YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. október 09. kedd, 09:04


probiker írta:

Hát ja, ne is mondj semmit, megvan a véleményem róla. Megcsináltam a műszerfal tesztet is, és a hőfok mutató csak kb a piros elejéig ment fel, nem ment végig, és kb annyival van lejjebb a felétől hajtás közben. Szóval szerintem épp annyit csal


ha szétszedted a műszert, csak le kell húzni a mutatót és anniyval fentebb rakni, amennyit csal. valószínű nulla állásban is lentebb van, mint kellene, bár egy szint után nem tud lentebb menni. (de amúgy menne.) én üzem meleg motornál bontanám szét, majd ráadniu a gyújtás, és úgy feltenni középre a mutatót.

probiker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz probiker

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 23:21


szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta: Sziasztok!
320d touringom van 2001-es. Az utóbbi időben gyakran kigyulladt a sárga hűtőfolyadék lámpa a műszerfalon. Elvittem egy szerelőhöz, azt mondta hogy a vizpumpából szivárog a fagyálló, és kicserélte a vizpumpát. Nem mentem le vele 100 km-t sem és ujra kigyulladt a sárga lámpa. Megálltam hogy töltsek utána fagyállót, de fél óra várakozás után sem tudtam felnyitni a tartályt a nyomás miatt. Megérintettem a hűtőt és az hideg volt. A szerelő szerint csak maradt egy kis levegő a rendszerben és azért volt kevés a folyadékszint. Szerintem más a probléma, gyanús nekem a termosztát. Tudtok e segiteni? Volt valakinek hasonló problémája? Köszi, István


vízhőfokod h áll?


általában 90 fok hajtás közben.



Mindig annyi vagy vissza megy??


A mutató az nem mozdul sem lefelé sem felfelé, felmelegszik és utána ott áll. Titkos menüvel viszont még nem hajtottam, holnap akarom kipróbálni, és akkor pontosan megtudom hogy ingadozik e a hőmérséklet.



Légtelenítést csínáld meg rendesen van 5db azt hiszem.Én inkább a vízpupát nézegetném.


Ma megcsináltam a légtelenitést, elég sok levegő volt a rendszerben, még 1 liter folyadékot utána kellett tölteni. Felmelegitettem a motort és kb 88-89 foknál nyitott a termosztát is. Egyenlőre nincs gond, a mehanikus mutató az viszont tuti bedöglött mert nem megy fel a feléig. Kössz a segitséget! Üdv



Fasza egy szerelő ha ennyi levegőt hagyott benne csínálj egy műszer tesztet ott meglátod h jó-e.


Hát ja, ne is mondj semmit, megvan a véleményem róla. Megcsináltam a műszerfal tesztet is, és a hőfok mutató csak kb a piros elejéig ment fel, nem ment végig, és kb annyival van lejjebb a felétől hajtás közben. Szóval szerintem épp annyit csal


Akkor most minden happy szerintem ne foglalkozz a mutatóval ha a titkos menüben jó a hőfok akkor minden jó Max ha zavar veszel egy bontott angol műszert és összerakod.


Ok majd szétnézek a bontókban és veszek, ha találok jót. Ha nem akkor meg hajtom igy, az a lényeg hogy mostmár lehet hajtani! Még 1x kössz a segitséget!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 23:15


probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta: Sziasztok!
320d touringom van 2001-es. Az utóbbi időben gyakran kigyulladt a sárga hűtőfolyadék lámpa a műszerfalon. Elvittem egy szerelőhöz, azt mondta hogy a vizpumpából szivárog a fagyálló, és kicserélte a vizpumpát. Nem mentem le vele 100 km-t sem és ujra kigyulladt a sárga lámpa. Megálltam hogy töltsek utána fagyállót, de fél óra várakozás után sem tudtam felnyitni a tartályt a nyomás miatt. Megérintettem a hűtőt és az hideg volt. A szerelő szerint csak maradt egy kis levegő a rendszerben és azért volt kevés a folyadékszint. Szerintem más a probléma, gyanús nekem a termosztát. Tudtok e segiteni? Volt valakinek hasonló problémája? Köszi, István


vízhőfokod h áll?


általában 90 fok hajtás közben.



Mindig annyi vagy vissza megy??


A mutató az nem mozdul sem lefelé sem felfelé, felmelegszik és utána ott áll. Titkos menüvel viszont még nem hajtottam, holnap akarom kipróbálni, és akkor pontosan megtudom hogy ingadozik e a hőmérséklet.



Légtelenítést csínáld meg rendesen van 5db azt hiszem.Én inkább a vízpupát nézegetném.


Ma megcsináltam a légtelenitést, elég sok levegő volt a rendszerben, még 1 liter folyadékot utána kellett tölteni. Felmelegitettem a motort és kb 88-89 foknál nyitott a termosztát is. Egyenlőre nincs gond, a mehanikus mutató az viszont tuti bedöglött mert nem megy fel a feléig. Kössz a segitséget! Üdv



Fasza egy szerelő ha ennyi levegőt hagyott benne csínálj egy műszer tesztet ott meglátod h jó-e.


Hát ja, ne is mondj semmit, megvan a véleményem róla. Megcsináltam a műszerfal tesztet is, és a hőfok mutató csak kb a piros elejéig ment fel, nem ment végig, és kb annyival van lejjebb a felétől hajtás közben. Szóval szerintem épp annyit csal


Akkor most minden happy szerintem ne foglalkozz a mutatóval ha a titkos menüben jó a hőfok akkor minden jó Max ha zavar veszel egy bontott angol műszert és összerakod.

probiker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz probiker

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 23:09


szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta: Sziasztok!
320d touringom van 2001-es. Az utóbbi időben gyakran kigyulladt a sárga hűtőfolyadék lámpa a műszerfalon. Elvittem egy szerelőhöz, azt mondta hogy a vizpumpából szivárog a fagyálló, és kicserélte a vizpumpát. Nem mentem le vele 100 km-t sem és ujra kigyulladt a sárga lámpa. Megálltam hogy töltsek utána fagyállót, de fél óra várakozás után sem tudtam felnyitni a tartályt a nyomás miatt. Megérintettem a hűtőt és az hideg volt. A szerelő szerint csak maradt egy kis levegő a rendszerben és azért volt kevés a folyadékszint. Szerintem más a probléma, gyanús nekem a termosztát. Tudtok e segiteni? Volt valakinek hasonló problémája? Köszi, István


vízhőfokod h áll?


általában 90 fok hajtás közben.



Mindig annyi vagy vissza megy??


A mutató az nem mozdul sem lefelé sem felfelé, felmelegszik és utána ott áll. Titkos menüvel viszont még nem hajtottam, holnap akarom kipróbálni, és akkor pontosan megtudom hogy ingadozik e a hőmérséklet.



Légtelenítést csínáld meg rendesen van 5db azt hiszem.Én inkább a vízpupát nézegetném.


Ma megcsináltam a légtelenitést, elég sok levegő volt a rendszerben, még 1 liter folyadékot utána kellett tölteni. Felmelegitettem a motort és kb 88-89 foknál nyitott a termosztát is. Egyenlőre nincs gond, a mehanikus mutató az viszont tuti bedöglött mert nem megy fel a feléig. Kössz a segitséget! Üdv



Fasza egy szerelő ha ennyi levegőt hagyott benne csínálj egy műszer tesztet ott meglátod h jó-e.


Hát ja, ne is mondj semmit, megvan a véleményem róla. Megcsináltam a műszerfal tesztet is, és a hőfok mutató csak kb a piros elejéig ment fel, nem ment végig, és kb annyival van lejjebb a felétől hajtás közben. Szóval szerintem épp annyit csal


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 23:03


probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta: Sziasztok!
320d touringom van 2001-es. Az utóbbi időben gyakran kigyulladt a sárga hűtőfolyadék lámpa a műszerfalon. Elvittem egy szerelőhöz, azt mondta hogy a vizpumpából szivárog a fagyálló, és kicserélte a vizpumpát. Nem mentem le vele 100 km-t sem és ujra kigyulladt a sárga lámpa. Megálltam hogy töltsek utána fagyállót, de fél óra várakozás után sem tudtam felnyitni a tartályt a nyomás miatt. Megérintettem a hűtőt és az hideg volt. A szerelő szerint csak maradt egy kis levegő a rendszerben és azért volt kevés a folyadékszint. Szerintem más a probléma, gyanús nekem a termosztát. Tudtok e segiteni? Volt valakinek hasonló problémája? Köszi, István


vízhőfokod h áll?


általában 90 fok hajtás közben.



Mindig annyi vagy vissza megy??


A mutató az nem mozdul sem lefelé sem felfelé, felmelegszik és utána ott áll. Titkos menüvel viszont még nem hajtottam, holnap akarom kipróbálni, és akkor pontosan megtudom hogy ingadozik e a hőmérséklet.



Légtelenítést csínáld meg rendesen van 5db azt hiszem.Én inkább a vízpupát nézegetném.


Ma megcsináltam a légtelenitést, elég sok levegő volt a rendszerben, még 1 liter folyadékot utána kellett tölteni. Felmelegitettem a motort és kb 88-89 foknál nyitott a termosztát is. Egyenlőre nincs gond, a mehanikus mutató az viszont tuti bedöglött mert nem megy fel a feléig. Kössz a segitséget! Üdv



Fasza egy szerelő ha ennyi levegőt hagyott benne csínálj egy műszer tesztet ott meglátod h jó-e.

probiker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz probiker

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 23:01


szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta: Sziasztok!
320d touringom van 2001-es. Az utóbbi időben gyakran kigyulladt a sárga hűtőfolyadék lámpa a műszerfalon. Elvittem egy szerelőhöz, azt mondta hogy a vizpumpából szivárog a fagyálló, és kicserélte a vizpumpát. Nem mentem le vele 100 km-t sem és ujra kigyulladt a sárga lámpa. Megálltam hogy töltsek utána fagyállót, de fél óra várakozás után sem tudtam felnyitni a tartályt a nyomás miatt. Megérintettem a hűtőt és az hideg volt. A szerelő szerint csak maradt egy kis levegő a rendszerben és azért volt kevés a folyadékszint. Szerintem más a probléma, gyanús nekem a termosztát. Tudtok e segiteni? Volt valakinek hasonló problémája? Köszi, István


vízhőfokod h áll?


általában 90 fok hajtás közben.



Mindig annyi vagy vissza megy??


A mutató az nem mozdul sem lefelé sem felfelé, felmelegszik és utána ott áll. Titkos menüvel viszont még nem hajtottam, holnap akarom kipróbálni, és akkor pontosan megtudom hogy ingadozik e a hőmérséklet.



Légtelenítést csínáld meg rendesen van 5db azt hiszem.Én inkább a vízpupát nézegetném.


Ma megcsináltam a légtelenitést, elég sok levegő volt a rendszerben, még 1 liter folyadékot utána kellett tölteni. Felmelegitettem a motort és kb 88-89 foknál nyitott a termosztát is. Egyenlőre nincs gond, a mehanikus mutató az viszont tuti bedöglött mert nem megy fel a feléig. Kössz a segitséget! Üdv



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 20:06


szotakdavid írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
Ok Dávid köszönöm,amugy mikor inditok jár pár mspet már kiindul és a kék elején jár és szépen lassan megy felfele,elhagyja a kéket és onnanto csak nehezen megy fel kb 8km kell hogy elérja az üzemit,de nem mindig van mikor hosszabb idő.


Elképzelhető, hogy az EGR termosztátot kell cserélned. Anno én is sokat szórakoztam vele (kicseréltem a nagy termosztátot feleslegesen... stb) mire rájöttem, hogy ez a gond.




Étem mennyibe fáj 1 ilyen termosz


8000ft körül van az egr azt cseréld elsőnek egyrészt mert azt egyszerű cserélni másrészt szerintem is az a szar,ha a nagyot kell cserélni azt is eltudom mesélni neked mert azt is cseréltem.

Üdv D.[/quote]
http://bmwfans.info/parts/cata...hermostat/

Akkor a 8 as ugyi?
[/quote]

Igen. elküldtem a mailt [/quote]

ZSÍRRRR


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 20:04


valter320d írta:
szotakdavid írta:
Ok Dávid köszönöm,amugy mikor inditok jár pár mspet már kiindul és a kék elején jár és szépen lassan megy felfele,elhagyja a kéket és onnanto csak nehezen megy fel kb 8km kell hogy elérja az üzemit,de nem mindig van mikor hosszabb idő.


Elképzelhető, hogy az EGR termosztátot kell cserélned. Anno én is sokat szórakoztam vele (kicseréltem a nagy termosztátot feleslegesen... stb) mire rájöttem, hogy ez a gond.




Étem mennyibe fáj 1 ilyen termosz[/quote]

8000ft körül van az egr azt cseréld elsőnek egyrészt mert azt egyszerű cserélni másrészt szerintem is az a szar,ha a nagyot kell cserélni azt is eltudom mesélni neked mert azt is cseréltem.

Üdv D.[/quote]
http://bmwfans.info/parts/cata...hermostat/

Akkor a 8 as ugyi?
[/quote]

Igen. elküldtem a mailt

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 19:59


szotakdavid írta:
Ok Dávid köszönöm,amugy mikor inditok jár pár mspet már kiindul és a kék elején jár és szépen lassan megy felfele,elhagyja a kéket és onnanto csak nehezen megy fel kb 8km kell hogy elérja az üzemit,de nem mindig van mikor hosszabb idő.


Elképzelhető, hogy az EGR termosztátot kell cserélned. Anno én is sokat szórakoztam vele (kicseréltem a nagy termosztátot feleslegesen... stb) mire rájöttem, hogy ez a gond.


[/quote]

Étem mennyibe fáj 1 ilyen termosz[/quote]

8000ft körül van az egr azt cseréld elsőnek egyrészt mert azt egyszerű cserélni másrészt szerintem is az a szar,ha a nagyot kell cserélni azt is eltudom mesélni neked mert azt is cseréltem.

Üdv D.[/quote]
http://bmwfans.info/parts/cata...hermostat/

Akkor a 8 as ugyi?


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 19:53



Ok Dávid köszönöm,amugy mikor inditok jár pár mspet már kiindul és a kék elején jár és szépen lassan megy felfele,elhagyja a kéket és onnanto csak nehezen megy fel kb 8km kell hogy elérja az üzemit,de nem mindig van mikor hosszabb idő.[/quote]

Elképzelhető, hogy az EGR termosztátot kell cserélned. Anno én is sokat szórakoztam vele (kicseréltem a nagy termosztátot feleslegesen... stb) mire rájöttem, hogy ez a gond.


[/quote]

Étem mennyibe fáj 1 ilyen termosz[/quote]

8000ft körül van az egr azt cseréld elsőnek egyrészt mert azt egyszerű cserélni másrészt szerintem is az a szar,ha a nagyot kell cserélni azt is eltudom mesélni neked mert azt is cseréltem.

Üdv D.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 19:42


vivaladiesel írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta:
jrtom írta: Próba. Elektromos előmelegítő vagy kályha van benne?

valter320d írta: akkor azt mondod tul tömény? ettöl is lehet hogy nehezebben melegszik?
első lépésben megcsinálom.




elektromos előmelegítő asszem a bal belső sarkában a motorháztető alatt ha egyre gondolunk


Igen az az előmelegitő,de 6km alatt nekem már 70 fok fölött van,de majd holnap megnézem neked pontosan lemérem,a mailt meg mindjárt küldöm most lrtem haza munkából.

Üdv Dávid


Ok Dávid köszönöm,amugy mikor inditok jár pár mspet már kiindul és a kék elején jár és szépen lassan megy felfele,elhagyja a kéket és onnanto csak nehezen megy fel kb 8km kell hogy elérja az üzemit,de nem mindig van mikor hosszabb idő.


Elképzelhető, hogy az EGR termosztátot kell cserélned. Anno én is sokat szórakoztam vele (kicseréltem a nagy termosztátot feleslegesen... stb) mire rájöttem, hogy ez a gond.




Étem mennyibe fáj 1 ilyen termosz

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 19:40


valter320d írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta:
jrtom írta: Próba. Elektromos előmelegítő vagy kályha van benne?

valter320d írta: akkor azt mondod tul tömény? ettöl is lehet hogy nehezebben melegszik?
első lépésben megcsinálom.




elektromos előmelegítő asszem a bal belső sarkában a motorháztető alatt ha egyre gondolunk


Igen az az előmelegitő,de 6km alatt nekem már 70 fok fölött van,de majd holnap megnézem neked pontosan lemérem,a mailt meg mindjárt küldöm most lrtem haza munkából.

Üdv Dávid


Ok Dávid köszönöm,amugy mikor inditok jár pár mspet már kiindul és a kék elején jár és szépen lassan megy felfele,elhagyja a kéket és onnanto csak nehezen megy fel kb 8km kell hogy elérja az üzemit,de nem mindig van mikor hosszabb idő.


Elképzelhető, hogy az EGR termosztátot kell cserélned. Anno én is sokat szórakoztam vele (kicseréltem a nagy termosztátot feleslegesen... stb) mire rájöttem, hogy ez a gond.




valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 19:35


szotakdavid írta:
valter320d írta:
jrtom írta: Próba. Elektromos előmelegítő vagy kályha van benne?

valter320d írta: akkor azt mondod tul tömény? ettöl is lehet hogy nehezebben melegszik?
első lépésben megcsinálom.




elektromos előmelegítő asszem a bal belső sarkában a motorháztető alatt ha egyre gondolunk


Igen az az előmelegitő,de 6km alatt nekem már 70 fok fölött van,de majd holnap megnézem neked pontosan lemérem,a mailt meg mindjárt küldöm most lrtem haza munkából.

Üdv Dávid


Ok Dávid köszönöm,amugy mikor inditok jár pár mspet már kiindul és a kék elején jár és szépen lassan megy felfele,elhagyja a kéket és onnanto csak nehezen megy fel kb 8km kell hogy elérja az üzemit,de nem mindig van mikor hosszabb idő.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 19:30


valter320d írta:
jrtom írta: Próba. Elektromos előmelegítő vagy kályha van benne?

valter320d írta: akkor azt mondod tul tömény? ettöl is lehet hogy nehezebben melegszik?
első lépésben megcsinálom.




elektromos előmelegítő asszem a bal belső sarkában a motorháztető alatt ha egyre gondolunk


Igen az az előmelegitő,de 6km alatt nekem már 70 fok fölött van,de majd holnap megnézem neked pontosan lemérem,a mailt meg mindjárt küldöm most lrtem haza munkából.

Üdv Dávid

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 19:24


jrtom írta: Próba. Elektromos előmelegítő vagy kályha van benne?

valter320d írta: akkor azt mondod tul tömény? ettöl is lehet hogy nehezebben melegszik?
első lépésben megcsinálom.




elektromos előmelegítő asszem a bal belső sarkában a motorháztető alatt ha egyre gondolunk