wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2008. július 19. szombat, 14:54


Hát csak annyi fog változni ,hogy a levegõ amit a motor beszív az hidegebb lesz és így már esetleg alsó fordulatszám tartományból is hatásosabb lesz (jobban húz). Mivel a kosz az intercooler-en az nagyon jó szigetelés a hömérséklet ellen és elöfordulhat ,hogy annyira koszos ,hogy alig hüti a levegõt (igy gyengébb a kocsi).

üdv
Probát megér nem kerül sokba 5perc gõzborotva és ártani pedig nem árt

státusz Pozsika

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. július 19. szombat, 00:10


OK! És miért? Mi fog változni? Nem forralom annyira a turbót?

Pzs



wagusty írta: Pozsika!

Javaslom az intercooler-t gõzborotvával tisztíts ki elõlrõl de ne túl közel mivel a hûtõ lamellák elhajlolhatnak. Sajnos eléggé sok kosz összegyûlik a cooler-en és ezáltal nem hûl kellõ képpen.

üdv


wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2008. július 18. péntek, 18:35


Pozsika!

Javaslom az intercooler-t gõzborotvával tisztíts ki elõlrõl de ne túl közel mivel a hûtõ lamellák elhajlolhatnak. Sajnos eléggé sok kosz összegyûlik a cooler-en és ezáltal nem hûl kellõ képpen.

üdv

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. július 18. péntek, 14:02


Nekem 4000nel is huz meg, 4000-4500 mar gyengul

státusz Pozsika

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. július 18. péntek, 13:47


Úgy értve gyenge, hogy egy kis patkán nem bír átmenni gázadás nélkül pl.


BMW szervíz, csak a bejáratban és az épület felett nagy SUZUKI feliratok, elõször meg sem találtam.

Igen 320D 150LE

Pzs

AMúgy az NT autó nekem eléggé bmw szervíznek tûnt, jó helyen voltál tutira? Egyébként ha 320d-rõl van szó, amit írtál az kb igaz az enyémre is.[/quote]

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. július 18. péntek, 13:38


1000-es fordulat körül minden motor gyenge

AMúgy az NT autó nekem eléggé bmw szervíznek tûnt, jó helyen voltál tutira? Egyébként ha 320d-rõl van szó, amit írtál az kb igaz az enyémre is.

státusz Pozsika

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. július 18. péntek, 12:59


Sziasztok!

Nah voltam az NT-seknél....azt nem mondtátok, hogy ez egy suzuki szervíz. De azért nagyon jófejek. Kedvesek. Talán porlasztót kell cserélnem. :S De elõtte egy újabb szoftvert kell nekik feltenni rá. Valami miatt gyenge a motor 1000 fordulat körül, és nem tudják, hogy miért.

A kérdésem az lenne, hogy nektek a turbo milyen fordulattól és meddig húz? Nekem olyan 2000-3500-ig kb...ez jó? 3500-tól semmi...váltani kell.

Pzs


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. július 09. szerda, 20:59


akos07 írta: Hali!

Tavaly májusban nekem is megállt a turbóm 140000km-nél amit kicse-
réltettem.220000Ft-ért hozattam új gyári turbót rá.A döbbenet most jú-
niusban ért mikor cirka 17000km után ujra elgyengült a motor egy elõ-
zésnél,késõbb füst és a már ismerõs tünetek.A turbót visszaküldtem ga-
ranciába,ahol megállapították,hogy a kipufogó oldalról valami idegen
anyag roncsolta szét a lapátokat.Olvastam hasonló esetet ezen az olda-
lon,és nálam sem tisztázott hogy az a bizonyos idegen anyag mi lehetett.


2.0d vagy 3.0d?
A 3d-knél volt egy visszahívási akció, mert a kipuffogó öntvényben van valami áramlást szabályzó betét, ami nem volt megfelelõ hõtûrésû, ezért elégve darabok szakadhattak le belõle, amik pl a turbót tönkre tehették. Ha nem az elsõ gazdája vagy a gépnek, akkor akár ki is maradhatott az ingyencsere!!!
Nézess utána.
üdv

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. július 09. szerda, 09:13


Hali.
Elég peches. Ajánlom hogy nézzétek meg az EGR szelepet, hogy mennyire van beszûkülve a trutyitól, és tisztítsátok meg. Onnan is letörhetet vmi darab, ha nagyon koszos már.
Valamint nézzétek meg a beömlõben a pillangó szelepeket. Nem lennék meglepve ha hiányozna vagy laza lenne vmelyik Esetleg ki is operálhatjátok õket, elkerülendõ a további kockázatot.
Üdv.

státusz akos07

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2008. július 08. kedd, 21:15


Hali!

Tavaly májusban nekem is megállt a turbóm 140000km-nél amit kicse-
réltettem.220000Ft-ért hozattam új gyári turbót rá.A döbbenet most jú-
niusban ért mikor cirka 17000km után ujra elgyengült a motor egy elõ-
zésnél,késõbb füst és a már ismerõs tünetek.A turbót visszaküldtem ga-
ranciába,ahol megállapították,hogy a kipufogó oldalról valami idegen
anyag roncsolta szét a lapátokat.Olvastam hasonló esetet ezen az olda-
lon,és nálam sem tisztázott hogy az a bizonyos idegen anyag mi lehetett.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. május 28. szerda, 16:39


steveboy21 írta: Hali!

Ha van teljesitmény csökkenés akkor lehet turbocsö ha nincs semmi jele akkor a szivo vagy kipufogo résznél a turbinalapát elgörbülhetett, ez volt velem is.
A szivo résznél a levegöszürö hibájábol adodhat a kipufogo résznél meg a motorbol kijövö szmötyitöl lehet.
Ez fölleg akkor fordulhat elö ha valami tisztito adalékot teszel a motorba.


Köszi steveboy21

Ez nem valami bíztató
Ma megnézte egy szerelõ és azt mondta,h valszeg a szívócsõvel lesz probléma.
Holnap viszem vissza mert k..va meleg volt a motor és minden sütött és így nem tudott 100%-ig meggyõzõdni róla.

státusz steveboy21

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. május 28. szerda, 08:35


Hali!

Ha van teljesitmény csökkenés akkor lehet turbocsö ha nincs semmi jele akkor a szivo vagy kipufogo résznél a turbinalapát elgörbülhetett, ez volt velem is.
A szivo résznél a levegöszürö hibájábol adodhat a kipufogo résznél meg a motorbol kijövö szmötyitöl lehet.
Ez fölleg akkor fordulhat elö ha valami tisztito adalékot teszel a motorba.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. május 27. kedd, 18:49


Áhoj!

Következõ a problémám:Kb.2000-es fordulattól érdekes süvítõ hangot hallok!
Egy okos azt mondta,h turbócsõ.Lehetséges-e?
Volt-e valakinek ilyen problémája és mennyibe került : : :
Köszi

státusz steveboy21

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. május 10. szombat, 08:52


A turbo vezérlö = geometria szabályzo szelep, mert azt már cseréltem.
De felrakták gépre és annyit tölt amenyit kell.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. május 09. péntek, 23:54


steveboy21 írta: Igen ezt is mondták, de az elözö turbomba volt 15000km most járt le a garija.
Az is fütyült egy kicsit ami normális de utána hangosabb lett, és amikor szétszedték lehetet látni hogy a kipufogorésznél belemart a turbinalapátba valami.
Most fel lett rakva egy bontot. aminek nem volt hangja csak a normális fütyülés és mire hazajöttem már ugy fütyül mint a régi a sérült lapáttal.
Bár lehet hogy csak az udvaron a fal veri vissza a fütyülést és attol van olyan hangja mint a sérültnek, de szerintem csak szeretném ezt hinni.
Létezik hogy az a koksz szivatni akar és az uj turbamat is meggyötörte?


Ez az udvaron a fal már viccelt meg engem is. Egyszer már én is beugrottam majdnem Ilyen rövid idõ alatt nem hiszem, hogy a koksz csinálta volna a bajt. A turbóvezérlõd OK? Ha valamiért túlforgatja a turbót, az is csinálhat romlást.
A parázás sajnos nekem is tulajdonságom