sajnos nem nyert.
Azért köszi.
A kuplungpedálnak van egy érzékelője és lehet az mozdult el a helyéről.Nem volt leszedve a lábtérburkolat?
Elküldve: 2013. szeptember 26. csütörtök, 21:22
gdobos02 írta:YELLOW írta:gdobos02 írta: Sziasztok,
Egy kis segítségre lenne szükségem a tempomattal kapcsolatban. A probléma konkrétan hogy nem működik.
3küllős multikormányom van. Bekapcsol a tempomat a visszajelző lámpa világít, de sem a sebességtartásra, sem pedig a gázadásra/csökkentésre nem reagál. Nem hiszem, hogy a gombokkal lenne probléma, de nem vagyok nagy elektronikai szakember így nem is nagyon szeretnék találgatni, inkább megkérdezem, hátha valaki már találkozott hasonló problémával.
A válaszokat előre is köszi!
Gábor
nekem azt mondtam egyszer egy szakember, hogy ha rosszalkodik a tempomat, akkor az akksit le kell kötni, és elvileg megjavul.
Próbáltam nekem is szakember javasolta, egész pontosan "szedd le a sarut egy pár percre, én békességben elszívok egy cigit, na pont annyi idő kell neki" . Sajnos nem nyert.
Azért köszi.
Elküldve: 2013. szeptember 26. csütörtök, 19:43
YELLOW írta:gdobos02 írta: Sziasztok,
Egy kis segítségre lenne szükségem a tempomattal kapcsolatban. A probléma konkrétan hogy nem működik.
3küllős multikormányom van. Bekapcsol a tempomat a visszajelző lámpa világít, de sem a sebességtartásra, sem pedig a gázadásra/csökkentésre nem reagál. Nem hiszem, hogy a gombokkal lenne probléma, de nem vagyok nagy elektronikai szakember így nem is nagyon szeretnék találgatni, inkább megkérdezem, hátha valaki már találkozott hasonló problémával.
A válaszokat előre is köszi!
Gábor
nekem azt mondtam egyszer egy szakember, hogy ha rosszalkodik a tempomat, akkor az akksit le kell kötni, és elvileg megjavul.
Elküldve: 2013. szeptember 26. csütörtök, 19:03
gdobos02 írta: Sziasztok,
Egy kis segítségre lenne szükségem a tempomattal kapcsolatban. A probléma konkrétan hogy nem működik.
3küllős multikormányom van. Bekapcsol a tempomat a visszajelző lámpa világít, de sem a sebességtartásra, sem pedig a gázadásra/csökkentésre nem reagál. Nem hiszem, hogy a gombokkal lenne probléma, de nem vagyok nagy elektronikai szakember így nem is nagyon szeretnék találgatni, inkább megkérdezem, hátha valaki már találkozott hasonló problémával.
A válaszokat előre is köszi!
Gábor
Elküldve: 2013. szeptember 26. csütörtök, 18:17
Elküldve: 2013. szeptember 15. vasárnap, 19:33
MegamanX írta:YELLOW írta:MegamanX írta:YELLOW írta:MegamanX írta: Sziasztok!
Gondoltam megosztom mindenkivel, hogy a 2000/6 előtti, tehát nem faceliftes 6 hengeres e46-hoz ugyanúgy, mint a facelifteshez csak a kábelkötegre és a multikormányra van szükség, hogy működjön a tempomat.
Épp ma szereltem be az autómba és működik ahogy kell. Tehát akinek facelift előtti 6 hengerese van az nyugodtan kezdjen bele, működni fog!
köszi az infót, de ez így van minden olyan motor esetében, aminél elektromos a gázpedál.
Igen tudom, de nekem nincs elektromos gázpedálom, mivel nem faceliftes az autóm. Rendes bowdenes, nincs doboz a pedál mögött.
akkor bowdenes ha látsz benne bowdent. mármint a motortérben. ez nem feltétlen facelift függő. ismerősnek ugyaniylen coupe-ja van, és neki is elektromos a gázpedál.
Pocsesznak írtam priviben:
azért nem jutott eszedbe, mert nincs eszed. vagy műszaki analfabéta vagy
ha felnyitod a motorháztetőt akkor meglátod. ha látsz bowdent, akkor egyértelmű, ha nem akkor megint. de megsúgom bowdenes a tiéd. így tempimathoz kell még pár kiegészítő. ha mákod van lehet benen van, akkor egymás mellett két bowdent kell látnod. ha csak egy van, akkor nincs mákod.
előfordulhat bowdenes autónál, hogy pl valaki pl baleset miatt kormányt scerélt, és olcsóbb volt a gomb nélküli. (ohne multi)
attól a tempomat egység benne van, de akkor dupla bowden megy a pillangószelephez. jártak már így sokan. igaz kis motoros verdáknál nem jellemző a tempomat bowdenes szériában.
amúgy havernak 97-es E39.ben is 20i motor volt, és ha jól emlékszem neki is elektomos volt a gáz, mintha azt mondta volna. megmondom őszintén sosem néztem még meg.
az M54-es blok az tutti elektromos már, az M52 meg talán a TUB lehet az volt.
Az én gázpedálom ilyen, tehát bowdenes.
Elküldve: 2013. szeptember 15. vasárnap, 10:18
YELLOW írta:MegamanX írta:YELLOW írta:MegamanX írta: Sziasztok!
Gondoltam megosztom mindenkivel, hogy a 2000/6 előtti, tehát nem faceliftes 6 hengeres e46-hoz ugyanúgy, mint a facelifteshez csak a kábelkötegre és a multikormányra van szükség, hogy működjön a tempomat.
Épp ma szereltem be az autómba és működik ahogy kell. Tehát akinek facelift előtti 6 hengerese van az nyugodtan kezdjen bele, működni fog!
köszi az infót, de ez így van minden olyan motor esetében, aminél elektromos a gázpedál.
Igen tudom, de nekem nincs elektromos gázpedálom, mivel nem faceliftes az autóm. Rendes bowdenes, nincs doboz a pedál mögött.
akkor bowdenes ha látsz benne bowdent. mármint a motortérben. ez nem feltétlen facelift függő. ismerősnek ugyaniylen coupe-ja van, és neki is elektromos a gázpedál.
Pocsesznak írtam priviben:
azért nem jutott eszedbe, mert nincs eszed. vagy műszaki analfabéta vagy
ha felnyitod a motorháztetőt akkor meglátod. ha látsz bowdent, akkor egyértelmű, ha nem akkor megint. de megsúgom bowdenes a tiéd. így tempimathoz kell még pár kiegészítő. ha mákod van lehet benen van, akkor egymás mellett két bowdent kell látnod. ha csak egy van, akkor nincs mákod.
előfordulhat bowdenes autónál, hogy pl valaki pl baleset miatt kormányt scerélt, és olcsóbb volt a gomb nélküli. (ohne multi)
attól a tempomat egység benne van, de akkor dupla bowden megy a pillangószelephez. jártak már így sokan. igaz kis motoros verdáknál nem jellemző a tempomat bowdenes szériában.
amúgy havernak 97-es E39.ben is 20i motor volt, és ha jól emlékszem neki is elektomos volt a gáz, mintha azt mondta volna. megmondom őszintén sosem néztem még meg.
az M54-es blok az tutti elektromos már, az M52 meg talán a TUB lehet az volt.
Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 08:40
YELLOW írta:MegamanX írta:YELLOW írta:MegamanX írta: Sziasztok!
Gondoltam megosztom mindenkivel, hogy a 2000/6 előtti, tehát nem faceliftes 6 hengeres e46-hoz ugyanúgy, mint a facelifteshez csak a kábelkötegre és a multikormányra van szükség, hogy működjön a tempomat.
Épp ma szereltem be az autómba és működik ahogy kell. Tehát akinek facelift előtti 6 hengerese van az nyugodtan kezdjen bele, működni fog!
köszi az infót, de ez így van minden olyan motor esetében, aminél elektromos a gázpedál.
Igen tudom, de nekem nincs elektromos gázpedálom, mivel nem faceliftes az autóm. Rendes bowdenes, nincs doboz a pedál mögött.
akkor bowdenes ha látsz benne bowdent. mármint a motortérben. ez nem feltétlen facelift függő. ismerősnek ugyaniylen coupe-ja van, és neki is elektromos a gázpedál.
Pocsesznak írtam priviben:
azért nem jutott eszedbe, mert nincs eszed. vagy műszaki analfabéta vagy
ha felnyitod a motorháztetőt akkor meglátod. ha látsz bowdent, akkor egyértelmű, ha nem akkor megint. de megsúgom bowdenes a tiéd. így tempimathoz kell még pár kiegészítő. ha mákod van lehet benen van, akkor egymás mellett két bowdent kell látnod. ha csak egy van, akkor nincs mákod.
előfordulhat bowdenes autónál, hogy pl valaki pl baleset miatt kormányt scerélt, és olcsóbb volt a gomb nélküli. (ohne multi)
attól a tempomat egység benne van, de akkor dupla bowden megy a pillangószelephez. jártak már így sokan. igaz kis motoros verdáknál nem jellemző a tempomat bowdenes szériában.
amúgy havernak 97-es E39.ben is 20i motor volt, és ha jól emlékszem neki is elektomos volt a gáz, mintha azt mondta volna. megmondom őszintén sosem néztem még meg.
az M54-es blok az tutti elektromos már, az M52 meg talán a TUB lehet az volt.
Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 18:52
MegamanX írta:YELLOW írta:MegamanX írta: Sziasztok!
Gondoltam megosztom mindenkivel, hogy a 2000/6 előtti, tehát nem faceliftes 6 hengeres e46-hoz ugyanúgy, mint a facelifteshez csak a kábelkötegre és a multikormányra van szükség, hogy működjön a tempomat.
Épp ma szereltem be az autómba és működik ahogy kell. Tehát akinek facelift előtti 6 hengerese van az nyugodtan kezdjen bele, működni fog!
köszi az infót, de ez így van minden olyan motor esetében, aminél elektromos a gázpedál.
Igen tudom, de nekem nincs elektromos gázpedálom, mivel nem faceliftes az autóm. Rendes bowdenes, nincs doboz a pedál mögött.
Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 10:14
MegamanX írta:YELLOW írta:MegamanX írta: Sziasztok!
Gondoltam megosztom mindenkivel, hogy a 2000/6 előtti, tehát nem faceliftes 6 hengeres e46-hoz ugyanúgy, mint a facelifteshez csak a kábelkötegre és a multikormányra van szükség, hogy működjön a tempomat.
Épp ma szereltem be az autómba és működik ahogy kell. Tehát akinek facelift előtti 6 hengerese van az nyugodtan kezdjen bele, működni fog!
köszi az infót, de ez így van minden olyan motor esetében, aminél elektromos a gázpedál.
Igen tudom, de nekem nincs elektromos gázpedálom, mivel nem faceliftes az autóm. Rendes bowdenes, nincs doboz a pedál mögött.
Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 09:56
YELLOW írta:MegamanX írta: Sziasztok!
Gondoltam megosztom mindenkivel, hogy a 2000/6 előtti, tehát nem faceliftes 6 hengeres e46-hoz ugyanúgy, mint a facelifteshez csak a kábelkötegre és a multikormányra van szükség, hogy működjön a tempomat.
Épp ma szereltem be az autómba és működik ahogy kell. Tehát akinek facelift előtti 6 hengerese van az nyugodtan kezdjen bele, működni fog!
köszi az infót, de ez így van minden olyan motor esetében, aminél elektromos a gázpedál.
Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 05:15
MegamanX írta: Sziasztok!
Gondoltam megosztom mindenkivel, hogy a 2000/6 előtti, tehát nem faceliftes 6 hengeres e46-hoz ugyanúgy, mint a facelifteshez csak a kábelkötegre és a multikormányra van szükség, hogy működjön a tempomat.
Épp ma szereltem be az autómba és működik ahogy kell. Tehát akinek facelift előtti 6 hengerese van az nyugodtan kezdjen bele, működni fog!
Elküldve: 2013. szeptember 12. csütörtök, 23:24