BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 21:23


Jól értelmezted!
ÁFÁ-san 222 pénz volt.
(BMW márkaszevíz ~370, független BMW kereskedõ 270-ért adta volna.)
A legtöbb kereskedõ kérte volna a leszerelt példányt, de én inkább olyat választottam, aki ideadta minden faxni nélkül.

Tanulság: ha van idõd, akkor elõbb szereltesd le a turbód ha problémát érzel és nézd körül, csak aztán vegyél másikat. Ja, az új turbónak is lötyög radiálisan a tengelye, axiálisan viszont, mint a beton.
üdv

Steve
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Steve

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 629

Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 20:51


BarG írta:
No urak, így lett egy 140 000 km-t futott, gondolom már nem tökéletes, elektromos vezérlésû 3d-re való turbóm, ami még jó esetben néhány tízezer km-re megoldás lehet, klubtársi, töredék áron megválnék tõle. Ha valakinek felkeltette az érdeklõdését, a 70/3739-128-on megtalál.
204LE-s 3d-rõl vagyon szó.
üdv


Ha jól értelmeztem a story-t, vettél egy zsír új turbót :
Szabad kérdezni mibe fájt?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 13:46


Sziasztok!

Mesélek egy kicsit ....
Néhány hónapja hallottam, hogy mintha egyre erõsebben fütyülne a turbóm. A töltõnyomás nem változott, olajat nem fogyasztotta, ..... de az a hang egyre kevésbé tetszett. Aztán már mások is megjegyezték, hogy milyen hangos. Beszéltem sok turbóssal, akik úgy nagy általánosságban a vállukat vonogatták. Egyikük mondott valami érdekeset, hogy nézessem meg szerelõvel a kipufogó felé nézõ tömítést, mert néha kifúj. Elmentem szerelõhöz, tükörrel megnéztük, nem láttunk semmit, de olyan hangja volt üresben túráztatva a motort, hogy elmentem még aznap megvenni a cseredarabot. Néhány nap múlva bekerült az új, teljesen más lett a motor hangja, a fütyülés olyan szintre csökkent, hogy nagyon oda kell figyelni, hogy meghalljam.
De nem is ez az igazi poén! A leszedett turbó fémtömítésén látszik, hogy egy helyen kifújt, csak egy nagyon kis koromnyomot hagyva, amit tükörrel nem tudtunk felfedezni - hát ez volt a hangok forrása!
No urak, így lett egy 140 000 km-t futott, gondolom már nem tökéletes, elektromos vezérlésû 3d-re való turbóm, ami még jó esetben néhány tízezer km-re megoldás lehet, klubtársi, töredék áron megválnék tõle. Ha valakinek felkeltette az érdeklõdését, a 70/3739-128-on megtalál.
204LE-s 3d-rõl vagyon szó.
üdv

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2008. augusztus 11. hétfő, 16:19


Én csak ezt az egy rovatot találtam TURBÓ szó alatt!De lehet a z én szememmel van a baj!

Macsek írta: Szia Robinson!
A fekete füst az igen látványos volt még a vissza pill tükörböl is!!!!!HAJJAJ!!!!Volt egy pár darab diesel autóm igaz más más márka de egyik sem produkált ilyen kormot!Szó ami szó szerintem köszönhetjük mind a jó magyar olajtársaságnak!!!!!Pedig csak ÖMW-nél tankolok de oda is a mol szállít!!

admin írta:
Robinson írta: Értem, köszi


Tano írta: Robinson: A fekete kormos füst az természetes a dízelnél.
A turbó halálát a KÉK füst jezi, mivel olaj kerül a kipuffgázba, meg akár a beömlõbe is a kikopott tengelynél.


Robinson írta: Szia,

A füstöd az mennyire volt látható? tükörbõl látványos volt? Az enyém nem produkálja ezt, és füstöt is (feketét) csak akkor tapasztalok, ha valaki beül, és erõsen rálép a gázra, én meg mögötte állok. Gondolom ez még belefér a dízel kategóriába.

Köszönjük, hogy megosztottad velünk a tapasztalataid, és reméljük mihamarabb újra mûködni fog a paripa.

De azért had jegyezzem meg, ugyan ebben a témacsoportban volt már egy Turbo topic, csak az ékezet nélkül, oda kellett volna írnod.


Macsek írta: Sziasztok!
Megosztom az eddigi dolgokat itt az oldalon valakinek lehet hasznára válhat!Mint egy pár nappal ez elõtt leírtam meg hasalt az autó!Most hívtak a szervizbõl hogy turbó!De most még hozzá tett annyit hogy nem jár egyenletesen a motor!Na ennek még kimondottan örülök!

Akkor elmondanék egy pár elõ jelet amit érdemes figyelni!
Menet teljesítmény csökkenés nálam nem volt!De viszont elég látványosan elkezdett füstölni gyorsításnál!Elsõ indításkor amíg alapjáraton ki mentem az utcából az elsõ nagyobb gáz adásnál meg jelent a kék füst!Elõször minimálisan de látható és szépen erõsödött napról napra!Ez kb 1-2 hónap idõ tartam volt nálam!Utána megszûnt hidegen a kék füst és rá 900km-re megált a turbó!Jelenség:menet közben elgyengült mentem vele kb 20km hazáig majd a ház elõtt leállítottam.Újra indítottam össze vissza járt a motor és az utcába kinyírtam az összes szúnyogot olyan füstöt nyomott!
Amennyiben további fejlemény lesz a dologban meg írom lehet valakinek még hasznára válhat!
Üdv:Macsek


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2008. augusztus 11. hétfő, 15:57


Szia Robinson!
A fekete füst az igen látványos volt még a vissza pill tükörböl is!!!!!HAJJAJ!!!!Volt egy pár darab diesel autóm igaz más más márka de egyik sem produkált ilyen kormot!Szó ami szó szerintem köszönhetjük mind a jó magyar olajtársaságnak!!!!!Pedig csak ÖMW-nél tankolok de oda is a mol szállít!!

admin írta:
Robinson írta: Értem, köszi


Tano írta: Robinson: A fekete kormos füst az természetes a dízelnél.
A turbó halálát a KÉK füst jezi, mivel olaj kerül a kipuffgázba, meg akár a beömlõbe is a kikopott tengelynél.


Robinson írta: Szia,

A füstöd az mennyire volt látható? tükörbõl látványos volt? Az enyém nem produkálja ezt, és füstöt is (feketét) csak akkor tapasztalok, ha valaki beül, és erõsen rálép a gázra, én meg mögötte állok. Gondolom ez még belefér a dízel kategóriába.

Köszönjük, hogy megosztottad velünk a tapasztalataid, és reméljük mihamarabb újra mûködni fog a paripa.

De azért had jegyezzem meg, ugyan ebben a témacsoportban volt már egy Turbo topic, csak az ékezet nélkül, oda kellett volna írnod.


Macsek írta: Sziasztok!
Megosztom az eddigi dolgokat itt az oldalon valakinek lehet hasznára válhat!Mint egy pár nappal ez elõtt leírtam meg hasalt az autó!Most hívtak a szervizbõl hogy turbó!De most még hozzá tett annyit hogy nem jár egyenletesen a motor!Na ennek még kimondottan örülök!

Akkor elmondanék egy pár elõ jelet amit érdemes figyelni!
Menet teljesítmény csökkenés nálam nem volt!De viszont elég látványosan elkezdett füstölni gyorsításnál!Elsõ indításkor amíg alapjáraton ki mentem az utcából az elsõ nagyobb gáz adásnál meg jelent a kék füst!Elõször minimálisan de látható és szépen erõsödött napról napra!Ez kb 1-2 hónap idõ tartam volt nálam!Utána megszûnt hidegen a kék füst és rá 900km-re megált a turbó!Jelenség:menet közben elgyengült mentem vele kb 20km hazáig majd a ház elõtt leállítottam.Újra indítottam össze vissza járt a motor és az utcába kinyírtam az összes szúnyogot olyan füstöt nyomott!
Amennyiben további fejlemény lesz a dologban meg írom lehet valakinek még hasznára válhat!
Üdv:Macsek


státusz admin

Újonc

Elismertség: 42% (28 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2008. augusztus 11. hétfő, 15:42


Robinson írta: Értem, köszi


Tano írta: Robinson: A fekete kormos füst az természetes a dízelnél.
A turbó halálát a KÉK füst jezi, mivel olaj kerül a kipuffgázba, meg akár a beömlõbe is a kikopott tengelynél.


Robinson írta: Szia,

A füstöd az mennyire volt látható? tükörbõl látványos volt? Az enyém nem produkálja ezt, és füstöt is (feketét) csak akkor tapasztalok, ha valaki beül, és erõsen rálép a gázra, én meg mögötte állok. Gondolom ez még belefér a dízel kategóriába.

Köszönjük, hogy megosztottad velünk a tapasztalataid, és reméljük mihamarabb újra mûködni fog a paripa.

De azért had jegyezzem meg, ugyan ebben a témacsoportban volt már egy Turbo topic, csak az ékezet nélkül, oda kellett volna írnod.


Macsek írta: Sziasztok!
Megosztom az eddigi dolgokat itt az oldalon valakinek lehet hasznára válhat!Mint egy pár nappal ez elõtt leírtam meg hasalt az autó!Most hívtak a szervizbõl hogy turbó!De most még hozzá tett annyit hogy nem jár egyenletesen a motor!Na ennek még kimondottan örülök!

Akkor elmondanék egy pár elõ jelet amit érdemes figyelni!
Menet teljesítmény csökkenés nálam nem volt!De viszont elég látványosan elkezdett füstölni gyorsításnál!Elsõ indításkor amíg alapjáraton ki mentem az utcából az elsõ nagyobb gáz adásnál meg jelent a kék füst!Elõször minimálisan de látható és szépen erõsödött napról napra!Ez kb 1-2 hónap idõ tartam volt nálam!Utána megszûnt hidegen a kék füst és rá 900km-re megált a turbó!Jelenség:menet közben elgyengült mentem vele kb 20km hazáig majd a ház elõtt leállítottam.Újra indítottam össze vissza járt a motor és az utcába kinyírtam az összes szúnyogot olyan füstöt nyomott!
Amennyiben további fejlemény lesz a dologban meg írom lehet valakinek még hasznára válhat!
Üdv:Macsek


tibikeke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tibikeke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2008. augusztus 10. vasárnap, 17:46


rico írta: Tibikeke!

És hol csináltattad meg? Én is rendbe szeretném rakatni, biztos merõ kosz az enyém is. Mibe fájt?


Van egy helyi srác ahol lakom és õ csinálta meg! Nagyon ügyes jókezû szerelõ és csak egy tizest kért!


státusz rico

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2008. augusztus 10. vasárnap, 12:26


Tibikeke!

És hol csináltattad meg? Én is rendbe szeretném rakatni, biztos merõ kosz az enyém is. Mibe fájt?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2008. augusztus 09. szombat, 18:51


Köszönöm Laci520d-nek a segítséget!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz laci520D

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 377

Elküldve: 2008. augusztus 09. szombat, 18:43


Macsek írta: Sziasztok!
Új tagja lettem ennek az oldalnak!Ennek örülök is meg nem is!Ez azért van mert az autom megadta magát és a netes keresgélés alkalmával találtam meg ezt az oldalt!
10 hónappal ezelõtt vettem egy 320d-t!Sérülésmentes frankó kilóméterrel szép megkímélt állapotú!Eddig sikerült az autóval megtennem 12000km kb!Ez szerintem nem sok!És megkezdödtek a gondok!Áprilisban megállt benne az ülés alatti üzemanyag pumpa! Csere!Augusztus 3 szintén megáll az üzemanyag pumpa! Augusztus 8 most pedig nagyon ugy fest a dolog hogy turbó! Nem igazán van jókedvem valaki mondhatna valami bíztatót hogy több dolog nem szokott elájulni ezeken az autókon mert nem igazán bíztató dolgok!




HA VALAKI TUDNA NEKEM SEGÍTENI MEGKÖSZÖNNÉM! VALÓSZÍNÜ MEGADTA MAGÁT A TURBÓM ÉS VENNEM KELL! HOL ÉRDEMES KERESGÉLNI ÉS HOL NEM GYÉMÁNT ÁRON ADJÁK!KÖSZÖNÖM ELÕRE IS!

Kersd meg az E39.HU oldalon AtiTDI-t jó árakon tud túrbót és nagyon segitõ kész.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2008. augusztus 09. szombat, 18:26


Sziasztok!
Új tagja lettem ennek az oldalnak!Ennek örülök is meg nem is!Ez azért van mert az autom megadta magát és a netes keresgélés alkalmával találtam meg ezt az oldalt!
10 hónappal ezelõtt vettem egy 320d-t!Sérülésmentes frankó kilóméterrel szép megkímélt állapotú!Eddig sikerült az autóval megtennem 12000km kb!Ez szerintem nem sok!És megkezdödtek a gondok!Áprilisban megállt benne az ülés alatti üzemanyag pumpa! Csere!Augusztus 3 szintén megáll az üzemanyag pumpa! Augusztus 8 most pedig nagyon ugy fest a dolog hogy turbó! Nem igazán van jókedvem valaki mondhatna valami bíztatót hogy több dolog nem szokott elájulni ezeken az autókon mert nem igazán bíztató dolgok!




HA VALAKI TUDNA NEKEM SEGÍTENI MEGKÖSZÖNNÉM! VALÓSZÍNÜ MEGADTA MAGÁT A TURBÓM ÉS VENNEM KELL! HOL ÉRDEMES KERESGÉLNI ÉS HOL NEM GYÉMÁNT ÁRON ADJÁK!KÖSZÖNÖM ELÕRE IS!

tibikeke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tibikeke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2008. augusztus 09. szombat, 16:27


Gyerekek ma megcsináltattam én is a csövek és az egr szelep takarítását + oil csere meg a többiek! Hát ne tudjátok meg mi volt lerakódva! 50-60ekm-enként biztos megcsináltatom!

Ja és érezhetõen jobban reagál a gázadásra a masina

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. augusztus 08. péntek, 06:43


Én alulról gondoltam még, hogy meg fogom nézni hozzáférek-e amikor sort kerítek a mûveletre. Levéve az alsó mûanyagot. De ha így nem megy, akkor marad a lököslevétel.
Azt nem tudom, hogy magának az IC-nek van-e valamilyen külön rögzítése, vagy csak a két becsatlakozó gumicsõ tartja? Errõl nem találtam infót. Esetleg vmelyik fórumtárs meg tudja mondani aki már látta?
Naná, teljesen kipucolni csak levéve lehet

Steve
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Steve

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 629

Elküldve: 2008. augusztus 07. csütörtök, 21:47


Tano írta: Hi Steve!

Ez a része a 30d-nek is ugyanilyen. Szerintem a lököst nem kell hozzá levenni, a képet csak a szemléltetésért linkeltem be.
De ha le akarod venni akkor ajánlom ezt a DIY linket, ahol leírják hogy kell levenni. Nem nehéz ez sem.
Az EGR tisztítást már ennyi után is ajánlom, és ha az oda felmenõ csõ oldalán látsz olajat, akkor szerintem a IC-t is érdemes átmosni. Kivülrõl mindenképp, de az egyszerûbb is.


Köszi az infót Tano, lehet a hétvégi tisztítás elmarad sajna, de ha megcsinálom beszámolok róla biztosan.
Nézegettem ma amennyire látni a témát csak felnyitott géptetõvel, igaz a burkolattól semmit se látni de az IC-t azért megnéztem.
Háááát, akad rajta juice rendesen kívûlrõl.
Lehet hülye kérdés lesz, de nézd el nekem , ha nem veszem le a lököst, hogy a csába férek hozzá az IC-hez?
Ahhoz, hogy rendesen kipucigáljam, le kellene venni teljesen és úgy kicsapatni belõle a grízt nem?

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. augusztus 07. csütörtök, 21:20


Nálam 10E km-en 2,5dl fogyott a 0W-30-ból. Szerintem ez még elfogadható mennyiség.