matya80
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz matya80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 19:58


Valaki, aki hasonló cipőben jár(t)????

matya80
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz matya80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. október 04. kedd, 21:00


Sziasztok!

Nagyjából átolvastam a témát, de nem tudom mit tegyek. A turbóm hideg motornál nagyon jól hallhatóan fütyül, később szinte már nem is hallani. Erő van, füst nincs.
Kérdésem: megnézessem, átnézessem valahol, vagy ne foglalkozzak vele amíg nincs további probléma?

előre köszi a segítséget!


SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 11:24


SirToma írta:
kempelen írta:
SirToma írta: Végre elkészült a drágaság!!!
Nagyon jó lett, hál istennek a turbón kívül nem lett gond.
A kipufogó turbinánál az 1ik lapátból letört egy pici.
A tengely eléggé lógott.

Még 1x köszönet M_attilának az új turbó-ért!


Azért csak fáj a szíved a mondeóért!




Következő talin szigorúan lesz kombis "click"!!!


Persze parkolás ügyileg....

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 11:23


kempelen írta:
SirToma írta: Végre elkészült a drágaság!!!
Nagyon jó lett, hál istennek a turbón kívül nem lett gond.
A kipufogó turbinánál az 1ik lapátból letört egy pici.
A tengely eléggé lógott.

Még 1x köszönet M_attilának az új turbó-ért!


Azért csak fáj a szíved a mondeóért!




Következő talin szigorúan lesz kombis "click"!!!


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 11:20


SirToma írta: Végre elkészült a drágaság!!!
Nagyon jó lett, hál istennek a turbón kívül nem lett gond.
A kipufogó turbinánál az 1ik lapátból letört egy pici.
A tengely eléggé lógott.

Még 1x köszönet M_attilának az új turbó-ért!


Azért csak fáj a szíved a mondeóért!


SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 09:48


Végre elkészült a drágaság!!!
Nagyon jó lett, hál istennek a turbón kívül nem lett gond.
A kipufogó turbinánál az 1ik lapátból letört egy pici.
A tengely eléggé lógott.

Még 1x köszönet M_attilának az új turbó-ért!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. szeptember 06. kedd, 18:41


Ki mennyit ment már el felújított turbóval?


SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. szeptember 01. csütörtök, 09:47


Marhára örültem, hogy széthullott.
Mire mindent rendberaktam a kocsin, elszállt ez a szar, kurva pipás vagyok....
Amúgy imádom az autót, csak néha elgondolkozok, hogy nem-e jártam volna jobban egy benzinessel.Csakhát havi 2500-3000et mentem vele eddig, úgyhogy így jó volt.
Remélem más már nem lesz vele, mert felvagdosom a pöcsömet, és besózom!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 01. csütörtök, 00:01


SirToma írta: Nekem most 212 van a kocsiban.
Semmi elojele nem volt. Se fust, se zorejek, semmi....
Otthonomtol 800 meterre egy y-nal lassitottam, vissza 2 gaz, 2.5korul valtottam es pufff, ennyi volt.mire idecsorogtam gyok 2vel, mar ilyen lemezhangon zorgott meg minden.... Be se inditom. Szerelom szabin, 2het mulva hetfon bontjuk.
Majd tolok fel kepet, hatha erdekel valakit

Udv:Toma


Az jó lesz. Kíváncsi vagyok,hogy néz ki,mikor terhelés alatt szétmegy. Biztos csúnya lesz.

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. augusztus 31. szerda, 23:42


Nekem most 212 van a kocsiban.
Semmi elojele nem volt. Se fust, se zorejek, semmi....
Otthonomtol 800 meterre egy y-nal lassitottam, vissza 2 gaz, 2.5korul valtottam es pufff, ennyi volt.mire idecsorogtam gyok 2vel, mar ilyen lemezhangon zorgott meg minden.... Be se inditom. Szerelom szabin, 2het mulva hetfon bontjuk.
Majd tolok fel kepet, hatha erdekel valakit

Udv:Toma

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2011. augusztus 31. szerda, 23:38


anubisz írta:
Robinson írta: tényleg az egész fórumot be akarjátok idézni egy mondat megválaszolásához?



egyiptomi piramisépítőknek érezzük magunkat

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 31. szerda, 23:07


Robinson írta: tényleg az egész fórumot be akarjátok idézni egy mondat megválaszolásához?




Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. augusztus 31. szerda, 23:06


tényleg az egész fórumot be akarjátok idézni egy mondat megválaszolásához?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 31. szerda, 23:02


BarG írta:
anubisz írta:
seta írta:
anubisz írta:
seta írta:
anubisz írta:
seta írta:
anubisz írta:
Macsek írta:
SirToma írta: Fejújítás, új turbó, egyéb lehetőségek....
Érdekelne minden tapasztalat, érvek,ellenérvek!
Előre is köszi


Tapasztalat!
Nekem 110.000km-nél történt ez meg!
Új turbó mentem vele 130.000km-ert és még a mostani tulaj is azzal a turbóval jár!
Engem mindenki lebeszélt a felújítottról!
Szerintem nem jártam rosszul hogy az új mellett döntöttem!
Ennyivel tudtam segíteni ha segítettem!


Ezzel én is egyetértek,bár nem turbós a kocsim, ha meg akarod tartani hosszútávon, jobb ha ujjat veszel,még ha oly drága is. Persze aki csak pár hónapig tart meg egy kocsit,úgy is felújítsa,had sz..jon majd vele más


akkor sem érdemes elvinni felújíttatni ha még nem ment tönkre? nekem most _elvileg_ 170.000 van az autóban.

Kitudja volt már e cserélve benne. Már ha nem a tied 0 km óta. Ha meg nincs vele gond,minek piszkálni.Bár,ha ilyen problémásak a turbók,néha biztos megnézetném,egy turbóssal,hogy mi várható még belőle.Legalább az ember tartalékol rá lóvét,ha megadja magát,lehessen ugrani.



tavaj vettem, 127000 volt beleirva


Hát akkor nem tudni,jobbik eset ha külföldi volt a kocsi,és ott cseréltek már benne,vagy itthon volt már javítva,de lehet szerencséd van,és kímélték,így bírja. 170 felett már bármikor beüthet a szar,látod soknak 130-at se bír. Én már most elkezdenék szerezni egy bontottat,vagy ujjat kintről,ez meg ha beszarik felújíttatód,aztán vagy eladod,vagy megtartod.Persze ha még sokáig megszeretnéd tartani a kocsit.


elkeserítesz...


Én? látod miket írnak itt,csak abból indulok ki.Most mondjam azt a te turbód 200 at fog bírniinkább készülj fel,mint váratlanul szívj


Ismerős Toledóban 700e felett van a turbó ....


Na ilyet még Kamionba se hallottam. Szerencsés ember,lehet lottóznia kellene


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. augusztus 31. szerda, 22:58


anubisz írta:
seta írta:
anubisz írta:
seta írta:
anubisz írta:
seta írta:
anubisz írta:
Macsek írta:
SirToma írta: Fejújítás, új turbó, egyéb lehetőségek....
Érdekelne minden tapasztalat, érvek,ellenérvek!
Előre is köszi


Tapasztalat!
Nekem 110.000km-nél történt ez meg!
Új turbó mentem vele 130.000km-ert és még a mostani tulaj is azzal a turbóval jár!
Engem mindenki lebeszélt a felújítottról!
Szerintem nem jártam rosszul hogy az új mellett döntöttem!
Ennyivel tudtam segíteni ha segítettem!


Ezzel én is egyetértek,bár nem turbós a kocsim, ha meg akarod tartani hosszútávon, jobb ha ujjat veszel,még ha oly drága is. Persze aki csak pár hónapig tart meg egy kocsit,úgy is felújítsa,had sz..jon majd vele más


akkor sem érdemes elvinni felújíttatni ha még nem ment tönkre? nekem most _elvileg_ 170.000 van az autóban.

Kitudja volt már e cserélve benne. Már ha nem a tied 0 km óta. Ha meg nincs vele gond,minek piszkálni.Bár,ha ilyen problémásak a turbók,néha biztos megnézetném,egy turbóssal,hogy mi várható még belőle.Legalább az ember tartalékol rá lóvét,ha megadja magát,lehessen ugrani.



tavaj vettem, 127000 volt beleirva


Hát akkor nem tudni,jobbik eset ha külföldi volt a kocsi,és ott cseréltek már benne,vagy itthon volt már javítva,de lehet szerencséd van,és kímélték,így bírja. 170 felett már bármikor beüthet a szar,látod soknak 130-at se bír. Én már most elkezdenék szerezni egy bontottat,vagy ujjat kintről,ez meg ha beszarik felújíttatód,aztán vagy eladod,vagy megtartod.Persze ha még sokáig megszeretnéd tartani a kocsit.


elkeserítesz...


Én? látod miket írnak itt,csak abból indulok ki.Most mondjam azt a te turbód 200 at fog bírniinkább készülj fel,mint váratlanul szívj


Ismerős Toledóban 700e felett van a turbó ....