bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 17:39


Schlittyom írta: Sziasztok!
A héten pár dolog cserélve lett az autón, de ami a legfontosabb a turbót is kapott másikat. Korábban is megvolt az a problémám, hogy egy bizonyos sebesség felett egyszer csak valami oknál fogva elszaladtak a lovak. A mai nap élő adatok olvasása közben is leteszteltük a gépet. 180-ig mint a szél, de utána ismételten pacik sehol, és 100-ig vissza kellett lassítanom, hogy újra erőre kapjon.
Amit sikerült kideríteni, hogy valami oknál fogva a számítógép folyamatosan lecsökkenti a turbónyomásomat. Egyszóval 180-ig 1,4-1,6-al tölt majd egyszer csak leeseik 0,6-ra.
Valakinek valami ötlete erre a gondra?
Előre is köszönöm!


Cserélj druckwandlert a turbónál. (nyomásszabályzó)

Schlittyom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Schlittyom

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 17:32


Sziasztok!
A héten pár dolog cserélve lett az autón, de ami a legfontosabb a turbót is kapott másikat. Korábban is megvolt az a problémám, hogy egy bizonyos sebesség felett egyszer csak valami oknál fogva elszaladtak a lovak. A mai nap élő adatok olvasása közben is leteszteltük a gépet. 180-ig mint a szél, de utána ismételten pacik sehol, és 100-ig vissza kellett lassítanom, hogy újra erőre kapjon.
Amit sikerült kideríteni, hogy valami oknál fogva a számítógép folyamatosan lecsökkenti a turbónyomásomat. Egyszóval 180-ig 1,4-1,6-al tölt majd egyszer csak leeseik 0,6-ra.
Valakinek valami ötlete erre a gondra?
Előre is köszönöm!

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 09:04


kopasz írta: Sziasztok!Nekem is ez a torpanásos problémám van!Viszont nekem nem csak bizonyos fordulatnál,hanem bármilyen fordulaton csinálja,hidegen is,melegen is.De nem mindig.Néha,mikor rájön nem megy,de úgy,mintha nem lenne turbónyomás vagy még annál is rosszabbul.Lehet nekem is csak vákuumcső csere?Vagy durvább???Hallottam olyat is,hogy előfordulhat adagolófedél gond...???


Ha az adagolóval lenne gond akkor elég durván rángatna-dadogna az autó... Elsőre az ugrott be, hogy el van kormolódva a turbód és emiatt nem működik megfelelően. Érdemes néha magas fordulaton kikormolni + előtte egy kis rendszertisztító adalékkal is megkínálni a vasat. (metabond megasel)

Ettől függetlenül érdemes a vákumcsövet is ellenőriztetni egy szakival.

kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2012. május 22. kedd, 20:20


Sziasztok!Nekem is ez a torpanásos problémám van!Viszont nekem nem csak bizonyos fordulatnál,hanem bármilyen fordulaton csinálja,hidegen is,melegen is.De nem mindig.Néha,mikor rájön nem megy,de úgy,mintha nem lenne turbónyomás vagy még annál is rosszabbul.Lehet nekem is csak vákuumcső csere?Vagy durvább???Hallottam olyat is,hogy előfordulhat adagolófedél gond...???

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 12:53


valter320d írta:
hancurozo írta:
valter320d írta: Sziasztok. Nekem ez úgy kezdődik hogy 1800-1900 tól 2300 ig érezhetően nem húz,utánna visszatér az erő,meg persze elötte is!Lehet ez üzemenyag problem,vagy geometria kosz,vagy porlasztó vagy a kimélö használattol mivel hogy csak akkor jövök vele gyorsabban,ha pályán megyek az 2 hetente van,e közben papásan 40-50 max 60 és 2000 nem pörög többet a motor.A lakhely és a melóhely között kb 8 km!Van szerintetek köze hozzá?????


Ha leveszed a motor felső burkolatát, és úgy indítasz a turbó geometriát állító rúdnak el kell mozdulnia a vákumlabda felé.
De nézd át a vákumcsöveket.


Nos.A vákum csövem elég ramaty állapotban van vettem csövet ma cserélem ha lesz hozzá szerszámom,aztán majd látom!


O lá lá nem nagyon érezném torpanásnak nyomát,kicseréltem a vákumcsövet és levakoltam az egér nél is innen már jó lesz remélem!Annyit vettem még észre hogy a csö ami bemegy ez egren keresztül a szivócsonkba,a belselye arany tiszta és ennek örülök!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 13. péntek, 12:54

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 08:40


hancurozo írta:
valter320d írta: Sziasztok. Nekem ez úgy kezdődik hogy 1800-1900 tól 2300 ig érezhetően nem húz,utánna visszatér az erő,meg persze elötte is!Lehet ez üzemenyag problem,vagy geometria kosz,vagy porlasztó vagy a kimélö használattol mivel hogy csak akkor jövök vele gyorsabban,ha pályán megyek az 2 hetente van,e közben papásan 40-50 max 60 és 2000 nem pörög többet a motor.A lakhely és a melóhely között kb 8 km!Van szerintetek köze hozzá?????


Ha leveszed a motor felső burkolatát, és úgy indítasz a turbó geometriát állító rúdnak el kell mozdulnia a vákumlabda felé.
De nézd át a vákumcsöveket.


Nos.A vákum csövem elég ramaty állapotban van vettem csövet ma cserélem ha lesz hozzá szerszámom,aztán majd látom!

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. április 07. szombat, 18:16


hancurozo írta:
valter320d írta: Sziasztok. Nekem ez úgy kezdődik hogy 1800-1900 tól 2300 ig érezhetően nem húz,utánna visszatér az erő,meg persze elötte is!Lehet ez üzemenyag problem,vagy geometria kosz,vagy porlasztó vagy a kimélö használattol mivel hogy csak akkor jövök vele gyorsabban,ha pályán megyek az 2 hetente van,e közben papásan 40-50 max 60 és 2000 nem pörög többet a motor.A lakhely és a melóhely között kb 8 km!Van szerintetek köze hozzá?????


Ha leveszed a motor felső burkolatát, és úgy indítasz a turbó geometriát állító rúdnak el kell mozdulnia a vákumlabda felé.
De nézd át a vákumcsöveket.


Okés!Írok majd hogy mi a helyzet.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. április 06. péntek, 08:45


valter320d írta: Sziasztok. Nekem ez úgy kezdődik hogy 1800-1900 tól 2300 ig érezhetően nem húz,utánna visszatér az erő,meg persze elötte is!Lehet ez üzemenyag problem,vagy geometria kosz,vagy porlasztó vagy a kimélö használattol mivel hogy csak akkor jövök vele gyorsabban,ha pályán megyek az 2 hetente van,e közben papásan 40-50 max 60 és 2000 nem pörög többet a motor.A lakhely és a melóhely között kb 8 km!Van szerintetek köze hozzá?????


Ha leveszed a motor felső burkolatát, és úgy indítasz a turbó geometriát állító rúdnak el kell mozdulnia a vákumlabda felé.
De nézd át a vákumcsöveket.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. április 06. péntek, 08:35


Sziasztok. Nekem ez úgy kezdődik hogy 1800-1900 tól 2300 ig érezhetően nem húz,utánna visszatér az erő,meg persze elötte is!Lehet ez üzemenyag problem,vagy geometria kosz,vagy porlasztó vagy a kimélö használattol mivel hogy csak akkor jövök vele gyorsabban,ha pályán megyek az 2 hetente van,e közben papásan 40-50 max 60 és 2000 nem pörög többet a motor.A lakhely és a melóhely között kb 8 km!Van szerintetek köze hozzá?????

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. február 13. hétfő, 23:32


PG_Junior írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Kawataki írta: Sziasztok!

Nekem is torpanásos problémáim vannak, de semmilyen rendszerességet nem fedeztem fel a hibával kapcsolatban. Értem ez alatt, hogy néha hidegen néha melegen, alacsony és magas fordulatszámon, váltás közben, esőben és szárazon. Olykor 200 km hiba nélkül, máskor 200 m két hiba között.

Hiba: Haladok az úton és egyszer csak megtorpan 1 azaz egy másodpercre, mintha egyszerre vennéd el a gyújtást az összes hengerről. A hiba idejére bevillan a töltésjelző lámpa(csak az semmi más), majd elalszik. Ekkor a töltés leesik kicsivel 12 fölé (miért is lenne töltés, ha nincs gyújtás), majd visszaáll 14,2-14,3-ra (normál érték).
Aggaszt a dolog, mivel minimum napi 100km-t megyek és elég kanyargósak az utak errefelé, ráadásul leesett az első hó is! Szóval, ha ez a jelenség havas úton egy kanyar közepén magas fordulaton jelentkezik akkor csak annyit fogok tudni mondani, hogy: "b*****meg" és már hajlik is a lemez.

Pár napja voltam márkaszervizben ahol nem találtak megoldást a hibára(vagy csak nem akartak)! Töltés, generátor, akku rendben és hibakódok alapján sem tudtak olyat mondani ami ezen probléma okozója lehet.

A motor: M42B20A
Futásteljesítmény: 185000 km
Új akksi(gyári BMW), gyertyák (NGK)!
A hibajelenség kb. egy hónapja áll fenn.

Előre is köszönöm a hozzászólásaitokat! Üdv: Isti


a motorkódod: N42B20A
furcsa jelenség. lehet még gyújtásvezérlő is.


Ilyen hibát megtalálni,rettenet nehéz.se hibakód,semmi.Nem viheted oda valakihez,hogy autózzon vele 2,300km és akkor ha megtorpan egy pillanatra,még nem lesz okosabb.Vagy használod így,vagy 100 ezret fogsz csak arra költeni,hogy simogassák az autót,és apránként kicserélnek minden lehetséges okozót még 100 ezerért.Ha jártál már márkaszervizben tudod miről beszélek.15000Ft óradíj,meg az apró....



Hali!

Nekem akkor volt torpanásom, amikor a vákuumcsövem el volt repedve. Kicseréltem, azóta semmi. Bár nekem a műszerfal nem jelzett semmit, szerintem azért nézd át.


Itt a segitség!!!!!Belinkelem,sok olyan probléma van amit nem ment el a fedélzeti de létezik erre egy kis kütyü ami menetkozben is tud hibát tárolni és megmondja hogy mi a bajod ha 1 másodpercre is feltünik!!!Jó kis találmány ajánlom mindenkinek az a neve TEXA OBD itt a link
http://www.garagent.hu/?a=akciok&id=12

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 10:20


m_attila írta: Annak irány az 50km

RePTaiL írta:
zoliika írta:
vivaladiesel írta: Sziasztok! Tanácsként írom le, hogy Mol kúton ne tankoljatok... Ha mol-t tankoltam (204D1) akkor alacsony fordulaton nagyon gyenge volt az autó (2000alatt)+ a motor járása durvább volt alapjáraton. (rázta az autót) Majd Omv-re váltottam. Azóta minden OK. (Ismerősöm Fabiájában, Molos tankolás után kigyulladt az Engine chechk lámpa...)


Az ÖMV (ausztria finomítóból hozzák és norvég kőolaj ha jól tudom)az egyetlen aminek nincs köze az orosz féle Mol üzemanyaghoz.Mind Mol kivétel nélkül legyen az shell,agip vagy bármi csak az adalékát rakják bele ,ha belerakják..........Erről már egyszer írtam és az egr szelep is sok mindent elárult a fogyasztásról és a menetdinamikáról nem is beszélve!



Atom, és akinek a 50 km-es közelében nincs OMW kút




Dehogy is.........Te buta kihozzák házhoz is(olyan mint a pizza) csak akkor 30000 lityit kell kérni

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 09:14


m_attila írta: Annak irány az 50km

RePTaiL írta:
zoliika írta:
vivaladiesel írta: Sziasztok! Tanácsként írom le, hogy Mol kúton ne tankoljatok... Ha mol-t tankoltam (204D1) akkor alacsony fordulaton nagyon gyenge volt az autó (2000alatt)+ a motor járása durvább volt alapjáraton. (rázta az autót) Majd Omv-re váltottam. Azóta minden OK. (Ismerősöm Fabiájában, Molos tankolás után kigyulladt az Engine chechk lámpa...)


Az ÖMV (ausztria finomítóból hozzák és norvég kőolaj ha jól tudom)az egyetlen aminek nincs köze az orosz féle Mol üzemanyaghoz.Mind Mol kivétel nélkül legyen az shell,agip vagy bármi csak az adalékát rakják bele ,ha belerakják..........Erről már egyszer írtam és az egr szelep is sok mindent elárult a fogyasztásról és a menetdinamikáról nem is beszélve!



Atom, és akinek a 50 km-es közelében nincs OMW kút




Attila, írtam megkaptad esetleg? Akkor túrára fel

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 09:13


Annak irány az 50km

RePTaiL írta:
zoliika írta:
vivaladiesel írta: Sziasztok! Tanácsként írom le, hogy Mol kúton ne tankoljatok... Ha mol-t tankoltam (204D1) akkor alacsony fordulaton nagyon gyenge volt az autó (2000alatt)+ a motor járása durvább volt alapjáraton. (rázta az autót) Majd Omv-re váltottam. Azóta minden OK. (Ismerősöm Fabiájában, Molos tankolás után kigyulladt az Engine chechk lámpa...)


Az ÖMV (ausztria finomítóból hozzák és norvég kőolaj ha jól tudom)az egyetlen aminek nincs köze az orosz féle Mol üzemanyaghoz.Mind Mol kivétel nélkül legyen az shell,agip vagy bármi csak az adalékát rakják bele ,ha belerakják..........Erről már egyszer írtam és az egr szelep is sok mindent elárult a fogyasztásról és a menetdinamikáról nem is beszélve!



Atom, és akinek a 50 km-es közelében nincs OMW kút




RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 09:11


zoliika írta:
vivaladiesel írta: Sziasztok! Tanácsként írom le, hogy Mol kúton ne tankoljatok... Ha mol-t tankoltam (204D1) akkor alacsony fordulaton nagyon gyenge volt az autó (2000alatt)+ a motor járása durvább volt alapjáraton. (rázta az autót) Majd Omv-re váltottam. Azóta minden OK. (Ismerősöm Fabiájában, Molos tankolás után kigyulladt az Engine chechk lámpa...)


Az ÖMV (ausztria finomítóból hozzák és norvég kőolaj ha jól tudom)az egyetlen aminek nincs köze az orosz féle Mol üzemanyaghoz.Mind Mol kivétel nélkül legyen az shell,agip vagy bármi csak az adalékát rakják bele ,ha belerakják..........Erről már egyszer írtam és az egr szelep is sok mindent elárult a fogyasztásról és a menetdinamikáról nem is beszélve!



Atom, és akinek a 50 km-es közelében nincs OMW kút

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 09:01


vivaladiesel írta: Sziasztok! Tanácsként írom le, hogy Mol kúton ne tankoljatok... Ha mol-t tankoltam (204D1) akkor alacsony fordulaton nagyon gyenge volt az autó (2000alatt)+ a motor járása durvább volt alapjáraton. (rázta az autót) Majd Omv-re váltottam. Azóta minden OK. (Ismerősöm Fabiájában, Molos tankolás után kigyulladt az Engine chechk lámpa...)


Az ÖMV (ausztria finomítóból hozzák és norvég kőolaj ha jól tudom)az egyetlen aminek nincs köze az orosz féle Mol üzemanyaghoz.Mind Mol kivétel nélkül legyen az shell,agip vagy bármi csak az adalékát rakják bele ,ha belerakják..........Erről már egyszer írtam és az egr szelep is sok mindent elárult a fogyasztásról és a menetdinamikáról nem is beszélve!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 25. szerda, 09:02