státusz manomama

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2009. január 28. szerda, 19:23


Üdvözletem Mindenkinek,(a Én a Manomama férje vagyok csak még nem sikerült a regisztrációm) egy kínos esetet szretnék megosztani veletek.
Kb. 2 éve vásároltunk egy 320d 150le-s touringot óra szerint 154000km-rel, bár szerintem egy kicsit többet futhatott már.
Kicsit erõsen fütyülõ turbó hangja különösebben nem ízgatott, majd 5000km megtétele után jött a hidegzuhany, ugyanis eltörött a turbó tengelye. Vásároltam egy új turbót 216000ft-ért és a többit egy álítólag profi szakemberre bíztam. Mikor kész lett az emberem készségesen elmesélte, hogy cooler tisztítás.......történt ÉS alegfontosabb a kartergáz szûrõt is cserélt, ,mivel az állapota szerint az vágta haza a turbót. Ezután fülig érõ szájjal szálguldottam a kocsival egészen mostanáig. Kb 20000km pörgött bele azóta, annak is a 90%-át az asszony rakta bele aki nem egy autógyilkos.
A következõ meglepetés akkor ért pár hete, amikor egy gyorsítás alkalmával 2000-es fordulattól furcsa hangok jöttek elõ a motortérbõl.(hasonló mint mikor menet közben picit résnyire nyitod az ablakot)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2009. január 28. szerda, 17:14


Hali!

Olyan embert keresek,aki szedett már le turbót.Kell-e hozzá spec. szerszám ill. milyen volumenû a munka,mire illik odafigyelni?

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2009. január 28. szerda, 09:05


Szia!

Ha még nem késõ!

239.000 ft

Garrett vadonatúj turbó , nem felújított!

üdv

m_attila
20-326-4882

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 21:57


én azt hittem, hogy amúgy is jössz Magyarországra és akkor inkább itt ejtenéd meg a dolgot.

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 21:46


Fekete320d írta: Hali!

Napról napre egyre jobban ordít a turbóm.
Otthon egy hever látott neki a szerviz keresésnek (mert én kint dolgozom). Hát nem jutott sokkal olcsobb árakra, mivel hogy nekem figyelembe kel venni a munkabér kiesést, és az utazás összegét is, ami eléggé magas így együtt. Ezért úgy döntöttem hogy itt csináltatom meg.

A lényeg amiért írtam. Az arcom leszakadt. Régi turbó marad, és az "új" turbó is csak felujított. Mivel hgy így megy. Kapok 24 hó garit és csá.

Aranyos mi?


Hello!

Jol latod a helyzetet, ha azt is figyelembe veszi az ember (ami egyebkent teljesen jogos), hogy oda-vissza ut költsege, illetve a nem dolgozott napok fizeteskiesese, akkor el lehet felejteni a magyarorszagi szervizelest. Baromira nem lesz olcsobb. A nemet BMW markaszervizeket en is ismerem, semmivel nincs nagyobb tudasuk, szakertelmük, mint otthon barmelyik jo autoszerelönek, csak egyelöre meg kedvesebbek. Sok sikert kivanok az "operaciohoz"!

Szemy

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 21:07


Hali!

Napról napre egyre jobban ordít a turbóm.
Otthon egy hever látott neki a szerviz keresésnek (mert én kint dolgozom). Hát nem jutott sokkal olcsobb árakra, mivel hogy nekem figyelembe kel venni a munkabér kiesést, és az utazás összegét is, ami eléggé magas így együtt. Ezért úgy döntöttem hogy itt csináltatom meg.

A lényeg amiért írtam. Az arcom leszakadt. Régi turbó marad, és az "új" turbó is csak felujított. Mivel hgy így megy. Kapok 24 hó garit és csá.

Aranyos mi?

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 09:13


m_attila írta: Egy kis pontosítás...

Bmw nek a gyári beszállítója szûröben, Mann, Knect!

Üdv

m_attila

vsop14 írta: bocs, elfelejtettem, hogy dízel, abba kb 2x annyba kerül a levegõszûrõ (tehát nem kb 4e, hanem kb 8e) meg az üzemanyagszûrõ is kb 2x annyi

szûrõk:
-olaj: 3500
-levegõ: 8500
-gázolaj: 12000 vagy 5000, attól függ melyik való bele
ezek mind fram gyártmányok, asszem ezek a gyáriak, de ha más márkát választasz, van olcsóbban is.
+pollenszûrõ, de azt sztem nem olyan fontos kicserélni, legalábbis ráér majd, ha lecsengtek a turbo problemaid... az kb 10ezer.

olaj: 5w-40 7200Ft/4liter, castrol, abból asszem 6 liter kell neked


akkor tévedtem, bocsi. a mann-filter árai is kb így alakulnak.


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 08:33


Egy kis pontosítás...

Bmw nek a gyári beszállítója szûröben, Mann, Knect!

Üdv

m_attila

vsop14 írta: bocs, elfelejtettem, hogy dízel, abba kb 2x annyba kerül a levegõszûrõ (tehát nem kb 4e, hanem kb 8e) meg az üzemanyagszûrõ is kb 2x annyi

szûrõk:
-olaj: 3500
-levegõ: 8500
-gázolaj: 12000 vagy 5000, attól függ melyik való bele
ezek mind fram gyártmányok, asszem ezek a gyáriak, de ha más márkát választasz, van olcsóbban is.
+pollenszûrõ, de azt sztem nem olyan fontos kicserélni, legalábbis ráér majd, ha lecsengtek a turbo problemaid... az kb 10ezer.

olaj: 5w-40 7200Ft/4liter, castrol, abból asszem 6 liter kell neked


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. január 27. kedd, 08:33


SoundkeY írta:
Hori írta: nekem 30000re áll vissza de 12-15 ezrenként cserélem ami évente 4-6 alkalommal jön el


Figyi ha mar ilyen sokat mesz .....mennyire figyelted meg hogy ha 30000rol indul vissza az szamlalo es mondjuk mentel "valos" 15000km-et akkor mennyi az elteres a kiirt es valos megtett kozott ?

Mert tobben is mondjak hogy fugg a vezetesi stilustol , stb stb !

( nalam elozo szerviznel 50km pontossaggal megegyezett, de most - kiszamolva - 981km-el kevesebbet mutat, valoszinu a 2-3 honapos szar termosztattal valo jarkalas miatt csokkent jobban )


Az az igazság hogy ezt nem figyeltem de naggyából megeggyezik nincs különösebb eltérés max 100km lehet talán

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. január 26. hétfő, 19:40


Hori írta: nekem 30000re áll vissza de 12-15 ezrenként cserélem ami évente 4-6 alkalommal jön el


Figyi ha mar ilyen sokat mesz .....mennyire figyelted meg hogy ha 30000rol indul vissza az szamlalo es mondjuk mentel "valos" 15000km-et akkor mennyi az elteres a kiirt es valos megtett kozott ?

Mert tobben is mondjak hogy fugg a vezetesi stilustol , stb stb !

( nalam elozo szerviznel 50km pontossaggal megegyezett, de most - kiszamolva - 981km-el kevesebbet mutat, valoszinu a 2-3 honapos szar termosztattal valo jarkalas miatt csokkent jobban )

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. január 26. hétfő, 19:28


köszi!

Remélem válaszolnak és akkor februárban meglátogatom õket.

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2009. január 26. hétfő, 19:26


Fekete320d írta: Hello Mindenki!

Megjöttem a szervizbõl. Azt mondják az okosok, hogy turbócsere. Minden féle anyagával (csavarok, tömitések, stb...) 1450€ És ebben nincsen benne még az olajcsere, az inspekcionnal együtt, ami még esedékes. Az még + olyan 300€.

Valaki tudna reagálni az árakra? Magyarországon valaki tudna egy olyan szervízt ahol jól, és netalán olcsobban szerelnek.

Ja! És ami a pláne! Nem rakják bele ám az új turbót. Hanem felujítottat! Gyárit. És a régit meg vissza kell adni. (Ennyit a hivatalos márkaszervizekrõl.)

Még valami volna. Valaki tudja hogy mennyi garit szoktak adni a turbóra gyárilag. Mert most valami fél évet mondott az infós


Hello!

Az Inspektion 1-be a következöek tartoznak bele nagy vonalakban: motorolaj + olajszüröcsere, pollenszüröcsere, kezifekbeallitas, es az egesz auto komplett allapotfelmerese (hibakodkiolvasas, kopoalkatreszek ellenörzese, tömitettsegek ellenörzese, folyadekszintek ellenörzese...). Levegöszüröt es üzemanyagszüröt (benzinesnel gyertyat) csak az Inseption 2-nel cserel a markaszerviz. Egyszoval 300 eurorol indul a moka es amit ugy itel meg a szerviz, hogy mar cserelni kell az auton az pluszba jön erre a 300 eurora. Es persze szivesen talalnak mindig valami cserelnivalot...

Egyebkent a BMW átalányárakkal dolgozik, ami a következöket jelenti:

- Ölservice kb. 200 euro
- Inspektion 1 kb. 300 euro + jarulekos költsegek
- Inspektion 2 kb. 500 euro + jarulekos költsegek

Drukkolok, hogy ne sok hibat talaljanak, mert akkor a gatyeszod otthagyod!

Szemy

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 26. hétfő, 19:11


Fekete320d írta: ja ja! Jó! Már irtam is nekik mailt. Nem igazán találtam az oldaon címet. Hol van? Pesten nyilván. (Minden ott van )


zuglóban, illetve kispesten van mûhelyük.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 26. hétfő, 19:09


bocs, elfelejtettem, hogy dízel, abba kb 2x annyba kerül a levegõszûrõ (tehát nem kb 4e, hanem kb 8e) meg az üzemanyagszûrõ is kb 2x annyi

szûrõk:
-olaj: 3500
-levegõ: 8500
-gázolaj: 12000 vagy 5000, attól függ melyik való bele
ezek mind fram gyártmányok, asszem ezek a gyáriak, de ha más márkát választasz, van olcsóbban is.
+pollenszûrõ, de azt sztem nem olyan fontos kicserélni, legalábbis ráér majd, ha lecsengtek a turbo problemaid... az kb 10ezer.

olaj: 5w-40 7200Ft/4liter, castrol, abból asszem 6 liter kell neked

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. január 26. hétfő, 19:05


ja ja! Jó! Már irtam is nekik mailt. Nem igazán találtam az oldaon címet. Hol van? Pesten nyilván. (Minden ott van )