- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 330d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 22:15
Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 22:15
Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 20:38
Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 20:35
Tano írta:funkilaci írta: Sziasztok!
Létezik h a rossz termosztát miatt irja ki a rendszer h a Rail-nyomás alacsony?
A termosztát tuti nem az igazi mivel a kijelzön soha nem áll be már középre,valamivel alatta van.
Köszi
Nem létezik! A termonak semmi köze a rail nyomáshoz.
Attól függetlenül viszont a jelek szerint rossz egy, vagy mindkét termosztátod, szóval érdemes lenne kicserélni (először az EGR-t ajánlott, mint már sokszor írtuk), mert nem tesz jót a motornak, ha nem üzemmelegen használod.
Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 20:27
funkilaci írta: Sziasztok!
Létezik h a rossz termosztát miatt irja ki a rendszer h a Rail-nyomás alacsony?
A termosztát tuti nem az igazi mivel a kijelzön soha nem áll be már középre,valamivel alatta van.
Köszi
Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 20:24
ute107 írta:b_imi írta:ute107 írta: Ha valaki késztetést érez és szerelgetni kíván, felajánlom neki az alsó nagy termosztátomat.
Nekem a külső ház repedt el, és mivel azt külön nem tudok venni, így van egy 1,5 éves gyári termosztát belsőm.
Nekem meg van hozzá egy külső rész Ha kell neked, szívesen elküldöm, vagy ha erre jársz elviszed.
Bár lehet, a két típus nem egyezik...
Szerintem egyezik! Vivaladiesel mindjárt megmondja!
Köszönöm a felajánlást, én már vettem újat.
NA HA valakinek kell, összedobjuk!
Gondolom beleegyezel b_imi!
Valakinek termosztát karácsonyra...
Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 20:12
b_imi írta:ute107 írta: Ha valaki késztetést érez és szerelgetni kíván, felajánlom neki az alsó nagy termosztátomat.
Nekem a külső ház repedt el, és mivel azt külön nem tudok venni, így van egy 1,5 éves gyári termosztát belsőm.
Nekem meg van hozzá egy külső rész Ha kell neked, szívesen elküldöm, vagy ha erre jársz elviszed.
Bár lehet, a két típus nem egyezik...
Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 19:05
Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 17:09
ute107 írta: Ha valaki késztetést érez és szerelgetni kíván, felajánlom neki az alsó nagy termosztátomat.
Nekem a külső ház repedt el, és mivel azt külön nem tudok venni, így van egy 1,5 éves gyári termosztát belsőm.
Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 16:55
Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 16:43
vivaladiesel írta:kakszy írta:
Nos urak akkor mégegy kérdés ma hoztam meg szerelőtől az autót nagy termosztát kicserélve még mindig negyedig megy a mutató akkor valszeg tényleg cserés az egr szelephez tartozó termosztát is gondolom mondtam a szerelőnek a azt nem kell kicserélni ilyenek a mai szerelők amelyik meg normálisan szerel horrror öszegért dolgozik hajrá magyarország...:/!!!
Valószínűleg az EGR termosztátot kell cserélni.(a nagy termosztát ezek szerint tökéletes volt...)
Valamiért az EGr termosztát megy gyakrabban tönkre. (ne felejtsd el légteleníteni a műanyag csavar segítségével!)
Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 16:24
vivaladiesel írta:kakszy írta:
Nos urak akkor mégegy kérdés ma hoztam meg szerelőtől az autót nagy termosztát kicserélve még mindig negyedig megy a mutató akkor valszeg tényleg cserés az egr szelephez tartozó termosztát is gondolom mondtam a szerelőnek a azt nem kell kicserélni ilyenek a mai szerelők amelyik meg normálisan szerel horrror öszegért dolgozik hajrá magyarország...:/!!!
Valószínűleg az EGR termosztátot kell cserélni.(a nagy termosztát ezek szerint tökéletes volt...)
Valamiért az EGr termosztát megy gyakrabban tönkre. (ne felejtsd el légteleníteni a műanyag csavar segítségével!)
Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 11:41
anubisz írta:tuzko84 írta:kakszy írta:vivaladiesel írta:kakszy írta:
Annyi kérdés még hogy mennyibe befolyásolja a fogyaztást az autónak ha rossz a termosztát?????
Jelentős fogyasztásnövekedést okoz a rossz termosztát.
Nos urak akkor mégegy kérdés ma hoztam meg szerelőtől az autót nagy termosztát kicserélve még mindig negyedig megy a mutató akkor valszeg tényleg cserés az egr szelephez tartozó termosztát is gondolom mondtam a szerelőnek a azt nem kell kicserélni ilyenek a mai szerelők amelyik meg normálisan szerel horrror öszegért dolgozik hajrá magyarország...:/!!!
Hát igen, sajnos túlnyomó többségben ez folyik a magyar "szakiknál" (tisztelet a kivételnek). Bárcsak minden városban lenne egy Edd China zseni.... egyébként érdemes nézni a műsort és tanulni belőle. Én inkább most spéci szerszámok beszerzését tervezem, és a még otthon bevállalható munkákat (légszűrő, olaszűrő, olaj, fékolaj, szervó olaj, fékbetét, féktárcsa, üzemanyagszűrő, pollenszűrő, gyertyák, difi olaj, váltó olaj, láncfeszítő patron, szíjcsere, termosztát .....)magam próbálom megcsinálni alapos utánajárással (hála égnek rengeteg külföldi videó létezik ahol konkrétan mutatják és le is írják a folyamatokat, hála érte és csak így tovább)természetesen motorbontást nem vállalnék...szerelőnél is csak akkor ha jelen volnék, azt meg lehet ők nem vállalnák, mert nem tudna csingázni
Nyomaték kulcsot se felejts el venni, főleg ajánlatos az olaj leeresztő csavarnál, ami üreges, és faszán tud beletörni, ha úgy parasztosan meghúzza az ember.
Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 11:17
kakszy írta:
Nos urak akkor mégegy kérdés ma hoztam meg szerelőtől az autót nagy termosztát kicserélve még mindig negyedig megy a mutató akkor valszeg tényleg cserés az egr szelephez tartozó termosztát is gondolom mondtam a szerelőnek a azt nem kell kicserélni ilyenek a mai szerelők amelyik meg normálisan szerel horrror öszegért dolgozik hajrá magyarország...:/!!!
Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 11:17
tuzko84 írta:kakszy írta:vivaladiesel írta:kakszy írta:
Annyi kérdés még hogy mennyibe befolyásolja a fogyaztást az autónak ha rossz a termosztát?????
Jelentős fogyasztásnövekedést okoz a rossz termosztát.
Nos urak akkor mégegy kérdés ma hoztam meg szerelőtől az autót nagy termosztát kicserélve még mindig negyedig megy a mutató akkor valszeg tényleg cserés az egr szelephez tartozó termosztát is gondolom mondtam a szerelőnek a azt nem kell kicserélni ilyenek a mai szerelők amelyik meg normálisan szerel horrror öszegért dolgozik hajrá magyarország...:/!!!
Hát igen, sajnos túlnyomó többségben ez folyik a magyar "szakiknál" (tisztelet a kivételnek). Bárcsak minden városban lenne egy Edd China zseni.... egyébként érdemes nézni a műsort és tanulni belőle. Én inkább most spéci szerszámok beszerzését tervezem, és a még otthon bevállalható munkákat (légszűrő, olaszűrő, olaj, fékolaj, szervó olaj, fékbetét, féktárcsa, üzemanyagszűrő, pollenszűrő, gyertyák, difi olaj, váltó olaj, láncfeszítő patron, szíjcsere, termosztát .....)magam próbálom megcsinálni alapos utánajárással (hála égnek rengeteg külföldi videó létezik ahol konkrétan mutatják és le is írják a folyamatokat, hála érte és csak így tovább)természetesen motorbontást nem vállalnék...szerelőnél is csak akkor ha jelen volnék, azt meg lehet ők nem vállalnák, mert nem tudna csingázni