kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 19:47


vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


Magán az EGR termosztáton van egy kis műanyag csavar. Azt kell egy kicsit "kicsavarni" és így tudod légteleníteni.


értem köszi



vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 19:45


kecsurobi írta:
pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


Magán az EGR termosztáton van egy kis műanyag csavar. Azt kell egy kicsit "kicsavarni" és így tudod légteleníteni.


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 18:55


pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 18:43


kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 18:32


kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
Termosztát AGR szelep hűtéséhez


Termosztát AGR szelep hűtéséhez
Cikkszám: 11712247723

Ez az EGR termosztát, vagyis a "kis" termosztát.
Azt, hogy a "nagy" termosztát vagy ez hibásodott meg nem lehet megállapítani. (a hibajelenség ugyanaz mindkettőnél...)

A tapasztalatok szerint viszont többnyire az EGR termosztát szokott tönkremenni, nem pedig a "nagy" termosztát. (én is anno kicseréltem a nagy termosztátot és még mindig nem javult a helyzet. Kicseréltem az EGR term-t és egyből beállt a vízhőfok középre)


köszi a választ



visza mondtam a nagyot és megrendelem a kis termosztátot remélem eltaláltam hogy meik a rossz


és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 18:18


kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
Termosztát AGR szelep hűtéséhez


Termosztát AGR szelep hűtéséhez
Cikkszám: 11712247723

Ez az EGR termosztát, vagyis a "kis" termosztát.
Azt, hogy a "nagy" termosztát vagy ez hibásodott meg nem lehet megállapítani. (a hibajelenség ugyanaz mindkettőnél...)

A tapasztalatok szerint viszont többnyire az EGR termosztát szokott tönkremenni, nem pedig a "nagy" termosztát. (én is anno kicseréltem a nagy termosztátot és még mindig nem javult a helyzet. Kicseréltem az EGR term-t és egyből beállt a vízhőfok középre)


köszi a választ



visza mondtam a nagyot és megrendelem a kis termosztátot remélem eltaláltam hogy meik a rossz


és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 16:22


kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
Termosztát AGR szelep hűtéséhez


Termosztát AGR szelep hűtéséhez
Cikkszám: 11712247723

Ez az EGR termosztát, vagyis a "kis" termosztát.
Azt, hogy a "nagy" termosztát vagy ez hibásodott meg nem lehet megállapítani. (a hibajelenség ugyanaz mindkettőnél...)

A tapasztalatok szerint viszont többnyire az EGR termosztát szokott tönkremenni, nem pedig a "nagy" termosztát. (én is anno kicseréltem a nagy termosztátot és még mindig nem javult a helyzet. Kicseréltem az EGR term-t és egyből beállt a vízhőfok középre)


köszi a választ



visza mondtam a nagyot és megrendelem a kis termosztátot remélem eltaláltam hogy meik a rossz



kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 16:13


vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
Termosztát AGR szelep hűtéséhez


Termosztát AGR szelep hűtéséhez
Cikkszám: 11712247723

Ez az EGR termosztát, vagyis a "kis" termosztát.
Azt, hogy a "nagy" termosztát vagy ez hibásodott meg nem lehet megállapítani. (a hibajelenség ugyanaz mindkettőnél...)

A tapasztalatok szerint viszont többnyire az EGR termosztát szokott tönkremenni, nem pedig a "nagy" termosztát. (én is anno kicseréltem a nagy termosztátot és még mindig nem javult a helyzet. Kicseréltem az EGR term-t és egyből beállt a vízhőfok középre)


köszi a választ



vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 16:09


kecsurobi írta:
Termosztát AGR szelep hűtéséhez


Termosztát AGR szelep hűtéséhez
Cikkszám: 11712247723

Ez az EGR termosztát, vagyis a "kis" termosztát.
Azt, hogy a "nagy" termosztát vagy ez hibásodott meg nem lehet megállapítani. (a hibajelenség ugyanaz mindkettőnél...)

A tapasztalatok szerint viszont többnyire az EGR termosztát szokott tönkremenni, nem pedig a "nagy" termosztát. (én is anno kicseréltem a nagy termosztátot és még mindig nem javult a helyzet. Kicseréltem az EGR term-t és egyből beállt a vízhőfok középre)

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 15:46


kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: agr szelepet minek cseréljem ki az hütéshez van nem?


Nem az AGR szelepet, hanem a kis termosztátot, ami az EGR hűtő tetején van. Az a kis fekete hengeres. Jellemzően ez szokott előbb meghalni, mint a nagy vízkörös termo.
Abból veszed észre, hogy nem jó(k) a termosztát(ok), hogy hideg időben nehezen vagy nem is teljesen melegszik be a motor, esetenként menet közben kis terhelésnél (pl motorfék vagy lejtő) visszahül az üzemi tartomány alá.


akkor lehet nem is a nagy a rossz hanem a kicsi


akkor most honann lehet tudni hogy meik a rossz




ahol néztem igy írja ez lene az http://www.schmiedmann.hu/term...spx#paging


Termosztát AGR szelep hűtéséhez



kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 15:45


kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: agr szelepet minek cseréljem ki az hütéshez van nem?


Nem az AGR szelepet, hanem a kis termosztátot, ami az EGR hűtő tetején van. Az a kis fekete hengeres. Jellemzően ez szokott előbb meghalni, mint a nagy vízkörös termo.
Abból veszed észre, hogy nem jó(k) a termosztát(ok), hogy hideg időben nehezen vagy nem is teljesen melegszik be a motor, esetenként menet közben kis terhelésnél (pl motorfék vagy lejtő) visszahül az üzemi tartomány alá.


akkor lehet nem is a nagy a rossz hanem a kicsi


akkor most honann lehet tudni hogy meik a rossz




ahol néztem igy írja ez lene az http://www.schmiedmann.hu/term...spx#paging


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 15:45


kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: agr szelepet minek cseréljem ki az hütéshez van nem?


Nem az AGR szelepet, hanem a kis termosztátot, ami az EGR hűtő tetején van. Az a kis fekete hengeres. Jellemzően ez szokott előbb meghalni, mint a nagy vízkörös termo.
Abból veszed észre, hogy nem jó(k) a termosztát(ok), hogy hideg időben nehezen vagy nem is teljesen melegszik be a motor, esetenként menet közben kis terhelésnél (pl motorfék vagy lejtő) visszahül az üzemi tartomány alá.


akkor lehet nem is a nagy a rossz hanem a kicsi


akkor most honann lehet tudni hogy meik a rossz




úgy hogy megveszed az egyiket, aztán kiderül, hogy nem az.
leírtáák célszerű mind a kettőt cserélni, meg, hpogy általában az EGR-é megy tönkre. a döntés a tiéd.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 15:43


kecsurobi írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: agr szelepet minek cseréljem ki az hütéshez van nem?


Nem az AGR szelepet, hanem a kis termosztátot, ami az EGR hűtő tetején van. Az a kis fekete hengeres. Jellemzően ez szokott előbb meghalni, mint a nagy vízkörös termo.
Abból veszed észre, hogy nem jó(k) a termosztát(ok), hogy hideg időben nehezen vagy nem is teljesen melegszik be a motor, esetenként menet közben kis terhelésnél (pl motorfék vagy lejtő) visszahül az üzemi tartomány alá.


akkor lehet nem is a nagy a rossz hanem a kicsi


akkor most honann lehet tudni hogy meik a rossz




kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 15:43


Tano írta:
kecsurobi írta: agr szelepet minek cseréljem ki az hütéshez van nem?


Nem az AGR szelepet, hanem a kis termosztátot, ami az EGR hűtő tetején van. Az a kis fekete hengeres. Jellemzően ez szokott előbb meghalni, mint a nagy vízkörös termo.
Abból veszed észre, hogy nem jó(k) a termosztát(ok), hogy hideg időben nehezen vagy nem is teljesen melegszik be a motor, esetenként menet közben kis terhelésnél (pl motorfék vagy lejtő) visszahül az üzemi tartomány alá.


akkor lehet nem is a nagy a rossz hanem a kicsi


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 15:27


kecsurobi írta: agr szelepet minek cseréljem ki az hütéshez van nem?


Nem az AGR szelepet, hanem a kis termosztátot, ami az EGR hűtő tetején van. Az a kis fekete hengeres. Jellemzően ez szokott előbb meghalni, mint a nagy vízkörös termo.
Abból veszed észre, hogy nem jó(k) a termosztát(ok), hogy hideg időben nehezen vagy nem is teljesen melegszik be a motor, esetenként menet közben kis terhelésnél (pl motorfék vagy lejtő) visszahül az üzemi tartomány alá.