BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. október 29. szerda, 23:03


Nem ez volt a lényeg. 2 lapja írtam, hogy hogy jártam a fütyörészõs turbóval. Megosztom itt, hogy mások okkukjanak a hibából, erre akinek lehet hasonló gondja van, mint nekem volt, el se olvassa. Mi a görcsnek koptatom akkor a klaviatúrát? Így bizony leszokunk a válaszolásról

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. október 29. szerda, 21:16


BarG írta:
Robinson írta: Hai,

Nekem is boldog valamitõl a kocsim, és elkezdett fütyörészni. Ez talán még nem is baj, fütyörészik, lehet, hogy nem itt kezdõdik, csak én reagálom túl.

Viszont.

Néha azt tapasztalom, fõleg hármasban (lehet, hogy csak akkor figyeltem, és lényegtelen), hogy 2500-nál "megfullad" a kocsi. Nem is tudom hogy írjam le. Talán ez a legjobb szó. Megfullad. Mintha nem hatna tovább a turbó. Viszont ez mint mondottam, néha fordul elõ, amúgy rendesen mûködik minden. Valakinek ilyen irányú tapasztalata?
Az a minimum, hogy én is elviszem ezekre a tisztogatásokra, amiket lentebb írtatok, és egyúttal megkérdezem a szerelõt is, de gondoltam addig is kikérem a véleményeteket


Ragaszkodj a vadiúj tömítéskészlethez a visszaszerelésnél!!! Ne menj bele a régi SEMMI BAJA!!! tömítések visszarakásába. Ha érdekel a miértje a dolognak, akkor olvass vissza 2 lapot. Ha nem túl megerõltetõ.
üdv


Idézet: Én pont a hétvégén csináltam meg a vákum nyomásszabályzó membránjának meg a légtömegmérõnek a tisztítását, és azt kell mondjam jobb lett a rendszer. Most gyakorlatilag eltûnt az a megtorpanás ami 1900 és 2300 fordulat között megvolt.


Erre gondoltál? Nem megerõltetõ, csak ez elkerülte a figyelmemet. Ha ez a lényeg.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. október 29. szerda, 20:48


Robinson írta: Hai,

Nekem is boldog valamitõl a kocsim, és elkezdett fütyörészni. Ez talán még nem is baj, fütyörészik, lehet, hogy nem itt kezdõdik, csak én reagálom túl.

Viszont.

Néha azt tapasztalom, fõleg hármasban (lehet, hogy csak akkor figyeltem, és lényegtelen), hogy 2500-nál "megfullad" a kocsi. Nem is tudom hogy írjam le. Talán ez a legjobb szó. Megfullad. Mintha nem hatna tovább a turbó. Viszont ez mint mondottam, néha fordul elõ, amúgy rendesen mûködik minden. Valakinek ilyen irányú tapasztalata?
Az a minimum, hogy én is elviszem ezekre a tisztogatásokra, amiket lentebb írtatok, és egyúttal megkérdezem a szerelõt is, de gondoltam addig is kikérem a véleményeteket


Ragaszkodj a vadiúj tömítéskészlethez a visszaszerelésnél!!! Ne menj bele a régi SEMMI BAJA!!! tömítések visszarakásába. Ha érdekel a miértje a dolognak, akkor olvass vissza 2 lapot. Ha nem túl megerõltetõ.
üdv

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. október 29. szerda, 20:17


Hai,

Nekem is boldog valamitõl a kocsim, és elkezdett fütyörészni. Ez talán még nem is baj, fütyörészik, lehet, hogy nem itt kezdõdik, csak én reagálom túl.

Viszont.

Néha azt tapasztalom, fõleg hármasban (lehet, hogy csak akkor figyeltem, és lényegtelen), hogy 2500-nál "megfullad" a kocsi. Nem is tudom hogy írjam le. Talán ez a legjobb szó. Megfullad. Mintha nem hatna tovább a turbó. Viszont ez mint mondottam, néha fordul elõ, amúgy rendesen mûködik minden. Valakinek ilyen irányú tapasztalata?
Az a minimum, hogy én is elviszem ezekre a tisztogatásokra, amiket lentebb írtatok, és egyúttal megkérdezem a szerelõt is, de gondoltam addig is kikérem a véleményeteket

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. október 05. vasárnap, 19:56


Visszaolvasás RULEZ!

kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2008. október 05. vasárnap, 16:15


Sziasztok!
Nekem is hasonló "tünetem" van...valakitõl úgy hallottam,hogy "csak" megkopott a turbólapát és azért fütyül furcsán.Nem tudom,h igaz lehet-e?!

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 30. kedd, 16:33


Pozsika írta: Sziasztok!

Újabban hidegen nagyon furcs sípolós hangja van a turbómnak, vagy legalábbis mikor gázt adok. Melegen már normálisabb, fütyürészõs. Most ez lesz a következõ ami megadja magát? :S

Pzsi


Sipolós, fütyürészõs...
Jó kedvû kocsid van.


státusz Pozsika

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. szeptember 30. kedd, 16:19


Sziasztok!

Újabban hidegen nagyon furcs sípolós hangja van a turbómnak, vagy legalábbis mikor gázt adok. Melegen már normálisabb, fütyürészõs. Most ez lesz a következõ ami megadja magát? :S

Pzsi

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2008. szeptember 22. hétfő, 15:36


Tano írta:
Chipcad777 írta: kösz szépen Tano a gyors választ.
Én csak azt nem vágom,h alulról is néztem már és felülrõl is, levett burkolatnál, és nem nagyon látok a turbóból túl sokat csak épp egy csücskét ...szóval ti honnan nézitek a geo-t?

köszi


A geora felülrõl látni rá, ott van a rudazata. Ha a realoem-en megnézed, akkor jobban tudni fogod mit is kell figyelni.
Üdv!


Oksa! Köszi Tano!
Akkor ráteszem magam a reloem-re

Most megyek veszek diffi olajat és kicserélem azt is, ha már így belejöttem

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 20:18


Chipcad777 írta: kösz szépen Tano a gyors választ.
Én csak azt nem vágom,h alulról is néztem már és felülrõl is, levett burkolatnál, és nem nagyon látok a turbóból túl sokat csak épp egy csücskét ...szóval ti honnan nézitek a geo-t?

köszi


A geora felülrõl látni rá, ott van a rudazata. Ha a realoem-en megnézed, akkor jobban tudni fogod mit is kell figyelni.
Üdv!

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 09:59


Benten írta: szerintetek MAX mennyit kérhet egy hozzáértõ ember az EGR + IC szétszedésért, tisztításért és összerakásért???

B


Szentem egy tizest tuti. De attól függ,h BMW szervízbe viszed vagy máshova...

üdv.: Bálint

státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 09:26


szerintetek MAX mennyit kérhet egy hozzáértõ ember az EGR + IC szétszedésért, tisztításért és összerakásért???

B

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 09:06


Az, mi?...nem baj akkor adok a pofájának

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. szeptember 20. szombat, 21:45


Chipcad777 írta: Köszi.... akkor ezek szerint nem kell semmi tömítést kicserélni ha egyszer leszedi az ember...ez tök jó...igazából ezért se mertem nekikezdeni mert nem tudtam,h ha esetleg leszedem akkor utána nem-e kell tömit cserélnem...
az EGR-t én elõször kikapirgáltam aztán petróleum (iszonyat jól oldja az olajos kormot) utána meg brigó végül sûrített levegõvel kifújtam, aztán raktam össze...de akkor nekiállok a toroknak is

Köszi mindent!


A szívósorhoz gõzborotva kell, a többi kevés...

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2008. szeptember 20. szombat, 21:34


Köszi.... akkor ezek szerint nem kell semmi tömítést kicserélni ha egyszer leszedi az ember...ez tök jó...igazából ezért se mertem nekikezdeni mert nem tudtam,h ha esetleg leszedem akkor utána nem-e kell tömit cserélnem...
az EGR-t én elõször kikapirgáltam aztán petróleum (iszonyat jól oldja az olajos kormot) utána meg brigó végül sûrített levegõvel kifújtam, aztán raktam össze...de akkor nekiállok a toroknak is

Köszi mindent!