MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 14:00


[quote="Matyi330"][quote="MattM325"]
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.


Nagyon jó, hogy írod, dízelnél ez még annyi sincs, valami 64C° körül már középen van!!!


Én tegnap cseréltem termosztátot, mert max csak 67-ig ment és még ott sem állt középen. Javítás után titkos menü szerint 74 fokon állt középen és nekem is Diesel van!!!


Az enyémben nem volt EGR termosztát, a tiédben meg van. Az is számíthat talán, de a 67 az stimmel úgy emlékszem nekem is ott állt meg, de a mutató középen volt.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 12:55


rece65 írta:
b_imi írta:
rece65 írta:
b_imi írta:
rece65 írta:
b_imi írta: Ma mentem egy tesztkört (tempomat 100km/h), és a titkos menüben a max hűtővíz hőmérséklet 79°C volt.
A nagy termosztát nyitási hőfoka 88°C, az EGR 70°C, külső hőmérséklet -3,5°C, fűtés automata állásban 22°C.
A mutató közép állásban volt végig.


Milyen autó és motor?
A termosztát nyitási hőfokát és az EGR hőfokot hol látni?

Üdv!


204D4-EU4 M47N
A termosztátba van beütve.

Mentem én is egy teszt kört! 320D
2 perc város,3 perc közút 100-110-el és 88 fokos lett a víz.
-1 fok kint a fűtés 21 fokon ment közben automatán.
Ja és a mutató teljesen középen állt mint a cövek.
Kíváncsi leszek milyen lesz -10 fok alatt...

Üdv!





Cseréltél már termosztátot?

2 hete vettem az autót lehet hogy az előző tulaj cserélt,nem tudom..(én nem)



Csak azért, mert a gyári EGR 90°C-nál nyitott, a most kapható meg 70°C-nál. Ebből adódhat a különbség.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 12:42


b_imi írta:
rece65 írta:
b_imi írta:
rece65 írta:
b_imi írta: Ma mentem egy tesztkört (tempomat 100km/h), és a titkos menüben a max hűtővíz hőmérséklet 79°C volt.
A nagy termosztát nyitási hőfoka 88°C, az EGR 70°C, külső hőmérséklet -3,5°C, fűtés automata állásban 22°C.
A mutató közép állásban volt végig.


Milyen autó és motor?
A termosztát nyitási hőfokát és az EGR hőfokot hol látni?

Üdv!


204D4-EU4 M47N
A termosztátba van beütve.

Mentem én is egy teszt kört! 320D
2 perc város,3 perc közút 100-110-el és 88 fokos lett a víz.
-1 fok kint a fűtés 21 fokon ment közben automatán.
Ja és a mutató teljesen középen állt mint a cövek.
Kíváncsi leszek milyen lesz -10 fok alatt...

Üdv!





Cseréltél már termosztátot?

2 hete vettem az autót lehet hogy az előző tulaj cserélt,nem tudom..(én nem)



b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 12:38


rece65 írta:
b_imi írta:
rece65 írta:
b_imi írta: Ma mentem egy tesztkört (tempomat 100km/h), és a titkos menüben a max hűtővíz hőmérséklet 79°C volt.
A nagy termosztát nyitási hőfoka 88°C, az EGR 70°C, külső hőmérséklet -3,5°C, fűtés automata állásban 22°C.
A mutató közép állásban volt végig.


Milyen autó és motor?
A termosztát nyitási hőfokát és az EGR hőfokot hol látni?

Üdv!


204D4-EU4 M47N
A termosztátba van beütve.

Mentem én is egy teszt kört! 320D
2 perc város,3 perc közút 100-110-el és 88 fokos lett a víz.
-1 fok kint a fűtés 21 fokon ment közben automatán.
Ja és a mutató teljesen középen állt mint a cövek.
Kíváncsi leszek milyen lesz -10 fok alatt...

Üdv!





Cseréltél már termosztátot?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 12:14


b_imi írta:
rece65 írta:
b_imi írta: Ma mentem egy tesztkört (tempomat 100km/h), és a titkos menüben a max hűtővíz hőmérséklet 79°C volt.
A nagy termosztát nyitási hőfoka 88°C, az EGR 70°C, külső hőmérséklet -3,5°C, fűtés automata állásban 22°C.
A mutató közép állásban volt végig.


Milyen autó és motor?
A termosztát nyitási hőfokát és az EGR hőfokot hol látni?

Üdv!


204D4-EU4 M47N
A termosztátba van beütve.

Mentem én is egy teszt kört! 320D
2 perc város,3 perc közút 100-110-el és 88 fokos lett a víz.
-1 fok kint a fűtés 21 fokon ment közben automatán.
Ja és a mutató teljesen középen állt mint a cövek.
Kíváncsi leszek milyen lesz -10 fok alatt...

Üdv!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 24. péntek, 12:16

Matyi330
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 2009

státusz Matyi330

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 12:07


[quote="MattM325"][quote="anubisz"]
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.


Nagyon jó, hogy írod, dízelnél ez még annyi sincs, valami 64C° körül már középen van!!!


Én tegnap cseréltem termosztátot, mert max csak 67-ig ment és még ott sem állt középen. Javítás után titkos menü szerint 74 fokon állt középen és nekem is Diesel van!!!


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 11:49


rece65 írta:
b_imi írta: Ma mentem egy tesztkört (tempomat 100km/h), és a titkos menüben a max hűtővíz hőmérséklet 79°C volt.
A nagy termosztát nyitási hőfoka 88°C, az EGR 70°C, külső hőmérséklet -3,5°C, fűtés automata állásban 22°C.
A mutató közép állásban volt végig.


Milyen autó és motor?
A termosztát nyitási hőfokát és az EGR hőfokot hol látni?

Üdv!


204D4-EU4 M47N
A termosztátba van beütve.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 10:51


b_imi írta: Ma mentem egy tesztkört (tempomat 100km/h), és a titkos menüben a max hűtővíz hőmérséklet 79°C volt.
A nagy termosztát nyitási hőfoka 88°C, az EGR 70°C, külső hőmérséklet -3,5°C, fűtés automata állásban 22°C.
A mutató közép állásban volt végig.


Milyen autó és motor?
A termosztát nyitási hőfokát és az EGR hőfokot hol látni?

Üdv!


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 09:42


Ma mentem egy tesztkört (tempomat 100km/h), és a titkos menüben a max hűtővíz hőmérséklet 79°C volt.
A nagy termosztát nyitási hőfoka 88°C, az EGR 70°C, külső hőmérséklet -3,5°C, fűtés automata állásban 22°C.
A mutató közép állásban volt végig.



MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 08:12


[quote="anubisz"][quote="rece65"]
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.


Nagyon jó, hogy írod, dízelnél ez még annyi sincs, valami 64C° körül már középen van!!!



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:29


rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!

Üdv!



Basszus, belépsz a menübe, mikor jár a motor, és mész vele. Nem csak leállított motorral tudod nézni,

Ezt értem de ha lépkedni akarok a menüpontok között akkor nagyon körülményes,nem?
Nem kötekedem csak kérdem a tapasztalatokat,holnap kipróbálom..
Ha nem lépek ki a menüből akkor meddig marad ott a hőmérsékletnél,amig le nem állítom az autót?



Beindítod a motort, jár a motor, odalépkedsz a vízfok menühöz, ott mutatja a hőfokot, és mész, mit kell lépkedni? Nem lép ki onnan, csak ha kilépsz.Nem kell nyomkodni semmit, max ha megunod, hosszan nyomod a gombot és kilép.

Azért kell lépkedni mert közben más adatokat is szeretnék kiíratni vele!
Köszönöm a segítségeteket!

Üdv!



Azt csináld egy lámpánál. Én se nyomkodnám a városba forgalomba, mert annak koccanás a vége.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:27


anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta:
rece65 írta:
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..





http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Köszi ezt már olvastam csak az nem derül ki belőle nekem hogy ezt menet közben hogyan tudom nyomogatni hogy ne legyen baleset?
Álló helyzetben teljesen érthető de úgye itt menet közben kellene látnom pl. a motor hőmérsékletét,pontosan!

Üdv!



Basszus, belépsz a menübe, mikor jár a motor, és mész vele. Nem csak leállított motorral tudod nézni,

Ezt értem de ha lépkedni akarok a menüpontok között akkor nagyon körülményes,nem?
Nem kötekedem csak kérdem a tapasztalatokat,holnap kipróbálom..
Ha nem lépek ki a menüből akkor meddig marad ott a hőmérsékletnél,amig le nem állítom az autót?



Beindítod a motort, jár a motor, odalépkedsz a vízfok menühöz, ott mutatja a hőfokot, és mész, mit kell lépkedni? Nem lép ki onnan, csak ha kilépsz.Nem kell nyomkodni semmit, max ha megunod, hosszan nyomod a gombot és kilép.

Azért kell lépkedni mert közben más adatokat is szeretnék kiíratni vele!
Köszönöm a segítségeteket!

Üdv!



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:26


Zoli90 írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Na meg egy piros lámpánál nincs 5 mp ed, hogy kilépj belőle?


Ezek a fiatalok......


Örülök, hogy leírhattam, jó nekik, náluk nincs lámpa, csak 20 kilométerenként.


nemtudom, ha ezt nekem írtátok, köszi nem okoz gondot 5 mp mivel alapból a mnübe be is menetközben léptem kilépés nemment, de ezek szerint csak nem nyomtam elég kitartóan szóval nyomjam addig mint belépésnél és kilép. azért köszönöm az infót


Én nem használom, nekem van kijelzőm, de múltkor próbáltam, simán kiléptem.Sőt többször sikerült a kilépés, mint a menübe belépés.

YouTube videó

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:22


anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Na meg egy piros lámpánál nincs 5 mp ed, hogy kilépj belőle?


Ezek a fiatalok......


Örülök, hogy leírhattam, jó nekik, náluk nincs lámpa, csak 20 kilométerenként.


nemtudom, ha ezt nekem írtátok, köszi nem okoz gondot 5 mp mivel alapból a mnübe be is menetközben léptem kilépés nemment, de ezek szerint csak nem nyomtam elég kitartóan szóval nyomjam addig mint belépésnél és kilép. azért köszönöm az infót

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:19


Neo954 írta:
anubisz írta: Na meg egy piros lámpánál nincs 5 mp ed, hogy kilépj belőle?


Ezek a fiatalok......


Örülök, hogy leírhattam, jó nekik, náluk nincs lámpa, csak 20 kilométerenként.