PTamas7894
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz PTamas7894

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2020. december 08. kedd, 12:34


YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Az alany egy 2003-as n42b20a 318 coupé. Észrevettem, hogy azonos sebességnél, azonos fokozatban nem mindig ugyanúgy reagál a gázpedál lenyomásra az autó. Megindul mindenképp, de padlógáznál néha olyan, mint ha csak máskor félig-2/3-ig nyomnám be a pedált. Olvastam, hogy újra lehet tanítani a gázpedált, de érdeklődnék, hogy mi okozhatja ezt?

Köszi előre is!


attól, hogy pedállal adsz neki egy jelet, azt az ECU felülbírálhatja. nyilván meg van az oka, hogy másképp reagál. lehet más a motor hőfoka. illetve ez nem feltétlen pedálhiba vagy azt kell újra kalibrálni. ez a jelenség nagyon sok dologtól függhet. de simán lehet normális.
nekem is feltűnt már ilyen, de nem foglalkoztat, mármint nem gondolok hibára. arra is gondoltam már, hogy lehet csak én érzem másképp.


Leírom a tapasztalatomat, hátha segítek másnak:
Pár napja kipróbáltam egy youtube-on talált trükköt, amivel a pedál érzékenységét lehet lenullázni. Teljesen szkeptikusan, de végigcsináltam a leírt folyamatot (pedál benyom, kulcs be, gyújtáson 10 mp-ig tart, majd gyújtás le, pedál elenged, beindít)
Számomra hihetetlen, most is néha úgy érzem felülbírálja a gyorsítást az autó, viszont a gázreakció elég szépen javult. Adtam azért neki pár napot, hátha csak beképzelem, de most már azt mondom, hogy nem, tényleg sokat javult a gázreakcióm, plusz kevesebbszer érzem azt, hogy a padlógáz mégsem padló, kicsit olyan, mint ha felszabadult volna egy kis plusz nyomaték valahonnan

Videó link:https://www.youtube.com/watch?v=RmGvLUlu67M


én a kuplunggal szoktam így...
amúgy most hang nélkül hallgattam, mondja is, hogy előbb leveszi a gyújtást, utána veszi le a gázról a lábát? mert a videón olyan, mintha egyszerre csinálná a gyújtást le és gáz vissza.
valami rémlett ezzel kapcsolatban. de én sem tudtam valós-e.
de mint írtam nem azzal lesz a gond. mármint nem a gázpedál miatt van.


Igazából én megcsináltam kétszer egymás után, először egyszerre vettem le a gyújtást és a pedált, utána a pedált még nyomtam pár másodpercig a gyújtás levétele után... valamelyik működött


kipróbáltam, de semmi változás.... akkor az enyém biztos jó volt...


Valahol olvastam, hogy nincs feltétlenül változás, attól függ, hogyan van használva az autó. Előző tulajokat nem tudom, de én általában elég nyugisan vezetek, elvileg ettől tud "ellustulni" a pedál

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. december 01. kedd, 19:28


PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Az alany egy 2003-as n42b20a 318 coupé. Észrevettem, hogy azonos sebességnél, azonos fokozatban nem mindig ugyanúgy reagál a gázpedál lenyomásra az autó. Megindul mindenképp, de padlógáznál néha olyan, mint ha csak máskor félig-2/3-ig nyomnám be a pedált. Olvastam, hogy újra lehet tanítani a gázpedált, de érdeklődnék, hogy mi okozhatja ezt?

Köszi előre is!


attól, hogy pedállal adsz neki egy jelet, azt az ECU felülbírálhatja. nyilván meg van az oka, hogy másképp reagál. lehet más a motor hőfoka. illetve ez nem feltétlen pedálhiba vagy azt kell újra kalibrálni. ez a jelenség nagyon sok dologtól függhet. de simán lehet normális.
nekem is feltűnt már ilyen, de nem foglalkoztat, mármint nem gondolok hibára. arra is gondoltam már, hogy lehet csak én érzem másképp.


Leírom a tapasztalatomat, hátha segítek másnak:
Pár napja kipróbáltam egy youtube-on talált trükköt, amivel a pedál érzékenységét lehet lenullázni. Teljesen szkeptikusan, de végigcsináltam a leírt folyamatot (pedál benyom, kulcs be, gyújtáson 10 mp-ig tart, majd gyújtás le, pedál elenged, beindít)
Számomra hihetetlen, most is néha úgy érzem felülbírálja a gyorsítást az autó, viszont a gázreakció elég szépen javult. Adtam azért neki pár napot, hátha csak beképzelem, de most már azt mondom, hogy nem, tényleg sokat javult a gázreakcióm, plusz kevesebbszer érzem azt, hogy a padlógáz mégsem padló, kicsit olyan, mint ha felszabadult volna egy kis plusz nyomaték valahonnan

Videó link:https://www.youtube.com/watch?v=RmGvLUlu67M


én a kuplunggal szoktam így...
amúgy most hang nélkül hallgattam, mondja is, hogy előbb leveszi a gyújtást, utána veszi le a gázról a lábát? mert a videón olyan, mintha egyszerre csinálná a gyújtást le és gáz vissza.
valami rémlett ezzel kapcsolatban. de én sem tudtam valós-e.
de mint írtam nem azzal lesz a gond. mármint nem a gázpedál miatt van.


Igazából én megcsináltam kétszer egymás után, először egyszerre vettem le a gyújtást és a pedált, utána a pedált még nyomtam pár másodpercig a gyújtás levétele után... valamelyik működött


kipróbáltam, de semmi változás.... akkor az enyém biztos jó volt...

PTamas7894
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz PTamas7894

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2020. december 01. kedd, 13:44


YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Az alany egy 2003-as n42b20a 318 coupé. Észrevettem, hogy azonos sebességnél, azonos fokozatban nem mindig ugyanúgy reagál a gázpedál lenyomásra az autó. Megindul mindenképp, de padlógáznál néha olyan, mint ha csak máskor félig-2/3-ig nyomnám be a pedált. Olvastam, hogy újra lehet tanítani a gázpedált, de érdeklődnék, hogy mi okozhatja ezt?

Köszi előre is!


attól, hogy pedállal adsz neki egy jelet, azt az ECU felülbírálhatja. nyilván meg van az oka, hogy másképp reagál. lehet más a motor hőfoka. illetve ez nem feltétlen pedálhiba vagy azt kell újra kalibrálni. ez a jelenség nagyon sok dologtól függhet. de simán lehet normális.
nekem is feltűnt már ilyen, de nem foglalkoztat, mármint nem gondolok hibára. arra is gondoltam már, hogy lehet csak én érzem másképp.


Leírom a tapasztalatomat, hátha segítek másnak:
Pár napja kipróbáltam egy youtube-on talált trükköt, amivel a pedál érzékenységét lehet lenullázni. Teljesen szkeptikusan, de végigcsináltam a leírt folyamatot (pedál benyom, kulcs be, gyújtáson 10 mp-ig tart, majd gyújtás le, pedál elenged, beindít)
Számomra hihetetlen, most is néha úgy érzem felülbírálja a gyorsítást az autó, viszont a gázreakció elég szépen javult. Adtam azért neki pár napot, hátha csak beképzelem, de most már azt mondom, hogy nem, tényleg sokat javult a gázreakcióm, plusz kevesebbszer érzem azt, hogy a padlógáz mégsem padló, kicsit olyan, mint ha felszabadult volna egy kis plusz nyomaték valahonnan

Videó link:https://www.youtube.com/watch?v=RmGvLUlu67M


én a kuplunggal szoktam így...
amúgy most hang nélkül hallgattam, mondja is, hogy előbb leveszi a gyújtást, utána veszi le a gázról a lábát? mert a videón olyan, mintha egyszerre csinálná a gyújtást le és gáz vissza.
valami rémlett ezzel kapcsolatban. de én sem tudtam valós-e.
de mint írtam nem azzal lesz a gond. mármint nem a gázpedál miatt van.


Igazából én megcsináltam kétszer egymás után, először egyszerre vettem le a gyújtást és a pedált, utána a pedált még nyomtam pár másodpercig a gyújtás levétele után... valamelyik működött


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. november 28. szombat, 21:52


vargerasz írta: Üdv! 2000ccm(m52tub)limóm elkezdett spontán torpanni,nem ugy gyorsul ahogy szokott+kurva sokat kezdett fogyasztani.mind a hat gyertya kormos.(benzin ugyanaz)rátettük gépre. 1 lambda hibát és fojtószelep hibát dobott ki. hiba törlés és lambda kicserélve gyári bosch-ra + gyertya csere. próba majd újra gépre,de a fojtószelep hibát továbbra is adja.100km után a torpanás ugyanúgy megvan,gyorsulás szintén lófasz,a fogyasztás alig ment vissza.okozhatja ezt,ezeket a foj.szelep? egyáltalán mi vagy mitől hervad el a foj.szelep? alapjáratom jó,a kocsi könnyen indul.tanácstalan vagyok.


nekem 2 dolog jut eszembe. VANOS és a DISA szelep. a fojtószelepet lehet pont a DISA miatt írja be.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1999

státusz vargerasz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2020. november 28. szombat, 19:40


Üdv! 2000ccm(m52tub)limóm elkezdett spontán torpanni,nem ugy gyorsul ahogy szokott+kurva sokat kezdett fogyasztani.mind a hat gyertya kormos.(benzin ugyanaz)rátettük gépre. 1 lambda hibát és fojtószelep hibát dobott ki. hiba törlés és lambda kicserélve gyári bosch-ra + gyertya csere. próba majd újra gépre,de a fojtószelep hibát továbbra is adja.100km után a torpanás ugyanúgy megvan,gyorsulás szintén lófasz,a fogyasztás alig ment vissza.okozhatja ezt,ezeket a foj.szelep? egyáltalán mi vagy mitől hervad el a foj.szelep? alapjáratom jó,a kocsi könnyen indul.tanácstalan vagyok.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. november 23. hétfő, 17:57


PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Az alany egy 2003-as n42b20a 318 coupé. Észrevettem, hogy azonos sebességnél, azonos fokozatban nem mindig ugyanúgy reagál a gázpedál lenyomásra az autó. Megindul mindenképp, de padlógáznál néha olyan, mint ha csak máskor félig-2/3-ig nyomnám be a pedált. Olvastam, hogy újra lehet tanítani a gázpedált, de érdeklődnék, hogy mi okozhatja ezt?

Köszi előre is!


attól, hogy pedállal adsz neki egy jelet, azt az ECU felülbírálhatja. nyilván meg van az oka, hogy másképp reagál. lehet más a motor hőfoka. illetve ez nem feltétlen pedálhiba vagy azt kell újra kalibrálni. ez a jelenség nagyon sok dologtól függhet. de simán lehet normális.
nekem is feltűnt már ilyen, de nem foglalkoztat, mármint nem gondolok hibára. arra is gondoltam már, hogy lehet csak én érzem másképp.


Leírom a tapasztalatomat, hátha segítek másnak:
Pár napja kipróbáltam egy youtube-on talált trükköt, amivel a pedál érzékenységét lehet lenullázni. Teljesen szkeptikusan, de végigcsináltam a leírt folyamatot (pedál benyom, kulcs be, gyújtáson 10 mp-ig tart, majd gyújtás le, pedál elenged, beindít)
Számomra hihetetlen, most is néha úgy érzem felülbírálja a gyorsítást az autó, viszont a gázreakció elég szépen javult. Adtam azért neki pár napot, hátha csak beképzelem, de most már azt mondom, hogy nem, tényleg sokat javult a gázreakcióm, plusz kevesebbszer érzem azt, hogy a padlógáz mégsem padló, kicsit olyan, mint ha felszabadult volna egy kis plusz nyomaték valahonnan

Videó link:https://www.youtube.com/watch?v=RmGvLUlu67M


én a kuplunggal szoktam így...
amúgy most hang nélkül hallgattam, mondja is, hogy előbb leveszi a gyújtást, utána veszi le a gázról a lábát? mert a videón olyan, mintha egyszerre csinálná a gyújtást le és gáz vissza.
valami rémlett ezzel kapcsolatban. de én sem tudtam valós-e.
de mint írtam nem azzal lesz a gond. mármint nem a gázpedál miatt van.

PTamas7894
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz PTamas7894

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2020. november 23. hétfő, 17:47


YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Az alany egy 2003-as n42b20a 318 coupé. Észrevettem, hogy azonos sebességnél, azonos fokozatban nem mindig ugyanúgy reagál a gázpedál lenyomásra az autó. Megindul mindenképp, de padlógáznál néha olyan, mint ha csak máskor félig-2/3-ig nyomnám be a pedált. Olvastam, hogy újra lehet tanítani a gázpedált, de érdeklődnék, hogy mi okozhatja ezt?

Köszi előre is!


attól, hogy pedállal adsz neki egy jelet, azt az ECU felülbírálhatja. nyilván meg van az oka, hogy másképp reagál. lehet más a motor hőfoka. illetve ez nem feltétlen pedálhiba vagy azt kell újra kalibrálni. ez a jelenség nagyon sok dologtól függhet. de simán lehet normális.
nekem is feltűnt már ilyen, de nem foglalkoztat, mármint nem gondolok hibára. arra is gondoltam már, hogy lehet csak én érzem másképp.


Leírom a tapasztalatomat, hátha segítek másnak:
Pár napja kipróbáltam egy youtube-on talált trükköt, amivel a pedál érzékenységét lehet lenullázni. Teljesen szkeptikusan, de végigcsináltam a leírt folyamatot (pedál benyom, kulcs be, gyújtáson 10 mp-ig tart, majd gyújtás le, pedál elenged, beindít)
Számomra hihetetlen, most is néha úgy érzem felülbírálja a gyorsítást az autó, viszont a gázreakció elég szépen javult. Adtam azért neki pár napot, hátha csak beképzelem, de most már azt mondom, hogy nem, tényleg sokat javult a gázreakcióm, plusz kevesebbszer érzem azt, hogy a padlógáz mégsem padló, kicsit olyan, mint ha felszabadult volna egy kis plusz nyomaték valahonnan

Videó link:https://www.youtube.com/watch?v=RmGvLUlu67M


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. november 23. hétfő, 17:49


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. november 17. kedd, 16:59


PTamas7894 írta: Sziasztok,

Az alany egy 2003-as n42b20a 318 coupé. Észrevettem, hogy azonos sebességnél, azonos fokozatban nem mindig ugyanúgy reagál a gázpedál lenyomásra az autó. Megindul mindenképp, de padlógáznál néha olyan, mint ha csak máskor félig-2/3-ig nyomnám be a pedált. Olvastam, hogy újra lehet tanítani a gázpedált, de érdeklődnék, hogy mi okozhatja ezt?

Köszi előre is!


attól, hogy pedállal adsz neki egy jelet, azt az ECU felülbírálhatja. nyilván meg van az oka, hogy másképp reagál. lehet más a motor hőfoka. illetve ez nem feltétlen pedálhiba vagy azt kell újra kalibrálni. ez a jelenség nagyon sok dologtól függhet. de simán lehet normális.
nekem is feltűnt már ilyen, de nem foglalkoztat, mármint nem gondolok hibára. arra is gondoltam már, hogy lehet csak én érzem másképp.

PTamas7894
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz PTamas7894

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2020. november 17. kedd, 09:16


Sziasztok,

Az alany egy 2003-as n42b20a 318 coupé. Észrevettem, hogy azonos sebességnél, azonos fokozatban nem mindig ugyanúgy reagál a gázpedál lenyomásra az autó. Megindul mindenképp, de padlógáznál néha olyan, mint ha csak máskor félig-2/3-ig nyomnám be a pedált. Olvastam, hogy újra lehet tanítani a gázpedált, de érdeklődnék, hogy mi okozhatja ezt?

Köszi előre is!

panelsniper
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2003

státusz panelsniper

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2020. január 11. szombat, 18:39


user529 írta: Kedves Csoporttagok,


Mi lehet az oka, ha egy 525i (192 le) esetében 1-es fokozatban, elindulás után, gyorsítva, 1500 és 2000-s fordulat között kicsit, finoman, de torpan, erőtlenedik az autó, mintha valami egy rövid időre visszafogná? Utána már visszajön az erő, de ebben a tartományban mintha valami visszafogná. (más fokozatban nem igazán érzem) A probléma mindig jelentkezik. Nem egyenletes abban a tartományban a gyorsulás.



Szia,
ugyan nem vagyok autószerelő, de én a VANOS-ra tippelnék, ha "M-es" motor van van benne.
Anno nekem is csinálta néha, viszont nálam csak hasonló volt a probléma.
Amikor a motor hideg volt, akkor indítás után a fordulatszám eléggé erősen ingadozott, értsd 300 és 1100 fordulat/perc között addig, míg be nem állt az alapjárat, kb 30 mp.
Ha egyből elindultam a kocsival akkor hiába nyomtam a gázt 1-es fokozatban, meg-meg torpant az autó(alacsony tartományban). Sajnos elkezdtem anno cserélgetni én is a dolgokat ész nélkül... (gyertya, trafók, szívósor tömítés, stb...) Illetve furcsállottam, hogy elég erős benzinszagot éreztem ilyenkor a motornál, így elkezdtem gyanakodni arra is hogy haldoklik a benzinpumpa vagy hasonló. A gyertyákat miután cseréltem, láttam, hogy egy kicsit sárgás volt az elektródánál. (talán túl dús volt a keverék) Na mind1, egy szónak is száz a vége, vettem tömítéseket a neten a VANOS-hoz, egy hétvégén kiszereltem a komplett VANOS-t, kicseréltem a tömítést, majd vissza és azóta nem csinálja.


státusz user529

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. január 05. vasárnap, 22:29


Kedves Csoporttagok,


Mi lehet az oka, ha egy 525i (192 le) esetében 1-es fokozatban, elindulás után, gyorsítva, 1500 és 2000-s fordulat között kicsit, finoman, de torpan, erőtlenedik az autó, mintha valami egy rövid időre visszafogná? Utána már visszajön az erő, de ebben a tartományban mintha valami visszafogná. (más fokozatban nem igazán érzem) A probléma mindig jelentkezik. Nem egyenletes abban a tartományban a gyorsulás.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos74

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2017. november 24. péntek, 08:01


papamaci199 írta:
abkapos74 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


Diagot neki!!!Lehet égéskimaradás?Gyújtótekercs és a gyertyák jók?




Holnap rádugom a gépet, meglesem dob e ki valamit!


Sziasztok. Nekem az E36 318TDS csinálta ezt. Indulás, majdnem padló és érzésre mintha satuféket nyomtam volna. Pedálrugdosás és ment is tovább. Nem találtunk semmit. Most az E46 csinál olyat, hogy ha huzamosabb ideig egy gázon autózok, utána nem akarja venni a lapot. Padlógáz, elkezd gyorsulni de nem úgy ahogy kellene. Olyan mintha nem lenne benne erő. Majd gondol egyet és magához tér, meglódul. Fl.320d automata


Nekem ugyan ez a problémám hogy ha huzamosabb ideig egy gázon megyek utána nem akar menni az autó de pár km után helyre jön. Esetleg erre találtál megoldást? Esetemben a légtömegmérő,turbó szabályzó szelep, szívósori nyomás érzékelő kilőve.


Szia. Sajnos még semmi. Diag nem.mutat semmit. Élőadat olvasásig meg nem jutottunk el.


Sziasztok. A mai napon sikerült élő diagot csinálnom. Ezeket az értékeket mutatja "letiltás" közben. Valamiért nincs meg a turbó nyomásom, már csak az a kérdés, elektromos hiba esetleg mechanikus a turbóban vagy vákuum. Esetleg ötlet?

Aktuális befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Cél légtömeg: 1000 mg/löket
Gázpedál helyzetérzékelõ: 100 %
Gázpedál helyzetérzékelõ: 2989 mV
Jármû gyorsulás: 0 %
Jármú sebsség/motor fordulatszám arány: 0
Jármûsebesség: 111 Km/h
Kipufogógáz visszavezető szelep üzemi ciklus: 4 %
Kívánt befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Kívánt töltésnyomás: 2200 Millibar
Légáramlás viszony: 704 mg/löket
Légköri nyomás: 10000 Millibar
Mért töltésnyomás: 1328 Millibar
Motor fordulatszám jel, befecskendezõ szivattyú: 1217 Rpm
Motorfordulatszám: 2343 Rpm
Porlasztótû elmozdulás érzékelõ: 3574 mV
Tempomat: Nem
Üzemi levegő nyomás, üzemmód körülmény: 31 %

Megoldódott a baj?


Sajnos a mai napig nem oldódott meg, annyi észrevétel ha letiltás után nagyon finoman adok gázt, de kb annyira hogy mm-enként akkor egyből megjavul.


Szia 4 évig üldözött engem is, ki lett takarítva a légtömegmérő azóta jó az autó.



papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2017. november 23. csütörtök, 19:37


abkapos74 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


Diagot neki!!!Lehet égéskimaradás?Gyújtótekercs és a gyertyák jók?




Holnap rádugom a gépet, meglesem dob e ki valamit!


Sziasztok. Nekem az E36 318TDS csinálta ezt. Indulás, majdnem padló és érzésre mintha satuféket nyomtam volna. Pedálrugdosás és ment is tovább. Nem találtunk semmit. Most az E46 csinál olyat, hogy ha huzamosabb ideig egy gázon autózok, utána nem akarja venni a lapot. Padlógáz, elkezd gyorsulni de nem úgy ahogy kellene. Olyan mintha nem lenne benne erő. Majd gondol egyet és magához tér, meglódul. Fl.320d automata


Nekem ugyan ez a problémám hogy ha huzamosabb ideig egy gázon megyek utána nem akar menni az autó de pár km után helyre jön. Esetleg erre találtál megoldást? Esetemben a légtömegmérő,turbó szabályzó szelep, szívósori nyomás érzékelő kilőve.


Szia. Sajnos még semmi. Diag nem.mutat semmit. Élőadat olvasásig meg nem jutottunk el.


Sziasztok. A mai napon sikerült élő diagot csinálnom. Ezeket az értékeket mutatja "letiltás" közben. Valamiért nincs meg a turbó nyomásom, már csak az a kérdés, elektromos hiba esetleg mechanikus a turbóban vagy vákuum. Esetleg ötlet?

Aktuális befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Cél légtömeg: 1000 mg/löket
Gázpedál helyzetérzékelõ: 100 %
Gázpedál helyzetérzékelõ: 2989 mV
Jármû gyorsulás: 0 %
Jármú sebsség/motor fordulatszám arány: 0
Jármûsebesség: 111 Km/h
Kipufogógáz visszavezető szelep üzemi ciklus: 4 %
Kívánt befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Kívánt töltésnyomás: 2200 Millibar
Légáramlás viszony: 704 mg/löket
Légköri nyomás: 10000 Millibar
Mért töltésnyomás: 1328 Millibar
Motor fordulatszám jel, befecskendezõ szivattyú: 1217 Rpm
Motorfordulatszám: 2343 Rpm
Porlasztótû elmozdulás érzékelõ: 3574 mV
Tempomat: Nem
Üzemi levegő nyomás, üzemmód körülmény: 31 %

Megoldódott a baj?


Sajnos a mai napig nem oldódott meg, annyi észrevétel ha letiltás után nagyon finoman adok gázt, de kb annyira hogy mm-enként akkor egyből megjavul.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos74

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2017. október 03. kedd, 08:04


papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


Diagot neki!!!Lehet égéskimaradás?Gyújtótekercs és a gyertyák jók?




Holnap rádugom a gépet, meglesem dob e ki valamit!


Sziasztok. Nekem az E36 318TDS csinálta ezt. Indulás, majdnem padló és érzésre mintha satuféket nyomtam volna. Pedálrugdosás és ment is tovább. Nem találtunk semmit. Most az E46 csinál olyat, hogy ha huzamosabb ideig egy gázon autózok, utána nem akarja venni a lapot. Padlógáz, elkezd gyorsulni de nem úgy ahogy kellene. Olyan mintha nem lenne benne erő. Majd gondol egyet és magához tér, meglódul. Fl.320d automata


Nekem ugyan ez a problémám hogy ha huzamosabb ideig egy gázon megyek utána nem akar menni az autó de pár km után helyre jön. Esetleg erre találtál megoldást? Esetemben a légtömegmérő,turbó szabályzó szelep, szívósori nyomás érzékelő kilőve.


Szia. Sajnos még semmi. Diag nem.mutat semmit. Élőadat olvasásig meg nem jutottunk el.


Sziasztok. A mai napon sikerült élő diagot csinálnom. Ezeket az értékeket mutatja "letiltás" közben. Valamiért nincs meg a turbó nyomásom, már csak az a kérdés, elektromos hiba esetleg mechanikus a turbóban vagy vákuum. Esetleg ötlet?

Aktuális befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Cél légtömeg: 1000 mg/löket
Gázpedál helyzetérzékelõ: 100 %
Gázpedál helyzetérzékelõ: 2989 mV
Jármû gyorsulás: 0 %
Jármú sebsség/motor fordulatszám arány: 0
Jármûsebesség: 111 Km/h
Kipufogógáz visszavezető szelep üzemi ciklus: 4 %
Kívánt befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Kívánt töltésnyomás: 2200 Millibar
Légáramlás viszony: 704 mg/löket
Légköri nyomás: 10000 Millibar
Mért töltésnyomás: 1328 Millibar
Motor fordulatszám jel, befecskendezõ szivattyú: 1217 Rpm
Motorfordulatszám: 2343 Rpm
Porlasztótû elmozdulás érzékelõ: 3574 mV
Tempomat: Nem
Üzemi levegő nyomás, üzemmód körülmény: 31 %

Megoldódott a baj?


jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2016. november 03. csütörtök, 19:56


PengeBoris írta: Sziasztok!

Adott egy E46 320i M52TUB20 motorral. Alacsony fordulatról való kigyorsításkor belerángat a kocsi de csak nagyon picit mondjuk ha 2. ban megyek 1500 körüli fordulaton és picit akarok gyorsítani olyan mintha kihagyna egy henger vagy nemtudom, hirtelen gyorsításra viszont jól reagál ahogyan kell. Mit nézzek át ilyenkor? hibajelző nem világít.


vákuum csöveket érdemes átnézni, de pl gyertya is tud ilyet produkálni...sokminden