ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 22:15


vivaladiesel írta:
Sajnos különböző termosztát van a két autóban...

Adagolós motor:


Közös nyomócsöves motor:





Megkockáztatom, hogy a belseje egyezik. Hőfok ugyanaz....
Az Astra F 1.6 benzinese passzol a fl előtti termosztát házába, csak annak magasabb a nyitási hőfoka. Sajnos ezt tapasztaltam... :-S



b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 20:56


vivaladiesel írta:
ute107 írta:
b_imi írta:
Bár lehet, a két típus nem egyezik...

Szerintem egyezik! Vivaladiesel mindjárt megmondja!


Sajnos különböző termosztát van a két autóban...

Adagolós motor:


Közös nyomócsöves motor:


Akkor ez nem jött össze.


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 20:38


ute107 írta:
b_imi írta:
Bár lehet, a két típus nem egyezik...

Szerintem egyezik! Vivaladiesel mindjárt megmondja!


Sajnos különböző termosztát van a két autóban...

Adagolós motor:


Közös nyomócsöves motor:






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 17. hétfő, 20:38

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 20:35


Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

Létezik h a rossz termosztát miatt irja ki a rendszer h a Rail-nyomás alacsony?
A termosztát tuti nem az igazi mivel a kijelzön soha nem áll be már középre,valamivel alatta van.

Köszi


Nem létezik! A termonak semmi köze a rail nyomáshoz.
Attól függetlenül viszont a jelek szerint rossz egy, vagy mindkét termosztátod, szóval érdemes lenne kicserélni (először az EGR-t ajánlott, mint már sokszor írtuk), mert nem tesz jót a motornak, ha nem üzemmelegen használod.


Ez anyagiakban milyen tétel?
Mert már elég sokat költöttem rá az utobbi honapban persze eredménytelenul...



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 20:27


funkilaci írta: Sziasztok!

Létezik h a rossz termosztát miatt irja ki a rendszer h a Rail-nyomás alacsony?
A termosztát tuti nem az igazi mivel a kijelzön soha nem áll be már középre,valamivel alatta van.

Köszi


Nem létezik! A termonak semmi köze a rail nyomáshoz.
Attól függetlenül viszont a jelek szerint rossz egy, vagy mindkét termosztátod, szóval érdemes lenne kicserélni (először az EGR-t ajánlott, mint már sokszor írtuk), mert nem tesz jót a motornak, ha nem üzemmelegen használod.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 20:24


ute107 írta:
b_imi írta:
ute107 írta: Ha valaki késztetést érez és szerelgetni kíván, felajánlom neki az alsó nagy termosztátomat.
Nekem a külső ház repedt el, és mivel azt külön nem tudok venni, így van egy 1,5 éves gyári termosztát belsőm.



Nekem meg van hozzá egy külső rész Ha kell neked, szívesen elküldöm, vagy ha erre jársz elviszed.
Bár lehet, a két típus nem egyezik...





Szerintem egyezik! Vivaladiesel mindjárt megmondja!
Köszönöm a felajánlást, én már vettem újat.

NA HA valakinek kell, összedobjuk!

Gondolom beleegyezel b_imi!

Valakinek termosztát karácsonyra...


Részemről OK, meg is keresem holnap.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 20:12


b_imi írta:
ute107 írta: Ha valaki késztetést érez és szerelgetni kíván, felajánlom neki az alsó nagy termosztátomat.
Nekem a külső ház repedt el, és mivel azt külön nem tudok venni, így van egy 1,5 éves gyári termosztát belsőm.



Nekem meg van hozzá egy külső rész Ha kell neked, szívesen elküldöm, vagy ha erre jársz elviszed.
Bár lehet, a két típus nem egyezik...





Szerintem egyezik! Vivaladiesel mindjárt megmondja!
Köszönöm a felajánlást, én már vettem újat.

NA HA valakinek kell, összedobjuk!

Gondolom beleegyezel b_imi!

Valakinek termosztát karácsonyra...



státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 19:05


Sziasztok!

Létezik h a rossz termosztát miatt irja ki a rendszer h a Rail-nyomás alacsony?
A termosztát tuti nem az igazi mivel a kijelzön soha nem áll be már középre,valamivel alatta van.
Az autó 1szer indul 1szer nem.Elég kellemetlen probléma.Menetteljesitményén semmi nem érzödik jól húz semmi mellékzörej.
Már BMW szervizben is volt,persze ott mindig indult..nem találtak hibát.
Találkozott vki ilyennel?

Köszi

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 17:09


ute107 írta: Ha valaki késztetést érez és szerelgetni kíván, felajánlom neki az alsó nagy termosztátomat.
Nekem a külső ház repedt el, és mivel azt külön nem tudok venni, így van egy 1,5 éves gyári termosztát belsőm.



Nekem meg van hozzá egy külső rész Ha kell neked, szívesen elküldöm, vagy ha erre jársz elviszed.
Bár lehet, a két típus nem egyezik...




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. december 17. hétfő, 17:12

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 16:55


Ha valaki késztetést érez és szerelgetni kíván, felajánlom neki az alsó nagy termosztátomat.
Nekem a külső ház repedt el, és mivel azt külön nem tudok venni, így van egy 1,5 éves gyári termosztát belsőm.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 16:43


vivaladiesel írta:
kakszy írta:



Nos urak akkor mégegy kérdés ma hoztam meg szerelőtől az autót nagy termosztát kicserélve még mindig negyedig megy a mutató akkor valszeg tényleg cserés az egr szelephez tartozó termosztát is gondolom mondtam a szerelőnek a azt nem kell kicserélni ilyenek a mai szerelők amelyik meg normálisan szerel horrror öszegért dolgozik hajrá magyarország...:/!!!


Valószínűleg az EGR termosztátot kell cserélni.(a nagy termosztát ezek szerint tökéletes volt...)
Valamiért az EGr termosztát megy gyakrabban tönkre. (ne felejtsd el légteleníteni a műanyag csavar segítségével!)


Tuti hogy 4-5* le lett már ide írva, hogy dízelnél az egr termosztát cserével kell kezdeni, ha melegedési gond van. Így jár, aki nem hajlandó néhány oldalt visszaolvasni a szaktopikban.



autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2000

státusz kakszy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 16:24


vivaladiesel írta:
kakszy írta:



Nos urak akkor mégegy kérdés ma hoztam meg szerelőtől az autót nagy termosztát kicserélve még mindig negyedig megy a mutató akkor valszeg tényleg cserés az egr szelephez tartozó termosztát is gondolom mondtam a szerelőnek a azt nem kell kicserélni ilyenek a mai szerelők amelyik meg normálisan szerel horrror öszegért dolgozik hajrá magyarország...:/!!!


Valószínűleg az EGR termosztátot kell cserélni.(a nagy termosztát ezek szerint tökéletes volt...)
Valamiért az EGr termosztát megy gyakrabban tönkre. (ne felejtsd el légteleníteni a műanyag csavar segítségével!)


Na ezt a légtelenítés dolgot jó hogy írtad azt hittem kidolgoza magától a levegőt majd mert a tartályba van egy nyílás elvileg amin keresztül a feles cumó megy ki de köszi hogy írtad!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2004

státusz tuzko84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 11:41


anubisz írta:
tuzko84 írta:
kakszy írta:
vivaladiesel írta:
kakszy írta:


Annyi kérdés még hogy mennyibe befolyásolja a fogyaztást az autónak ha rossz a termosztát?????


Jelentős fogyasztásnövekedést okoz a rossz termosztát.


Nos urak akkor mégegy kérdés ma hoztam meg szerelőtől az autót nagy termosztát kicserélve még mindig negyedig megy a mutató akkor valszeg tényleg cserés az egr szelephez tartozó termosztát is gondolom mondtam a szerelőnek a azt nem kell kicserélni ilyenek a mai szerelők amelyik meg normálisan szerel horrror öszegért dolgozik hajrá magyarország...:/!!!


Hát igen, sajnos túlnyomó többségben ez folyik a magyar "szakiknál" (tisztelet a kivételnek). Bárcsak minden városban lenne egy Edd China zseni.... egyébként érdemes nézni a műsort és tanulni belőle. Én inkább most spéci szerszámok beszerzését tervezem, és a még otthon bevállalható munkákat (légszűrő, olaszűrő, olaj, fékolaj, szervó olaj, fékbetét, féktárcsa, üzemanyagszűrő, pollenszűrő, gyertyák, difi olaj, váltó olaj, láncfeszítő patron, szíjcsere, termosztát .....)magam próbálom megcsinálni alapos utánajárással (hála égnek rengeteg külföldi videó létezik ahol konkrétan mutatják és le is írják a folyamatokat, hála érte és csak így tovább)természetesen motorbontást nem vállalnék...szerelőnél is csak akkor ha jelen volnék, azt meg lehet ők nem vállalnák, mert nem tudna csingázni


Nyomaték kulcsot se felejts el venni, főleg ajánlatos az olaj leeresztő csavarnál, ami üreges, és faszán tud beletörni, ha úgy parasztosan meghúzza az ember.


Ez volt az első amit beszereztem....a második az olajszűr fedél lehúzó ill. lazító

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 11:17


kakszy írta:



Nos urak akkor mégegy kérdés ma hoztam meg szerelőtől az autót nagy termosztát kicserélve még mindig negyedig megy a mutató akkor valszeg tényleg cserés az egr szelephez tartozó termosztát is gondolom mondtam a szerelőnek a azt nem kell kicserélni ilyenek a mai szerelők amelyik meg normálisan szerel horrror öszegért dolgozik hajrá magyarország...:/!!!


Valószínűleg az EGR termosztátot kell cserélni.(a nagy termosztát ezek szerint tökéletes volt...)
Valamiért az EGr termosztát megy gyakrabban tönkre. (ne felejtsd el légteleníteni a műanyag csavar segítségével!)

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 11:17


tuzko84 írta:
kakszy írta:
vivaladiesel írta:
kakszy írta:


Annyi kérdés még hogy mennyibe befolyásolja a fogyaztást az autónak ha rossz a termosztát?????


Jelentős fogyasztásnövekedést okoz a rossz termosztát.


Nos urak akkor mégegy kérdés ma hoztam meg szerelőtől az autót nagy termosztát kicserélve még mindig negyedig megy a mutató akkor valszeg tényleg cserés az egr szelephez tartozó termosztát is gondolom mondtam a szerelőnek a azt nem kell kicserélni ilyenek a mai szerelők amelyik meg normálisan szerel horrror öszegért dolgozik hajrá magyarország...:/!!!


Hát igen, sajnos túlnyomó többségben ez folyik a magyar "szakiknál" (tisztelet a kivételnek). Bárcsak minden városban lenne egy Edd China zseni.... egyébként érdemes nézni a műsort és tanulni belőle. Én inkább most spéci szerszámok beszerzését tervezem, és a még otthon bevállalható munkákat (légszűrő, olaszűrő, olaj, fékolaj, szervó olaj, fékbetét, féktárcsa, üzemanyagszűrő, pollenszűrő, gyertyák, difi olaj, váltó olaj, láncfeszítő patron, szíjcsere, termosztát .....)magam próbálom megcsinálni alapos utánajárással (hála égnek rengeteg külföldi videó létezik ahol konkrétan mutatják és le is írják a folyamatokat, hála érte és csak így tovább)természetesen motorbontást nem vállalnék...szerelőnél is csak akkor ha jelen volnék, azt meg lehet ők nem vállalnák, mert nem tudna csingázni


Nyomaték kulcsot se felejts el venni, főleg ajánlatos az olaj leeresztő csavarnál, ami üreges, és faszán tud beletörni, ha úgy parasztosan meghúzza az ember.