wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2009. június 27. szombat, 14:15


George írta:
wagusty írta:
Tano írta:
George írta: Van egy olyan hibakódom hogy:

- C0530 Turbocharger pressure control circuit
Gondolom a turbófeltölõvel van valami, vagy annak az ellenörzésével, de esetleg valaki tud többet mondani??

Van még pár hibakódom ha valaki fejtegetni szeretne
Örülnék a segitségnek!

thx


Szerintem a turbód vákumos vezérlésében lévõ nyomásszabályzónak az áramkörében lehet valami hiba. Az alábbi ábrán az 1-es elem ez a nyomásszabályzó:
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
Ennek elektromos a vezérlése, és ezzel szabályozza a turbó geometriáját vákummal, és ezáltal a töltés nagyságát a fordulatszám függvényében.


Nekem van 2db ilyen nyomásszabályzóm teljesen hibátlanok! Kipróbálhatjuk mi lehet a gond.

üdv


Földrajzilag te merre vagy fellelhetõ
Egyszerû ennek a csereberéje? Neked is volt vele gond?



Budapesti vagyok.
Nekem nem volt vele gondom csak azt hittem hogy az a hibás.
Eléggé egyszerû kb: 10perc.

üdv

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. június 27. szombat, 13:30


wagusty írta:
Tano írta:
George írta: Van egy olyan hibakódom hogy:

- C0530 Turbocharger pressure control circuit
Gondolom a turbófeltölõvel van valami, vagy annak az ellenörzésével, de esetleg valaki tud többet mondani??

Van még pár hibakódom ha valaki fejtegetni szeretne
Örülnék a segitségnek!

thx


Szerintem a turbód vákumos vezérlésében lévõ nyomásszabályzónak az áramkörében lehet valami hiba. Az alábbi ábrán az 1-es elem ez a nyomásszabályzó:
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
Ennek elektromos a vezérlése, és ezzel szabályozza a turbó geometriáját vákummal, és ezáltal a töltés nagyságát a fordulatszám függvényében.


Nekem van 2db ilyen nyomásszabályzóm teljesen hibátlanok! Kipróbálhatjuk mi lehet a gond.

üdv


Földrajzilag te merre vagy fellelhetõ
Egyszerû ennek a csereberéje? Neked is volt vele gond?

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. június 27. szombat, 13:27


Tano írta:
George írta: Van egy olyan hibakódom hogy:

- C0530 Turbocharger pressure control circuit
Gondolom a turbófeltölõvel van valami, vagy annak az ellenörzésével, de esetleg valaki tud többet mondani??

Van még pár hibakódom ha valaki fejtegetni szeretne
Örülnék a segitségnek!

thx


Szerintem a turbód vákumos vezérlésében lévõ nyomásszabályzónak az áramkörében lehet valami hiba. Az alábbi ábrán az 1-es elem ez a nyomásszabályzó:
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
Ennek elektromos a vezérlése, és ezzel szabályozza a turbó geometriáját vákummal, és ezáltal a töltés nagyságát a fordulatszám függvényében.


Tano!
Ez a szerinted mennyire tutti? Valami listából nézted ki a hibakód alapján, vagy neked is volt hasomló??
Köszi az eddigi infot is...

George

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2009. június 27. szombat, 13:19


Tano írta:
George írta: Van egy olyan hibakódom hogy:

- C0530 Turbocharger pressure control circuit
Gondolom a turbófeltölõvel van valami, vagy annak az ellenörzésével, de esetleg valaki tud többet mondani??

Van még pár hibakódom ha valaki fejtegetni szeretne
Örülnék a segitségnek!

thx


Szerintem a turbód vákumos vezérlésében lévõ nyomásszabályzónak az áramkörében lehet valami hiba. Az alábbi ábrán az 1-es elem ez a nyomásszabályzó:
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
Ennek elektromos a vezérlése, és ezzel szabályozza a turbó geometriáját vákummal, és ezáltal a töltés nagyságát a fordulatszám függvényében.


Nekem van 2db ilyen nyomásszabályzóm teljesen hibátlanok! Kipróbálhatjuk mi lehet a gond.

üdv

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. június 27. szombat, 11:13


George írta: Van egy olyan hibakódom hogy:

- C0530 Turbocharger pressure control circuit
Gondolom a turbófeltölõvel van valami, vagy annak az ellenörzésével, de esetleg valaki tud többet mondani??

Van még pár hibakódom ha valaki fejtegetni szeretne
Örülnék a segitségnek!

thx


Szerintem a turbód vákumos vezérlésében lévõ nyomásszabályzónak az áramkörében lehet valami hiba. Az alábbi ábrán az 1-es elem ez a nyomásszabályzó:
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
Ennek elektromos a vezérlése, és ezzel szabályozza a turbó geometriáját vákummal, és ezáltal a töltés nagyságát a fordulatszám függvényében.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. június 27. szombat, 11:07


Gary írta: Sziasztok!

Tudna esetleg valaki segíteni, szeretném megtudni, hogy a 2003 07. havi 320d Bömösömben pontosan milyen Garett turbó található? Úgy tudom voltak változások a 150 pacis modellen belül is. Ha nem muszáj nem szeretném kiszedni a turbót hogy megbizonyosodjak róla.

Köszi a válaszotokat elõre is: Gergõ


Garrett GT1749V van benne. Ahogy néztem mindegyikhez ezt írja, de utánnanézhetsz itt:

http://www.fts.it/catalog/c1/1...o_Cars_Bmw

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. június 23. kedd, 22:28


Van egy olyan hibakódom hogy:

- C0530 Turbocharger pressure control circuit
Gondolom a turbófeltölõvel van valami, vagy annak az ellenörzésével, de esetleg valaki tud többet mondani??

Van még pár hibakódom ha valaki fejtegetni szeretne
Örülnék a segitségnek!

thx


státusz Gary

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2009. június 22. hétfő, 11:52


Sziasztok!

Tudna esetleg valaki segíteni, szeretném megtudni, hogy a 2003 07. havi 320d Bömösömben pontosan milyen Garett turbó található? Úgy tudom voltak változások a 150 pacis modellen belül is. Ha nem muszáj nem szeretném kiszedni a turbót hogy megbizonyosodjak róla.

Köszi a válaszotokat elõre is: Gergõ

státusz lajosh

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2009. június 19. péntek, 12:55


Norbesz320d írta: Sziasztok. Az érdekelne engem, hogy 136 lovas BMW motorhoz lehet e rakni 150 lovashoz való turbót. Csak azért, mert az enyém megragadt és most ajánlanak nekem egy felújítottat 70.000 ft-ért, de 150 lovashoz való, az enyém meg 136 lovas. Õk azt mondják, hogy jó hozzá. Nektek mi a véleményetek?

Nem jó rá, valamit át kell csinálni, de nem tudom pontosan hogy mit. BMW szerviszben a haverom fõnök, azt mondta, az átszerelés drágább, mint egy új turbó. Ha minden igaz, tudnék szerezni origo új turbót cca 500 euróért. Érdekel, PÜ.
Felújítottat semmiképp nem raknák.

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2009. június 19. péntek, 08:28


Hát nem biztos hogy hosszú életû lesz a felújított turbó sajnos figyelj oda rá nehogy csak pénzkidobás legyen!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. június 19. péntek, 00:27


Megnéztem RealOEM-en...

A képen minden egyezik, más cikkszámot ír neki, de véleményem szerint felmegy rá...

Azt írja, hogy az EU4-es motoroké más, de hát gondolom csak valami környezetkímélõs változtatásos duma....

státusz Norbesz320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. június 18. csütörtök, 23:01


Sziasztok. Az érdekelne engem, hogy 136 lovas BMW motorhoz lehet e rakni 150 lovashoz való turbót. Csak azért, mert az enyém megragadt és most ajánlanak nekem egy felújítottat 70.000 ft-ért, de 150 lovashoz való, az enyém meg 136 lovas. Õk azt mondják, hogy jó hozzá. Nektek mi a véleményetek?

státusz Norbesz320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. június 12. péntek, 11:31


Köszönöm a tanácsokat. Idõközben elvittem egy nagyon jó autószerelõ mesterhez. azt mondta, hogy nagy a baj, lehet hogy elszállt a turbó, de majd hétfõ reggel tud nekilátni az autónak és akkor tud pontosabbat mondani.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. június 11. csütörtök, 17:58


SoundkeY írta: http://www.vezess.hu/ha_tanacs...bol/18474/

Kek fustolesrol stb.


Továbbképzõ tanfolyam alapból paranoiásoknak

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. június 11. csütörtök, 15:45