- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E36
- Kivitel: Touring
- Modell: 325tds
- Évjárat: 1997
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:16
anubisz írta: Na meg egy piros lámpánál nincs 5 mp ed, hogy kilépj belőle?
Ezek a fiatalok......
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:16
anubisz írta: Na meg egy piros lámpánál nincs 5 mp ed, hogy kilépj belőle?
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:16
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:12
rece65 írta:anubisz írta:rece65 írta:anubisz írta:rece65 írta:anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.
Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..
http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm
Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!
Üdv!
Basszus, belépsz a menübe, mikor jár a motor, és mész vele. Nem csak leállított motorral tudod nézni,
Ezt értem de ha lépkedni akarok a menüpontok között akkor nagyon körülményes,nem?
Nem kötekedem csak kérdem a tapasztalatokat,holnap kipróbálom..
Ha nem lépek ki a menüből akkor meddig marad ott a hőmérsékletnél,amig le nem állítom az autót?
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:11
rece65 írta:anubisz írta:rece65 írta:anubisz írta:rece65 írta:anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.
Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..
http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm
Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!
Üdv!
Basszus, belépsz a menübe, mikor jár a motor, és mész vele. Nem csak leállított motorral tudod nézni,
Ezt értem de ha lépkedni akarok a menüpontok között akkor nagyon körülményes,nem?
Nem kötekedem csak kérdem a tapasztalatokat,holnap kipróbálom..
Ha nem lépek ki a menüből akkor meddig marad ott a hőmérsékletnél,amig le nem állítom az autót?
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:09
anubisz írta:rece65 írta:anubisz írta:rece65 írta:anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.
Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..
http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm
Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!
Üdv!
Basszus, belépsz a menübe, mikor jár a motor, és mész vele. Nem csak leállított motorral tudod nézni,
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:09
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:05
rece65 írta:anubisz írta:rece65 írta:anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.
Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..
http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm
Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!
Üdv!
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:03
anubisz írta:rece65 írta:anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.
Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..
http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:50
rece65 írta:anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.
Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:32
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:26
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:21
Neo954 írta:rece65 írta:Neo954 írta:rece65 írta: Ma néztem én is a motor hőfokot 40 km-en át.
Nekem pont a skála közepéig megy föl és megáll ott mint a cövek,függőlegesen.
Kb 3-4 perc alatt ott volt nyugis tempó mellett.
Ez így jó vagy kevés?
Fűtés az jó volt de mégis kíváncsi vagyok rá..
Ez kb ? fok lehet?
A pontos hőfokot kitudom íratni menet közben vhogy hogy pontosan lássam mennyi,ne csak a mutatón saccoljam?(rejtett menü?)
2004-es E46 320D-m van.
Külső hőmérséklet "0" fok volt.
Tökéletes!
Lejjebb leírták a hőfokot, ha a mutató nem áll be középre, vagy 90-110-es (mondjuk kiérsz lakott területről és mész spórolósan) tempónál elkezd visszaaraszolni akkor kell a termosztát miatt aggódni.
Akkor megnyugodtam!
A rejtett menüt előlehet hozni menet közben is úgy hogy folyamatosan tudjak lépkedni a menüpontok között?Hőfok pill.fogyasztás,külső hőfok stb...
Tudom nem ide tartozik de ha már szóba került...
Üdv.:Neo
Nem tudom, majd az E46-osok megmondják, vagy olvass utána, hátha leírta már valaki.
Ui.: A hozzászólásoknál figyelj rá, hogy az utolsó /quote után írj, mert ez így elég érdekes lett!
Üdv.:Neo
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:18
rece65 írta:Neo954 írta:rece65 írta: Ma néztem én is a motor hőfokot 40 km-en át.
Nekem pont a skála közepéig megy föl és megáll ott mint a cövek,függőlegesen.
Kb 3-4 perc alatt ott volt nyugis tempó mellett.
Ez így jó vagy kevés?
Fűtés az jó volt de mégis kíváncsi vagyok rá..
Ez kb ? fok lehet?
A pontos hőfokot kitudom íratni menet közben vhogy hogy pontosan lássam mennyi,ne csak a mutatón saccoljam?(rejtett menü?)
2004-es E46 320D-m van.
Külső hőmérséklet "0" fok volt.
Tökéletes!
Lejjebb leírták a hőfokot, ha a mutató nem áll be középre, vagy 90-110-es (mondjuk kiérsz lakott területről és mész spórolósan) tempónál elkezd visszaaraszolni akkor kell a termosztát miatt aggódni.
Akkor megnyugodtam!
A rejtett menüt előlehet hozni menet közben is úgy hogy folyamatosan tudjak lépkedni a menüpontok között?Hőfok pill.fogyasztás,külső hőfok stb...
Tudom nem ide tartozik de ha már szóba került...
Üdv.:Neo
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:11
Neo954 írta:rece65 írta: Ma néztem én is a motor hőfokot 40 km-en át.
Nekem pont a skála közepéig megy föl és megáll ott mint a cövek,függőlegesen.
Kb 3-4 perc alatt ott volt nyugis tempó mellett.
Ez így jó vagy kevés?
Fűtés az jó volt de mégis kíváncsi vagyok rá..
Ez kb ? fok lehet?
A pontos hőfokot kitudom íratni menet közben vhogy hogy pontosan lássam mennyi,ne csak a mutatón saccoljam?(rejtett menü?)
2004-es E46 320D-m van.
Külső hőmérséklet "0" fok volt.
Tökéletes!
Lejjebb leírták a hőfokot, ha a mutató nem áll be középre, vagy 90-110-es (mondjuk kiérsz lakott területről és mész spórolósan) tempónál elkezd visszaaraszolni akkor kell a termosztát miatt aggódni.
Akkor megnyugodtam!
A rejtett menüt előlehet hozni menet közben is úgy hogy folyamatosan tudjak lépkedni a menüpontok között?Hőfok pill.fogyasztás,külső hőfok stb...
Tudom nem ide tartozik de ha már szóba került...
Üdv.:Neo
Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 21:10
rece65 írta: Ma néztem én is a motor hőfokot 40 km-en át.
Nekem pont a skála közepéig megy föl és megáll ott mint a cövek,függőlegesen.
Kb 3-4 perc alatt ott volt nyugis tempó mellett.
Ez így jó vagy kevés?
Fűtés az jó volt de mégis kíváncsi vagyok rá..
Ez kb ? fok lehet?
A pontos hőfokot kitudom íratni menet közben vhogy hogy pontosan lássam mennyi,ne csak a mutatón saccoljam?(rejtett menü?)
2004-es E46 320D-m van.
Külső hőmérséklet "0" fok volt.