YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. április 06. szerda, 15:01


kempelen írta:
YELLOW írta: nem érted? nem én írtam, hogy nem ajánlják az utólagos beszerelést. pont ezt kérdeztem, hogy miért nem ajánlják?!
én azt írtam le, hogy szerintem miért nem ajánlhatják. jó lenne ha nem kevernéd a dolgokat a saját száj ízed szerint...!

pont azt említem, hogy a bowdenes gázpedálú autóknál esetleg macerásabb lehet a beépítés...

figyelj hagyjuk, nincs nekem ehhez kedvem, hogy magyarázkodjak, úgyis félre beszéled az egészed...


Akkor mondd meg ha te is szeretnél ilyet és tudni akarod hogyan, akkor miért nem véded meg a véleményed?

Itt írod:
YELLOW írta:
Qucsy írta:

miért nem ajánlják 1.6.os.hoz az utólagos tempomatot???


a nem ajánlás oka a motorerővel lehet összefüggésbe. persze van, amit gyárilag szerelnek. ugye a tempomat folyamatos működésű. így ha egy kisebb (nagyon pici) emelkedő, vagy szembe szél lesz, akkor egy kisebb motornak sokkal többet kell ellene dolgozni, mint egy nagyobb motornak. ergó a sok kicsi beavatkozás (gáz beavatkozás) több energiát használ fel egy kisebb mocinál, mint egy nagyobbnál. szerintem ennyi lehet a hátránya.



Szerinted vagy nem szerinted, itt ha jól látom éppen a tempomat ellen asszisztálsz.

Ez minden amit állítólag én magyarázok félre?



A kérdéseim továbbra is fennálnak:

Hol és ki beszélt itt a tempomattal kapcsolatban E36-ról?

Te hol és mikor írtad egyértelműen (azért hogy másokat ne vezessél félre) hogy te a saját autódat E36 20i-vel vered le?

Ha nem tudod hol, akkor kérlek magyarázd meg, - ha már megrágalmazol azzal - hogy én szándékosan félrevezetem a többieket veled kapcsolatban, hogy hol beszélsz te E36-ról, akkor amikor összehasonlítottad a saját autódat bármilyen 20i-vel?

Ha a válasz megvan, akkor légy oly kedves elmagyarázni, hogy ki is akarja lejáratni a másikat szándékosan?







az E36-ot arra írtam, hogy eljöttél itt a 320i legyorsulásommal! nem figyelsz?

igen nem pártolom a tempomatot, de ha multis kormányom lesz, akkor azért csak be lesz kötve, ezért írtam, hogy vagy 1x-2x biztos fogom használni. és ezért érdekel anynak a véleménye, aki szerint nem ajánlatos az utólagos tempomat. bár lehet olyan utalógasra gondol, ami nem gyári, hanem valami "unisex" beépíthető dolog.
nem kell megvédenem semmit, mert tök felesleges, mert megint félre magyarázod és megint másképp állítod be a dolgokat.
hagyjuk egymást békén! köszi! az értelmes, a kérdésre való választ szívesen várom. lásd visszább, amit más is kérdezett.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. április 06. szerda, 14:54


YELLOW írta: nem érted? nem én írtam, hogy nem ajánlják az utólagos beszerelést. pont ezt kérdeztem, hogy miért nem ajánlják?!
én azt írtam le, hogy szerintem miért nem ajánlhatják. jó lenne ha nem kevernéd a dolgokat a saját száj ízed szerint...!

pont azt említem, hogy a bowdenes gázpedálú autóknál esetleg macerásabb lehet a beépítés...

figyelj hagyjuk, nincs nekem ehhez kedvem, hogy magyarázkodjak, úgyis félre beszéled az egészed...


Akkor mondd meg ha te is szeretnél ilyet és tudni akarod hogyan, akkor miért nem véded meg a véleményed?

Itt írod:
YELLOW írta:
Qucsy írta:

miért nem ajánlják 1.6.os.hoz az utólagos tempomatot???


a nem ajánlás oka a motorerővel lehet összefüggésbe. persze van, amit gyárilag szerelnek. ugye a tempomat folyamatos működésű. így ha egy kisebb (nagyon pici) emelkedő, vagy szembe szél lesz, akkor egy kisebb motornak sokkal többet kell ellene dolgozni, mint egy nagyobb motornak. ergó a sok kicsi beavatkozás (gáz beavatkozás) több energiát használ fel egy kisebb mocinál, mint egy nagyobbnál. szerintem ennyi lehet a hátránya.



Szerinted vagy nem szerinted, itt ha jól látom éppen a tempomat ellen asszisztálsz.

Ez minden amit állítólag én magyarázok félre?



A kérdéseim továbbra is fennálnak:

Hol és ki beszélt itt a tempomattal kapcsolatban E36-ról?

Te hol és mikor írtad egyértelműen (azért hogy másokat ne vezessél félre) hogy te a saját autódat E36 20i-vel vered le?

Ha nem tudod hol, akkor kérlek magyarázd meg, - ha már megrágalmazol azzal - hogy én szándékosan félrevezetem a többieket veled kapcsolatban, hogy hol beszélsz te E36-ról, akkor amikor összehasonlítottad a saját autódat bármilyen 20i-vel?

Ha a válasz megvan, akkor légy oly kedves elmagyarázni, hogy ki is akarja lejáratni a másikat szándékosan?







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 06. szerda, 14:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. április 06. szerda, 14:36


nem érted? nem én írtam, hogy nem ajánlják az utólagos beszerelést. pont ezt kérdeztem, hogy miért nem ajánlják?!
én azt írtam le, hogy szerintem miért nem ajánlhatják. jó lenne ha nem kevernéd a dolgokat a saját száj ízed szerint...!

pont azt említem, hogy a bowdenes gázpedálú autóknál esetleg macerásabb lehet a beépítés...

figyelj hagyjuk, nincs nekem ehhez kedvem, hogy magyarázkodjak, úgyis félre beszéled az egészed...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. április 06. szerda, 14:15


YELLOW írta: figyelj már! én hozzászóltam a témához, hogy szerintem mi lehet az oka, annak, amit állít valaki. erre jössz és régi dolgokkal dobálózol (ami persze való igaz, de már megint két külön típusról van szó, E36 nem egy kalap E46-tal)....


Ki beszél itt két külön típusról? Csak és kizárólag te zagyválsz össze-vissza. Az eredeti kérdezőnek is E46-ja van, de ha nem emlékszel kokrétan, akkor vegyél be egy kavintont és olvasd el ezt:

zsizo írta: Tempomat utólagos beszereléséhez kérek segítséget!
1999 E46 316i 194E motorkód.
Van hozzá vezérlő elektrónika VDO 65.71-8 369 774, bovdenes állító motor 8369027, multi kormány.
kellene a beszereléséhez kapcsolási rajz és mindenféle dokumentáció meg jó tanács.


Ha már hivatkoznom kell és pontosan idéznem, mint valami kibaszott önkormányzati hivatalban, megelégszel az idézettel vagy tegyek mellé pontos dátumot is???


YELLOW írta: ...nem tudom minek kell szándékosan generálni a dolgokat?! ha van jobb ötleted a témával kapcsolatban, azt várom, mert engem is érdekelne, hogy ugyan miért nem ajánlják (mert alapból baromságnak gondolom, hogy miért ne lehetne 1.6-ban, hacsak nem az általam elgondolt dolgok miatt), mi technikai dolgok vannak, amiért nem? én ezért szóltam a témához.


Visszanyalhat a fagyi?
Légy oly kedves idézzél nekem pontosan egy olyan helyet ahol nem ajánlják az E46-ba a tempomatot főleg 1.6os motornál. Mondjuk valami hivatalos részt???
Például nem lehetett rendelni hozzá? Neked ki nem ajánlotta? Karcsi bácsi a sarki sufnyigarázsban?

Aztán:
YELLOW írta: [mellesleg az, hogy ilyeneket írsz az marhára félrevezető, és hitelemet veszthetem más szemében, ergó lejáratsz szándékosan. ha már engem idézel, akkor úgy idézz, hogy ne legyen totál hihetetlen. az, hogy leírod egy olyan témában, ahol 1.6 van emlegetve, hogy lenyomok egy 320i-t az nagyon félreérthető. 2 dolog miatt: 1. olyan mintha azt tudatosítanád, hogy nekem 1.6-os van, PEDIG 1.8-as (igenis számít az a 200 cm3); 2. ha csak magában 320i-t emlegetsz, akkor normális BMW hozzáértő rögtön az E46 2.2-es változatára fog gondolni, pedig én E36 20i-ről beszéltem, ami 2.0! így már sokkal hihetőbb lehet egy kívülállónak is. lehet engem lejáratni ilyenekkel, de nem hazudtam és sosem fogok. remélem majd egyszer összefutunk valahol a kételkedőkkel, akiknek lesz E36 2.0 és majd meglátjuk. én nem zárkózom el tőle...]


Idézhetek??
Ez ha jól emlékszem pontosan a te szádból hangzott el:

YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali

Új vagyok itt de szeretnék venni egy BMW-t.
Ki is néztem egy 2003-as E46 318 touringot 1995 ccm-es 143 le-s 4 hengeressel .
Többen le akarnak beszélni a valvetronic-os motorról .
Van valakinek tapasztalata ezzel a típussal?
Ez most N44 vagy N42 vagy valami más ?
Mire kell odafigyelni vásárláskor?
Ilyenre gondolok hogy :
Kerüld el mert...
Vedd meg , ha ...
Jó lehet , ha ...

stb

Előre is köszi




elvileg N42B20 a motorkódja... alapjában véve jó motorok, csak vannak motorok, ahol a Valvetronic beszarik, vagyis a vezérlője. alapjában véve jó fogyasztású, nyomatékos motorok. pl olvastam az enyémről ami 1.8-as, hogy megy úgy mint egy 2.0 6 hengeres, és valóban. tény, hogy motorhangilag, elvegyül a többi autó között. mindjárt megnézem van-e megadva e-mail címed, ha van akkor küldök egy leírást, ha nincs akkor add már meg.


Elmondanád, hogy a fenti idézetben hol szerepel, hogy te E36-ról beszélsz???
Kibaszott magyarázkodásra nincs szükségem! Vagy az általad írt fenti idézetben nem számít igaz, hogy a kívülálló mit hisz és mire gondol? Te itt a fenti idézetben cseppet sem vagy félrevezető, igaz? Csak másnak róvod fel??? H

YELLOW írta: ...szeretnék ezek után az utólagos tempomattal foglalkozni, mert majd lehet nekem is aktuális lesz, és kiváncsi vagyok a dolgokra. a továbbiakban, ha hozzám van hozzáfűzni valód, akkor keress meg privátban!!!


Ohh nagyon nagyon köszönöm az ajánlatodat! Visszautasíthatom?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 06. szerda, 14:26

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. április 06. szerda, 13:39


kempelen írta:
YELLOW írta:

ha ilyen okos vagy, akkor mond meg miért nem ajánlatos?!
az enyém amúgy sem 1.6 és alapjáratról jobban húz mint egy 30d

nekem amúgysem hiányzik, bár ha lenne olyan kormányom, nem lenne rossz, 1x-2x biztos használnám

szerk.: nekem más lövésem nincs, hogy esetleg "miért nem ajánlják 1.6-hoz" mondjuk a régebbi motorok lehet bowden gázosak?


Engem "okosozol" le? Nem mondtam semmi okosat vagy annak látszót. Csak rád hivatkoztam, hogy levered a 320i-t is ha kell. Én emlékszem rosszul? Csak kérdeztem hogyan van az, hogy ha levered a 320i-t is ha kell, abba elég a tempomat és még megy is vele, akkor a tiédbe nem ajánlják..?

Ez minden. Még azt is elhiszem, hogy a te nemisegyhatosod még a harmincDét is veri alapjáraton. Iszom minden szavad! TaníCCS minket Yellow plííz!


figyelj már! én hozzászóltam a témához, hogy szerintem mi lehet az oka, annak, amit állít valaki. erre jössz és régi dolgokkal dobálózol (ami persze való igaz, de már megint két külön típusról van szó, E36 nem egy kalap E46-tal). nem tudom minek kell szándékosan generálni a dolgokat?! ha van jobb ötleted a témával kapcsolatban, azt várom, mert engem is érdekelne, hogy ugyan miért nem ajánlják (mert alapból baromságnak gondolom, hogy miért ne lehetne 1.6-ban, hacsak nem az általam elgondolt dolgok miatt), mi technikai dolgok vannak, amiért nem? én ezért szóltam a témához.

[mellesleg az, hogy ilyeneket írsz az marhára félrevezető, és hitelemet veszthetem más szemében, ergó lejáratsz szándékosan. ha már engem idézel, akkor úgy idézz, hogy ne legyen totál hihetetlen. az, hogy leírod egy olyan témában, ahol 1.6 van emlegetve, hogy lenyomok egy 320i-t az nagyon félreérthető. 2 dolog miatt: 1. olyan mintha azt tudatosítanád, hogy nekem 1.6-os van, PEDIG 1.8-as (igenis számít az a 200 cm3); 2. ha csak magában 320i-t emlegetsz, akkor normális BMW hozzáértő rögtön az E46 2.2-es változatára fog gondolni, pedig én E36 20i-ről beszéltem, ami 2.0! így már sokkal hihetőbb lehet egy kívülállónak is. lehet engem lejáratni ilyenekkel, de nem hazudtam és sosem fogok. remélem majd egyszer összefutunk valahol a kételkedőkkel, akiknek lesz E36 2.0 és majd meglátjuk. én nem zárkózom el tőle...]

szeretnék ezek után az utólagos tempomattal foglalkozni, mert majd lehet nekem is aktuális lesz, és kiváncsi vagyok a dolgokra. a továbbiakban, ha hozzám van hozzáfűzni valód, akkor keress meg privátban!!!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. április 06. szerda, 07:32


YELLOW írta: ennyire nem érted, hogy direkt írtam a 30d-t???


Értjük mi a viccet,.....

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. április 06. szerda, 07:30


YELLOW írta:

ha ilyen okos vagy, akkor mond meg miért nem ajánlatos?!
az enyém amúgy sem 1.6 és alapjáratról jobban húz mint egy 30d

nekem amúgysem hiányzik, bár ha lenne olyan kormányom, nem lenne rossz, 1x-2x biztos használnám

szerk.: nekem más lövésem nincs, hogy esetleg "miért nem ajánlják 1.6-hoz" mondjuk a régebbi motorok lehet bowden gázosak?


Engem "okosozol" le? Nem mondtam semmi okosat vagy annak látszót. Csak rád hivatkoztam, hogy levered a 320i-t is ha kell. Én emlékszem rosszul? Csak kérdeztem hogyan van az, hogy ha levered a 320i-t is ha kell, abba elég a tempomat és még megy is vele, akkor a tiédbe nem ajánlják..?

Ez minden. Még azt is elhiszem, hogy a te nemisegyhatosod még a harmincDét is veri alapjáraton. Iszom minden szavad! TaníCCS minket Yellow plííz!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. április 06. szerda, 07:30


Prof írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
Bero írta:
hil írta:
zsizo írta: Tempomat utólagos beszereléséhez kérek segítséget!
1999 E46 316i 194E motorkód.
Van hozzá vezérlő elektrónika VDO 65.71-8 369 774, bovdenes állító motor 8369027, multi kormány.
kellene a beszereléséhez kapcsolási rajz és mindenféle dokumentáció meg jó tanács.

www.doverkft.hu tel:239-2202, mail: info@doverkft.hu



Üdv! Jó dolog ez a tempomat dolog,bele is lehet építeni az autóba,de nekem nem ajánlották utólagosan berakni,főleg nem 1.6-os motorhoz!


miért nem ajánlják 1.6.os.hoz az utólagos tempomatot???


a nem ajánlás oka a motorerővel lehet összefüggésbe. persze van, amit gyárilag szerelnek. ugye a tempomat folyamatos működésű. így ha egy kisebb (nagyon pici) emelkedő, vagy szembe szél lesz, akkor egy kisebb motornak sokkal többet kell ellene dolgozni, mint egy nagyobb motornak. ergó a sok kicsi beavatkozás (gáz beavatkozás) több energiát használ fel egy kisebb mocinál, mint egy nagyobbnál. szerintem ennyi lehet a hátránya.



Motorerő?

De hát a tiéd jobban hasít, mint a 320i, abba pedig gond nélkül szerelik???

Akkor ez hogyan van most?



ha ilyen okos vagy, akkor mond meg miért nem ajánlatos?!
az enyém amúgy sem 1.6 és alapjáratról jobban húz mint egy 30d

nekem amúgysem hiányzik, bár ha lenne olyan kormányom, nem lenne rossz, 1x-2x biztos használnám

Azért ez elég nagy túlzás hogy jobban húzz egy30d nél, az 1.6 szerintem elég kevés ebbe a kaszniba.

szerk.: nekem más lövésem nincs, hogy esetleg "miért nem ajánlják 1.6-hoz" mondjuk a régebbi motorok lehet bowden gázosak?




ennyire nem érted, hogy direkt írtam a 30d-t???
az meg, hogy kevés ebbe a kasztniba, az pont azt támasztja alá amit írtam, hogy esetleg miért nem ajánlják.
bár én már nem tudom ki mondta, hogy nem ajánlják, de már marha kiváncsi vagyok rá.

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2011. április 06. szerda, 07:16


YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
Bero írta:
hil írta:
zsizo írta: Tempomat utólagos beszereléséhez kérek segítséget!
1999 E46 316i 194E motorkód.
Van hozzá vezérlő elektrónika VDO 65.71-8 369 774, bovdenes állító motor 8369027, multi kormány.
kellene a beszereléséhez kapcsolási rajz és mindenféle dokumentáció meg jó tanács.

www.doverkft.hu tel:239-2202, mail: info@doverkft.hu



Üdv! Jó dolog ez a tempomat dolog,bele is lehet építeni az autóba,de nekem nem ajánlották utólagosan berakni,főleg nem 1.6-os motorhoz!


miért nem ajánlják 1.6.os.hoz az utólagos tempomatot???


a nem ajánlás oka a motorerővel lehet összefüggésbe. persze van, amit gyárilag szerelnek. ugye a tempomat folyamatos működésű. így ha egy kisebb (nagyon pici) emelkedő, vagy szembe szél lesz, akkor egy kisebb motornak sokkal többet kell ellene dolgozni, mint egy nagyobb motornak. ergó a sok kicsi beavatkozás (gáz beavatkozás) több energiát használ fel egy kisebb mocinál, mint egy nagyobbnál. szerintem ennyi lehet a hátránya.



Motorerő?

De hát a tiéd jobban hasít, mint a 320i, abba pedig gond nélkül szerelik???

Akkor ez hogyan van most?



ha ilyen okos vagy, akkor mond meg miért nem ajánlatos?!
az enyém amúgy sem 1.6 és alapjáratról jobban húz mint egy 30d

nekem amúgysem hiányzik, bár ha lenne olyan kormányom, nem lenne rossz, 1x-2x biztos használnám

Azért ez elég nagy túlzás hogy jobban húzz egy30d nél, az 1.6 szerintem elég kevés ebbe a kaszniba.

szerk.: nekem más lövésem nincs, hogy esetleg "miért nem ajánlják 1.6-hoz" mondjuk a régebbi motorok lehet bowden gázosak?




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. április 06. szerda, 06:29


kempelen írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
Bero írta:
hil írta:
zsizo írta: Tempomat utólagos beszereléséhez kérek segítséget!
1999 E46 316i 194E motorkód.
Van hozzá vezérlő elektrónika VDO 65.71-8 369 774, bovdenes állító motor 8369027, multi kormány.
kellene a beszereléséhez kapcsolási rajz és mindenféle dokumentáció meg jó tanács.

www.doverkft.hu tel:239-2202, mail: info@doverkft.hu



Üdv! Jó dolog ez a tempomat dolog,bele is lehet építeni az autóba,de nekem nem ajánlották utólagosan berakni,főleg nem 1.6-os motorhoz!


miért nem ajánlják 1.6.os.hoz az utólagos tempomatot???


a nem ajánlás oka a motorerővel lehet összefüggésbe. persze van, amit gyárilag szerelnek. ugye a tempomat folyamatos működésű. így ha egy kisebb (nagyon pici) emelkedő, vagy szembe szél lesz, akkor egy kisebb motornak sokkal többet kell ellene dolgozni, mint egy nagyobb motornak. ergó a sok kicsi beavatkozás (gáz beavatkozás) több energiát használ fel egy kisebb mocinál, mint egy nagyobbnál. szerintem ennyi lehet a hátránya.



Motorerő?

De hát a tiéd jobban hasít, mint a 320i, abba pedig gond nélkül szerelik???

Akkor ez hogyan van most?



ha ilyen okos vagy, akkor mond meg miért nem ajánlatos?!
az enyém amúgy sem 1.6 és alapjáratról jobban húz mint egy 30d

nekem amúgysem hiányzik, bár ha lenne olyan kormányom, nem lenne rossz, 1x-2x biztos használnám

szerk.: nekem más lövésem nincs, hogy esetleg "miért nem ajánlják 1.6-hoz" mondjuk a régebbi motorok lehet bowden gázosak?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 06. szerda, 06:32

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. április 06. szerda, 06:20


YELLOW írta:
Qucsy írta:
Bero írta:
hil írta:
zsizo írta: Tempomat utólagos beszereléséhez kérek segítséget!
1999 E46 316i 194E motorkód.
Van hozzá vezérlő elektrónika VDO 65.71-8 369 774, bovdenes állító motor 8369027, multi kormány.
kellene a beszereléséhez kapcsolási rajz és mindenféle dokumentáció meg jó tanács.

www.doverkft.hu tel:239-2202, mail: info@doverkft.hu



Üdv! Jó dolog ez a tempomat dolog,bele is lehet építeni az autóba,de nekem nem ajánlották utólagosan berakni,főleg nem 1.6-os motorhoz!


miért nem ajánlják 1.6.os.hoz az utólagos tempomatot???


a nem ajánlás oka a motorerővel lehet összefüggésbe. persze van, amit gyárilag szerelnek. ugye a tempomat folyamatos működésű. így ha egy kisebb (nagyon pici) emelkedő, vagy szembe szél lesz, akkor egy kisebb motornak sokkal többet kell ellene dolgozni, mint egy nagyobb motornak. ergó a sok kicsi beavatkozás (gáz beavatkozás) több energiát használ fel egy kisebb mocinál, mint egy nagyobbnál. szerintem ennyi lehet a hátránya.



Motorerő?

De hát a tiéd jobban hasít, mint a 320i, abba pedig gond nélkül szerelik???

Akkor ez hogyan van most?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 06. szerda, 06:26

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. április 05. kedd, 23:57


YELLOW írta:
Qucsy írta:
Bero írta:
hil írta:
zsizo írta: Tempomat utólagos beszereléséhez kérek segítséget!
1999 E46 316i 194E motorkód.
Van hozzá vezérlő elektrónika VDO 65.71-8 369 774, bovdenes állító motor 8369027, multi kormány.
kellene a beszereléséhez kapcsolási rajz és mindenféle dokumentáció meg jó tanács.

www.doverkft.hu tel:239-2202, mail: info@doverkft.hu



Üdv! Jó dolog ez a tempomat dolog,bele is lehet építeni az autóba,de nekem nem ajánlották utólagosan berakni,főleg nem 1.6-os motorhoz!


miért nem ajánlják 1.6.os.hoz az utólagos tempomatot???


a nem ajánlás oka a motorerővel lehet összefüggésbe. persze van, amit gyárilag szerelnek. ugye a tempomat folyamatos működésű. így ha egy kisebb (nagyon pici) emelkedő, vagy szembe szél lesz, akkor egy kisebb motornak sokkal többet kell ellene dolgozni, mint egy nagyobb motornak. ergó a sok kicsi beavatkozás (gáz beavatkozás) több energiát használ fel egy kisebb mocinál, mint egy nagyobbnál. szerintem ennyi lehet a hátránya.



értem köszönöm..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. április 05. kedd, 23:36


Qucsy írta:
Bero írta:
hil írta:
zsizo írta: Tempomat utólagos beszereléséhez kérek segítséget!
1999 E46 316i 194E motorkód.
Van hozzá vezérlő elektrónika VDO 65.71-8 369 774, bovdenes állító motor 8369027, multi kormány.
kellene a beszereléséhez kapcsolási rajz és mindenféle dokumentáció meg jó tanács.

www.doverkft.hu tel:239-2202, mail: info@doverkft.hu



Üdv! Jó dolog ez a tempomat dolog,bele is lehet építeni az autóba,de nekem nem ajánlották utólagosan berakni,főleg nem 1.6-os motorhoz!


miért nem ajánlják 1.6.os.hoz az utólagos tempomatot???


a nem ajánlás oka a motorerővel lehet összefüggésbe. persze van, amit gyárilag szerelnek. ugye a tempomat folyamatos működésű. így ha egy kisebb (nagyon pici) emelkedő, vagy szembe szél lesz, akkor egy kisebb motornak sokkal többet kell ellene dolgozni, mint egy nagyobb motornak. ergó a sok kicsi beavatkozás (gáz beavatkozás) több energiát használ fel egy kisebb mocinál, mint egy nagyobbnál. szerintem ennyi lehet a hátránya.



Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. április 05. kedd, 21:59


Bero írta:
hil írta:
zsizo írta: Tempomat utólagos beszereléséhez kérek segítséget!
1999 E46 316i 194E motorkód.
Van hozzá vezérlő elektrónika VDO 65.71-8 369 774, bovdenes állító motor 8369027, multi kormány.
kellene a beszereléséhez kapcsolási rajz és mindenféle dokumentáció meg jó tanács.

www.doverkft.hu tel:239-2202, mail: info@doverkft.hu



Üdv! Jó dolog ez a tempomat dolog,bele is lehet építeni az autóba,de nekem nem ajánlották utólagosan berakni,főleg nem 1.6-os motorhoz!


miért nem ajánlják 1.6.os.hoz az utólagos tempomatot???

Attila74
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Attila74

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2011. április 05. kedd, 21:04


Rhantos Neked lehet messze lesz, Budafokon tényked, de tuti ért hozzá. lentebb megtalálod a számát.


zsizo írta: Még mindig várom a segítséget! Elsősorban érdekelne, hogy valakinek szereltek e be már tempomatot utólag vagy, ahogy a 320 -as típushoz raktak fel korábban retrofit dokumentációt, esetleg a 316i-hez is létezik e ilyen. Sajnos én nem tudom hol kell keresni.
Olvastam egy bizonyos RHANTOS úrról?