státusz lajosh

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2008. december 29. hétfő, 20:01


Nekem úgy fütyölt, hogy sokszor nézegettem körbe, nem-e mentõ jön. Az újnál nagyon oda kell figyelni.

státusz lajosh

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2008. december 29. hétfő, 19:59


Így füstölt az enyém is, amikor meghalt a t. De akkor már nem húzott. Ez azolaj miatt van, ami belejut a kipufogócsõbe. Esetle nézd meg, hogy nem e hiányzik az olajad. Ha gyorsan kifogy az olaj, akkor nem jelzi ki a gép, hogy kevés
Robinson írta: haller,

tegnap este 11 körül beindítottam a kocsit (-4 fok), és rohadtul füstölt. Fehér füst mindenhol, elég erõsen. Rögtön ez a video jutott eszembe:


YouTube videó

Bár ennyire azért nem volt erõs a füst, de majdnem. Az érdekes az, hogy elindultam és elmúlt. Lehet, hogy ez csak a nagy hidegnek köszönhetõ, és nem kell parázni? Rendesen húzott meg minden, nem vettem észre semmi hibát menet közben.


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. december 29. hétfő, 19:57


mint írtam, nálam a fehér füst csak egy darabig látszott (míg lekapartam a jeget az ablakokról, és mentem kb 1 km-t) aztán mintha sose lett volna. A turbó fütyül, de nem mondanám, hogy nem normálismódon, szerintem figyelni kell, hogy halljad, annyi meg szvsz belefér.

státusz lajosh

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2008. december 29. hétfő, 19:53


A turbohoz annyit, hogy az enyém is fütyörészett, aztán be is állt. Az autó addig gond nélkül ment, csak néha észrevettem, hogy füstöl. Az azért van, mert a turbó tengelyénél a tömítés már átengedi kicsit az olajat. Amikor tönkrement, akkor még megtettem vele 10 km-t. Gõzmozdonyokat szégyenbehozó fehér füstöt okádott, ami aztán nem oszlott szét, mint a gõz, hanem kb még tíz percig az úton maradt, persze iszonyat büdös volt. Ezalatt a 10 km alatt kifogyott 2 liter olaj a kocsiból.
A turbó lapátai persze össze voltak törve, de senki nem ajánlotta amúgy sem a javítását, mert nem éri meg. Csehországból szereztem 17500 cseh koronáért újat.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. december 29. hétfő, 19:46


haller,

tegnap este 11 körül beindítottam a kocsit (-4 fok), és rohadtul füstölt. Fehér füst mindenhol, elég erõsen. Rögtön ez a video jutott eszembe:


YouTube videó

Bár ennyire azért nem volt erõs a füst, de majdnem. Az érdekes az, hogy elindultam és elmúlt. Lehet, hogy ez csak a nagy hidegnek köszönhetõ, és nem kell parázni? Rendesen húzott meg minden, nem vettem észre semmi hibát menet közben.

státusz lajosh

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2008. december 29. hétfő, 08:46


Robinson írta: Köszönöm a válaszokat! A lényeg, hogy senki nem írta "hát öcsém, lõttek a turbódnak", és ez elég Mivel nem vagyok egy szerelõ tipus, mihamarabb elviszem szervizbe, és kiokosítanak, de megvezetni nagyon nem tudnak, hála nektek

Nézd meg az üzemanyagfiltert, ha letekered a tetejét és van benne vasreszelék, akkor naftapumpa KO. Ilyenkor szok így viselkedni
Esetleg küldök képet, hogy mit keress mailba

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. november 01. szombat, 07:16


Tano:Sajnos nem értek hozzá
Ennyit mondtak,h rossz a geometria része,felrakták az "új" turbót az õ geometriájával és azzal jó lett a paripa

Raven:Nem tudom nem jártam utána,igaz már legalább 2 éve rohad a garázsba.

Ha valakit érdekel pici pénzért eladó


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. október 30. csütörtök, 21:25


Zotyi30d írta: Sziasztok!

Nekem van egy 136Le-hoz való turbóm aminek a geometria része ment tönkre.Viszont a tengely és lapátok tökéletesek(szerelõ szerint).Így lehet még vmit kezdeni a turbóval v. kuka?


Alkatrésznek még mindenképpen jó. És azt meg tudod mondani, hogy a geometria részével mi lett? Nem mozog?

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. október 30. csütörtök, 19:31


Felújítani nem lenne érdemes?

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. október 30. csütörtök, 18:05


Sziasztok!

Nekem van egy 136Le-hoz való turbóm aminek a geometria része ment tönkre.Viszont a tengely és lapátok tökéletesek(szerelõ szerint).Így lehet még vmit kezdeni a turbóval v. kuka?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. október 30. csütörtök, 17:54


Robinson írta: Köszönöm a válaszokat! A lényeg, hogy senki nem írta "hát öcsém, lõttek a turbódnak", és ez elég Mivel nem vagyok egy szerelõ tipus, mihamarabb elviszem szervizbe, és kiokosítanak, de megvezetni nagyon nem tudnak, hála nektek


Ettõl függetlenül még lehet, hogy lõttek a turbódnak .... .... mert a lapátcsipkézõdés is gyakori jelenség. A lényeg az alapos körbenézés, tisztítás, ellenõrzés, csak aztán a csere.
Agresssszííív meg csak akkor vagyok, ha provokálnak
üdv

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. október 30. csütörtök, 12:29


Köszönöm a válaszokat! A lényeg, hogy senki nem írta "hát öcsém, lõttek a turbódnak", és ez elég Mivel nem vagyok egy szerelõ tipus, mihamarabb elviszem szervizbe, és kiokosítanak, de megvezetni nagyon nem tudnak, hála nektek

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. október 30. csütörtök, 12:08


Érdemes lenne megnézni a vákum csöveket is... az enyém 2500 tól húzott csak aztán találtunk 1 vákumcsövet ami ki volt szakadva... most megy rendesen 2000 alatt is de 2000 tõl dob egy nagyot végig 4000 ig....

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2008. október 30. csütörtök, 00:18


Nem lehet,h esetleg a töltõnyomásod veszik el akkor? ...lehet akkora fordulaton olyan a nyomás pont aminél kifúj próbáltad nézni tükörrel vagy vhogy, nem-e látod,h kifújna vhol?

remélem nem mondtam nagy hüjeségeket

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. október 29. szerda, 23:10


BarG írta: Nem ez volt a lényeg. 2 lapja írtam, hogy hogy jártam a fütyörészõs turbóval. Megosztom itt, hogy mások okkukjanak a hibából, erre akinek lehet hasonló gondja van, mint nekem volt, el se olvassa. Mi a görcsnek koptatom akkor a klaviatúrát? Így bizony leszokunk a válaszolásról


Azt én olvastam, és jó is, hogy van infó, viszont az írásomban van egy ilyen rész:

Idézet: Ez talán még nem is baj, fütyörészik, lehet, hogy nem itt kezdõdik, csak én reagálom túl.

Viszont.


Nem túl hangsúlyos, de a lényege az, hogy nem a fütyörészés aggaszt, hanem a megtorpanás, és mivel a fütyörészésre már tudom a választ (pl. a Te válaszod alapján is), azt már csak járulékos információként írtam. A kérdésem valójában és prioritást élvezõen a megtorpanás általatok feltételezett, esetleg ismert oka volt

Ne legyél ilyen agresszív na, az nem vezet semmi jóra