Elküldve: 2011. augusztus 31. szerda, 22:25
seta írta:anubisz írta:seta írta:anubisz írta:seta írta:anubisz írta:Macsek írta:SirToma írta: Fejújítás, új turbó, egyéb lehetőségek....
Érdekelne minden tapasztalat, érvek,ellenérvek!
Előre is köszi
Tapasztalat!
Nekem 110.000km-nél történt ez meg!
Új turbó mentem vele 130.000km-ert és még a mostani tulaj is azzal a turbóval jár!
Engem mindenki lebeszélt a felújítottról!
Szerintem nem jártam rosszul hogy az új mellett döntöttem!
Ennyivel tudtam segíteni ha segítettem!
Ezzel én is egyetértek,bár nem turbós a kocsim, ha meg akarod tartani hosszútávon, jobb ha ujjat veszel,még ha oly drága is. Persze aki csak pár hónapig tart meg egy kocsit,úgy is felújítsa,had sz..jon majd vele más
akkor sem érdemes elvinni felújíttatni ha még nem ment tönkre? nekem most _elvileg_ 170.000 van az autóban.
Kitudja volt már e cserélve benne. Már ha nem a tied 0 km óta. Ha meg nincs vele gond,minek piszkálni.Bár,ha ilyen problémásak a turbók,néha biztos megnézetném,egy turbóssal,hogy mi várható még belőle.Legalább az ember tartalékol rá lóvét,ha megadja magát,lehessen ugrani.
tavaj vettem, 127000 volt beleirva
Hát akkor nem tudni,jobbik eset ha külföldi volt a kocsi,és ott cseréltek már benne,vagy itthon volt már javítva,de lehet szerencséd van,és kímélték,így bírja. 170 felett már bármikor beüthet a szar,látod soknak 130-at se bír. Én már most elkezdenék szerezni egy bontottat,vagy ujjat kintről,ez meg ha beszarik felújíttatód,aztán vagy eladod,vagy megtartod.Persze ha még sokáig megszeretnéd tartani a kocsit.
elkeserítesz...
Én? látod miket írnak itt,csak abból indulok ki.Most mondjam azt a te turbód 200 at fog bírniinkább készülj fel,mint váratlanul szívj