soospeter81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz soospeter81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2009. július 18. szombat, 12:41


Sziasztok!Köszönök minden fajta segítséget,kiolvasó van nálunk is meg Cellben is meg tudják nézetni.A múlt héten kartergázszûrõt cseréltem és azóta csak egyszer csinálta,most tünetmentes hála égnek.Nincs valakinek ablakemelõ kapcsolója véletlenül?Ma sikerült eltörnöm a bal elsõt.Vagy lehet,hogy csak szétugrott?

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2009. július 13. hétfő, 23:33


Szia soospeter81!

Én Budapesti vagyok. Ha erre jársz szólj!

üdv

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. július 13. hétfő, 21:43


soospeter81 írta: Szia wagusty!Köszi a felajánlást!Merre fele laksz kis hazánkban?Én vasi,ha nem vagy nagyon messze találkozhatnánk valamikor,de én csak hétvégén vagyok otthon huzamosabb ideig!Köszi


Soospeter! Most látom, hogy röpke 10 km-re laksz tõlem, Devecserben van jó kis kiolvasó egy szerelõsrácnak, megpróbálhatnád azt is... mielõtt turbót cserélsz!

soospeter81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz soospeter81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2009. július 13. hétfő, 20:57


Szia wagusty!Köszi a felajánlást!Merre fele laksz kis hazánkban?Én vasi,ha nem vagy nagyon messze találkozhatnánk valamikor,de én csak hétvégén vagyok otthon huzamosabb ideig!Köszi

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2009. július 12. vasárnap, 13:07


Szia soospeter81!

Nekem van 2db olyan szelepem (hibátlanok) amire szükséged lehet ha gondolod kipróbálhatjuk ,hogy valójában az e a gond.

üdv

soospeter81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz soospeter81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2009. július 12. vasárnap, 10:50


Köszönöm sokat segítettetek.Talán jövõ héten lesz rá ideje a szakinak és szétkapja.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. július 11. szombat, 21:09


soospeter81 írta: ez már nekem bonyolult.Majd gépre tetetem,elvileg megmondja pontosan mi a baj nem?Ez a két szelep nekem a képeken egynek tûnik.Ma csak egyszer csinálta azóta mûködik normálisan.Lehet ezt tisztítani vagy csak a csere segít?Mi az EGR?


Ne add fel ilyen hamar
Ha gépre teszitek akkor anyi hibát fog írni mint amit az elején is írtál. A paramétereket meg tudjátok nézni élõben esetleg, hogy mekkora fordulaton és mennyire nyit a szelep.
A képeken látszó két szelep persze hogy egyforma, ezért tudod felcserélni õket, és ha utána jó lesz, akkor megvan a hiba oka is
Lehet tisztítani is, de ahhoz szét kell kapni. Errõl van képes leírás itt:
http://www.bmwland.co.uk/talke...p;start=60

Ja és az EGR a kipuffogógáz visszavezetés. Az elvérõl találsz egy kis animációt itt:

YouTube videó


soospeter81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz soospeter81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2009. július 11. szombat, 20:28


ez már nekem bonyolult.Majd gépre tetetem,elvileg megmondja pontosan mi a baj nem?Ez a két szelep nekem a képeken egynek tûnik.Ma csak egyszer csinálta azóta mûködik normálisan.Lehet ezt tisztítani vagy csak a csere segít?Mi az EGR?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. július 11. szombat, 18:42


soospeter81 írta: Hát valamit megpróbálok köszi.Kartergázszûrõt most cseréltem,fél napig hibátlan volt és most nekiállt megin szarakodni.elõtte sokkal roszabb volt.hol találom ezeket a szelepeket?Remélem ez a hiba nem annak a jele,hogy hamarosan turbo csere!
Köszi a gyors segítséget!


Szerintem is ezt a vákumszelepet nézd meg. Eléggé el vannak dugva, de ha végigköveted a vákumcsöveket akkor rájuk lelsz. Az alábbi képeken az 1-es számú alkatrészeket keresd meg:
EGR-nél: http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
Turbónál: http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
Ha szorul a szelep a turbód ettõl még nem megy tönkre, csak nem lesz hatásos széles fordulatszámtartományban, mivel ez a szelep a geometriát állítja. De ezt tapasztaltad magad is

soospeter81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz soospeter81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2009. július 11. szombat, 17:15


Hát valamit megpróbálok köszi.Kartergázszûrõt most cseréltem,fél napig hibátlan volt és most nekiállt megin szarakodni.elõtte sokkal roszabb volt.hol találom ezeket a szelepeket?Remélem ez a hiba nem annak a jele,hogy hamarosan turbo csere!
Köszi a gyors segítséget!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. július 11. szombat, 16:53


Nagyon valószínû, hogy a szabályozószelep ragad.

Vagy fel kell cserélni az AGR-ével (ugyanaz), vagy venni kell újat (20k).
Elõször érdemes megpróbálni a felcserélést, az nem kerül semmibe...

Talán lehet még vákumcsõ is, de annál nem ilyen hibajelenségek vannak mint neked.

soospeter81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz soospeter81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2009. július 11. szombat, 16:26


Sziasztok.Valaki segíthetne rajtam.Nem mûködik a turbóm normálisan.indítás után,mig el nem éri a 3000-es fordulato olyan mint egy szívódiesel.ott elindul és utána míg le nem állítom dolgozik normálisan.Ir hibakódot is,ha jól emlékszem feltöltõ nyomás szabályozás vagy vmi hasonló!Mitõl lehet?Köszi

státusz Gary

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2009. június 29. hétfő, 04:25


Garrett GT1749V van benne. Ahogy néztem mindegyikhez ezt írja, de utánnanézhetsz itt:

http://www.fts.it/catalog/c1/1...o_Cars_Bmw

_________________

Köszi Tiba!

Gergõ

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. június 27. szombat, 19:05


Tano írta:
George írta: Tano!
Ez a szerinted mennyire tutti? Valami listából nézted ki a hibakód alapján, vagy neked is volt hasomló??
Köszi az eddigi infot is...

George


Csak a józan eszem alapján tutti. A leírás alapján gondolom. Van diagom, de sajnos a számkódok nem mondanak semmit. Milyen egyéb leírásod volt még ehhez a hibához? Rövidzárat vagy szakadást emlegetett? Mert a szöveg alapján nem biztos, hogy a nyomásszabályozó a ludas, lehet csak a csatijánál van kontakthiba, vagy a vezeték rosszalkodik. Milyen gyakoriságú a hiba? Milyen sûrûn fordul elõ? stb... Van diagod és onnan olvastad ki, vagy a szervízben csak ennyit nyomtattak ki? A diagot rádugva több infót is kell hogy mondjon konkrétan mi is ez a hiba, meg mutat hozzá kapcsolási rajzot is.


Szervizbe ezt láttam a gépen...
Lefényképeztem.. átküldöm e-mailben ha nem zaklatlak vele!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. június 27. szombat, 14:32


George írta: Tano!
Ez a szerinted mennyire tutti? Valami listából nézted ki a hibakód alapján, vagy neked is volt hasomló??
Köszi az eddigi infot is...

George


Csak a józan eszem alapján tutti. A leírás alapján gondolom. Van diagom, de sajnos a számkódok nem mondanak semmit. Milyen egyéb leírásod volt még ehhez a hibához? Rövidzárat vagy szakadást emlegetett? Mert a szöveg alapján nem biztos, hogy a nyomásszabályozó a ludas, lehet csak a csatijánál van kontakthiba, vagy a vezeték rosszalkodik. Milyen gyakoriságú a hiba? Milyen sûrûn fordul elõ? stb... Van diagod és onnan olvastad ki, vagy a szervízben csak ennyit nyomtattak ki? A diagot rádugva több infót is kell hogy mondjon konkrétan mi is ez a hiba, meg mutat hozzá kapcsolási rajzot is.