- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2009. január 21. szerda, 18:39
nekem 30000re áll vissza de 12-15 ezrenként cserélem ami évente 4-6 alkalommal jön el
Elküldve: 2009. január 21. szerda, 18:39
Elküldve: 2009. január 21. szerda, 18:25
Fekete320d írta: Hát igen. Szintén nem volt olajfogyásom, semmi. Pedig hasonlóan használtam az autót mint mindíg. Az olajcserekor fullra töltörrék, és a cserére mikor mentem akkor ugyan ott volt. Ez lesz a 3. Oljcserém 15 hónap alatt. 30'000Km-re álítja a szervíz, de olyan 15-22'000Km alat vissza is számolja. De szerintem át fogok állni a 10-12'000Km-es olajcsere ciklusra.
Elküldve: 2009. január 21. szerda, 17:52
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 22:04
Fekete320d írta: Köszi hogy írtatok!
Hát igen a 200'000Ft még nem lenne gond. Azt mondta a szervíz vezetõ mester, hogy van valami hülye szám a turbóban, valami digitálisan, és ahoz hozzá kell kódolni a vezérlõt. Mert hogy ilyen is van . És ha valaki beleépít bármilyen másik akár újj turbót azzzal nem fog menni mig a két dolog össze nem komunikál. Ez olyan mint az imobiliser a kulcsban. Amúgy 1200€ a turbó, meg 150€ az olajcsere, meg még jön rá a szervízdíj ami van vagy 50-60€ óránként tuti, ha nem több. Meg még mindenféle 10-15€-s tömités meg csavarm meg alkatrész.
A 2500€ csúcsra mondta a nagyon beba*ik minden. Bocs ha túloztam volna.
De elöször diagnosztika lesz meg hibaolvasás. Hétfõn megyek mert válság van és a fele szerelõcsapatot elküldték vagy mi a fene. a turbózást is csak 4 napon bellülre vállalják. Nesze nektek németország...
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 22:01
vsop14 írta: Az enyém egy deci olajat sem fogyaszt egy olajcsere intervallum alatt... Engem szíven ütne, ha 0,75litert megenne az enyém 10.000-en... Igaz, az enyém nem is dízel. Az igaz, hogy az 1l/1000km a gyári határérték, ezt sosem fogom megérteni. Mert pl ha megeszik 0,5l-t 1000km-en szerintem az se normális, pedig ugye határértéken belül van.
Tudnám díjazni, ha visszavennél az arcodból. Normálisan beszélgetünk, ha nem tetszik, vagy hülyeségnek tartod amit írok, emberi módon is kinyilváníthatod azt. Én nem szóltam be neked, nem madaraztalak le, stb vagy nálad ez a színvonal?
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 21:49
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 21:34
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 21:24
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 21:07
Fekete320d írta: Sziasztok. Úgy fest eljött a vég. A kocsim 1000-2000Fordulatra mikor felpörög akkor hülye süvítõ hangot ad. Mikor meg leveszem a gázról a lábamat akor meg ugyan ez vissza felé. Viszont húz. (Nagyon) nagy gázra füst. 20'000Km alatt Kb 1,3L olajat megevett. Castrol 5W-30 Llife04. Míg az elõzõ és az az elötti olajcserére nem is volt szintváltozása. 30000KM-re állítják, de olyan 18'000Km alatt vissza is számolja. (Bár nálam rendszeres a 180-200Km/h vagy a feletti huzamos közlekedés is.) 2003' évjárat. 320DA Sedan Facelift. 145'000Km-el. Elképzelhetõ hogy meg fog halni a turbója? A Szakszervizbe már megkaptam hétfõre az idõpontot, csak nem merem bevinni, mert már pedzegették a turbcserét is. És kicsit tartok a 2500€-s számlától
Tényleg csak szakszervíz cserélheti ki a turbót? Sima autószerelõ nem tudja? Mert az Ebay-en már fele annyiért is van.
Egy szerelõ mondta, hogy lehet hogy csak csõ csúszott le, de húz ugyhogy viszavonta. A másik meg hogy valami kis állat bisztos kirágta a csövet, és szelel. Ezek a véleményeket megköszönném ha hozzáértõ kommentélná, vagy valaki aki felé volt már ilyen.
Köszönöm!
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 20:13
ducati113 írta: Az az olajfogyasztás meg annyira nem halálosan durva szerintem. 0,75l/10.000km, bár nem is kevés
Ekkora madarat " halálosan durva szerintem"
Tudod te mennyi a gyári megengedett olajfogyasztás?
Most BMW-re pontosan nem tudom de általában 1000km/1liter
Pl.VW Peugeot Fiat .
Na ha ennyit megeszik az autód akkor szerviz!
Turbós autótól meg ne várjunk csodát,biztos,hogy eszi az olajat!!
Ne írjátok,hogy az enyém nem eszi, nem akarok vitázni marhaságon.
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 20:00
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 19:18
vsop14 írta:Hori írta:vsop14 írta:Fekete320d írta: Míg az elõzõ és az az elötti olajcserére nem is volt szintváltozása.
Fáradt olajat öntöttél bele vagy mi? Csak ebben az esetben tudom elképzelni, hogy az olajnak nem változik meg a színe.... Egy dízelben ez lehetetlen, hogy ne legyen fekete az olaj...
de õ nem szín változást hanem szinTváltozást irt
amúgy mikor lelépek a gázról nekem is sipol kicsi a turbó mondjuk olajfogyasztásom nem igazán van.
bár ha 180-200akat röpülsz vele ne is csodálkozz ha tünedezik belõle 1 kevés olaj. meg én 18000km-ig bizt nem hagynám benne
Bocsánat! Akkor elnéztem, a színváltozás akkor tárgytalan Ha sokat pályázik akkor szerintem az a 18.000-es olajcsere hááát olyan határeset. Az az olajfogyasztás meg annyira nem halálosan durva szerintem. 0,75l/10.000km, bár nem is kevés
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 19:14
Hori írta:vsop14 írta:Fekete320d írta: Míg az elõzõ és az az elötti olajcserére nem is volt szintváltozása.
Fáradt olajat öntöttél bele vagy mi? Csak ebben az esetben tudom elképzelni, hogy az olajnak nem változik meg a színe.... Egy dízelben ez lehetetlen, hogy ne legyen fekete az olaj...
de õ nem szín változást hanem szinTváltozást irt
amúgy mikor lelépek a gázról nekem is sipol kicsi a turbó mondjuk olajfogyasztásom nem igazán van.
bár ha 180-200akat röpülsz vele ne is csodálkozz ha tünedezik belõle 1 kevés olaj. meg én 18000km-ig bizt nem hagynám benne
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 19:10
vsop14 írta:Fekete320d írta: Míg az elõzõ és az az elötti olajcserére nem is volt szintváltozása.
Fáradt olajat öntöttél bele vagy mi? Csak ebben az esetben tudom elképzelni, hogy az olajnak nem változik meg a színe.... Egy dízelben ez lehetetlen, hogy ne legyen fekete az olaj...