autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Gekky

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2016. január 10. vasárnap, 11:36


zsozseszka írta:
Zolika1980 írta:
KGR írta:
Zolika1980 írta: Sziasztok.

Gyári PDC van az autóban. Tolatáskor hosszan sípol és utána semmi. Gépre dugtuk,bal külső szenzor hibás frekvencia. Ok. Viszont 0fok alatt rendesen működik, jelez és nem hosszú sípolással indít. Valaki találkozott már ilyennel. Illetve nem ebbe a topicba való, de a gyári zene is ilyet produkál. Amíg hideg van az utastérben szól minden hangszóró rendesen, utána csak a jobb hátsó.

Ötlet valakinek?

Köszi


Szia! Hallottam olyat, hogy a BMW elkezdi letiltani az extrákat, ha az akksi vacakol. Hirtelen ez jutott eszembe, bár ha jól emlékszek, csak E90-es szériától van ilyen. Talán a többiek meg tudnak erősíteni/cáfolni ebben.

Egyéb esetben kontakthibának tűnik. Biztosítékok, vezetékek, stb.
Még egy dolog eszembe jutott. Nekem úgy van beállítva az autó, hogy 3 fok alatt automatikusan kapcsolja gyújtásra a hátsó ablakfűtést (teljesen feleslegesen, mert touring és már rég elkoptak a fűtőszálak). Nem lehet, hogy hasonló beállítás van nálad is és amikor beindul ez az új fogyasztó, akkor az okozza ezt a hibát?


Szia. Nem gondolom, hogy akksi probléma lenne, mert kb 1hónapja lett berakva az új. Kontakthibára gondoltam én is, de a csatik le lettek szedve a PDCről, takarítva és vissza. 4ből 3hangszórót letilt? Ötletem sincs. Fűtőszál el volt kopva nekem is, de UNIX a barátunk. Lehet kapni fűtőszáljavítót+egy tekercs cellux. Ezt pedig manuálisan kapcsolom. Csak a tükör+az ablakspricni fűtés automata. Nálam.


Szia!
Nekem egyszer jelentkezett ez a sípolás egyszer nem. Ez így ment vagy 1 évig miután minden egyes tolatáskor sípolt. Gépre rakattam és az egyik szenzor beteg volt. Csere után megszűnt a probléma.


Szia!
Ha lesz időd szerintem érdemes lenne ráméretni a kábelekre...
Lehet, hogy már el vannak öregedve, akár itt - ott eltöredezve, és emiatt vannak néha kontakt hibák...



zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2016. január 10. vasárnap, 10:41


Zolika1980 írta:
KGR írta:
Zolika1980 írta: Sziasztok.

Gyári PDC van az autóban. Tolatáskor hosszan sípol és utána semmi. Gépre dugtuk,bal külső szenzor hibás frekvencia. Ok. Viszont 0fok alatt rendesen működik, jelez és nem hosszú sípolással indít. Valaki találkozott már ilyennel. Illetve nem ebbe a topicba való, de a gyári zene is ilyet produkál. Amíg hideg van az utastérben szól minden hangszóró rendesen, utána csak a jobb hátsó.

Ötlet valakinek?

Köszi


Szia! Hallottam olyat, hogy a BMW elkezdi letiltani az extrákat, ha az akksi vacakol. Hirtelen ez jutott eszembe, bár ha jól emlékszek, csak E90-es szériától van ilyen. Talán a többiek meg tudnak erősíteni/cáfolni ebben.

Egyéb esetben kontakthibának tűnik. Biztosítékok, vezetékek, stb.
Még egy dolog eszembe jutott. Nekem úgy van beállítva az autó, hogy 3 fok alatt automatikusan kapcsolja gyújtásra a hátsó ablakfűtést (teljesen feleslegesen, mert touring és már rég elkoptak a fűtőszálak). Nem lehet, hogy hasonló beállítás van nálad is és amikor beindul ez az új fogyasztó, akkor az okozza ezt a hibát?


Szia. Nem gondolom, hogy akksi probléma lenne, mert kb 1hónapja lett berakva az új. Kontakthibára gondoltam én is, de a csatik le lettek szedve a PDCről, takarítva és vissza. 4ből 3hangszórót letilt? Ötletem sincs. Fűtőszál el volt kopva nekem is, de UNIX a barátunk. Lehet kapni fűtőszáljavítót+egy tekercs cellux. Ezt pedig manuálisan kapcsolom. Csak a tükör+az ablakspricni fűtés automata. Nálam.


Szia!
Nekem egyszer jelentkezett ez a sípolás egyszer nem. Ez így ment vagy 1 évig miután minden egyes tolatáskor sípolt. Gépre rakattam és az egyik szenzor beteg volt. Csere után megszűnt a probléma.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Zolika1980

Újonc

Elismertség: 8% (3 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2016. január 10. vasárnap, 10:20


KGR írta:
Zolika1980 írta: Sziasztok.

Gyári PDC van az autóban. Tolatáskor hosszan sípol és utána semmi. Gépre dugtuk,bal külső szenzor hibás frekvencia. Ok. Viszont 0fok alatt rendesen működik, jelez és nem hosszú sípolással indít. Valaki találkozott már ilyennel. Illetve nem ebbe a topicba való, de a gyári zene is ilyet produkál. Amíg hideg van az utastérben szól minden hangszóró rendesen, utána csak a jobb hátsó.

Ötlet valakinek?

Köszi


Szia! Hallottam olyat, hogy a BMW elkezdi letiltani az extrákat, ha az akksi vacakol. Hirtelen ez jutott eszembe, bár ha jól emlékszek, csak E90-es szériától van ilyen. Talán a többiek meg tudnak erősíteni/cáfolni ebben.

Egyéb esetben kontakthibának tűnik. Biztosítékok, vezetékek, stb.
Még egy dolog eszembe jutott. Nekem úgy van beállítva az autó, hogy 3 fok alatt automatikusan kapcsolja gyújtásra a hátsó ablakfűtést (teljesen feleslegesen, mert touring és már rég elkoptak a fűtőszálak). Nem lehet, hogy hasonló beállítás van nálad is és amikor beindul ez az új fogyasztó, akkor az okozza ezt a hibát?


Szia. Nem gondolom, hogy akksi probléma lenne, mert kb 1hónapja lett berakva az új. Kontakthibára gondoltam én is, de a csatik le lettek szedve a PDCről, takarítva és vissza. 4ből 3hangszórót letilt? Ötletem sincs. Fűtőszál el volt kopva nekem is, de UNIX a barátunk. Lehet kapni fűtőszáljavítót+egy tekercs cellux. Ezt pedig manuálisan kapcsolom. Csak a tükör+az ablakspricni fűtés automata. Nálam.

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2016. január 10. vasárnap, 09:33


Zolika1980 írta: Sziasztok.

Gyári PDC van az autóban. Tolatáskor hosszan sípol és utána semmi. Gépre dugtuk,bal külső szenzor hibás frekvencia. Ok. Viszont 0fok alatt rendesen működik, jelez és nem hosszú sípolással indít. Valaki találkozott már ilyennel. Illetve nem ebbe a topicba való, de a gyári zene is ilyet produkál. Amíg hideg van az utastérben szól minden hangszóró rendesen, utána csak a jobb hátsó.

Ötlet valakinek?

Köszi


Szia! Hallottam olyat, hogy a BMW elkezdi letiltani az extrákat, ha az akksi vacakol. Hirtelen ez jutott eszembe, bár ha jól emlékszek, csak E90-es szériától van ilyen. Talán a többiek meg tudnak erősíteni/cáfolni ebben.

Egyéb esetben kontakthibának tűnik. Biztosítékok, vezetékek, stb.
Még egy dolog eszembe jutott. Nekem úgy van beállítva az autó, hogy 3 fok alatt automatikusan kapcsolja gyújtásra a hátsó ablakfűtést (teljesen feleslegesen, mert touring és már rég elkoptak a fűtőszálak). Nem lehet, hogy hasonló beállítás van nálad is és amikor beindul ez az új fogyasztó, akkor az okozza ezt a hibát?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Zolika1980

Újonc

Elismertség: 8% (3 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2016. január 10. vasárnap, 07:20


Sziasztok.

Gyári PDC van az autóban. Tolatáskor hosszan sípol és utána semmi. Gépre dugtuk,bal külső szenzor hibás frekvencia. Ok. Viszont 0fok alatt rendesen működik, jelez és nem hosszú sípolással indít. Valaki találkozott már ilyennel. Illetve nem ebbe a topicba való, de a gyári zene is ilyet produkál. Amíg hideg van az utastérben szól minden hangszóró rendesen, utána csak a jobb hátsó.

Ötlet valakinek?

Köszi

státusz wiq

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. november 26. csütörtök, 11:58


Tano írta:
wiq írta: Üdv. Nem régen vásároltam egy 1998-as 320i e46 BMW-t. Gyári pdc van hátul benne. Problémám az, hogy rükverbe rakáskor egy hosszút sípol és nem működik tovább. Gondolom szenzor probléma. Tudtok segíteni a hiba felderítésében, illetve, hogy ehhez az évjárathoz milyen szenzor szükséges? Köszi: Viktor


Ha nincs diagnosztika, akkor hátramész és közelről meghallgatod melyik szenzor nem "cicereg". De a biztosabb megoldás ha géppel kiolvastatod, mert akár más hibája is lehet ami miatt nem működik. Szenzor egyébként ilyen kell bele.


Köszi, egyelőre meghallgatom .

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. november 26. csütörtök, 11:30


wiq írta: Üdv. Nem régen vásároltam egy 1998-as 320i e46 BMW-t. Gyári pdc van hátul benne. Problémám az, hogy rükverbe rakáskor egy hosszút sípol és nem működik tovább. Gondolom szenzor probléma. Tudtok segíteni a hiba felderítésében, illetve, hogy ehhez az évjárathoz milyen szenzor szükséges? Köszi: Viktor


Ha nincs diagnosztika, akkor hátramész és közelről meghallgatod melyik szenzor nem "cicereg". De a biztosabb megoldás ha géppel kiolvastatod, mert akár más hibája is lehet ami miatt nem működik. Szenzor egyébként ilyen kell bele.


státusz wiq

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. november 26. csütörtök, 10:57


Üdv. Nem régen vásároltam egy 1998-as 320i e46 BMW-t. Gyári pdc van hátul benne. Problémám az, hogy rükverbe rakáskor egy hosszút sípol és nem működik tovább. Gondolom szenzor probléma. Tudtok segíteni a hiba felderítésében, illetve, hogy ehhez az évjárathoz milyen szenzor szükséges? Köszi: Viktor

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 16:01


SP_323i írta:

THX
érthető
Mondjuk én úgy emléxem, hogy a pótkerék és a hátsó üléstámla közötti részen van a vezérlő helye, legalábbis nekem ott van a vonóhorog cumója. Ott van egy kárpitozott műanyag lappal takart rekesz.
Én oda tenném majd.

erre gondoltam:
http://www.tmk.com/bmw/6F5S0389-l.jpg



Szia!
Én a RealOM-ben néztem, nagyon nem tudtam beazonosítani a helyét. De valóban, a jobb oldalon az a fehér doboz lesz az



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 15:29


hil írta:
SP_323i írta: Hil!

Esetleg egy picit bővebben, mert szeretem a kocsit bütykölni, de az övvonal fölötti részhez még nem nyúltam így pöttyet tartok tőle, hogy elbatyok vmit.
Hol érdemes vinni a vezetéket? Már a csomitatóban fel a tetőkárpithoz és majd onnan le a tükörhöz vagy más út jobb neki?

Szia!
Nekem még csak az utastér rsz van kész. A tükörtől indultam, kivettem belső világítást, onnan betoltam vékony tömör szigetelt vezetéket, ami kijött az üveg és tetőkárpit találkozásnál. A csatlakozót megfelelő hosszúságban levágtam a vezetékről (beltéri kijelző), amit majd vissza kell forrasztani. A csupasz véget rákötöttem a behúzó drótra és visszahúztam a drótot. Akkor a kábel onnan már megvolt. Levettem az utas oldali napellenzőt, a forgópont helyén be a behúzó drót, kábel ráköt, visszahúz. Innen mentem tovább ugyanezzel a módszerrel az A oszlop felé. Innen a kábelt az ajtókéder és a tetőkárpit találkozásnál vezettem végig a hátsó ajtóig. Semmi nem látszik az itt elvezetett vezetékből. Hátsó ülést lehajtva sok lyukat találsz, valamelyiken bevezettem a csomitartóba (minden az utas oldalon). A jobb hátsó csomagtér burkolatot leemelve ismét behúzó dróttal, behúztam a vezetéket. Most itt tartok. Valahol a jobb oldali tároló rekesz alatt lehet a gyári PDC. Az érzékelők kábelezése a gyárihoz hasonlóan, annak a helyén fog történni. Ha nincs az autódban PDC, akkor sem kell megijedned. mert a hátsó lökhárító jobb oldalánál van 3 db elég nagy lyuk ledugózással, valamelyiket fel lehet használni. Az új vezérlő a tápfeszt a tolató lámpáról kapja.
Remélem érethető az írásom.
bye:hil


THX
érthető
Mondjuk én úgy emléxem, hogy a pótkerék és a hátsó üléstámla közötti részen van a vezérlő helye, legalábbis nekem ott van a vonóhorog cumója. Ott van egy kárpitozott műanyag lappal takart rekesz.
Én oda tenném majd.

erre gondoltam:
http://www.tmk.com/bmw/6F5S0389-l.jpg




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 25. szerda, 15:32

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 15:14


SP_323i írta: Hil!

Esetleg egy picit bővebben, mert szeretem a kocsit bütykölni, de az övvonal fölötti részhez még nem nyúltam így pöttyet tartok tőle, hogy elbatyok vmit.
Hol érdemes vinni a vezetéket? Már a csomitatóban fel a tetőkárpithoz és majd onnan le a tükörhöz vagy más út jobb neki?

Szia!
Nekem még csak az utastér rsz van kész. A tükörtől indultam, kivettem belső világítást, onnan betoltam vékony tömör szigetelt vezetéket, ami kijött az üveg és tetőkárpit találkozásnál. A csatlakozót megfelelő hosszúságban levágtam a vezetékről (beltéri kijelző), amit majd vissza kell forrasztani. A csupasz véget rákötöttem a behúzó drótra és visszahúztam a drótot. Akkor a kábel onnan már megvolt. Levettem az utas oldali napellenzőt, a forgópont helyén be a behúzó drót, kábel ráköt, visszahúz. Innen mentem tovább ugyanezzel a módszerrel az A oszlop felé. Innen a kábelt az ajtókéder és a tetőkárpit találkozásnál vezettem végig a hátsó ajtóig. Semmi nem látszik az itt elvezetett vezetékből. Hátsó ülést lehajtva sok lyukat találsz, valamelyiken bevezettem a csomitartóba (minden az utas oldalon). A jobb hátsó csomagtér burkolatot leemelve ismét behúzó dróttal, behúztam a vezetéket. Most itt tartok. Valahol a jobb oldali tároló rekesz alatt lehet a gyári PDC. Az érzékelők kábelezése a gyárihoz hasonlóan, annak a helyén fog történni. Ha nincs az autódban PDC, akkor sem kell megijedned. mert a hátsó lökhárító jobb oldalánál van 3 db elég nagy lyuk ledugózással, valamelyiket fel lehet használni. Az új vezérlő a tápfeszt a tolató lámpáról kapja.
Remélem érethető az írásom.
bye:hil


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 08:57


Hil!

Esetleg egy picit bővebben, mert szeretem a kocsit bütykölni, de az övvonal fölötti részhez még nem nyúltam így pöttyet tartok tőle, hogy elbatyok vmit.
Hol érdemes vinni a vezetéket? Már a csomitatóban fel a tetőkárpithoz és majd onnan le a tükörhöz vagy más út jobb neki?

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. november 24. kedd, 21:01


YELLOW írta:
KGR írta:
Hm. Elgondolkoztattatok. A gyárit hogy lehet teljesen kiiktatni? Lehúzom a vezérlőt és ennyi? Nem fog sípolni a hiánya miatt?


valamit csinálj már magaddal, mert akárhányszor írsz megzavarodik az idézet
rossz helyre írsz, vagy törölsz egy /quote részt.


Igaz. Nem akarok piramist építeni és nem figyelek, hogy ne csússzanak el az idézetek. Elnézést.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. november 24. kedd, 20:20


KGR írta:
Hm. Elgondolkoztattatok. A gyárit hogy lehet teljesen kiiktatni? Lehúzom a vezérlőt és ennyi? Nem fog sípolni a hiánya miatt?


valamit csinálj már magaddal, mert akárhányszor írsz megzavarodik az idézet
rossz helyre írsz, vagy törölsz egy /quote részt.

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. november 24. kedd, 19:29


[quote="hil"][quote="SP_323i"][quote="hil"]
YELLOW írta:
KGR írta:
hil írta:
KGR írta: Sziasztok!


azt hiszem ilyen van neki:
persze ettől van olcsóbb forrás is.
http://www.metroman.hu/product...olatoradar


Jah!
Régi autómban nem volt semmi gyárilag. Vettem olyat, mint amit Y belinkelt, vettem gyári PDC-s hátsó lökös alatti műanyagot, a lyukakba 1:1-ben bementek a szenzorok. Annyira megszerettem (mert van hang, számok cm-ben és jelzi azt is, hogy merre van az akadály), hogy a jelenlegi gyárit kihajítom belőle és beleteszem a kijelzőset. A belső visszapillantó tetejére pont ráfér a kijelző, nem néz ki gagyin, szinte észre sem lehet venni. Ha hátramenetbe kapcsolok, akkor csippant egyet, ami különösen jó, mert az 1-es és a hátramenet eléggé közelre sikeredet, ha kapkod az ember, akkor könnyen hibázhat. Szerintem nagyon praktikus, és egy gyári szenzor árából meg van az egész. A kijelző egység már a helyére került, a többi majd folytatódik.
Igazán nem akarok senkit rábeszélni, de ha volt már ilyenje, akkor minden bizonnyal soha nem kell már a gyári....
5000-ért sikerült vennem. 7 évig használtam, soha nem romlott el, nem ázott be és főleg nem lopták ki.






A kijelző vezetékét nagy macera előre vinni??? Mivel a tükörre került gondolom a tetőkárpit felől lett megközelítve a kérdés, de csak gondolom

Szia!
Nem volt nagy munka, szépen be lehet húzni a vezetéket



Hm. Elgondolkoztattatok. A gyárit hogy lehet teljesen kiiktatni? Lehúzom a vezérlőt és ennyi? Nem fog sípolni a hiánya miatt?