státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2009. január 30. péntek, 12:48


puca írta: Itt nem az volt a kérdés,hogy értek-e hozzá vagy sem.Egy egyszerû kérdésre egyszerû választ várna ez ember,nem pedig ilyen-olyan eszmefuttatásokat.

Asszem veheted úgy a válaszokat, hogy nem egyszerû a kiszedése

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2009. január 30. péntek, 10:49


Örülök, hogy megoldódott!

m_attila

manomama írta: Sziasztok!
Ma este lesz kész az autó, ugyanis sikerült a szerelõmnek biztos forrásból szereznie rá egy használt turbót (100000ft), még garit is vállal rá. Õt az ismerõseim ajánlották, nagyon megbízható és lelkiismeretes szakember, valsz ezért láttam ma nála javításra váró X5-t, Subaru Imprezat...
M. Attila! Köszönöm szépen, de így tárgytalanná vált a turbó beszerzés(remélem egy ideig nem is kell!!!)

DE AZÉRT AZ ELÕZÕ MEKKMESTERNEK MÉG AZ ORRA ALÁ LESSZ DÖRGÖLVE ÍGÉREM!!!

Majd késõbb errõl is beszámolok!

üdv.:BMWPilot


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. január 30. péntek, 10:31


puca írta: Itt nem az volt a kérdés,hogy értek-e hozzá vagy sem.Egy egyszerû kérdésre egyszerû választ várna ez ember,nem pedig ilyen-olyan eszmefuttatásokat.

Egyreszt szolasszabadsag van, ha az a kedvenc sportunk, hat eszmet futtatunk. Masreszt meg fogsz egy tist aztan megkeresed benne. Specialis szerszamnak ott van pl. a hozzaertes. Sok sikert a szereleshez!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2009. január 30. péntek, 10:05


Itt nem az volt a kérdés,hogy értek-e hozzá vagy sem.Egy egyszerû kérdésre egyszerû választ várna ez ember,nem pedig ilyen-olyan eszmefuttatásokat.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 29. csütörtök, 22:25


ducati113 írta:
vsop14 írta:
puca írta: Hali!

Olyan embert keresek,aki szedett már le turbót.Kell-e hozzá spec. szerszám ill. milyen volumenû a munka,mire illik odafigyelni?


Ha nem értesz hozzá, miért fogsz bele ilyen dolgokba? Szerintem vannak dolgok, amikhez ha nem ért az ember, akkor nem a fórumon próbálja megtanulni, vigye el szerelõhöz. De ezen a fórumon úgy látom itt nagy divat szekértelem nélkül munkálatokba fogni. Eszembe nem jutna ilyeneket otthon szerelni.


Sajnos az ilyen emberek nem igen viszik elõrébb a világot!
Ha mindenki ilyen lenne, akkor még mindig kõbaltával szaladgálnánk.

Ront vagy javít, de nem henyél......

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. január 29. csütörtök, 21:01


Woockie írta:
ducati113 írta: Sajnos az ilyen emberek nem igen viszik elõrébb a világot!
Ha mindenki ilyen lenne, akkor még mindig kõbaltával szaladgálnánk.

Igazad van! En imadom, amikor egy "vilagot elore vivo" szetbarmol egy szervert es 5x annyit kerhetek el a rendberakasert, mint az eredeti meloert kerhettem volna. Gondolom az autoszerelok is igy vannak vele. Vigyek csak elore a vilagot, egesz jol meg lehet elni beloluk!


Az igazi hekkerek nem az iskolában tanulták amit tudnak!Igaz?
Ja és te még igen messzi lehetsz ezektõl!De nem vonom kétségbe a tudásod!
Az autó szerelés meg egész más.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. január 29. csütörtök, 20:51


ducati113 írta: Sajnos az ilyen emberek nem igen viszik elõrébb a világot!
Ha mindenki ilyen lenne, akkor még mindig kõbaltával szaladgálnánk.

Igazad van! En imadom, amikor egy "vilagot elore vivo" szetbarmol egy szervert es 5x annyit kerhetek el a rendberakasert, mint az eredeti meloert kerhettem volna. Gondolom az autoszerelok is igy vannak vele. Vigyek csak elore a vilagot, egesz jol meg lehet elni beloluk!


státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. január 29. csütörtök, 20:38


vsop14 írta:
puca írta: Hali!

Olyan embert keresek,aki szedett már le turbót.Kell-e hozzá spec. szerszám ill. milyen volumenû a munka,mire illik odafigyelni?


Ha nem értesz hozzá, miért fogsz bele ilyen dolgokba? Szerintem vannak dolgok, amikhez ha nem ért az ember, akkor nem a fórumon próbálja megtanulni, vigye el szerelõhöz. De ezen a fórumon úgy látom itt nagy divat szekértelem nélkül munkálatokba fogni. Eszembe nem jutna ilyeneket otthon szerelni.


Sajnos az ilyen emberek nem igen viszik elõrébb a világot!
Ha mindenki ilyen lenne, akkor még mindig kõbaltával szaladgálnánk.

státusz manomama

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2009. január 29. csütörtök, 17:44


Sziasztok!
Ma este lesz kész az autó, ugyanis sikerült a szerelõmnek biztos forrásból szereznie rá egy használt turbót (100000ft), még garit is vállal rá. Õt az ismerõseim ajánlották, nagyon megbízható és lelkiismeretes szakember, valsz ezért láttam ma nála javításra váró X5-t, Subaru Imprezat...
M. Attila! Köszönöm szépen, de így tárgytalanná vált a turbó beszerzés(remélem egy ideig nem is kell!!!)

DE AZÉRT AZ ELÕZÕ MEKKMESTERNEK MÉG AZ ORRA ALÁ LESSZ DÖRGÖLVE ÍGÉREM!!!

Majd késõbb errõl is beszámolok!

üdv.:BMWPilot

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2009. január 29. csütörtök, 14:05


manomama írta: Szinte biztos, hogy az új lett feltéve. A turbó gyártási éve is stimmel! ....viszont a kartergázszûrõ anyaga szinte meg van "kövesedve"


...az ilyen élelmes emberek miatt nem járok szervízbe. Legalább tudom hogy ami ki van cserélve az tényleg kivan.
Kíváncsi vagyok a fejleményre, ugyanis nekem is fütyül a turbó 116 -al vettem, most 140 méternél járok...gondolkodtam már többször érdemes-e megbontani és megnézni, csak rohadt helyen van...

8

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 29. csütörtök, 13:50


puca írta: Hali!

Olyan embert keresek,aki szedett már le turbót.Kell-e hozzá spec. szerszám ill. milyen volumenû a munka,mire illik odafigyelni?


Ha nem értesz hozzá, miért fogsz bele ilyen dolgokba? Szerintem vannak dolgok, amikhez ha nem ért az ember, akkor nem a fórumon próbálja megtanulni, vigye el szerelõhöz. De ezen a fórumon úgy látom itt nagy divat szekértelem nélkül munkálatokba fogni. Eszembe nem jutna ilyeneket otthon szerelni.

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2009. január 29. csütörtök, 10:15


A bunkó parasztja! Én is belefutottam régebben ilyen élelemes szerelõkbe! Injektor csere után 2 héttel megnézettem a fagyállót és nem volt az autóban mint ahogy a próbaúton eltûnõ negyed tank üzemanyag! Ismeretlennél végig ott kell maradni! Verd agyon!

státusz manomama

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2009. január 29. csütörtök, 08:13


Szinte biztos, hogy az új lett feltéve. A turbó gyártási éve is stimmel! ....viszont a kartergázszûrõ anyaga szinte meg van "kövesedve"

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. január 28. szerda, 21:42


manomama írta: fojt: elvittem egy szerelõhöz aki leszerelte a turbót megmutatta, hogy full korom az egész, tengely viszont nem lóg, de egy tisztítás után kiderült, hogy a lapátok beleérnek a házba és egy repedés is van rajta. A kipuf csõbe úgy nyomta az olajat, hogy a flexicsövön szivárgott ki. A kartergáz szûrõ koszosabb volt mint egy 100000km-t futott szûrõ. Most már csak az a kérdés, hogy egy ki nem cserélt k.szûrõ miatt tönkre mehetett-e az új túrbó.
A fejleményekrõl késõbb írok majd.

üdv.:BMWPilot


Azt is megkérdõjelezném, hogy valóban azt a turbot rakta-e bele az emberke, amit Te vittél...

státusz manomama

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2009. január 28. szerda, 19:36


fojt: elvittem egy szerelõhöz aki leszerelte a turbót megmutatta, hogy full korom az egész, tengely viszont nem lóg, de egy tisztítás után kiderült, hogy a lapátok beleérnek a házba és egy repedés is van rajta. A kipuf csõbe úgy nyomta az olajat, hogy a flexicsövön szivárgott ki. A kartergáz szûrõ koszosabb volt mint egy 100000km-t futott szûrõ. Most már csak az a kérdés, hogy egy ki nem cserélt k.szûrõ miatt tönkre mehetett-e az új túrbó.
A fejleményekrõl késõbb írok majd.

üdv.:BMWPilot