JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 16:08


bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: De hát a szerelőm azt mondta vegyük le,mondom vegyük le, ha le kell.Mindenesetre köszi az infót!Legközelebb körültenkintőbb leszek,úgy látszik ezt is jobb ha magamnak csinálom...


Legalább a porlasztó tömítéseit kicserélte?



Nem cserélte ki,erre tutira emlékszem,mert még mondta is.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 16:02


JanoE46 írta: De hát a szerelőm azt mondta vegyük le,mondom vegyük le, ha le kell.Mindenesetre köszi az infót!Legközelebb körültenkintőbb leszek,úgy látszik ezt is jobb ha magamnak csinálom...


Legalább a porlasztó tömítéseit kicserélte?



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 16:01


ute107 írta:
JanoE46 írta:
ute107 írta:


ááááá.... Nem... Ott valamit félrenéztek, ennyire nem kell szerelni.


Azt ne mondd,hogy a szelepdeknit le se kellett volna venni,mert szívrohamot kapokA mai napig emiatt szívok...mióta le lett szedve,állandóan ereszti valahol az olajat,2szer lett cserélve azóta szelepdekni tömítés,most Victor Reinz van benne,de most is van olajfolyás.


Nem akarok rosszat neked...de nem kell leszedni. Ha jól látom neked is 20d van...
Turbón felül 3 csavar, alul a kipufogó részen pedig ha jól emlékszem 2 db. A vákumcső, meg az olaj cső van amit le kell csatlakoztatni...legalább is nálam a 136 Le-nél...

Javítson valaki ki ha tévednék...


Tényleg nem kell enyire szétszedni...
Csak a felső 3, és az alsó 2 csavart kell kicsavarni, aztán a 2 db olajcsövet és le is esik a földre.



JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 15:58


ute107 írta:




Nem akarok rosszat neked...de nem kell leszedni. Ha jól látom neked is 20d van...
Turbón felül 3 csavar, alul a kipufogó részen pedig ha jól emlékszem 2 db. A vákumcső, meg az olaj cső van amit le kell csatlakoztatni...legalább is nálam a 136 Le-nél...

Javítson valaki ki ha tévednék...


Nem hiszem,hogy tévedsz.Így utólag én is csodálkoztam,hogy nekem hogy került 1egész napba a turbócsere.Mástól nem ezt hallottam.De hát a szerelőm azt mondta vegyük le,mondom vegyük le, ha le kell.Mindenesetre köszi az infót!Legközelebb körültenkintőbb leszek,úgy látszik ezt is jobb ha magamnak csinálom...

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 15:29


JanoE46 írta:
ute107 írta:


ááááá.... Nem... Ott valamit félrenéztek, ennyire nem kell szerelni.


Azt ne mondd,hogy a szelepdeknit le se kellett volna venni,mert szívrohamot kapokA mai napig emiatt szívok...mióta le lett szedve,állandóan ereszti valahol az olajat,2szer lett cserélve azóta szelepdekni tömítés,most Victor Reinz van benne,de most is van olajfolyás.


Nem akarok rosszat neked...de nem kell leszedni. Ha jól látom neked is 20d van...
Turbón felül 3 csavar, alul a kipufogó részen pedig ha jól emlékszem 2 db. A vákumcső, meg az olaj cső van amit le kell csatlakoztatni...legalább is nálam a 136 Le-nél...

Javítson valaki ki ha tévednék...

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 15:03


ute107 írta:


ááááá.... Nem... Ott valamit félrenéztek, ennyire nem kell szerelni.


Azt ne mondd,hogy a szelepdeknit le se kellett volna venni,mert szívrohamot kapokA mai napig emiatt szívok...mióta le lett szedve,állandóan ereszti valahol az olajat,2szer lett cserélve azóta szelepdekni tömítés,most Victor Reinz van benne,de most is van olajfolyás.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 14:55


JanoE46 írta: Sziasztok!Annyit szólnék a turbócseréhez,hogy nem úgy jött ki,hogy porlasztók ki,szívótorok le,szelepdekni le,kipufogórendszer szintén le,és még a lengőkart is le kellett kötni...részemről hatalmas sz.pás volt.



ááááá.... Nem... Ott valamit félrenéztek, ennyire nem kell szerelni.



JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 14:49


Sziasztok!Annyit szólnék a turbócseréhez,hogy nem úgy jött ki,hogy porlasztók ki,szívótorok le,szelepdekni le,kipufogórendszer szintén le,és még a lengőkart is le kellett kötni...részemről hatalmas sz.pás volt.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 11:59


Nekem alulról lett kivéve. Felül nincs elég hely hogy kiemeld.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 11:03


jokerface írta: Annyit mondhatok,hogy elég nehezen tudsz majd hozzáférni!
Legjobb lenne,ha egy szerelöakna vagy egy autóemelö a segitségedre lenne.
Amugy jó az elképzelésed


Akna, emelő megoldva.... Csak felfelé jön ki v. lefelé....
Valaki ezt, valaki azt mondja...



jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 10:29


Annyit mondhatok,hogy elég nehezen tudsz majd hozzáférni!
Legjobb lenne,ha egy szerelöakna vagy egy autóemelö a segitségedre lenne.
Amugy jó az elképzelésed


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 09:40


Valaki leírná nekem, hogyan kell levenni a legegyszerűbben a turbót?!

Azt tudom, hogy levegőszűrő ki és ott 3 lyuk ahol le tudom lazítani a csavarokat... de a többi mozzanatot úgy képzelem el, hogy alul kipuff rendszer megbontva és ott is kilazítani a csavarokat és talán alulról kell levenni....

Jól csinálnám?!

Leragadt a geometriám....megtudtam...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. április 14. szerda, 15:03


david00 írta: Hello.
Köszi a gyors választ! Még annyit szeretnék,h. azt kilehet tisztítani vagy a egyátalán szétlehet szedni, vagy ugy ahogy van cserélni kell?? Netán ha cserélni kell honnan tunék ilyesmit beszerezni?


Első körben cseréld ki az EGR-nek az ugyanilyen szelepével, mert azt is ilyen vezérli. Azt az EGR szelep alatti részen találod meg, ha követed a vákumcsövet. Ha azzal működik jól, akkor ezzel van a gond. Ha azzal sem jó, akkor más lesz a probléma.
Egyébként lehet tisztítani, van benne 2 szűrő is, azok el tudnak tömődni az idők során.
Ha meg venni kell, akkor cikkszám alapján bármelyik szervízben, vagy itt az oldalon pl m_attila klubtárstól tudsz venni.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. április 14. szerda, 15:04

david00

státusz david00

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2010. április 14. szerda, 14:35


Hello.
Köszi a gyors választ! Még annyit szeretnék,h. azt kilehet tisztítani vagy a egyátalán szétlehet szedni, vagy ugy ahogy van cserélni kell?? Netán ha cserélni kell honnan tunék ilyesmit beszerezni?

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. április 14. szerda, 00:37


Tano írta:
david00 írta: Sziasztok.
Lenne egy kérdésem! Mért van az ha a vizhőfokom még NEM érte el a 80-90 fokot, akkor megy a turbo, de ahogy eléri akkor hol megy-hol nem!


Nem a turbóval lesz ott a gon, hanem a geometria vezérléssel. Egy elektromos vezérlésű vákumszelep ami vezérli a geometriát állító mechanizmust. Szerintem ezt nézzétek meg. Valamint a csöveket, lehet valamelyik megrepedt. Ha annyira nem volt érthető, akkor nézzed meg az alábbi
ábrát. Az 1-es elemről lenne szó.


Sziasztok!És ezzel a vákumszeleppel lehet valamit kezdeni?Lehet tisztítani?Vagy csak cserélni?
Valamint,ha már a turbónál tartunk...kíváncsi lennék kinek mi a véleménye!Szeptemberbe cseréltem turbót,felújított került rá.Most viszont az a meglepetés ért,hogy 3500km alatt benyalt 1Liter(!) olajat.Ami fura,hogy turbócsere előtt nem is ette,utána az első 2-3000km-en már csipegetett 2-3decit,most 1Liter eltűnt.Szerintetek meg fogja adni magát a felujított turbó?Mert én attól félek