Attila74
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Attila74

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2012. április 15. vasárnap, 11:52


lalada írta: rhantos (itt is fent van a nick) Budafokon szerintem nagyon jó, nekem bevált legalábbis!

Torrente0205 írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Tudna valaki ajánlani BMW hez értő szerelőt Vác és környékén, esetleg Budapesten. Előrre is köszönöm.




Egyetértek, Ricsi szerintem is jó választás. http://www.bmwfanatics.hu/szer...?szerviz=2 vannak az értékelések.


lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. április 15. vasárnap, 10:53


rhantos (itt is fent van a nick) Budafokon szerintem nagyon jó, nekem bevált legalábbis!

Torrente0205 írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Tudna valaki ajánlani BMW hez értő szerelőt Vác és környékén, esetleg Budapesten. Előrre is köszönöm.




Torrente0205
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1997

státusz Torrente0205

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. április 15. vasárnap, 10:45


Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Tudna valaki ajánlani BMW hez értő szerelőt Vác és környékén, esetleg Budapesten. Előrre is köszönöm.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. március 30. péntek, 22:06


katess írta: Sziasztok!
Tudna ajánlani valaki egy megbízható BMW szerelőt a Szolnok - Békéscsaba vonalon?


Szarvason jó?

státusz katess

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. március 29. csütörtök, 17:50


Sziasztok!
Tudna ajánlani valaki egy megbízható BMW szerelőt a Szolnok - Békéscsaba vonalon?

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. február 29. szerda, 16:30


geridoo írta: Sziasztok!

Szükségem lenne egy jó autószerelőre Győrben aki át tudná nézni és profin megcsinálni az E46 320d-met. Ha valaki tud segíteni kérem küldje el a szerelő nevét, telefonszámát.

Előre is köszönöm a segítésgeteket!


őt tudom ajánlani, korrekt faszi.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz geridoo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. február 29. szerda, 12:51


Sziasztok!

Szükségem lenne egy jó autószerelőre Győrben aki át tudná nézni és profin megcsinálni az E46 320d-met. Ha valaki tud segíteni kérem küldje el a szerelő nevét, telefonszámát.

Előre is köszönöm a segítésgeteket!


csmester
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz csmester

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2011. december 05. hétfő, 21:55


anubisz írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
KohenE30 írta: Üdv mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni, van egy 1985-ös E30 M10B18-as bömösön és komoly karbi problémái vannak (Pierburg 2BE...). Ezért száműzném a karbit és injektorra cserélném. Vettem is egy üzemképes injektoros (K-Jetronic) E30-ast szintén M10B18 1984. Egy szerelő ismerősöm elvállalta, hogy átrakja, csak sajnos időközben egészségügyi problémája lett, így el se lett kezdve a projekt. Az autót a kertemben csinálta volna egy falak nélküli garázsban ahol mind a 2 kocsi egymás mellet áll a könnyebb szerelhetőség érdekében, fűtés sajnos nincs csak amennyit az 500w-os refik nyújtanak + az autóban egy elektromos melegítő. Szóval egy olyan szerelő jelentkezését várom, aki a legjobb áron vállalná RÖVID határidővel, rendelkezik megfelelő szerszámokkal, szaktudással és bírja a hideget mivel az autót itt kéne életre kelteni a kertbe vagy ha van műhelye akkor oda is tudnám vitetni de csak a XVI. vagy szomszédos kerületeibe. A pénzt természetesen a végén adom ha az autó megfelelően működik, ha eljön és megismer, nem fog attól tartani, hogy nem fizetnék...

Erre az e-mail címre várom az árajánlatokat: kohen88@gmail.com
Vagy ezen a mobilszámon: 0620 488-3179

Előre is köszönöm! Henrik


Attól tartok, hogy nem fognak összeverekedni a jelentkezők...


én is ezt gondoltam, de nem akartam leírni. + amit kempelen írt! totál jogos és igaz. én átgondolnám az elvárást a tények tudatában... de sok sikert. szerintem ilyen emberek nem olvasnak itt. poweren hamarabb találnál jelentkezőt.


Amit írtam nem azért írtam, mert a poweren rögtön talál megfelelő szakembert.

A rendszer sajátosságai miatt írtam.

A K-jetronicot és a típus korszerűbb utódait 1973-től egészen a 90-es évek közepéig, rengeteg féle változatban építették be.

A rendszer összetettsége és a tisztaságra fokozottan érzékenysége miatt még a legjobb, szó szerint a legjobb szakembereket is az őrületbe tudja kergetni.

A segédberendezések árai a csillagos eget verik, bontott alkatrészek beszerzése pedig csak időleges megoldást nyújt annak tudatában, hogy ebben a kokrét esetben is 20-25 éves alkatrészekről beszélünk.

Mint írtam a kevésbé tapasztalt szerelőknél 100% a szívás, aki pedig tényleg szakmájának mestere, az nem fog kimenni semmiféle kertbe, olcsón, hogy akár hosszú órákat, napokat, heteket szívjon, minre összerakja a rendszert.
Aki azt hiszi, hogy ez csak annyi, hogy egyikről leszedek három csavart és azt átszerelem a másikra, azok tényleg nincsenek tisztában azzal mivel jár egy ilyen.

Tény és való, hogy a típust rengeteg autóba szerelték és még mindig rengeteg fut belőle ideheza is, az alapok általában mindegyiknél megegyeznek, de minden motortípuson különböző megvalósításokkal találkozhatunk.

Saját véleményem, hogy inkább a karburátor javítására kellene koncentrálni és a biztosan elhúzódó szívást elkerülni a K-Jetronic-kal.

De ne legyen igazam és Henrik találja meg a megfelelő embert az elképzeléséhez.
Ehhez kívántam sok sikert neki.





Ez ám az egyenruhádhoz méltó fegyelmezett hozzászólás szinte ittam a betűket


Lehet hogy jobban járnál ha K-jetronic helyett inkjább L-jetronicra alakíttatnád át , ugyanis a K-jetronicnál az injektorok a hengerfejben vannak!!! nem a szívócsőben. Ebből adódóan vagy átteszed a hengerfejet is ,vagy az egész blokkot,ha nem akarod megbontani. De még a két motor sürítési aránya sem egyezik meg, a K-jet-é magasabb mint a karbisé.( a K-jet-nek könnyebb a lendkereke is)
Nekem is egy e30-as 1.8 K-jet-em volt sokáig. Hol ment rendesen,hol nem. Hidegben egy rémálom volt,mindig leállt még be nem melegedett,visszabeszélt a szívósorba meg megtorpant ha odaléptél neki. Aztán a bontott bemelegedésszabályzók helyett (egyik sem volt jó) kénytelen voltam megvenni a gyárit potom 89000 ft-ért jó sok évvel ezelőtt és akkor megjavult. Pár évig működött majd megint kezdődött minden előröl. Meguntam és eladtam.
Nagyon sokat lehet szívni vele, én meggondolnám kétszer is az átalakítást.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 05. hétfő, 01:33


kempelen írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
KohenE30 írta: Üdv mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni, van egy 1985-ös E30 M10B18-as bömösön és komoly karbi problémái vannak (Pierburg 2BE...). Ezért száműzném a karbit és injektorra cserélném. Vettem is egy üzemképes injektoros (K-Jetronic) E30-ast szintén M10B18 1984. Egy szerelő ismerősöm elvállalta, hogy átrakja, csak sajnos időközben egészségügyi problémája lett, így el se lett kezdve a projekt. Az autót a kertemben csinálta volna egy falak nélküli garázsban ahol mind a 2 kocsi egymás mellet áll a könnyebb szerelhetőség érdekében, fűtés sajnos nincs csak amennyit az 500w-os refik nyújtanak + az autóban egy elektromos melegítő. Szóval egy olyan szerelő jelentkezését várom, aki a legjobb áron vállalná RÖVID határidővel, rendelkezik megfelelő szerszámokkal, szaktudással és bírja a hideget mivel az autót itt kéne életre kelteni a kertbe vagy ha van műhelye akkor oda is tudnám vitetni de csak a XVI. vagy szomszédos kerületeibe. A pénzt természetesen a végén adom ha az autó megfelelően működik, ha eljön és megismer, nem fog attól tartani, hogy nem fizetnék...

Erre az e-mail címre várom az árajánlatokat: kohen88@gmail.com
Vagy ezen a mobilszámon: 0620 488-3179

Előre is köszönöm! Henrik


Attól tartok, hogy nem fognak összeverekedni a jelentkezők...


én is ezt gondoltam, de nem akartam leírni. + amit kempelen írt! totál jogos és igaz. én átgondolnám az elvárást a tények tudatában... de sok sikert. szerintem ilyen emberek nem olvasnak itt. poweren hamarabb találnál jelentkezőt.


Amit írtam nem azért írtam, mert a poweren rögtön talál megfelelő szakembert.

A rendszer sajátosságai miatt írtam.

A K-jetronicot és a típus korszerűbb utódait 1973-től egészen a 90-es évek közepéig, rengeteg féle változatban építették be.

A rendszer összetettsége és a tisztaságra fokozottan érzékenysége miatt még a legjobb, szó szerint a legjobb szakembereket is az őrületbe tudja kergetni.

A segédberendezések árai a csillagos eget verik, bontott alkatrészek beszerzése pedig csak időleges megoldást nyújt annak tudatában, hogy ebben a kokrét esetben is 20-25 éves alkatrészekről beszélünk.

Mint írtam a kevésbé tapasztalt szerelőknél 100% a szívás, aki pedig tényleg szakmájának mestere, az nem fog kimenni semmiféle kertbe, olcsón, hogy akár hosszú órákat, napokat, heteket szívjon, minre összerakja a rendszert.
Aki azt hiszi, hogy ez csak annyi, hogy egyikről leszedek három csavart és azt átszerelem a másikra, azok tényleg nincsenek tisztában azzal mivel jár egy ilyen.

Tény és való, hogy a típust rengeteg autóba szerelték és még mindig rengeteg fut belőle ideheza is, az alapok általában mindegyiknél megegyeznek, de minden motortípuson különböző megvalósításokkal találkozhatunk.

Saját véleményem, hogy inkább a karburátor javítására kellene koncentrálni és a biztosan elhúzódó szívást elkerülni a K-Jetronic-kal.

De ne legyen igazam és Henrik találja meg a megfelelő embert az elképzeléséhez.
Ehhez kívántam sok sikert neki.





Ez ám az egyenruhádhoz méltó fegyelmezett hozzászólás szinte ittam a betűket

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 05. hétfő, 01:28


bmw320d4 írta:
KohenE30 írta: Üdv mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni, van egy 1985-ös E30 M10B18-as bömösön és komoly karbi problémái vannak (Pierburg 2BE...). Ezért száműzném a karbit és injektorra cserélném. Vettem is egy üzemképes injektoros (K-Jetronic) E30-ast szintén M10B18 1984. Egy szerelő ismerősöm elvállalta, hogy átrakja, csak sajnos időközben egészségügyi problémája lett, így el se lett kezdve a projekt. Az autót a kertemben csinálta volna egy falak nélküli garázsban ahol mind a 2 kocsi egymás mellet áll a könnyebb szerelhetőség érdekében, fűtés sajnos nincs csak amennyit az 500w-os refik nyújtanak + az autóban egy elektromos melegítő. Szóval egy olyan szerelő jelentkezését várom, aki a legjobb áron vállalná RÖVID határidővel, rendelkezik megfelelő szerszámokkal, szaktudással és bírja a hideget mivel az autót itt kéne életre kelteni a kertbe vagy ha van műhelye akkor oda is tudnám vitetni de csak a XVI. vagy szomszédos kerületeibe. A pénzt természetesen a végén adom ha az autó megfelelően működik, ha eljön és megismer, nem fog attól tartani, hogy nem fizetnék...

Erre az e-mail címre várom az árajánlatokat: kohen88@gmail.com
Vagy ezen a mobilszámon: 0620 488-3179

Előre is köszönöm! Henrik


Attól tartok, hogy nem fognak összeverekedni a jelentkezők...


Ez durva volt,beszartam rajta

autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1985

státusz KohenE30

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. december 04. vasárnap, 21:22


kempelen írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
KohenE30 írta: Üdv mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni, van egy 1985-ös E30 M10B18-as bömösön és komoly karbi problémái vannak (Pierburg 2BE...). Ezért száműzném a karbit és injektorra cserélném. Vettem is egy üzemképes injektoros (K-Jetronic) E30-ast szintén M10B18 1984. Egy szerelő ismerősöm elvállalta, hogy átrakja, csak sajnos időközben egészségügyi problémája lett, így el se lett kezdve a projekt. Az autót a kertemben csinálta volna egy falak nélküli garázsban ahol mind a 2 kocsi egymás mellet áll a könnyebb szerelhetőség érdekében, fűtés sajnos nincs csak amennyit az 500w-os refik nyújtanak + az autóban egy elektromos melegítő. Szóval egy olyan szerelő jelentkezését várom, aki a legjobb áron vállalná RÖVID határidővel, rendelkezik megfelelő szerszámokkal, szaktudással és bírja a hideget mivel az autót itt kéne életre kelteni a kertbe vagy ha van műhelye akkor oda is tudnám vitetni de csak a XVI. vagy szomszédos kerületeibe. A pénzt természetesen a végén adom ha az autó megfelelően működik, ha eljön és megismer, nem fog attól tartani, hogy nem fizetnék...

Erre az e-mail címre várom az árajánlatokat: kohen88@gmail.com
Vagy ezen a mobilszámon: 0620 488-3179

Előre is köszönöm! Henrik


Attól tartok, hogy nem fognak összeverekedni a jelentkezők...


én is ezt gondoltam, de nem akartam leírni. + amit kempelen írt! totál jogos és igaz. én átgondolnám az elvárást a tények tudatában... de sok sikert. szerintem ilyen emberek nem olvasnak itt. poweren hamarabb találnál jelentkezőt.


Amit írtam nem azért írtam, mert a poweren rögtön talál megfelelő szakembert.

A rendszer sajátosságai miatt írtam.

A K-jetronicot 1973-től egészen a 90-es évek közepéig, rengeteg féle változatban építették be.

A rendszer összetettsége és a tisztaságra fokozottan érzékenysége miatt még a legjobb, szó szerint a legjobb szakembereket is az őrületbe tudja kergetni.

A segédberendezések árai a csillagos eget verik, bontott alkatrészek beszerzése pedig csak időleges megoldást nyújt annak tudatában, hogy ebben a kokrét esetben is 20-25 éves alkatrészekről beszélünk.

Mint írtam a kevésbé tapasztalt szerelőknél 100% a szívás, aki pedig tényleg szakmájának mestere, az nem fog kimenni semmiféle kertbe, olcsón, hogy akár hosszú órákat, napokat, heteket szívjon, minre összerakja a rendszert.
Aki azt hiszi, hogy ez csak annyi, hogy egyikről leszedek három csavart és azt átszerelem a másikra, azok tényleg nincsenek tisztában azzal mivel jár egy ilyen.

Tény és való, hogy a típust rengeteg autóba szerelték és még mindig rengeteg fut belőle ideheza is, az alapok általában mindegyiknél megegyeznek, de minden motortípuson különböző megvalósításokkal találkozhatunk.

Saját véleményem, hogy inkább a karburátor javítására kellene koncentrálni és a biztosan elhúzódó szívást elkerülni a K-Jetronic-kal.

De ne legyen igazam és Henrik találja meg a megfelelő embert az elképzeléséhez.
Ehhez kívántam sok sikert neki.




Tárgytalanná vált, a projekt! Köszönöm a segítségeteket. üdv

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 04. vasárnap, 21:18


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
KohenE30 írta: Üdv mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni, van egy 1985-ös E30 M10B18-as bömösön és komoly karbi problémái vannak (Pierburg 2BE...). Ezért száműzném a karbit és injektorra cserélném. Vettem is egy üzemképes injektoros (K-Jetronic) E30-ast szintén M10B18 1984. Egy szerelő ismerősöm elvállalta, hogy átrakja, csak sajnos időközben egészségügyi problémája lett, így el se lett kezdve a projekt. Az autót a kertemben csinálta volna egy falak nélküli garázsban ahol mind a 2 kocsi egymás mellet áll a könnyebb szerelhetőség érdekében, fűtés sajnos nincs csak amennyit az 500w-os refik nyújtanak + az autóban egy elektromos melegítő. Szóval egy olyan szerelő jelentkezését várom, aki a legjobb áron vállalná RÖVID határidővel, rendelkezik megfelelő szerszámokkal, szaktudással és bírja a hideget mivel az autót itt kéne életre kelteni a kertbe vagy ha van műhelye akkor oda is tudnám vitetni de csak a XVI. vagy szomszédos kerületeibe. A pénzt természetesen a végén adom ha az autó megfelelően működik, ha eljön és megismer, nem fog attól tartani, hogy nem fizetnék...

Erre az e-mail címre várom az árajánlatokat: kohen88@gmail.com
Vagy ezen a mobilszámon: 0620 488-3179

Előre is köszönöm! Henrik


Attól tartok, hogy nem fognak összeverekedni a jelentkezők...


én is ezt gondoltam, de nem akartam leírni. + amit kempelen írt! totál jogos és igaz. én átgondolnám az elvárást a tények tudatában... de sok sikert. szerintem ilyen emberek nem olvasnak itt. poweren hamarabb találnál jelentkezőt.


Amit írtam nem azért írtam, mert a poweren rögtön talál megfelelő szakembert.

A rendszer sajátosságai miatt írtam.

A K-jetronicot és a típus korszerűbb utódait 1973-től egészen a 90-es évek közepéig, rengeteg féle változatban építették be.

A rendszer összetettsége és a tisztaságra fokozottan érzékenysége miatt még a legjobb, szó szerint a legjobb szakembereket is az őrületbe tudja kergetni.

A segédberendezések árai a csillagos eget verik, bontott alkatrészek beszerzése pedig csak időleges megoldást nyújt annak tudatában, hogy ebben a kokrét esetben is 20-25 éves alkatrészekről beszélünk.

Mint írtam a kevésbé tapasztalt szerelőknél 100% a szívás, aki pedig tényleg szakmájának mestere, az nem fog kimenni semmiféle kertbe, olcsón, hogy akár hosszú órákat, napokat, heteket szívjon, minre összerakja a rendszert.
Aki azt hiszi, hogy ez csak annyi, hogy egyikről leszedek három csavart és azt átszerelem a másikra, azok tényleg nincsenek tisztában azzal mivel jár egy ilyen.

Tény és való, hogy a típust rengeteg autóba szerelték és még mindig rengeteg fut belőle ideheza is, az alapok általában mindegyiknél megegyeznek, de minden motortípuson különböző megvalósításokkal találkozhatunk.

Saját véleményem, hogy inkább a karburátor javítására kellene koncentrálni és a biztosan elhúzódó szívást elkerülni a K-Jetronic-kal.

De ne legyen igazam és Henrik találja meg a megfelelő embert az elképzeléséhez.
Ehhez kívántam sok sikert neki.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 04. vasárnap, 21:21

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. december 04. vasárnap, 20:47


bmw320d4 írta:
KohenE30 írta: Üdv mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni, van egy 1985-ös E30 M10B18-as bömösön és komoly karbi problémái vannak (Pierburg 2BE...). Ezért száműzném a karbit és injektorra cserélném. Vettem is egy üzemképes injektoros (K-Jetronic) E30-ast szintén M10B18 1984. Egy szerelő ismerősöm elvállalta, hogy átrakja, csak sajnos időközben egészségügyi problémája lett, így el se lett kezdve a projekt. Az autót a kertemben csinálta volna egy falak nélküli garázsban ahol mind a 2 kocsi egymás mellet áll a könnyebb szerelhetőség érdekében, fűtés sajnos nincs csak amennyit az 500w-os refik nyújtanak + az autóban egy elektromos melegítő. Szóval egy olyan szerelő jelentkezését várom, aki a legjobb áron vállalná RÖVID határidővel, rendelkezik megfelelő szerszámokkal, szaktudással és bírja a hideget mivel az autót itt kéne életre kelteni a kertbe vagy ha van műhelye akkor oda is tudnám vitetni de csak a XVI. vagy szomszédos kerületeibe. A pénzt természetesen a végén adom ha az autó megfelelően működik, ha eljön és megismer, nem fog attól tartani, hogy nem fizetnék...

Erre az e-mail címre várom az árajánlatokat: kohen88@gmail.com
Vagy ezen a mobilszámon: 0620 488-3179

Előre is köszönöm! Henrik


Attól tartok, hogy nem fognak összeverekedni a jelentkezők...


én is ezt gondoltam, de nem akartam leírni. + amit kempelen írt! totál jogos és igaz. én átgondolnám az elvárást a tények tudatában... de sok sikert. szerintem ilyen emberek nem olvasnak itt. poweren hamarabb találnál jelentkezőt.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 04. vasárnap, 20:00


KohenE30 írta: Üdv mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni, van egy 1985-ös E30 M10B18-as bömösön és komoly karbi problémái vannak (Pierburg 2BE...). Ezért száműzném a karbit és injektorra cserélném. Vettem is egy üzemképes injektoros (K-Jetronic) E30-ast szintén M10B18 1984. Egy szerelő ismerősöm elvállalta, hogy átrakja, csak sajnos időközben egészségügyi problémája lett, így el se lett kezdve a projekt. Az autót a kertemben csinálta volna egy falak nélküli garázsban ahol mind a 2 kocsi egymás mellet áll a könnyebb szerelhetőség érdekében, fűtés sajnos nincs csak amennyit az 500w-os refik nyújtanak + az autóban egy elektromos melegítő. Szóval egy olyan szerelő jelentkezését várom, aki a legjobb áron vállalná RÖVID határidővel, rendelkezik megfelelő szerszámokkal, szaktudással és bírja a hideget mivel az autót itt kéne életre kelteni a kertbe vagy ha van műhelye akkor oda is tudnám vitetni de csak a XVI. vagy szomszédos kerületeibe. A pénzt természetesen a végén adom ha az autó megfelelően működik, ha eljön és megismer, nem fog attól tartani, hogy nem fizetnék...

Erre az e-mail címre várom az árajánlatokat: kohen88@gmail.com
Vagy ezen a mobilszámon: 0620 488-3179

Előre is köszönöm! Henrik


Kedves Henrik!

Nem akarok egyáltalán beleszólni a szándékaidba, de nem lenne lehetséges, hogy inkább megjavítsd a karburátort és azzal járj a továbbiakban?

Az a szerelő, aki lelkiismeretes és valaha is javított K jetronic rendszert, az egészen biztosan nem fogja a kertedben kicserélni.
A rendszer sajátosságai miatt pedig a szívás majdnem 100%-os.

Minden kétség nélkül elhiszem, hogy amit szereztél az működőképes, de azt már kevésbé hiszem, hogy hibátlan és az is egészen biztos, hogy ha átszereled akkor is csak időlegesen fog tisztességesen működni.

Önjelölt mestereket mindig fogsz találni, ilyenekkel mifelénk is tele a padlás.
Ők azok, akik ha nem is hibátlanul, de járóképessé tudják varázsolni az autódat a K-jetronic-kal, de mégis azt javaslom - tudatában annak hogy hibátlan K-Jetronic-kal még a legszakavatottabb emberek is nagyon ritkán találkoznak - inkább koncentrálj arra, hogy megjavítsd a karburátort és azzal használd tovább az autódat.

Egy jó karbi még mindig jobb, mint egy idős, koros K-Jetronic aminek mindig lesz valami baja és hibátlanná varázsolni a drága és nehezen beszerezhető alkatrészek miatt elsősorban anyagi okokból szinte lehetetlen. Arról nem is beszélve - mint amit már említettem - hogy a legjobb szakemberek is ritkán találkoznak hibátlan példányokkal.

A fenti sorokban leírtaktól függetlenül kívánom, hogy találj megfelelő szakembert és sok sikert az átépítéshez!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 04. vasárnap, 20:11

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. december 04. vasárnap, 19:58


KohenE30 írta: Üdv mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni, van egy 1985-ös E30 M10B18-as bömösön és komoly karbi problémái vannak (Pierburg 2BE...). Ezért száműzném a karbit és injektorra cserélném. Vettem is egy üzemképes injektoros (K-Jetronic) E30-ast szintén M10B18 1984. Egy szerelő ismerősöm elvállalta, hogy átrakja, csak sajnos időközben egészségügyi problémája lett, így el se lett kezdve a projekt. Az autót a kertemben csinálta volna egy falak nélküli garázsban ahol mind a 2 kocsi egymás mellet áll a könnyebb szerelhetőség érdekében, fűtés sajnos nincs csak amennyit az 500w-os refik nyújtanak + az autóban egy elektromos melegítő. Szóval egy olyan szerelő jelentkezését várom, aki a legjobb áron vállalná RÖVID határidővel, rendelkezik megfelelő szerszámokkal, szaktudással és bírja a hideget mivel az autót itt kéne életre kelteni a kertbe vagy ha van műhelye akkor oda is tudnám vitetni de csak a XVI. vagy szomszédos kerületeibe. A pénzt természetesen a végén adom ha az autó megfelelően működik, ha eljön és megismer, nem fog attól tartani, hogy nem fizetnék...

Erre az e-mail címre várom az árajánlatokat: kohen88@gmail.com
Vagy ezen a mobilszámon: 0620 488-3179

Előre is köszönöm! Henrik


Attól tartok, hogy nem fognak összeverekedni a jelentkezők...