Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 19:00


anubisz írta:
Tano írta:
anubisz írta: Ez megint valami olyasmi, hogy az egyiknek ez a tuti, a másik szerelőnek meg az. Ha a TIS be így van leírva a légtelenítés menete, akkor megkövetem magam. BMW szakszervizbe 1 perc alatt végeznek vele, és semmit nem kell csavargatni, kinyitja a kis csavart, megvárja amíg tisztán folyik és kész. Ámen, mehetsz is. Ez olyan mint a 200 kilóval megpakolt futómű állítás, a gyárba meg már a szalagon beállítják, úgy, hogy még csak félig van kész a kocsi. Még a Poschéknak is.


Akkor én megkövetlek. Szerintem meg az a tuti ami a TIS-ben le van írva. Az hogy melyik szerelő hogy csinálja, az más lapra tartozik. Sajnos még a szakszervízben is próbálnak egyszerűsíteni, mert ha a TIS szerint csinálja, akkor biztos nem 1 perc alatt végez vele. Én mindenesetre inkább a gyári leírást követem.


Melyikre írtad? a futómű, vagy a légtelenítésre? Bocs, csak most olvastam a választ.


A légtelenítésre.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 18:48


anubisz írta:
fandor írta: Hello!

E46 320i hez lehet venni termosztátot ház nélkül ?


Nem. Nem is tudom, hogy egyáltalán E46 típusba van e külön, én még nem láttam, de lehet némely típusnál van.


Köszi


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 18:44


fandor írta: Hello!

E46 320i hez lehet venni termosztátot ház nélkül ?


Nem. Nem is tudom, hogy egyáltalán E46 típusba van e külön, én még nem láttam, de lehet némely típusnál van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 18:40


Hello!

E46 320i hez lehet venni termosztátot ház nélkül ?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 17:32


Tano írta:
anubisz írta: Ez megint valami olyasmi, hogy az egyiknek ez a tuti, a másik szerelőnek meg az. Ha a TIS be így van leírva a légtelenítés menete, akkor megkövetem magam. BMW szakszervizbe 1 perc alatt végeznek vele, és semmit nem kell csavargatni, kinyitja a kis csavart, megvárja amíg tisztán folyik és kész. Ámen, mehetsz is. Ez olyan mint a 200 kilóval megpakolt futómű állítás, a gyárba meg már a szalagon beállítják, úgy, hogy még csak félig van kész a kocsi. Még a Poschéknak is.


Akkor én megkövetlek. Szerintem meg az a tuti ami a TIS-ben le van írva. Az hogy melyik szerelő hogy csinálja, az más lapra tartozik. Sajnos még a szakszervízben is próbálnak egyszerűsíteni, mert ha a TIS szerint csinálja, akkor biztos nem 1 perc alatt végez vele. Én mindenesetre inkább a gyári leírást követem.


Melyikre írtad? a futómű, vagy a légtelenítésre? Bocs, csak most olvastam a választ.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 17:19


Kicsréltem a kis termosztátot, utángyártott nem volt így 12 ezer volt.
Úgy néz ki eddig ,hogy jobban melegszik a víz de még hosszabb utra is el kell mennem.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 04:31


anubisz írta: Ez megint valami olyasmi, hogy az egyiknek ez a tuti, a másik szerelőnek meg az. Ha a TIS be így van leírva a légtelenítés menete, akkor megkövetem magam. BMW szakszervizbe 1 perc alatt végeznek vele, és semmit nem kell csavargatni, kinyitja a kis csavart, megvárja amíg tisztán folyik és kész. Ámen, mehetsz is. Ez olyan mint a 200 kilóval megpakolt futómű állítás, a gyárba meg már a szalagon beállítják, úgy, hogy még csak félig van kész a kocsi. Még a Poschéknak is.


Akkor én megkövetlek. Szerintem meg az a tuti ami a TIS-ben le van írva. Az hogy melyik szerelő hogy csinálja, az más lapra tartozik. Sajnos még a szakszervízben is próbálnak egyszerűsíteni, mert ha a TIS szerint csinálja, akkor biztos nem 1 perc alatt végez vele. Én mindenesetre inkább a gyári leírást követem.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 21:34


YELLOW írta: rá kell nyitni a fűtést


Nekem akkor miért nem kellet egyszer sem? mindig előttem csinálták, és komoly vízvesztés mellet mert hűtőcsere, stb... 1 centit nem volt levegős, után se kellet tölteni. Azóta is úgy járok, legutóbb 2 hónapja alsó termosztát csere miatt, azóta se töltöttem rá.

Persze nem megszólni akarom más technikáját, csak érdekelt nekem miért nem kell ilyet csinálni? lehet nincs fűtés a kocsimba

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 05. szerda, 21:38

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 21:33


anubisz írta:
pomzi írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.


Nem tudom,én akivel beszéltem eddig mind így mondta,de lehet valami nép legenda ez


Nálam is járó fűtésnél légtelenített a szerelőm


Ez megint valami olyasmi, hogy az egyiknek ez a tuti, a másik szerelőnek meg az. Ha a TIS be így van leírva a légtelenítés menete, akkor megkövetem magam. BMW szakszervizbe 1 perc alatt végeznek vele, és semmit nem kell csavargatni, kinyitja a kis csavart, megvárja amíg tisztán folyik és kész. Ámen, mehetsz is. Ez olyan mint a 200 kilóval megpakolt futómű állítás, a gyárba meg már a szalagon beállítják, úgy, hogy még csak félig van kész a kocsi. Még a Poschéknak is.


aztán meg csodálkozunk ha nincs elég víz. rányitottam a fűtést, oszt eltünt a tartályból meg totál levegős volt. át kell forgatni az egész rendszerben. kinek mi...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 21:31


pomzi írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.


Nem tudom,én akivel beszéltem eddig mind így mondta,de lehet valami nép legenda ez


Nálam is járó fűtésnél légtelenített a szerelőm


Ez megint valami olyasmi, hogy az egyiknek ez a tuti, a másik szerelőnek meg az. Ha a TIS be így van leírva a légtelenítés menete, akkor megkövetem magam. BMW szakszervizbe 1 perc alatt végeznek vele, és semmit nem kell csavargatni, kinyitja a kis csavart, megvárja amíg tisztán folyik és kész. Ámen, mehetsz is. Ez olyan mint a 200 kilóval megpakolt futómű állítás, a gyárba meg már a szalagon beállítják, úgy, hogy még csak félig van kész a kocsi. Még a Poschéknak is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 21:31


rá kell nyitni a fűtést

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 21:25


szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.


Nem tudom,én akivel beszéltem eddig mind így mondta,de lehet valami nép legenda ez


Nálam is járó fűtésnél légtelenített a szerelőm


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 21:24


anubisz írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


Magán az EGR termosztáton van egy kis műanyag csavar. Azt kell egy kicsit "kicsavarni" és így tudod légteleníteni.


értem köszi



Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.


Nem tudom,én akivel beszéltem eddig mind így mondta,de lehet valami nép legenda ez

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 21:19


szotakdavid írta:
kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


Magán az EGR termosztáton van egy kis műanyag csavar. Azt kell egy kicsit "kicsavarni" és így tudod légteleníteni.


értem köszi



Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 20:42


kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


Magán az EGR termosztáton van egy kis műanyag csavar. Azt kell egy kicsit "kicsavarni" és így tudod légteleníteni.


értem köszi



Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.