autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 20:39


[/quote]
Nem vagyok képben h pontosan miről van szó, de ha mp3 kell az autóba, akkor kell egy mp3-at tudó fej és amennyiben az nem gyári, akkor kell egy ISO átalakító, ezt be is linkelted korábban. Ha kormányról is akarod vezérelni a nem gyári fejegységet, akkor az tényleg zsebbenyúlós, ahhoz kell még 1 ilyen (ehhez jár az ISO átalakító, azt nem kell külön megvenni) + 1 kb. 2e Ft-os, a fejegység márkájától függő átalakító, tehát szereléssel együtt - ami amúgy nem ördöngösség - 20 környékén leszel.[/quote]

Köszi a helpet de ha valóban ennyit kell rákölteni akkor nem ér ennyit az egész szerintem!
Egy Sony MEX BT-2600-hez szeretném csatlakoztatni de lehet hogy keresek egy jó gyári cd-s fejegységet és akkor sem lesz sokkal többe!

Tano szavaiból én olcsóbb megoldást éreztem...

Üdv!

(nem akartam megint piramist azért válaszoltam így..)







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. február 17. hétfő, 21:50

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 20:29


rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Tano írta:
rece65 írta: http://www.autoradiokeret.hu/i...Itemid=102
Ilyet találtam,ez jó lesz?


Igen, ilyesmire gondoltam. Azt kell megnézni, hogy az I-Bus lába is be legyen kötve, mert azon mennek a multikormányról a jelek.

Ma bementem Szegeden egy autó hifis boltba.
Előadtam hogy mit szeretnék erre a válasz az hogy ez kábellel nem fog menni csak speckó modullal ami kb. 20.000 ft.
Bementem a Bmw szervízbe és ott is azt mondták hogy ez nem ilyen egyszerű modul kell hozzá ami 30-40000 ft.!
Most akkor tudom működtetni csak sima kábellel a nem gyári cd-s magnómat a kormányról vagy nem?
Ha igen akkor dobjatok már konkrét linket az átalakító kábelről mert én mostmár nix ám a ferstén!!



szerintem akit megtudnak vezetni azt meg is fognak nekünk az opelba is úgy lett mp3-as fej, vagy +30ezerért, hogy volt egy mp3 felirat a lejátszón, amit átvételkor bediagoltak szerintem a H astrában a sima cd-s fej, is tudja az mp3-at szek szerint, csak diagolni kell. de sok mindennel így van.
én is úgy olvasgattam, hogy csak átalakító kell.

OK de melyik kábel az??
Én nem vagyok az akit megvezetnek de ahhoz tudnom kellene hogy mit vegyek!


Nem vagyok képben h pontosan miről van szó, de ha mp3 kell az autóba, akkor kell egy mp3-at tudó fej és amennyiben az nem gyári, akkor kell egy ISO átalakító, ezt be is linkelted korábban. Ha kormányról is akarod vezérelni a nem gyári fejegységet, akkor az tényleg zsebbenyúlós, ahhoz kell még 1 ilyen (ehhez jár az ISO átalakító, azt nem kell külön megvenni) + 1 kb. 2e Ft-os, a fejegység márkájától függő átalakító, tehát szereléssel együtt - ami amúgy nem ördöngösség - 20 környékén leszel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 19:59


YELLOW írta:
rece65 írta:
Tano írta:
rece65 írta: http://www.autoradiokeret.hu/i...Itemid=102
Ilyet találtam,ez jó lesz?


Igen, ilyesmire gondoltam. Azt kell megnézni, hogy az I-Bus lába is be legyen kötve, mert azon mennek a multikormányról a jelek.

Ma bementem Szegeden egy autó hifis boltba.
Előadtam hogy mit szeretnék erre a válasz az hogy ez kábellel nem fog menni csak speckó modullal ami kb. 20.000 ft.
Bementem a Bmw szervízbe és ott is azt mondták hogy ez nem ilyen egyszerű modul kell hozzá ami 30-40000 ft.!
Most akkor tudom működtetni csak sima kábellel a nem gyári cd-s magnómat a kormányról vagy nem?
Ha igen akkor dobjatok már konkrét linket az átalakító kábelről mert én mostmár nix ám a ferstén!!



szerintem akit megtudnak vezetni azt meg is fognak nekünk az opelba is úgy lett mp3-as fej, vagy +30ezerért, hogy volt egy mp3 felirat a lejátszón, amit átvételkor bediagoltak szerintem a H astrában a sima cd-s fej, is tudja az mp3-at szek szerint, csak diagolni kell. de sok mindennel így van.
én is úgy olvasgattam, hogy csak átalakító kell.

OK de melyik kábel az??
Én nem vagyok az akit megvezetnek de ahhoz tudnom kellene hogy mit vegyek!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 19:30


rece65 írta:
Tano írta:
rece65 írta: http://www.autoradiokeret.hu/i...Itemid=102
Ilyet találtam,ez jó lesz?


Igen, ilyesmire gondoltam. Azt kell megnézni, hogy az I-Bus lába is be legyen kötve, mert azon mennek a multikormányról a jelek.

Ma bementem Szegeden egy autó hifis boltba.
Előadtam hogy mit szeretnék erre a válasz az hogy ez kábellel nem fog menni csak speckó modullal ami kb. 20.000 ft.
Bementem a Bmw szervízbe és ott is azt mondták hogy ez nem ilyen egyszerű modul kell hozzá ami 30-40000 ft.!
Most akkor tudom működtetni csak sima kábellel a nem gyári cd-s magnómat a kormányról vagy nem?
Ha igen akkor dobjatok már konkrét linket az átalakító kábelről mert én mostmár nix ám a ferstén!!



szerintem akit megtudnak vezetni azt meg is fognak nekünk az opelba is úgy lett mp3-as fej, vagy +30ezerért, hogy volt egy mp3 felirat a lejátszón, amit átvételkor bediagoltak szerintem a H astrában a sima cd-s fej, is tudja az mp3-at szek szerint, csak diagolni kell. de sok mindennel így van.
én is úgy olvasgattam, hogy csak átalakító kell.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 15:54


Tano írta:
rece65 írta: http://www.autoradiokeret.hu/i...Itemid=102
Ilyet találtam,ez jó lesz?


Igen, ilyesmire gondoltam. Azt kell megnézni, hogy az I-Bus lába is be legyen kötve, mert azon mennek a multikormányról a jelek.

Ma bementem Szegeden egy autó hifis boltba.
Előadtam hogy mit szeretnék erre a válasz az hogy ez kábellel nem fog menni csak speckó modullal ami kb. 20.000 ft.
Bementem a Bmw szervízbe és ott is azt mondták hogy ez nem ilyen egyszerű modul kell hozzá ami 30-40000 ft.!
Most akkor tudom működtetni csak sima kábellel a nem gyári cd-s magnómat a kormányról vagy nem?
Ha igen akkor dobjatok már konkrét linket az átalakító kábelről mert én mostmár nix ám a ferstén!!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 16. vasárnap, 21:50


Tano írta:
rece65 írta: http://www.autoradiokeret.hu/i...Itemid=102
Ilyet találtam,ez jó lesz?


Igen, ilyesmire gondoltam. Azt kell megnézni, hogy az I-Bus lába is be legyen kötve, mert azon mennek a multikormányról a jelek.

Aki eladja az tudja ezt vagy nekem kell megnézni?
Ha nekem akkor mit és hol?



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. február 16. vasárnap, 21:31


rece65 írta: http://www.autoradiokeret.hu/i...Itemid=102
Ilyet találtam,ez jó lesz?


Igen, ilyesmire gondoltam. Azt kell megnézni, hogy az I-Bus lába is be legyen kötve, mert azon mennek a multikormányról a jelek.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 16. vasárnap, 19:43


Tano írta:
rece65 írta: Köszönöm a segítséget(főleg annak aki beépítette! ) mindenkinek,ma beépítettük a gombsort és tökéletesen működik!
Arra nincs mód hogy a nem gyári magnót is tudjam vezérelni a multikormányról?
Sejtem hogy nem de egy kérdést megér...


De van rá mód. Lehet kapni BMW-ISO átalakító káblet, és akkor fog menni ha a fejegység is képes rá.

http://www.autoradiokeret.hu/i...Itemid=102
Ilyet találtam,ez jó lesz?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 16. vasárnap, 18:56


Tano írta:
rece65 írta: Köszönöm a segítséget(főleg annak aki beépítette! ) mindenkinek,ma beépítettük a gombsort és tökéletesen működik!
Arra nincs mód hogy a nem gyári magnót is tudjam vezérelni a multikormányról?
Sejtem hogy nem de egy kérdést megér...


De van rá mód. Lehet kapni BMW-ISO átalakító káblet, és akkor fog menni ha a fejegység is képes rá.

Tudnál linket honnan lehetne ilyet kapni,vagy ez is bontós téma?



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. február 16. vasárnap, 18:02


rece65 írta: Köszönöm a segítséget(főleg annak aki beépítette! ) mindenkinek,ma beépítettük a gombsort és tökéletesen működik!
Arra nincs mód hogy a nem gyári magnót is tudjam vezérelni a multikormányról?
Sejtem hogy nem de egy kérdést megér...


De van rá mód. Lehet kapni BMW-ISO átalakító káblet, és akkor fog menni ha a fejegység is képes rá.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 16. vasárnap, 15:14


Köszönöm a segítséget(főleg annak aki beépítette! ) mindenkinek,ma beépítettük a gombsort és tökéletesen működik!
Arra nincs mód hogy a nem gyári magnót is tudjam vezérelni a multikormányról?
Sejtem hogy nem de egy kérdést megér...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 16. vasárnap, 15:14

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 21:20


YELLOW írta:
rece65 írta:
ember84 írta: Szvsz!Nehogy nekiallj keresni,hogy kabel ki van-e epitve benne!Miert lenne,ha nem volt benne tempomat gyarilag.Azt nezd,hogy Vin alapjan volt -e benne tempomat,mikor kiadtak!ennyi.Ha vol,van benne kabel,ha nem veszel bele par ezeretr

Azt keresem hogy tempomat volt-e gyárilag de sajnos sztem nincs!
Az a baj hogy bontóból ilyen kábelt nem kapok mert emiatt nem bontják szét az autót...
Tehát marad a gyári ha jól láttam 7 ezerért,vagy a barkács de ahhoz meg nem merek hozzáfogni!
Sajnos nálunk nincs olyan szerelő aki ezt elvállalná!Nem csinált még egyik sem ilyet,Bmw-t is alig szereltek..)

Üdv!



ott van Tano kolléga, Szolnokon, már amikor ott van, esetleg írj neki, hátha tud segíteni.

Már találtam aki megcsinálja de köszi a tippet!
Mivel Tano nem írta hogy ráérne ezért nem is zaklattam ezzel a dologgal...



státusz kbalint

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 21:13


1000ft ból megoldható mutatvány az egész.
Kell 3db speckó kábelsaru amivel bele tudod kötni a kormány alatti gyors csatiba az egészet illetve 1db ami a vezérlőbe megy majd bele. Szükséges még 2 m vezeték és kb 4 db gyors csatlakozó
Kell a bekötési útmutató és kell hozzá egy kis kézügyesség meg némi angol tudás.

Vagy kell egy gyári bekötő kábel és forrasztó hogy rátedd a gyors csati kábelsaruit.
Bár szerintem nem ér meg 8eft-ot ez a megoldás.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 13. csütörtök, 21:14

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 16:46


rece65 írta:
ember84 írta: Szvsz!Nehogy nekiallj keresni,hogy kabel ki van-e epitve benne!Miert lenne,ha nem volt benne tempomat gyarilag.Azt nezd,hogy Vin alapjan volt -e benne tempomat,mikor kiadtak!ennyi.Ha vol,van benne kabel,ha nem veszel bele par ezeretr

Azt keresem hogy tempomat volt-e gyárilag de sajnos sztem nincs!
Az a baj hogy bontóból ilyen kábelt nem kapok mert emiatt nem bontják szét az autót...
Tehát marad a gyári ha jól láttam 7 ezerért,vagy a barkács de ahhoz meg nem merek hozzáfogni!
Sajnos nálunk nincs olyan szerelő aki ezt elvállalná!Nem csinált még egyik sem ilyet,Bmw-t is alig szereltek..)

Üdv!



ott van Tano kolléga, Szolnokon, már amikor ott van, esetleg írj neki, hátha tud segíteni.

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 16:19


rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Tano írta:
rece65 írta: Nem is olyan egyszerű ez a gombsor csere.
Gombsort megrendeltem a multi kormány kábel tuti hogy nincs behúzva az enyémbe,igaz?
A videón komplett kormányt cseréltek..
Mert akkor még azt is meg kell rendelni...
Meg kell bontani alulról a kormány oszlopot hogy meglássam kell-e vagy egyszerűbb módon is megtudhatom benne van-e gyárilag?
Ha kell vennem akkor jó a bontott is vagy újat vegyek mindenképpen?

Üdv!


Ha gyárilag nem tempomattal jött ki, és nem a korábbi tulaj cserélte le sima kormányra (ezt a VIN kóddal meg tudod nézni a felszereltséglistában) akkor 99% hogy nincs behúzva a kábel.
Ismét írjuk, hogy nem kell kompletten a kormányt cserélni, elég a gombsort.


Ezt a VIN kódot hol tudom leellenőrizni?(milyen linken?)
Az alvázszám utolsó 7 karaktere kell hozzá?

Üdv!



pl itt:
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html

A képek amit kiad a VIN kód alapján(2 db) az az én autóm vagy csak egy általános kép a modellről?
Mert a képen van multi kormány és középső könyöklő is ami nem volt benne amikor megvettem az autót!



nem a te autod