Elküldve: 2011. április 28. csütörtök, 01:06
Sziasztok! Nagyon régóta figyelemmel kísérem ezt a fórumot és eddig is számtalan hasznos információhoz jutottam, amit először is köszönök Nektek! Rengeteget bújom a topic-okat és hihetetlen, hogy mennyi segítőkész embertől olvashatunk hozzászólásokat. A teljesség igénye nélkül szeretném kiemelni Tano kollégát, aki írásaival eddig is nagyon sokat segített már nekem. Én jelenleg külföldön élek és dolgozom, így a kocsim szervizelését és az alkatrész beszerzést is idegen környezetben kell megoldanom és hogy felkészültnek érezhessem magam az információkat innen gyűjtöm be. Eddig ugyan passzív olvasó voltam, de most mivel nekem is elkezdett "fütyülni" a turbóm, gondoltam leírom mi történt mert először végig olvasva ezt a fórumtémát, kicsit megijedtem. Szóval feltekert ablaknál, zene nélkül nekem is elég szép fütyülő hangot adott gyorsításkor az autóm, amiről egyből érezni lehetett, hogy ez messze nem az az igazi gyári hang. Amikor a motor elérte az üzemi hőfokot, kicsit mintha javult volna a helyzet, de nem volt túl megnyugtató. Füstölni nem füstölt a motor és nem fogyott az olaj észrevehetően, tehát az itt leírtak alapján elkezdtem másra gyanakodni és kisebb bontás után meg is találtam az egyik vákuum csövön a több mint 4cm-es repedést. A cső kicserélését követően teljesen megszűnt a hang és nagyon boldog vagyok, hogy nem kezdtem el szétszedni a turbót. Tehát még egyszer, köszönöm a tippet, nálam nagyon bevált! További jó autózás márkatársak!