státusz lajosh

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2009. június 11. csütörtök, 10:37


Ne indíts míg nem nézed meg az olajszintet

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. június 11. csütörtök, 08:44


Robinson írta:
Petike írta: ..ha kéken füstöl, akkor az turbo, porlasztócsúcstól feketét kojtol és csattogó hangja van gyorsításkor, de attól még megy.

Ja, és gyorsan nézz rá a motorolaj szintre, mert szerintem már nem sok nyál lehet benne.

petike


ez nem úgy van, hogy porlasztócsúcstól kék füst, turbótól fekete? Vagy lehet, hogy felcseréltem a kettõt? Meg ha nincs hangja a turbónak? Ilyen szinten tönkrement, hogy már nem is pörög, ezáltal hangja sincs?


....sanszos, amikor visított akkor túlpörögte magát, beállt mint a gereblye, most pedig a széthullott csapágyak miatt lehet egyáltalán nem is forog, szóval érdemes volna azonnal szervízbe vinni, még mielõtt full kuka az egész motor.
Turbó gond esetén azért füstöl kékeset, mert a kenésre szolgáló motorolajat égeti a kicsike

petike

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. június 11. csütörtök, 08:27


Petike írta: ..ha kéken füstöl, akkor az turbo, porlasztócsúcstól feketét kojtol és csattogó hangja van gyorsításkor, de attól még megy.

Ja, és gyorsan nézz rá a motorolaj szintre, mert szerintem már nem sok nyál lehet benne.

petike


ez nem úgy van, hogy porlasztócsúcstól kék füst, turbótól fekete? Vagy lehet, hogy felcseréltem a kettõt? Meg ha nincs hangja a turbónak? Ilyen szinten tönkrement, hogy már nem is pörög, ezáltal hangja sincs?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. június 11. csütörtök, 06:31


..ha kéken füstöl, akkor az turbo, porlasztócsúcstól feketét kojtol és csattogó hangja van gyorsításkor, de attól még megy.

Ja, és gyorsan nézz rá a motorolaj szintre, mert szerintem már nem sok nyál lehet benne.

petike

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. június 11. csütörtök, 00:33


Sorry, néha nem olvasom a középsõ sorokat....
Akkor lehet Robinson mesternek van igaza...

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. június 11. csütörtök, 00:24


ute107 írta: És a fütyülés mi akkor nála?!


"ez pár perc múlva abbamaradt,"

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. június 10. szerda, 23:45


És a fütyülés mi akkor nála?!


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. június 10. szerda, 23:40


Norbesz320d írta: Sziasztok! Olyan problémám van az autóval, hogy egyszer csak elkezdett fütyülni valami, de nagyon, ez pár perc múlva abbamaradt, és azóta olyan az autó mintha nem dolgozna abszolút a turbó. Borzasztó lusta lett, olyan mint egy sima szívó dízel. Pár napja vettem az autót, ezért nem nagyon vagyok jártas a BMW-k terén. Örülnék ha tudnátok nekem segíteni egy két jó tanáccsal, hogy mi lehet a problémája az autónak. Elõre is köszönöm.
Ja és füstöl is kéken mint a vadbarom, de nem mindig.


Az sajnos ahogy én tudom porlasztócsúcs lesz, ami nem ócsó

státusz Norbesz320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. június 10. szerda, 22:40


Sziasztok! Olyan problémám van az autóval, hogy egyszer csak elkezdett fütyülni valami, de nagyon, ez pár perc múlva abbamaradt, és azóta olyan az autó mintha nem dolgozna abszolút a turbó. Borzasztó lusta lett, olyan mint egy sima szívó dízel. Pár napja vettem az autót, ezért nem nagyon vagyok jártas a BMW-k terén. Örülnék ha tudnátok nekem segíteni egy két jó tanáccsal, hogy mi lehet a problémája az autónak. Elõre is köszönöm.
Ja és füstöl is kéken mint a vadbarom, de nem mindig.

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2009. június 02. kedd, 21:29


hát elég drága tapasztalatszerzés lehetett!

státusz lajosh

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2009. június 02. kedd, 12:06


Kicseréltettem a turbót, ráhajtottam 10e km, furcsa hangok, elment a következõ is. Széttszedtük, mindjárt összekötöttem egy motorcserével .
Ahogy szétszedtük, rájöttünk, mitõl mehetett el a 2. turbó. A légszûrõtõl megy rá a szívócsõ a turbóra. Ebbe van belevezetve a kartergázszûrõtõl egy gumicsõ. A szerelõ ezt le kellett hogy szedje, de valószínûleg nem tisztította rendesen ki. A turbó ugyanis visszalövi a letört lapátokat, és mi kb. 12-13 darabot számoltunk meg ebben a csõben (nem valószínû, hogy ennyi 1 turbóból pont ide kerüljön), amik beleragadnak, mert az kicsit olajos. Ha csak 1 kiesik innen, taccsra teszi a turbót.
Csak azért írom, hogy turbócserénél nehogy nektek is emiatt menjen el egy új az örök vadászmezõkre

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. május 21. csütörtök, 18:57


Az elsõ katalizátor után találod, pont azelõtt ahol a kipuffcsõ átmegy vízszintesbe. Lásd a képen a 10-es szám feletti vastagabb részt:
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/t/q/189.png

Ha kicserélteted, akkor ne a gyárit rendeld, mert az nincs külön, csak egybe az egész csõszakasz katalizátorral, ími így sokba lenne. Bármelyik kipuffogós behegeszt a helyére egy másik rezgéscsillapítót, csak elötte mérd le mekkora átmérõjû és hosszúságú kell.

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2009. május 21. csütörtök, 18:33


Hori írta:
A kipu flexi csöved van oda ha gázelvételnél fütyül nekem kicserélték 20000ft-ért és nem csörög nem sipol a kipu


...tudnál mondani egy helyet ez hol van? esetleg ETK számot, utánanéznék. Jövõ héten megyek szerelõhöz amúgy is mert hóvégén mûszaki / zöldkártya és akkor full repair...

Thx.
8

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. május 21. csütörtök, 11:03


Nekem-8 írta:
SoundkeY írta: HI !

Korabban kerult bele sportkatalizator es "2es hangu" sportdob az autoba

A csutortoki arena plazas meetingen tunt fel, ( zart ter, jo vizhangos ) hogy mintha bagoly koltozott volna a "kipufogoba" , gazadas elvetelkor, "futyul-sipol".


...az utóbbi ~1.500 km óta nekem is sípol elvételkor, mint egy tüdõbajos. Igaz nekem a kerámia szétszállt és csörög is rendesen. Szerintem nekem azért lett ilyen. Ha van válasz érdekel, ha lehet én is megelõzném a bajt (becenevén turbócserét)

8


A kipu flexi csöved van oda ha gázelvételnél fütyül nekem kicserélték 20000ft-ért és nem csörög nem sipol a kipu

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. május 21. csütörtök, 08:10


SoundkeY írta: HI !

Korabban kerult bele sportkatalizator es "2es hangu" sportdob az autoba

A csutortoki arena plazas meetingen tunt fel, ( zart ter, jo vizhangos ) hogy mintha bagoly koltozott volna a "kipufogoba" , gazadas elvetelkor, "futyul-sipol".


A sportdobbal meg a katalizátorral nekem is hangosabb lett, amint hallottad is az NT talin. Sztem ez vele jár, nekem tetszik is, a váltáskori fújás különösen