Gabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Gabi

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2016. július 22. péntek, 17:47


Sziasztok.

Mitől van hogy tolatáskor mostanában egyre gyakrabban folyamatosan sípol a tolatóradarom?? h Nincs mögötte semmi akadály. Már meghalgattam mind a négy cicceg.

Rodnanr1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Rodnanr1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. február 03. szerda, 17:49


hil írta:
lantika írta:
hil írta:
lantika írta:
Rodnanr1 írta:
lantika írta:
Rodnanr1 írta: Sziasztok!

Nemrég vettem egy e92-es coupet és sajnos nincs benne PDC. Tudnátok rá a választ, hogy a parkradar nélküli hátsó lökhárítóba hogyan tudok betenni 4 db radart? Esetleg gyárilag ugyanaz a belső oldala és csak ki kell fúrni? Valamint, hogy van-e némi kábelezés hozzá az autóban? Persze nem úgy értem, hogy rögtön a lökhárítótól csak ha pl veszek egy másik lököst PDCstül akkor mennyivel vagyok beljebb?
Köszönöm a válaszaitokat!


Kell hozzä a vezerlö,käbelek,szenzorok.


Köszönöm! Tehát van vele munka rendesen. Ez esetben jegelem ezt a projektet és keresek helyette v.mi mást...


Vannak univerzälisak is,de en tuti gyärit tennek bele ha nem lenne az enyemben. A link neve

Szia!
Ezt indokold már meg ha kérhetlek, mert pont most ba...om ki a gyári "ostoba" PDC-t és teszek bele olyat, ami legalább a távolságot is mutatja(a beszerelés már félig meg is van). A gyárinak a sípolása teljesen haszontalan, ráadásul nem tudni, honnan közelít az akadály.



En egyszerüen a gyäri dolgok hive vagyok. Illetve nem szeretnem azt az ocska kinezetü kinai xar kijelzöt lätni es annak rögzitesevel összebarmolni a müszerfalat. A kezikönyvben le van irva,hogy mit jelent a piiiip hosszusäga. Es en szoktam tudni miert sipol,mert hätra szoktam fordulni. A 30 centis folyamatos sipoläsnäl meg mindig megällok.
Igazi az lenne,ha a bordmonitor mutatnä,hogy hol az akadäly,es milyen messzire,vagy tolatokamerät rä lehetne kötni hivatalosan. Ugy tudom csak video modulon keresztül megoldhato,annyit meg nekem nem er meg.

Szia!
Erre azt válaszolom, hogy a kisméretű Led kijelző pont rá fér a belső visszapillantó tükör tetejére, rögzítve kétoldalas ragasztóval (most eddig van kész a beszerelésem), ami mutatja, hogy melyik irányban van az akadály, középen pedig cm-ben a távolság. Ott igazán nem feltűnő, szinte észre sem lehet venni és tolatáskor nem is kell hátra fordulni, csak tükröt nézni, így minden infó együtt van. Régi autómban is ilyen volt, nagyon bejött nekem. Ha a boardmonitoron lenne az sem lenne jó megoldás, mert a tükörtől elég távol van és az ember tekintete, feje járna mint a sublódfiók.
Nem akarok senkit sem rábeszélni, csak tényeket írtam le. Ezért is dobom ki a gyári PDC-t.



Érdekes nézőpont, hogy a gyári megoldást egy after market termékre cseréli valaki, de ha az jobban tetszik... Nekem az összes BMW-ben tökéletesen megfelelt, amit eddig volt szerencsém vezetni, ezért is érdeklődtem a gyári kialakítás után.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. február 03. szerda, 17:13


lantika írta:
hil írta:
lantika írta:
Rodnanr1 írta:
lantika írta:
Rodnanr1 írta: Sziasztok!

Nemrég vettem egy e92-es coupet és sajnos nincs benne PDC. Tudnátok rá a választ, hogy a parkradar nélküli hátsó lökhárítóba hogyan tudok betenni 4 db radart? Esetleg gyárilag ugyanaz a belső oldala és csak ki kell fúrni? Valamint, hogy van-e némi kábelezés hozzá az autóban? Persze nem úgy értem, hogy rögtön a lökhárítótól csak ha pl veszek egy másik lököst PDCstül akkor mennyivel vagyok beljebb?
Köszönöm a válaszaitokat!


Kell hozzä a vezerlö,käbelek,szenzorok.


Köszönöm! Tehát van vele munka rendesen. Ez esetben jegelem ezt a projektet és keresek helyette v.mi mást...


Vannak univerzälisak is,de en tuti gyärit tennek bele ha nem lenne az enyemben. A link neve

Szia!
Ezt indokold már meg ha kérhetlek, mert pont most ba...om ki a gyári "ostoba" PDC-t és teszek bele olyat, ami legalább a távolságot is mutatja(a beszerelés már félig meg is van). A gyárinak a sípolása teljesen haszontalan, ráadásul nem tudni, honnan közelít az akadály.



En egyszerüen a gyäri dolgok hive vagyok. Illetve nem szeretnem azt az ocska kinezetü kinai xar kijelzöt lätni es annak rögzitesevel összebarmolni a müszerfalat. A kezikönyvben le van irva,hogy mit jelent a piiiip hosszusäga. Es en szoktam tudni miert sipol,mert hätra szoktam fordulni. A 30 centis folyamatos sipoläsnäl meg mindig megällok.
Igazi az lenne,ha a bordmonitor mutatnä,hogy hol az akadäly,es milyen messzire,vagy tolatokamerät rä lehetne kötni hivatalosan. Ugy tudom csak video modulon keresztül megoldhato,annyit meg nekem nem er meg.

Szia!
Erre azt válaszolom, hogy a kisméretű Led kijelző pont rá fér a belső visszapillantó tükör tetejére, rögzítve kétoldalas ragasztóval (most eddig van kész a beszerelésem), ami mutatja, hogy melyik irányban van az akadály, középen pedig cm-ben a távolság. Ott igazán nem feltűnő, szinte észre sem lehet venni és tolatáskor nem is kell hátra fordulni, csak tükröt nézni, így minden infó együtt van. Régi autómban is ilyen volt, nagyon bejött nekem. Ha a boardmonitoron lenne az sem lenne jó megoldás, mert a tükörtől elég távol van és az ember tekintete, feje járna mint a sublódfiók.
Nem akarok senkit sem rábeszélni, csak tényeket írtam le. Ezért is dobom ki a gyári PDC-t.



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 03. szerda, 16:53


hil írta:
lantika írta:
Rodnanr1 írta:
lantika írta:
Rodnanr1 írta: Sziasztok!

Nemrég vettem egy e92-es coupet és sajnos nincs benne PDC. Tudnátok rá a választ, hogy a parkradar nélküli hátsó lökhárítóba hogyan tudok betenni 4 db radart? Esetleg gyárilag ugyanaz a belső oldala és csak ki kell fúrni? Valamint, hogy van-e némi kábelezés hozzá az autóban? Persze nem úgy értem, hogy rögtön a lökhárítótól csak ha pl veszek egy másik lököst PDCstül akkor mennyivel vagyok beljebb?
Köszönöm a válaszaitokat!


Kell hozzä a vezerlö,käbelek,szenzorok.


Köszönöm! Tehát van vele munka rendesen. Ez esetben jegelem ezt a projektet és keresek helyette v.mi mást...


Vannak univerzälisak is,de en tuti gyärit tennek bele ha nem lenne az enyemben. A link neve

Szia!
Ezt indokold már meg ha kérhetlek, mert pont most ba...om ki a gyári "ostoba" PDC-t és teszek bele olyat, ami legalább a távolságot is mutatja(a beszerelés már félig meg is van). A gyárinak a sípolása teljesen haszontalan, ráadásul nem tudni, honnan közelít az akadály.



En egyszerüen a gyäri dolgok hive vagyok. Illetve nem szeretnem azt az ocska kinezetü kinai xar kijelzöt lätni es annak rögzitesevel összebarmolni a müszerfalat. A kezikönyvben le van irva,hogy mit jelent a piiiip hosszusäga. Es en szoktam tudni miert sipol,mert hätra szoktam fordulni. A 30 centis folyamatos sipoläsnäl meg mindig megällok.
Igazi az lenne,ha a bordmonitor mutatnä,hogy hol az akadäly,es milyen messzire,vagy tolatokamerät rä lehetne kötni hivatalosan. Ugy tudom csak video modulon keresztül megoldhato,annyit meg nekem nem er meg.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 03. szerda, 16:56

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. február 03. szerda, 16:41


lantika írta:
Rodnanr1 írta:
lantika írta:
Rodnanr1 írta: Sziasztok!

Nemrég vettem egy e92-es coupet és sajnos nincs benne PDC. Tudnátok rá a választ, hogy a parkradar nélküli hátsó lökhárítóba hogyan tudok betenni 4 db radart? Esetleg gyárilag ugyanaz a belső oldala és csak ki kell fúrni? Valamint, hogy van-e némi kábelezés hozzá az autóban? Persze nem úgy értem, hogy rögtön a lökhárítótól csak ha pl veszek egy másik lököst PDCstül akkor mennyivel vagyok beljebb?
Köszönöm a válaszaitokat!


Kell hozzä a vezerlö,käbelek,szenzorok.


Köszönöm! Tehát van vele munka rendesen. Ez esetben jegelem ezt a projektet és keresek helyette v.mi mást...


Vannak univerzälisak is,de en tuti gyärit tennek bele ha nem lenne az enyemben. A link neve

Szia!
Ezt indokold már meg ha kérhetlek, mert pont most ba...om ki a gyári "ostoba" PDC-t és teszek bele olyat, ami legalább a távolságot is mutatja(a beszerelés már félig meg is van). A gyárinak a sípolása teljesen haszontalan, ráadásul nem tudni, honnan közelít az akadály.



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 03. szerda, 16:37


Rodnanr1 írta:
lantika írta:
Rodnanr1 írta: Sziasztok!

Nemrég vettem egy e92-es coupet és sajnos nincs benne PDC. Tudnátok rá a választ, hogy a parkradar nélküli hátsó lökhárítóba hogyan tudok betenni 4 db radart? Esetleg gyárilag ugyanaz a belső oldala és csak ki kell fúrni? Valamint, hogy van-e némi kábelezés hozzá az autóban? Persze nem úgy értem, hogy rögtön a lökhárítótól csak ha pl veszek egy másik lököst PDCstül akkor mennyivel vagyok beljebb?
Köszönöm a válaszaitokat!


Kell hozzä a vezerlö,käbelek,szenzorok.


Köszönöm! Tehát van vele munka rendesen. Ez esetben jegelem ezt a projektet és keresek helyette v.mi mást...


Vannak univerzälisak is,de en tuti gyärit tennek bele ha nem lenne az enyemben. A link neve

Rodnanr1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Rodnanr1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. február 03. szerda, 14:21


lantika írta:
Rodnanr1 írta: Sziasztok!

Nemrég vettem egy e92-es coupet és sajnos nincs benne PDC. Tudnátok rá a választ, hogy a parkradar nélküli hátsó lökhárítóba hogyan tudok betenni 4 db radart? Esetleg gyárilag ugyanaz a belső oldala és csak ki kell fúrni? Valamint, hogy van-e némi kábelezés hozzá az autóban? Persze nem úgy értem, hogy rögtön a lökhárítótól csak ha pl veszek egy másik lököst PDCstül akkor mennyivel vagyok beljebb?
Köszönöm a válaszaitokat!


Kell hozzä a vezerlö,käbelek,szenzorok.


Köszönöm! Tehát van vele munka rendesen. Ez esetben jegelem ezt a projektet és keresek helyette v.mi mást...


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 03. szerda, 10:09


Rodnanr1 írta: Sziasztok!

Nemrég vettem egy e92-es coupet és sajnos nincs benne PDC. Tudnátok rá a választ, hogy a parkradar nélküli hátsó lökhárítóba hogyan tudok betenni 4 db radart? Esetleg gyárilag ugyanaz a belső oldala és csak ki kell fúrni? Valamint, hogy van-e némi kábelezés hozzá az autóban? Persze nem úgy értem, hogy rögtön a lökhárítótól csak ha pl veszek egy másik lököst PDCstül akkor mennyivel vagyok beljebb?
Köszönöm a válaszaitokat!


Kell hozzä a vezerlö,käbelek,szenzorok.

Rodnanr1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Rodnanr1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. február 02. kedd, 16:45


Sziasztok!

Nemrég vettem egy e92-es coupet és sajnos nincs benne PDC. Tudnátok rá a választ, hogy a parkradar nélküli hátsó lökhárítóba hogyan tudok betenni 4 db radart? Esetleg gyárilag ugyanaz a belső oldala és csak ki kell fúrni? Valamint, hogy van-e némi kábelezés hozzá az autóban? Persze nem úgy értem, hogy rögtön a lökhárítótól csak ha pl veszek egy másik lököst PDCstül akkor mennyivel vagyok beljebb?
Köszönöm a válaszaitokat!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. január 13. szerda, 19:01


Zolika1980 írta:
szotakdavid írta:
Zolika1980 írta: Sziasztok.

Gyári PDC van az autóban. Tolatáskor hosszan sípol és utána semmi. Gépre dugtuk,bal külső szenzor hibás frekvencia. Ok. Viszont 0fok alatt rendesen működik, jelez és nem hosszú sípolással indít. Valaki találkozott már ilyennel. Illetve nem ebbe a topicba való, de a gyári zene is ilyet produkál. Amíg hideg van az utastérben szól minden hangszóró rendesen, utána csak a jobb hátsó.

Ötlet valakinek?

Köszi


Navi vagy Hk van a kocsiban? Cseréld a pdc szenzort és jó lesz.


Igen, nagy naci van a kocsiban. (A hk mi lenne?)
Pdc szenzor csere ha minden jól megy, a hétvégén.




Haldoklik a Bm modulod azért nem szól minden hangszóró. Megtudjuk javítani keress meg privátban.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. január 13. szerda, 16:41


Zolika1980 írta:
szotakdavid írta:
Zolika1980 írta: Sziasztok.

Gyári PDC van az autóban. Tolatáskor hosszan sípol és utána semmi. Gépre dugtuk,bal külső szenzor hibás frekvencia. Ok. Viszont 0fok alatt rendesen működik, jelez és nem hosszú sípolással indít. Valaki találkozott már ilyennel. Illetve nem ebbe a topicba való, de a gyári zene is ilyet produkál. Amíg hideg van az utastérben szól minden hangszóró rendesen, utána csak a jobb hátsó.

Ötlet valakinek?

Köszi


Navi vagy Hk van a kocsiban? Cseréld a pdc szenzort és jó lesz.


Igen, nagy naci van a kocsiban. (A hk mi lenne?)
Pdc szenzor csere ha minden jól megy, a hétvégén.




Harman-Kardon

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Zolika1980

Újonc

Elismertség: 8% (3 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2016. január 13. szerda, 16:25


szotakdavid írta:
Zolika1980 írta: Sziasztok.

Gyári PDC van az autóban. Tolatáskor hosszan sípol és utána semmi. Gépre dugtuk,bal külső szenzor hibás frekvencia. Ok. Viszont 0fok alatt rendesen működik, jelez és nem hosszú sípolással indít. Valaki találkozott már ilyennel. Illetve nem ebbe a topicba való, de a gyári zene is ilyet produkál. Amíg hideg van az utastérben szól minden hangszóró rendesen, utána csak a jobb hátsó.

Ötlet valakinek?

Köszi


Navi vagy Hk van a kocsiban? Cseréld a pdc szenzort és jó lesz.


Igen, nagy naci van a kocsiban. (A hk mi lenne?)
Pdc szenzor csere ha minden jól megy, a hétvégén.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 13. szerda, 16:26

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. január 10. vasárnap, 13:42


Zolika1980 írta: Sziasztok.

Gyári PDC van az autóban. Tolatáskor hosszan sípol és utána semmi. Gépre dugtuk,bal külső szenzor hibás frekvencia. Ok. Viszont 0fok alatt rendesen működik, jelez és nem hosszú sípolással indít. Valaki találkozott már ilyennel. Illetve nem ebbe a topicba való, de a gyári zene is ilyet produkál. Amíg hideg van az utastérben szól minden hangszóró rendesen, utána csak a jobb hátsó.

Ötlet valakinek?

Köszi


Navi vagy Hk van a kocsiban? Cseréld a pdc szenzort és jó lesz.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 10. vasárnap, 13:22


YELLOW írta:
KGR írta:
Szia! Hallottam olyat, hogy a BMW elkezdi letiltani az extrákat, ha az akksi vacakol. Hirtelen ez jutott eszembe, bár ha jól emlékszek, csak E90-es szériától van ilyen. Talán a többiek meg tudnak erősíteni/cáfolni ebben.


ja van valami ilyesmi, hogy a nagyobb fogyasztókat letiltja, de akkor is, ha nincs normális generátor töltés.


Multkor meghalt a generätorom,es nem ment az ülesfütes sem. Csereld meg a bal külsöt a mellette levövel,es dugd gepre. Igy kiderül,hogy szenzor,vagy käbel baj van. Ha veszel bele mäsik szenzort,akkor a bal,es jobb szelsö csak gyäri lehet,a 2 közepsö lehet utängyärtott is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 10. vasárnap, 12:37


KGR írta:
Szia! Hallottam olyat, hogy a BMW elkezdi letiltani az extrákat, ha az akksi vacakol. Hirtelen ez jutott eszembe, bár ha jól emlékszek, csak E90-es szériától van ilyen. Talán a többiek meg tudnak erősíteni/cáfolni ebben.


ja van valami ilyesmi, hogy a nagyobb fogyasztókat letiltja, de akkor is, ha nincs normális generátor töltés.