autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2007

státusz ocsi1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2011. január 16. vasárnap, 11:04


SZIASZTOK!
KERESEK EGY KÖNYVET A BMW 320D E46 2005 LIRÁSÁROL
A NEVE-IGY CSINÁLD!
HA VALAKI TUDJA HONNAN TUDOM LETÖLTENI KÉREM SEGITSEN.
ELÖRE IS KÖSZÖNÖM.
DR Hans-Rüdiger Etzold
okleveles gépjárműipari mérnök könyve
IGY CSINÁLD!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. január 15. szombat, 22:33


Senki??? PLEASE Help!!!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. január 14. péntek, 14:51


bmw320d4 írta:
Biztos, hogy a geometria szorul? Nem a druckwandler rendetlenkedik?


Nem, nem. Már cseréltem. Nem javult. a turbó szét lett szedve és a vákumlabdából a turbóba vezet rúdazat egy ponton szorul. Tuti h. ott van valami baj. De én nem merem jobban szétkapni.
Mikor kipucolták a turbót egy kicsivel jobb lett...de nem az igazi.

:-S



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. január 13. csütörtök, 21:25


ute107 írta: Sziasztok.

Segítségre lenne szükségem!

Adott egy 15-ös facelift előtti turbó amelynek a geomatriája megszorult...hullámzik a töltés. Hiába van kitakarítva akkor is dobálja a töltőnyomást.

Van egy rossz...csapágyas faceliftes 17-es turbó, amelynek a geometriája tökéletes.
Az érdekelne, hogy ki lehet cserélni a 15-ös turbó geometriáját a 17-es szerkezetére.

Mindkettő még vákuumos vezérléső.

Ha valaki tud valami infót adni e projektről, kérem ossza meg velem.

THX...


Biztos, hogy a geometria szorul? Nem a druckwandler rendetlenkedik?

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. január 13. csütörtök, 17:48


Sziasztok.

Segítségre lenne szükségem!

Adott egy 15-ös facelift előtti turbó amelynek a geomatriája megszorult...hullámzik a töltés. Hiába van kitakarítva akkor is dobálja a töltőnyomást.

Van egy rossz...csapágyas faceliftes 17-es turbó, amelynek a geometriája tökéletes.
Az érdekelne, hogy ki lehet cserélni a 15-ös turbó geometriáját a 17-es szerkezetére.

Mindkettő még vákuumos vezérléső.

Ha valaki tud valami infót adni e projektről, kérem ossza meg velem.

THX...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. december 27. hétfő, 23:12


Chipcad777 írta: Turbót szedett már le valaki? Ha igen, mivel jár, mennyire bonyolult?
Mert sajna mindenképp kell vennem és gondoltam leszerelem én magam. Nem hiszem,h annyira bonyolult lenne, vagy ha igen akkor világítsatok fel légyszi ... Meg ha úgy is cserélem szét is szedném. Nincs vmi fényképes útmutató, hogyan kell szétszedni? Tudtok valamit esetleg?

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!

üdv.: Bálint


Nem bonyolult, de kell bontani alul-felül.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 27. hétfő, 23:12

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. december 27. hétfő, 14:24


Turbót szedett már le valaki? Ha igen, mivel jár, mennyire bonyolult?
Mert sajna mindenképp kell vennem és gondoltam leszerelem én magam. Nem hiszem,h annyira bonyolult lenne, vagy ha igen akkor világítsatok fel légyszi ... Meg ha úgy is cserélem szét is szedném. Nincs vmi fényképes útmutató, hogyan kell szétszedni? Tudtok valamit esetleg?

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!

üdv.: Bálint


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 23. csütörtök, 07:00


Chipcad777 írta:
hancurozo írta:
Chipcad777 írta: Köszi szépen! Én is gondoltam erre, de eléggé felpörgettem ahhoz,h fel kellett volna épülnie a nyomásnak, másik meg,h mikor megálltam a pihenőnél jég hideg volt a cső, holott azért legalább langyinak kellett volna lennie. Biztos,h nincs turbónyomásom, ettől függetlenül holnap nézek élőadatot... Nem tudom azt, hogy miért állt meg ilyen hirtelen, mert semmi fütyülő hangja nem volt eddig, nem ette az olajat se. Persze ez semmit nem jelent.


Terhelés nélkül 3000-nél 0,3bar. Azt nem hiszem, hogy érezni fogod. Nekem bent volt a nyomásmérő óra, ott volt nyomás , mégsem ment. Élőadat olvasás menet közben, és a légtömegmérő által közölt érték nem változott (nem ír be hibakódot). Csere, és ment megint.


Köszönöm a tippeket, de reggel beindítottam egy pillre és le is állítottam egyből mert jött a fehér füst rendesen, meg nehezen is indult.
Úgyhogy kell egy turbó...

Ha esetleg tud valaki jó áron turbót, megköszönném ha szólna...

Köszönöm előre is.


Ha hidegban indítottad, lehet vízgőz is. Én gépre raknám, mielött elköltesz rá x ezer forintot.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. december 23. csütörtök, 00:10


Chipcad777 írta:
hancurozo írta:
Chipcad777 írta: Köszi szépen! Én is gondoltam erre, de eléggé felpörgettem ahhoz,h fel kellett volna épülnie a nyomásnak, másik meg,h mikor megálltam a pihenőnél jég hideg volt a cső, holott azért legalább langyinak kellett volna lennie. Biztos,h nincs turbónyomásom, ettől függetlenül holnap nézek élőadatot... Nem tudom azt, hogy miért állt meg ilyen hirtelen, mert semmi fütyülő hangja nem volt eddig, nem ette az olajat se. Persze ez semmit nem jelent.


Terhelés nélkül 3000-nél 0,3bar. Azt nem hiszem, hogy érezni fogod. Nekem bent volt a nyomásmérő óra, ott volt nyomás , mégsem ment. Élőadat olvasás menet közben, és a légtömegmérő által közölt érték nem változott (nem ír be hibakódot). Csere, és ment megint.


Köszönöm a tippeket, de reggel beindítottam egy pillre és le is állítottam egyből mert jött a fehér füst rendesen, meg nehezen is indult.
Úgyhogy kell egy turbó...

Ha esetleg tud valaki jó áron turbót, megköszönném ha szólna...

Köszönöm előre is.




Ha bontottat szeretnél KaszaMesternél van belőle. ha újat akkor Mattila tud neked segíteni


Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. december 22. szerda, 23:02


hancurozo írta:
Chipcad777 írta: Köszi szépen! Én is gondoltam erre, de eléggé felpörgettem ahhoz,h fel kellett volna épülnie a nyomásnak, másik meg,h mikor megálltam a pihenőnél jég hideg volt a cső, holott azért legalább langyinak kellett volna lennie. Biztos,h nincs turbónyomásom, ettől függetlenül holnap nézek élőadatot... Nem tudom azt, hogy miért állt meg ilyen hirtelen, mert semmi fütyülő hangja nem volt eddig, nem ette az olajat se. Persze ez semmit nem jelent.


Terhelés nélkül 3000-nél 0,3bar. Azt nem hiszem, hogy érezni fogod. Nekem bent volt a nyomásmérő óra, ott volt nyomás , mégsem ment. Élőadat olvasás menet közben, és a légtömegmérő által közölt érték nem változott (nem ír be hibakódot). Csere, és ment megint.


Köszönöm a tippeket, de reggel beindítottam egy pillre és le is állítottam egyből mert jött a fehér füst rendesen, meg nehezen is indult.
Úgyhogy kell egy turbó...

Ha esetleg tud valaki jó áron turbót, megköszönném ha szólna...

Köszönöm előre is.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 21. kedd, 19:51


Chipcad777 írta: Köszi szépen! Én is gondoltam erre, de eléggé felpörgettem ahhoz,h fel kellett volna épülnie a nyomásnak, másik meg,h mikor megálltam a pihenőnél jég hideg volt a cső, holott azért legalább langyinak kellett volna lennie. Biztos,h nincs turbónyomásom, ettől függetlenül holnap nézek élőadatot... Nem tudom azt, hogy miért állt meg ilyen hirtelen, mert semmi fütyülő hangja nem volt eddig, nem ette az olajat se. Persze ez semmit nem jelent.


Terhelés nélkül 3000-nél 0,3bar. Azt nem hiszem, hogy érezni fogod. Nekem bent volt a nyomásmérő óra, ott volt nyomás , mégsem ment. Élőadat olvasás menet közben, és a légtömegmérő által közölt érték nem változott (nem ír be hibakódot). Csere, és ment megint.

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. december 21. kedd, 19:41


hancurozo írta:
Chipcad777 írta: Sziasztok!

Ma én is úgy jártam mint itt előttem, ahogy olvastam. Teljesen elment az autóból az erő. Mire felgyorsítottam az autópályán 80-ra addig megehettem volna egy pizzát... Csináltam is egy gyors tesztet, félreálltam egy pihenőbe és rámarkoltam az intercooler csőre, haver meg rálépett a gázra és hát semmi nyomás a csőbe. Vákuum van, mert indításkor szépen mozog a geometria állítás. Gondolom egyértelmű csere, de azért gondoltam leírom, hátha tud valaki valami okosságot, mielőtt veszek egy turbót...



Nézz élőadat olvasást, mert a légtömegmérő is ilyen hibát okoz. Terhelés nélkül nagyon fel kell pörgetni, hogy nyomásod legyen a szívőcsőben, intercoolerben.


Köszi szépen! Én is gondoltam erre, de eléggé felpörgettem ahhoz,h fel kellett volna épülnie a nyomásnak, másik meg,h mikor megálltam a pihenőnél jég hideg volt a cső, holott azért legalább langyinak kellett volna lennie. Biztos,h nincs turbónyomásom, ettől függetlenül holnap nézek élőadatot... Nem tudom azt, hogy miért állt meg ilyen hirtelen, mert semmi fütyülő hangja nem volt eddig, nem ette az olajat se. Persze ez semmit nem jelent.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 21. kedd, 19:21


Chipcad777 írta: Sziasztok!

Ma én is úgy jártam mint itt előttem, ahogy olvastam. Teljesen elment az autóból az erő. Mire felgyorsítottam az autópályán 80-ra addig megehettem volna egy pizzát... Csináltam is egy gyors tesztet, félreálltam egy pihenőbe és rámarkoltam az intercooler csőre, haver meg rálépett a gázra és hát semmi nyomás a csőbe. Vákuum van, mert indításkor szépen mozog a geometria állítás. Gondolom egyértelmű csere, de azért gondoltam leírom, hátha tud valaki valami okosságot, mielőtt veszek egy turbót...



Nézz élőadat olvasást, mert a légtömegmérő is ilyen hibát okoz. Terhelés nélkül nagyon fel kell pörgetni, hogy nyomásod legyen a szívőcsőben, intercoolerben.

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. december 21. kedd, 19:03


Sziasztok!

Ma én is úgy jártam mint itt előttem, ahogy olvastam. Teljesen elment az autóból az erő. Mire felgyorsítottam az autópályán 80-ra addig megehettem volna egy pizzát... Csináltam is egy gyors tesztet, félreálltam egy pihenőbe és rámarkoltam az intercooler csőre, haver meg rálépett a gázra és hát semmi nyomás a csőbe. Vákuum van, mert indításkor szépen mozog a geometria állítás. Gondolom egyértelmű csere, de azért gondoltam leírom, hátha tud valaki valami okosságot, mielőtt veszek egy turbót...



gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 12:42


Maximális Tiszteletem az Uraknak!

Volt egy hosszabb utam utánfutóval,Budapest oda-vissza (300 KM)... Olyan 4900 KMert ír a kompjúter olajcseréig... Azt vettem észre,mintha a turbó azóta jobban hallható lenne, "sziszegne" váltásnál... Ez egy probléma jele lesz,vagy csak mivel nagy terhelést kapott "kitisztult" a turbó? Egyébként az autó nagyon megy... Mindig hagyom 1 percet állni a kocsit,leállítás előtt! Olyan probléma jött még elő,valószínű a szervóval... Hogy mondjuk jobb kanyarnál,ha fékezek és a kormányt is tekerem furcsa hang jön a bal első keréktől... Meg néha álló helyzetben is,ha tekergetem a kormányt... Nem mindig jön elő! Szervó olajat cseréljek,vagy ékszíjakat?

Előre is köszönöm!