Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. augusztus 20. péntek, 20:08


Nézd meg a turbó és a beömlő közötti szakaszon lévő csöveket, amiken a nyomás van, esélyes hogy valamelyik elrepedt és elengedi a nyomást.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2010. augusztus 20. péntek, 18:39


Cseréld le őket újra. Ártani nem ártasz vele és egy ok kizárva,ha nem javul. Nem nagy pénz. Hátha segitt

martin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz martin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2010. augusztus 20. péntek, 17:12


jokerface írta: Hello.
A turbóhoz vezetö vákuumcsövek rendbe vannak?



Hello egyenlőre még nem nyúltam hozzá. Csak érdeklődök hogy miket kellene megnéznem először de akkor a vákumcsöveket megnézem.


jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2010. augusztus 20. péntek, 14:27


Hello.
A turbóhoz vezetö vákuumcsövek rendbe vannak?

martin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz martin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2010. augusztus 20. péntek, 13:32


Sziasztok

egy olyan gondom jött most elő az autóval, hogy egyszerűen el tűnt az erő a kocsiból egy 320d ről lenne szó és egyszerűen olyan a dolog mintha csak szívó lenne a motor nincs turbo nyomás a kocsiba. Azt tisztán lehet hallani hogy pörög a turbo meg szív is mert az a jellegzetes szívó hang meg van, de az "egészséges" álapottól eltérő lett ez a hang olyan mintha üresbe forogna a turbo és sehol nem lenne rajta cső. A kipufogó gáz szine nem változott nem füstől az autó meg nem ugrál meg semmi csak egyszerűen nincs turbo erő. Valakinek már volt hasonló gondja ? A kocsiba 170 000 km er van és egy 2005 ös e90 esről lenne szó.
Válaszokat előre is köszi.

Martin

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. július 20. kedd, 22:04


markooo írta: hali!

Nekem hasonlo problemam van mint az elozo hozzaszolonak. Nekem is ilyen feher fust jon ki folyamatosan mikor gyirsitok. Tolem is kerdeztek fogy-e a viz, nalam is kevesebb volt de en se szoktam nezni szoval nem tudom hogy fogyott-e, ha igen akkor se tudom mennyit. Igaz az normalis, ha gyorsitasnal fustol de az inkabb ilyen sotetebb fust, de ez sajnos nem olyan. Eloszor is mondtak a kartergaz szurot probaljam meg kicserelni. De attol felek nehogy hengerfejes legyen!?


Szia!Olajfogyasztás van?Vagy azt nem nézted?Feltétlen figyeld,és ha fogyogat a motorolaj,akkor turbo...


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. július 20. kedd, 20:44


markooo írta: hali!

Nekem hasonlo problemam van mint az elozo hozzaszolonak. Nekem is ilyen feher fust jon ki folyamatosan mikor gyirsitok. Tolem is kerdeztek fogy-e a viz, nalam is kevesebb volt de en se szoktam nezni szoval nem tudom hogy fogyott-e, ha igen akkor se tudom mennyit. Igaz az normalis, ha gyorsitasnal fustol de az inkabb ilyen sotetebb fust, de ez sajnos nem olyan. Eloszor is mondtak a kartergaz szurot probaljam meg kicserelni. De attol felek nehogy hengerfejes legyen!?


Ha tényleg fehér a füst, az rossz jel. (most hagyjuk ki azt, hogy hideg van és a párát látod, amikor még nem melegedett be a gép) Ha hengerfejes, és attól fehér a füst, akkor pár km alatt is deciknek kell fogyni a hűtővízből. Ha ez nincs, akkor inkább elégetlen gázolaj lehet a bűnös. Az lehet elromlott befecskendező fúvókától, elba&ott tuningtól, rossz idejű befecskendezéstől, meg még ki tudja mitől. SZERELŐ kell hozzá!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2010. július 20. kedd, 20:30


hali!

Nekem hasonlo problemam van mint az elozo hozzaszolonak. Nekem is ilyen feher fust jon ki folyamatosan mikor gyirsitok. Tolem is kerdeztek fogy-e a viz, nalam is kevesebb volt de en se szoktam nezni szoval nem tudom hogy fogyott-e, ha igen akkor se tudom mennyit. Igaz az normalis, ha gyorsitasnal fustol de az inkabb ilyen sotetebb fust, de ez sajnos nem olyan. Eloszor is mondtak a kartergaz szurot probaljam meg kicserelni. De attol felek nehogy hengerfejes legyen!?

státusz zoltan

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2010. június 30. szerda, 16:05


kempelen írta:
zoltan írta:
BarG írta:
zoltan írta: Sziasztok!

Segítség kellene.
Erős gyorsításnál, enyhe szürkés kis füstöcske jön ki a kocsi kipufogójából. Semmi mást nem tapasztaltam.
Ugyanúgy meg, nem csattog, nem kotyog, nem cinceg, csak ha tényleg erősen gyorsítok akkor jön a kicsi füstöcske.
Egy valamit mondtak, hogy nézzek meg, hogy a víz fogyott e?
Egy nagyon picit fogyott a víz, de nem tudom, hogy pontosan mennyi volt benne, mert azt nem szoktam nézegetni sajnos.
Mi ilyenkor a teendő, illetve cserés vagy??

Kérlek segítsetek.
Köszi Zoli


Bár nem közölted, erős logikával a turbóból arra következtettem hogy dízel autód van.
Erős gyorsításnál gyengén füstöl a gép?! Sajnos valószínüleg javíthatatlan a motorod, ha füstmentest akarsz, akkor kénytelen leszel benzinest venni, esetleg koromszűrős dízelt.

Esetleg nézz meg egy hasonló motorral szerelt gépet, ahhoz viszonyíts, mert amit leírtál, az semmilyen hasznosítható infót nem tartalmaz.



Nem vagyok autószerelő, nem tudom tudom mit kellene megfigyelnem, illetve leírnom, hogy ti többet tudjatok meg a problémámról. Ha tudnám pontosan, hogy mit kellene tapasztalnom egy turbó meghibásodásnál és össze tudnám vetni az én jelen pillanatban tapasztalt megállapításommal, akkor talán nem írtam volna ide és nem kértem volna segítséget a fórumtól.


Barg kollega csak azt akarta mondani, hogy mivel CSAK erős gyorsításkor tapasztalható kis füstöcske, ez a természetes velejárója a dízel autóknak. Mindegyiknek, csak az új típusoknál ezt már benntartják a kipufogórendszerbe... Tehát az autód úgy működik ahogy kell. Legalábbis az általad leírtak szerint. Ehhez viszont nem is kell autószerelőnek lenned...


Köszönöm.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. június 30. szerda, 08:16


zoltan írta:
BarG írta:
zoltan írta: Sziasztok!

Segítség kellene.
Erős gyorsításnál, enyhe szürkés kis füstöcske jön ki a kocsi kipufogójából. Semmi mást nem tapasztaltam.
Ugyanúgy meg, nem csattog, nem kotyog, nem cinceg, csak ha tényleg erősen gyorsítok akkor jön a kicsi füstöcske.
Egy valamit mondtak, hogy nézzek meg, hogy a víz fogyott e?
Egy nagyon picit fogyott a víz, de nem tudom, hogy pontosan mennyi volt benne, mert azt nem szoktam nézegetni sajnos.
Mi ilyenkor a teendő, illetve cserés vagy??

Kérlek segítsetek.
Köszi Zoli


Bár nem közölted, erős logikával a turbóból arra következtettem hogy dízel autód van.
Erős gyorsításnál gyengén füstöl a gép?! Sajnos valószínüleg javíthatatlan a motorod, ha füstmentest akarsz, akkor kénytelen leszel benzinest venni, esetleg koromszűrős dízelt.

Esetleg nézz meg egy hasonló motorral szerelt gépet, ahhoz viszonyíts, mert amit leírtál, az semmilyen hasznosítható infót nem tartalmaz.



Nem vagyok autószerelő, nem tudom tudom mit kellene megfigyelnem, illetve leírnom, hogy ti többet tudjatok meg a problémámról. Ha tudnám pontosan, hogy mit kellene tapasztalnom egy turbó meghibásodásnál és össze tudnám vetni az én jelen pillanatban tapasztalt megállapításommal, akkor talán nem írtam volna ide és nem kértem volna segítséget a fórumtól.


Barg kollega csak azt akarta mondani, hogy mivel CSAK erős gyorsításkor tapasztalható kis füstöcske, ez a természetes velejárója a dízel autóknak. Mindegyiknek, csak az új típusoknál ezt már benntartják a kipufogórendszerbe... Tehát az autód úgy működik ahogy kell. Legalábbis az általad leírtak szerint. Ehhez viszont nem is kell autószerelőnek lenned...

státusz zoltan

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2010. június 29. kedd, 21:34


BarG írta:
zoltan írta: Sziasztok!

Segítség kellene.
Erős gyorsításnál, enyhe szürkés kis füstöcske jön ki a kocsi kipufogójából. Semmi mást nem tapasztaltam.
Ugyanúgy meg, nem csattog, nem kotyog, nem cinceg, csak ha tényleg erősen gyorsítok akkor jön a kicsi füstöcske.
Egy valamit mondtak, hogy nézzek meg, hogy a víz fogyott e?
Egy nagyon picit fogyott a víz, de nem tudom, hogy pontosan mennyi volt benne, mert azt nem szoktam nézegetni sajnos.
Mi ilyenkor a teendő, illetve cserés vagy??

Kérlek segítsetek.
Köszi Zoli


Bár nem közölted, erős logikával a turbóból arra következtettem hogy dízel autód van.
Erős gyorsításnál gyengén füstöl a gép?! Sajnos valószínüleg javíthatatlan a motorod, ha füstmentest akarsz, akkor kénytelen leszel benzinest venni, esetleg koromszűrős dízelt.

Esetleg nézz meg egy hasonló motorral szerelt gépet, ahhoz viszonyíts, mert amit leírtál, az semmilyen hasznosítható infót nem tartalmaz.



Nem vagyok autószerelő, nem tudom tudom mit kellene megfigyelnem, illetve leírnom, hogy ti többet tudjatok meg a problémámról. Ha tudnám pontosan, hogy mit kellene tapasztalnom egy turbó meghibásodásnál és össze tudnám vetni az én jelen pillanatban tapasztalt megállapításommal, akkor talán nem írtam volna ide és nem kértem volna segítséget a fórumtól.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. június 28. hétfő, 20:00


zoltan írta: Sziasztok!

Segítség kellene.
Erős gyorsításnál, enyhe szürkés kis füstöcske jön ki a kocsi kipufogójából. Semmi mást nem tapasztaltam.
Ugyanúgy meg, nem csattog, nem kotyog, nem cinceg, csak ha tényleg erősen gyorsítok akkor jön a kicsi füstöcske.
Egy valamit mondtak, hogy nézzek meg, hogy a víz fogyott e?
Egy nagyon picit fogyott a víz, de nem tudom, hogy pontosan mennyi volt benne, mert azt nem szoktam nézegetni sajnos.
Mi ilyenkor a teendő, illetve cserés vagy??

Kérlek segítsetek.
Köszi Zoli


Bár nem közölted, erős logikával a turbóból arra következtettem hogy dízel autód van.
Erős gyorsításnál gyengén füstöl a gép?! Sajnos valószínüleg javíthatatlan a motorod, ha füstmentest akarsz, akkor kénytelen leszel benzinest venni, esetleg koromszűrős dízelt.

Esetleg nézz meg egy hasonló motorral szerelt gépet, ahhoz viszonyíts, mert amit leírtál, az semmilyen hasznosítható infót nem tartalmaz.



státusz zoltan

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2010. június 28. hétfő, 08:06


Sziasztok!

Segítség kellene.
Erős gyorsításnál, enyhe szürkés kis füstöcske jön ki a kocsi kipufogójából. Semmi mást nem tapasztaltam.
Ugyanúgy meg, nem csattog, nem kotyog, nem cinceg, csak ha tényleg erősen gyorsítok akkor jön a kicsi füstöcske.
Egy valamit mondtak, hogy nézzek meg, hogy a víz fogyott e?
Egy nagyon picit fogyott a víz, de nem tudom, hogy pontosan mennyi volt benne, mert azt nem szoktam nézegetni sajnos.
Mi ilyenkor a teendő, illetve cserés vagy??

Kérlek segítsetek.
Köszi Zoli

státusz Gabesz86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2010. június 03. csütörtök, 09:21


Kérem a segítségeteket!

Van valakinek javított turbója, és tapasztalata vele?

Érdemes Javítani?

Előre köszi!

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2010. május 10. hétfő, 11:46


Valakinek lenne valami dokumentációja / táblázata hogy a M47N Motoron lévő turbónak milyen fordulaton milyen nyomást kéne produkálnia?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 10. hétfő, 11:47