orindzs
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz orindzs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 18:16


Sziasztok!

Szeretnék az e46-omba multikormányt.
Kérdésem az lenne, hogy az e38-e39-esé passzol az e46-osba?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz szotyi85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 09:00


Szia

Sikerült megoldanod a tempomat problémát?
Ugyanezzel a hibával küzdök én is 2001-es 330d-nél.
Kormányon kapcsolók jók, kuplung érzékelő, fékpedál kapcsoló jó.
Visszajelző világít nekem is de másra nem reagál.
Légyszi írd meg hogy te mire jutottál a dologgal.

Köszi



gdobos02 írta:
jrtom írta:
gdobos02 írta:
YELLOW írta:
gdobos02 írta: Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem a tempomattal kapcsolatban. A probléma konkrétan hogy nem működik.

3küllős multikormányom van. Bekapcsol a tempomat a visszajelző lámpa világít, de sem a sebességtartásra, sem pedig a gázadásra/csökkentésre nem reagál. Nem hiszem, hogy a gombokkal lenne probléma, de nem vagyok nagy elektronikai szakember így nem is nagyon szeretnék találgatni, inkább megkérdezem, hátha valaki már találkozott hasonló problémával.
A válaszokat előre is köszi!
Gábor


nekem azt mondtam egyszer egy szakember, hogy ha rosszalkodik a tempomat, akkor az akksit le kell kötni, és elvileg megjavul.


Próbáltam nekem is szakember javasolta, egész pontosan "szedd le a sarut egy pár percre, én békességben elszívok egy cigit, na pont annyi idő kell neki" . Sajnos nem nyert.
Azért köszi.


A kuplungpedálnak van egy érzékelője és lehet az mozdult el a helyéről.Nem volt leszedve a lábtérburkolat?


Nem szedtem le, és a szerelő sem matatott ott, de megnézem azt is, ha megmondod hol találom pontosan.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz gdobos02

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. szeptember 26. csütörtök, 21:40


jrtom írta:
gdobos02 írta:
YELLOW írta:
gdobos02 írta: Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem a tempomattal kapcsolatban. A probléma konkrétan hogy nem működik.

3küllős multikormányom van. Bekapcsol a tempomat a visszajelző lámpa világít, de sem a sebességtartásra, sem pedig a gázadásra/csökkentésre nem reagál. Nem hiszem, hogy a gombokkal lenne probléma, de nem vagyok nagy elektronikai szakember így nem is nagyon szeretnék találgatni, inkább megkérdezem, hátha valaki már találkozott hasonló problémával.
A válaszokat előre is köszi!
Gábor


nekem azt mondtam egyszer egy szakember, hogy ha rosszalkodik a tempomat, akkor az akksit le kell kötni, és elvileg megjavul.


Próbáltam nekem is szakember javasolta, egész pontosan "szedd le a sarut egy pár percre, én békességben elszívok egy cigit, na pont annyi idő kell neki" . Sajnos nem nyert.
Azért köszi.


A kuplungpedálnak van egy érzékelője és lehet az mozdult el a helyéről.Nem volt leszedve a lábtérburkolat?


Nem szedtem le, és a szerelő sem matatott ott, de megnézem azt is, ha megmondod hol találom pontosan.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. szeptember 26. csütörtök, 21:22


gdobos02 írta:
YELLOW írta:
gdobos02 írta: Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem a tempomattal kapcsolatban. A probléma konkrétan hogy nem működik.

3küllős multikormányom van. Bekapcsol a tempomat a visszajelző lámpa világít, de sem a sebességtartásra, sem pedig a gázadásra/csökkentésre nem reagál. Nem hiszem, hogy a gombokkal lenne probléma, de nem vagyok nagy elektronikai szakember így nem is nagyon szeretnék találgatni, inkább megkérdezem, hátha valaki már találkozott hasonló problémával.
A válaszokat előre is köszi!
Gábor


nekem azt mondtam egyszer egy szakember, hogy ha rosszalkodik a tempomat, akkor az akksit le kell kötni, és elvileg megjavul.


Próbáltam nekem is szakember javasolta, egész pontosan "szedd le a sarut egy pár percre, én békességben elszívok egy cigit, na pont annyi idő kell neki" . Sajnos nem nyert.
Azért köszi.


A kuplungpedálnak van egy érzékelője és lehet az mozdult el a helyéről.Nem volt leszedve a lábtérburkolat?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz gdobos02

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. szeptember 26. csütörtök, 19:43


YELLOW írta:
gdobos02 írta: Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem a tempomattal kapcsolatban. A probléma konkrétan hogy nem működik.

3küllős multikormányom van. Bekapcsol a tempomat a visszajelző lámpa világít, de sem a sebességtartásra, sem pedig a gázadásra/csökkentésre nem reagál. Nem hiszem, hogy a gombokkal lenne probléma, de nem vagyok nagy elektronikai szakember így nem is nagyon szeretnék találgatni, inkább megkérdezem, hátha valaki már találkozott hasonló problémával.
A válaszokat előre is köszi!
Gábor


nekem azt mondtam egyszer egy szakember, hogy ha rosszalkodik a tempomat, akkor az akksit le kell kötni, és elvileg megjavul.


Próbáltam nekem is szakember javasolta, egész pontosan "szedd le a sarut egy pár percre, én békességben elszívok egy cigit, na pont annyi idő kell neki" . Sajnos nem nyert.
Azért köszi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. szeptember 26. csütörtök, 19:03


gdobos02 írta: Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem a tempomattal kapcsolatban. A probléma konkrétan hogy nem működik.

3küllős multikormányom van. Bekapcsol a tempomat a visszajelző lámpa világít, de sem a sebességtartásra, sem pedig a gázadásra/csökkentésre nem reagál. Nem hiszem, hogy a gombokkal lenne probléma, de nem vagyok nagy elektronikai szakember így nem is nagyon szeretnék találgatni, inkább megkérdezem, hátha valaki már találkozott hasonló problémával.
A válaszokat előre is köszi!
Gábor


nekem azt mondtam egyszer egy szakember, hogy ha rosszalkodik a tempomat, akkor az akksit le kell kötni, és elvileg megjavul.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz gdobos02

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. szeptember 26. csütörtök, 18:17


Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem a tempomattal kapcsolatban. A probléma konkrétan hogy nem működik.

3küllős multikormányom van. Bekapcsol a tempomat a visszajelző lámpa világít, de sem a sebességtartásra, sem pedig a gázadásra/csökkentésre nem reagál. Nem hiszem, hogy a gombokkal lenne probléma, de nem vagyok nagy elektronikai szakember így nem is nagyon szeretnék találgatni, inkább megkérdezem, hátha valaki már találkozott hasonló problémával.
A válaszokat előre is köszi!
Gábor


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. szeptember 15. vasárnap, 19:33


MegamanX írta:
YELLOW írta:
MegamanX írta:
YELLOW írta:
MegamanX írta: Sziasztok!

Gondoltam megosztom mindenkivel, hogy a 2000/6 előtti, tehát nem faceliftes 6 hengeres e46-hoz ugyanúgy, mint a facelifteshez csak a kábelkötegre és a multikormányra van szükség, hogy működjön a tempomat.
Épp ma szereltem be az autómba és működik ahogy kell. Tehát akinek facelift előtti 6 hengerese van az nyugodtan kezdjen bele, működni fog!


köszi az infót, de ez így van minden olyan motor esetében, aminél elektromos a gázpedál.


Igen tudom, de nekem nincs elektromos gázpedálom, mivel nem faceliftes az autóm. Rendes bowdenes, nincs doboz a pedál mögött.


akkor bowdenes ha látsz benne bowdent. mármint a motortérben. ez nem feltétlen facelift függő. ismerősnek ugyaniylen coupe-ja van, és neki is elektromos a gázpedál.

Pocsesznak írtam priviben:
azért nem jutott eszedbe, mert nincs eszed. vagy műszaki analfabéta vagy
ha felnyitod a motorháztetőt akkor meglátod. ha látsz bowdent, akkor egyértelmű, ha nem akkor megint. de megsúgom bowdenes a tiéd. így tempimathoz kell még pár kiegészítő. ha mákod van lehet benen van, akkor egymás mellett két bowdent kell látnod. ha csak egy van, akkor nincs mákod.


előfordulhat bowdenes autónál, hogy pl valaki pl baleset miatt kormányt scerélt, és olcsóbb volt a gomb nélküli. (ohne multi)
attól a tempomat egység benne van, de akkor dupla bowden megy a pillangószelephez. jártak már így sokan. igaz kis motoros verdáknál nem jellemző a tempomat bowdenes szériában.

amúgy havernak 97-es E39.ben is 20i motor volt, és ha jól emlékszem neki is elektomos volt a gáz, mintha azt mondta volna. megmondom őszintén sosem néztem még meg.
az M54-es blok az tutti elektromos már, az M52 meg talán a TUB lehet az volt.


Az én gázpedálom ilyen, tehát bowdenes.


oké, de akkor a tiéd gyárilag volt tempomat, csak... áhh mondjuk ha kábelköteg is kellett akkor gyárilag nem lehetett benne. vagy várjunk. neked ott a fojtószelepnél közvetlen van a szerkezet, az már lehet autómatikusan benne van a megtartó egység.

MegamanX
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz MegamanX

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. szeptember 15. vasárnap, 10:18


YELLOW írta:
MegamanX írta:
YELLOW írta:
MegamanX írta: Sziasztok!

Gondoltam megosztom mindenkivel, hogy a 2000/6 előtti, tehát nem faceliftes 6 hengeres e46-hoz ugyanúgy, mint a facelifteshez csak a kábelkötegre és a multikormányra van szükség, hogy működjön a tempomat.
Épp ma szereltem be az autómba és működik ahogy kell. Tehát akinek facelift előtti 6 hengerese van az nyugodtan kezdjen bele, működni fog!


köszi az infót, de ez így van minden olyan motor esetében, aminél elektromos a gázpedál.


Igen tudom, de nekem nincs elektromos gázpedálom, mivel nem faceliftes az autóm. Rendes bowdenes, nincs doboz a pedál mögött.


akkor bowdenes ha látsz benne bowdent. mármint a motortérben. ez nem feltétlen facelift függő. ismerősnek ugyaniylen coupe-ja van, és neki is elektromos a gázpedál.

Pocsesznak írtam priviben:
azért nem jutott eszedbe, mert nincs eszed. vagy műszaki analfabéta vagy
ha felnyitod a motorháztetőt akkor meglátod. ha látsz bowdent, akkor egyértelmű, ha nem akkor megint. de megsúgom bowdenes a tiéd. így tempimathoz kell még pár kiegészítő. ha mákod van lehet benen van, akkor egymás mellett két bowdent kell látnod. ha csak egy van, akkor nincs mákod.


előfordulhat bowdenes autónál, hogy pl valaki pl baleset miatt kormányt scerélt, és olcsóbb volt a gomb nélküli. (ohne multi)
attól a tempomat egység benne van, de akkor dupla bowden megy a pillangószelephez. jártak már így sokan. igaz kis motoros verdáknál nem jellemző a tempomat bowdenes szériában.

amúgy havernak 97-es E39.ben is 20i motor volt, és ha jól emlékszem neki is elektomos volt a gáz, mintha azt mondta volna. megmondom őszintén sosem néztem még meg.
az M54-es blok az tutti elektromos már, az M52 meg talán a TUB lehet az volt.


Az én gázpedálom ilyen, tehát bowdenes.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 08:40


YELLOW írta:
MegamanX írta:
YELLOW írta:
MegamanX írta: Sziasztok!

Gondoltam megosztom mindenkivel, hogy a 2000/6 előtti, tehát nem faceliftes 6 hengeres e46-hoz ugyanúgy, mint a facelifteshez csak a kábelkötegre és a multikormányra van szükség, hogy működjön a tempomat.
Épp ma szereltem be az autómba és működik ahogy kell. Tehát akinek facelift előtti 6 hengerese van az nyugodtan kezdjen bele, működni fog!


köszi az infót, de ez így van minden olyan motor esetében, aminél elektromos a gázpedál.


Igen tudom, de nekem nincs elektromos gázpedálom, mivel nem faceliftes az autóm. Rendes bowdenes, nincs doboz a pedál mögött.


akkor bowdenes ha látsz benne bowdent. mármint a motortérben. ez nem feltétlen facelift függő. ismerősnek ugyaniylen coupe-ja van, és neki is elektromos a gázpedál.

Pocsesznak írtam priviben:
azért nem jutott eszedbe, mert nincs eszed. vagy műszaki analfabéta vagy
ha felnyitod a motorháztetőt akkor meglátod. ha látsz bowdent, akkor egyértelmű, ha nem akkor megint. de megsúgom bowdenes a tiéd. így tempimathoz kell még pár kiegészítő. ha mákod van lehet benen van, akkor egymás mellett két bowdent kell látnod. ha csak egy van, akkor nincs mákod.


előfordulhat bowdenes autónál, hogy pl valaki pl baleset miatt kormányt scerélt, és olcsóbb volt a gomb nélküli. (ohne multi)
attól a tempomat egység benne van, de akkor dupla bowden megy a pillangószelephez. jártak már így sokan. igaz kis motoros verdáknál nem jellemző a tempomat bowdenes szériában.

amúgy havernak 97-es E39.ben is 20i motor volt, és ha jól emlékszem neki is elektomos volt a gáz, mintha azt mondta volna. megmondom őszintén sosem néztem még meg.
az M54-es blok az tutti elektromos már, az M52 meg talán a TUB lehet az volt.


Köszi a választ, jót röhögtem. Hozzáteszem van eszem. Szerintem én már akkor weber karburátort bütyköltem amikor még Neked jogosítványod sem volt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 18:52


MegamanX írta:
YELLOW írta:
MegamanX írta: Sziasztok!

Gondoltam megosztom mindenkivel, hogy a 2000/6 előtti, tehát nem faceliftes 6 hengeres e46-hoz ugyanúgy, mint a facelifteshez csak a kábelkötegre és a multikormányra van szükség, hogy működjön a tempomat.
Épp ma szereltem be az autómba és működik ahogy kell. Tehát akinek facelift előtti 6 hengerese van az nyugodtan kezdjen bele, működni fog!


köszi az infót, de ez így van minden olyan motor esetében, aminél elektromos a gázpedál.


Igen tudom, de nekem nincs elektromos gázpedálom, mivel nem faceliftes az autóm. Rendes bowdenes, nincs doboz a pedál mögött.


akkor bowdenes ha látsz benne bowdent. mármint a motortérben. ez nem feltétlen facelift függő. ismerősnek ugyaniylen coupe-ja van, és neki is elektromos a gázpedál.

Pocsesznak írtam priviben:
azért nem jutott eszedbe, mert nincs eszed. vagy műszaki analfabéta vagy
ha felnyitod a motorháztetőt akkor meglátod. ha látsz bowdent, akkor egyértelmű, ha nem akkor megint. de megsúgom bowdenes a tiéd. így tempimathoz kell még pár kiegészítő. ha mákod van lehet benen van, akkor egymás mellett két bowdent kell látnod. ha csak egy van, akkor nincs mákod.


előfordulhat bowdenes autónál, hogy pl valaki pl baleset miatt kormányt scerélt, és olcsóbb volt a gomb nélküli. (ohne multi)
attól a tempomat egység benne van, de akkor dupla bowden megy a pillangószelephez. jártak már így sokan. igaz kis motoros verdáknál nem jellemző a tempomat bowdenes szériában.

amúgy havernak 97-es E39.ben is 20i motor volt, és ha jól emlékszem neki is elektomos volt a gáz, mintha azt mondta volna. megmondom őszintén sosem néztem még meg.
az M54-es blok az tutti elektromos már, az M52 meg talán a TUB lehet az volt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 10:14


MegamanX írta:
YELLOW írta:
MegamanX írta: Sziasztok!

Gondoltam megosztom mindenkivel, hogy a 2000/6 előtti, tehát nem faceliftes 6 hengeres e46-hoz ugyanúgy, mint a facelifteshez csak a kábelkötegre és a multikormányra van szükség, hogy működjön a tempomat.
Épp ma szereltem be az autómba és működik ahogy kell. Tehát akinek facelift előtti 6 hengerese van az nyugodtan kezdjen bele, működni fog!


köszi az infót, de ez így van minden olyan motor esetében, aminél elektromos a gázpedál.


Igen tudom, de nekem nincs elektromos gázpedálom, mivel nem faceliftes az autóm. Rendes bowdenes, nincs doboz a pedál mögött.


Akkor az enyém is bovdenes még, nem is figyeltem de nem bánom, mert közvetlenebben reagál.



MegamanX
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz MegamanX

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 09:56


YELLOW írta:
MegamanX írta: Sziasztok!

Gondoltam megosztom mindenkivel, hogy a 2000/6 előtti, tehát nem faceliftes 6 hengeres e46-hoz ugyanúgy, mint a facelifteshez csak a kábelkötegre és a multikormányra van szükség, hogy működjön a tempomat.
Épp ma szereltem be az autómba és működik ahogy kell. Tehát akinek facelift előtti 6 hengerese van az nyugodtan kezdjen bele, működni fog!


köszi az infót, de ez így van minden olyan motor esetében, aminél elektromos a gázpedál.


Igen tudom, de nekem nincs elektromos gázpedálom, mivel nem faceliftes az autóm. Rendes bowdenes, nincs doboz a pedál mögött.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 05:15


MegamanX írta: Sziasztok!

Gondoltam megosztom mindenkivel, hogy a 2000/6 előtti, tehát nem faceliftes 6 hengeres e46-hoz ugyanúgy, mint a facelifteshez csak a kábelkötegre és a multikormányra van szükség, hogy működjön a tempomat.
Épp ma szereltem be az autómba és működik ahogy kell. Tehát akinek facelift előtti 6 hengerese van az nyugodtan kezdjen bele, működni fog!


köszi az infót, de ez így van minden olyan motor esetében, aminél elektromos a gázpedál.

MegamanX
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz MegamanX

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. szeptember 12. csütörtök, 23:24


Sziasztok!

Gondoltam megosztom mindenkivel, hogy a 2000/6 előtti, tehát nem faceliftes 6 hengeres e46-hoz ugyanúgy, mint a facelifteshez csak a kábelkötegre és a multikormányra van szükség, hogy működjön a tempomat.
Épp ma szereltem be az autómba és működik ahogy kell. Tehát akinek facelift előtti 6 hengerese van az nyugodtan kezdjen bele, működni fog!