
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2015. március 09. hétfő, 18:31
Köszönöm a segítséget mindenkinek!! Jó lett a vízhőfok, sehol sem csöpög.
Elküldve: 2015. március 09. hétfő, 18:31
Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 18:34
flenfer írta: Köszi! Megoldódott a gond, egy remek szomszéd-barát jóvoltából. Volt egy ilyen méretű gyűrűje. Már csak az a kérdésem, hogy a légtelenítés hogy van ezen a masinán?
Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 16:55
Tano írta:flenfer írta: Üdv. mindenkinek!
Tudna valaki küldeni egy robbantot rajzot e46 320 d motorról, 2000-es évjárat, 136 Le.
Vagy milyen cső az, amelyik a termosztát alatt van, és bemegy a blokkba. Egy kemény műanyag cső, egy csavar fogja. Erre kéne egy "O" gyűrű, csak jó lenne tudni mit is akarok venni.
Ha még nem találtad meg, akkor itt a 8-as elem.
Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 15:04
flenfer írta: Üdv. mindenkinek!
Tudna valaki küldeni egy robbantot rajzot e46 320 d motorról, 2000-es évjárat, 136 Le.
Vagy milyen cső az, amelyik a termosztát alatt van, és bemegy a blokkba. Egy kemény műanyag cső, egy csavar fogja. Erre kéne egy "O" gyűrű, csak jó lenne tudni mit is akarok venni.
Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 14:52
anubisz írta:flenfer írta: Üdv. mindenkinek!
Tudna valaki küldeni egy robbantot rajzot e46 320 d motorról, 2000-es évjárat, 136 Le.
Vagy milyen cső az, amelyik a termosztát alatt van, és bemegy a blokkba. Egy kemény műanyag cső, egy csavar fogja. Erre kéne egy "O" gyűrű, csak jó lenne tudni mit is akarok venni.
http://bmwfans.info/parts-catalog/
Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 14:35
flenfer írta: Üdv. mindenkinek!
Tudna valaki küldeni egy robbantot rajzot e46 320 d motorról, 2000-es évjárat, 136 Le.
Vagy milyen cső az, amelyik a termosztát alatt van, és bemegy a blokkba. Egy kemény műanyag cső, egy csavar fogja. Erre kéne egy "O" gyűrű, csak jó lenne tudni mit is akarok venni.
Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 14:26
Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 12:42
Tano írta:flenfer írta: Az ok., hogy ki kell cserélni újra, csak most nem nagyon tudok újat szerezni, az autó meg kéne. Olyan gumigyűrű, mint egy szimering.
Hát akkor ideiglenesen bepróbálkozhatsz valami tömítőanyaggal, talán megállítja a szivárgást ha megköt rendesen.
Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 11:45
flenfer írta: Az ok., hogy ki kell cserélni újra, csak most nem nagyon tudok újat szerezni, az autó meg kéne. Olyan gumigyűrű, mint egy szimering.
Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 09:10
Tano írta:flenfer írta: Megy be a blokk elejébe egy cső, és ott ereszti a vizet. Nem jól zár a tömítés. Mit lehet vele csinálni? Sziloplaszt?
Szerintem inkább a tömítést cseréld újra.
Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 09:00
flenfer írta: Megy be a blokk elejébe egy cső, és ott ereszti a vizet. Nem jól zár a tömítés. Mit lehet vele csinálni? Sziloplaszt?
Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 08:23
Tano írta:flenfer írta: Találtam egy leeresztő helyet,menetirány szerint bal oldalon, elöl, egy kis kék csap.Csövet ráhúztam, és szépen le lehet ereszteni a vizet.
Termosztát csere meg volt, és CSÖPÖG A VÍÍÍÍZ! valahonnan.A gutaütmeg!
Talán nem húztad túl a termot, mert akkor megrepedhet, vagy valamelyik öreg csőcsatlakozás az összedugás után már nem zár rendesen. A bennük lévő gumigyűrű elöregszik és nem tömít vissza ugyanúgy.
Elküldve: 2015. március 07. szombat, 21:14
flenfer írta: Találtam egy leeresztő helyet,menetirány szerint bal oldalon, elöl, egy kis kék csap.Csövet ráhúztam, és szépen le lehet ereszteni a vizet.
Termosztát csere meg volt, és CSÖPÖG A VÍÍÍÍZ! valahonnan.A gutaütmeg!
Elküldve: 2015. március 07. szombat, 20:32
Tano írta:flenfer írta: Alul, vagy oldalt van a blokkon a leeresztő csavar?
Mint írtam az oldalán. Eléggé szar helyen van, nehéz elérni. De ha a kiegyenlítősöknél leengeded már akkor is kifolyik annyi hogy ki tudd cserlni a termot.