autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. január 08. csütörtök, 19:42


Üdv mindenkinek! Egy kis segítséget kérnék:a turdó benyomja az olajat a coolerbe,és rendesen égeti is az olajat.Gondolom már nem sok van hátra neki.Azt szeretném tudni hogy a 320d turbóját fel lehet-e rá tenni.Elektromos vezérlésû. Elõre is köszönöm a válaszokat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz zorics

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 16:46


Nem vagyok valami nagy szaki, meg nehéz is a felfogásom, akkor most ne parázzak, és legyek büszke az önjavuló gépre? Szegénykém, lehet, hogy érzi a cserét

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 15:09


Az hogy csak olyan magas fordulaton indult meg az autó, szerintem a változó geometria okozhatta. Biztos végig nyitott helyzetben állt, és ezért csak magas fordulaton volt hatékony.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz zorics

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 13:54


Na, kezd érdekes lenni!!! Tényleg így éreztem, hogy 2700-tol megindul az autó. De olvastam is itt a fórumon. Füstölni nem füstöl és a rángatás is megszünt, már egyböl utána. De akkor most megjavult a turbóm??? Ezt nevezik öngyógyításnak, asszem. Pedig 3 éve van nálam. Mégegyszer köszönöm a gyors reagálásokat.

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 13:47


Akkor idáig xar volt a turbód?Mi az 2700-tol indul, mikor beindítod már akkor forog.1800 fordulatra meg elkel érnie 0.8bar nyomást.
Most ezt nem értem

AKKOR MOST MEGJAVULT ÖRÜLJ

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 13:43


zorics írta: a turbóm nem 2700-as fordulatnál indul el


a tubo 1900tól dolgozik. vagy rosszul tudom?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz zorics

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 13:41


Az eddigieket is köszönöm. De ma arra lettem figyelmes, hogy a turbóm nem 2700-as fordulatnál indul el, hanem már szinte az alalpjárati fordulattol megy(hallom és érzem). Azaz, ezálta úgy megy, márt az indulástol, mint a meszes. Ami persze nem gáz, csak kicsit most fura, ugy huz. Holnap szerintem megnézetem szerelömmel. Esetleg közületek talállkozott már hasonló jelenséggel : (Lehet,hogy hülye vagyok, de én még nem hallottam a turbómat fütyülni. Csak éreztem 2700-as fordulattol megindul.)
Z.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. január 04. vasárnap, 13:45


státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 13:25


Nyugi az hogy fütyül a turbó nemjelent semmit.Csak nem értem,hogy hidegben veszed észre,azt hitem,hogy a rángatás után.
Nekem is fütyül és hidegben még jobban.Fõleg ha álló helyzetben pörgetem fel szép lassan.
Az hogy rángat bármi lehet,de a turbótól semmikép.A turbóba bele dobhatnál egy csavart vagy egy köracélt, rossz példa de a motor akkor sem rángatna.A teljesítmény elmegy és kész.Majd ha füstöl az autód vagy sok olajat eszik akkor lehet turbó.Még egy turbós autóm se volt ami nem fütyült.
Csak nyugodtan autóz tovább és figyeld az olajat.

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2009. január 03. szombat, 22:26


zorics írta: Üdv mindenkinek!
Ma volt 1 pici probléma a vassal. Mentem a Pest felé kb 180km/h- val, és egyszer csak megtorpant az auto. Visszaengedtem a gázt, utána ismét adtam neki, megtorpant és beremegett. Aztán utána 130km/h- val evickéltem még vagy 140 km-t, gond nélkül. És amiért ide irtam, az azert volt, mert utána elkezdtem a TURBÓ fütyülését hallani. Elötte semmi hangja nem volt. Ja, eddig még csek hidegbe lettem rá figyelmes.(ha ez jelent valamit) Elõre is KÖSZÖNÖM!!!
Z.


Nem akarlak elkeseríteni de valszeg megadta magát a turbód...lötyög a turbótengely és a lamellák beleérhetnek a házba, ez okozza a fütyülést...
Minél elõbb vetesd le a turbót és nézesd meg mert ha eltörik a tengelye és kiszívja a motorból az olajat, komoly galibát tud okozni, semmiképpen se használd így. Sajnos velem már elõfordult....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz zorics

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2009. január 03. szombat, 20:51


Üdv mindenkinek!
Ma volt 1 pici probléma a vassal. Mentem a Pest felé kb 180km/h- val, és egyszer csak megtorpant az auto. Visszaengedtem a gázt, utána ismét adtam neki, megtorpant és beremegett. Aztán utána 130km/h- val evickéltem még vagy 140 km-t, gond nélkül. És amiért ide irtam, az azert volt, mert utána elkezdtem a TURBÓ fütyülését hallani. Elötte semmi hangja nem volt. Ja, eddig még csek hidegbe lettem rá figyelmes.(ha ez jelent valamit) Elõre is KÖSZÖNÖM!!!
Z.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2008. december 31. szerda, 00:06


Mi az??? Egy kicsit felfúrt MTZ?

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. december 30. kedd, 17:52


Tegnap a 11.000 ccm-es verdánk úgy nyomta a gõzt mint egy mozdony! Nem kell parázni, egyszerûen hideg van.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. december 30. kedd, 17:40


BarG írta: Robinson!

Az a turbó igen hangos! Le kellene szereltetned és megnézetned egy szakemberrel! Amikor az enyém kifújt, nem volt ennyire hangos, pedig egy picit nagyobb turbóm van.
üdv


pont most mikor már le is oltottak, hogy jójaz?!
Mind1, megnézetem, az a tuti, veszteni nem vesztek vele... köszi!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. december 30. kedd, 17:25


Csak hogy én is szaporítsam egy kicsit

Igen, ez szerintem is gõz, csak van egy kellemelen tulajdonsága, mégpedig az, hogy mivel nincs felmelegedve a katalizátor, ezért elégetlen szénhidrogének vannak benne, amitõl bûdös.

Robinson!

Az a turbó igen hangos! Le kellene szereltetned és megnézetned egy szakemberrel! Amikor az enyém kifújt, nem volt ennyire hangos, pedig egy picit nagyobb turbóm van.
üdv

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2008. december 30. kedd, 14:52


InsectKiller írta: Így van! De az nem füst, hanem GÕZ! De pl 1ik haveromnak 500sec mercije 85ös is ontja magából...Szóval lehet itt témázni de -ba akkor nagyon elõjön belõle aminek elõ kell...


Ahogy a gõzmozdonynak is irtózatósan mocskos, kormos és "randa" füstje van, amely mindenféle színû csak nem fehér.

A hengereknél a gõz, az viszont fehér az biztoSS. de ezt nem te irtad, hanem valaki korábban hogy fehér füst