Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:16


anubisz írta: Na meg egy piros lámpánál nincs 5 mp ed, hogy kilépj belőle?


Ezek a fiatalok......

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:16


Na meg egy piros lámpánál nincs 5 mp ed, hogy kilépj belőle?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:12


rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!

Üdv!



Basszus, belépsz a menübe, mikor jár a motor, és mész vele. Nem csak leállított motorral tudod nézni,

Ezt értem de ha lépkedni akarok a menüpontok között akkor nagyon körülményes,nem?
Nem kötekedem csak kérdem a tapasztalatokat,holnap kipróbálom..
Ha nem lépek ki a menüből akkor meddig marad ott a hőmérsékletnél,amig le nem állítom az autót?



Beindítod a motort, jár a motor, odalépkedsz a vízfok menühöz, ott mutatja a hőfokot, és mész, mit kell lépkedni? Nem lép ki onnan, csak ha kilépsz.Nem kell nyomkodni semmit, max ha megunod, hosszan nyomod a gombot és kilép.

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:11


rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!

Üdv!



Basszus, belépsz a menübe, mikor jár a motor, és mész vele. Nem csak leállított motorral tudod nézni,

Ezt értem de ha lépkedni akarok a menüpontok között akkor nagyon körülményes,nem?
Nem kötekedem csak kérdem a tapasztalatokat,holnap kipróbálom..
Ha nem lépek ki a menüből akkor meddig marad ott a hőmérsékletnél,amig le nem állítom az autót?



Nem körülményes, egyszerű és igen úgymarad. engem pont ez idegesít nem tudok kilépni belőle

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:09


anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!

Üdv!



Basszus, belépsz a menübe, mikor jár a motor, és mész vele. Nem csak leállított motorral tudod nézni,

Ezt értem de ha lépkedni akarok a menüpontok között akkor nagyon körülményes,nem?
Nem kötekedem csak kérdem a tapasztalatokat,holnap kipróbálom..
Ha nem lépek ki a menüből akkor meddig marad ott a hőmérsékletnél,amig le nem állítom az autót?



Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:09


szervusztok, tudom, nem vág a témába, de látom itt most aktív a fórum, szóval bekérdezem. szóval az oké, hogy menetközben nyomatom a titkos menüt. de kilépni hogy lehet belőle?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:05


rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!

Üdv!



Basszus, belépsz a menübe, mikor jár a motor, és mész vele. Nem csak leállított motorral tudod nézni,


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:03


anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!

Üdv!



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:50


rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:32


anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 23. csütörtök, 22:34

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:26


Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Számtalan autós dobta már ki a motort mikor hazajött agy hosszú útról, mert olajnyomás alig volt a kocsiba, de a piros majré nem jelzett, mert ha jól tudom 0.3, 0.4 alatt jelez ami igen kevés 160 nál. Múltkor pont egy ilyen BMW láttam a szervizbe. A faszi hazajött Németből fing olajnyomással, lámpa nem világított, motor kuka.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 23. csütörtök, 22:31

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:21


Neo954 írta:
rece65 írta:
Neo954 írta:
rece65 írta: Ma néztem én is a motor hőfokot 40 km-en át.
Nekem pont a skála közepéig megy föl és megáll ott mint a cövek,függőlegesen.
Kb 3-4 perc alatt ott volt nyugis tempó mellett.
Ez így jó vagy kevés?
Fűtés az jó volt de mégis kíváncsi vagyok rá..
Ez kb ? fok lehet?
A pontos hőfokot kitudom íratni menet közben vhogy hogy pontosan lássam mennyi,ne csak a mutatón saccoljam?(rejtett menü?)
2004-es E46 320D-m van.
Külső hőmérséklet "0" fok volt.


Tökéletes!
Lejjebb leírták a hőfokot, ha a mutató nem áll be középre, vagy 90-110-es (mondjuk kiérsz lakott területről és mész spórolósan) tempónál elkezd visszaaraszolni akkor kell a termosztát miatt aggódni.
Akkor megnyugodtam!
A rejtett menüt előlehet hozni menet közben is úgy hogy folyamatosan tudjak lépkedni a menüpontok között?Hőfok pill.fogyasztás,külső hőfok stb...
Tudom nem ide tartozik de ha már szóba került...

Üdv.:Neo




Nem tudom, majd az E46-osok megmondják, vagy olvass utána, hátha leírta már valaki.

Ui.: A hozzászólásoknál figyelj rá, hogy az utolsó /quote után írj, mert ez így elég érdekes lett!

Üdv.:Neo


Uhh tényleg,bocs!!



Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:18


rece65 írta:
Neo954 írta:
rece65 írta: Ma néztem én is a motor hőfokot 40 km-en át.
Nekem pont a skála közepéig megy föl és megáll ott mint a cövek,függőlegesen.
Kb 3-4 perc alatt ott volt nyugis tempó mellett.
Ez így jó vagy kevés?
Fűtés az jó volt de mégis kíváncsi vagyok rá..
Ez kb ? fok lehet?
A pontos hőfokot kitudom íratni menet közben vhogy hogy pontosan lássam mennyi,ne csak a mutatón saccoljam?(rejtett menü?)
2004-es E46 320D-m van.
Külső hőmérséklet "0" fok volt.


Tökéletes!
Lejjebb leírták a hőfokot, ha a mutató nem áll be középre, vagy 90-110-es (mondjuk kiérsz lakott területről és mész spórolósan) tempónál elkezd visszaaraszolni akkor kell a termosztát miatt aggódni.
Akkor megnyugodtam!
A rejtett menüt előlehet hozni menet közben is úgy hogy folyamatosan tudjak lépkedni a menüpontok között?Hőfok pill.fogyasztás,külső hőfok stb...
Tudom nem ide tartozik de ha már szóba került...

Üdv.:Neo




Nem tudom, majd az E46-osok megmondják, vagy olvass utána, hátha leírta már valaki.

Ui.: A hozzászólásoknál figyelj rá, hogy az utolsó /quote után írj, mert ez így elég érdekes lett!

Üdv.:Neo

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:11


Neo954 írta:
rece65 írta: Ma néztem én is a motor hőfokot 40 km-en át.
Nekem pont a skála közepéig megy föl és megáll ott mint a cövek,függőlegesen.
Kb 3-4 perc alatt ott volt nyugis tempó mellett.
Ez így jó vagy kevés?
Fűtés az jó volt de mégis kíváncsi vagyok rá..
Ez kb ? fok lehet?
A pontos hőfokot kitudom íratni menet közben vhogy hogy pontosan lássam mennyi,ne csak a mutatón saccoljam?(rejtett menü?)
2004-es E46 320D-m van.
Külső hőmérséklet "0" fok volt.


Tökéletes!
Lejjebb leírták a hőfokot, ha a mutató nem áll be középre, vagy 90-110-es (mondjuk kiérsz lakott területről és mész spórolósan) tempónál elkezd visszaaraszolni akkor kell a termosztát miatt aggódni.
Akkor megnyugodtam!
A rejtett menüt előlehet hozni menet közben is úgy hogy folyamatosan tudjak lépkedni a menüpontok között?Hőfok pill.fogyasztás,külső hőfok stb...
Tudom nem ide tartozik de ha már szóba került...

Üdv.:Neo




Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 21:10


rece65 írta: Ma néztem én is a motor hőfokot 40 km-en át.
Nekem pont a skála közepéig megy föl és megáll ott mint a cövek,függőlegesen.
Kb 3-4 perc alatt ott volt nyugis tempó mellett.
Ez így jó vagy kevés?
Fűtés az jó volt de mégis kíváncsi vagyok rá..
Ez kb ? fok lehet?
A pontos hőfokot kitudom íratni menet közben vhogy hogy pontosan lássam mennyi,ne csak a mutatón saccoljam?(rejtett menü?)
2004-es E46 320D-m van.
Külső hőmérséklet "0" fok volt.


Tökéletes!
Lejjebb leírták a hőfokot, ha a mutató nem áll be középre, vagy 90-110-es (mondjuk kiérsz lakott területről és mész spórolósan) tempónál elkezd visszaaraszolni akkor kell a termosztát miatt aggódni.

Üdv.:Neo