pampi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pampi

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 23:15




Robinson írta:
pampi írta: Bruttó 185 ezer számlásan?


Tavaly még 180 volt mindenhol, de ezek szerint infláció van





Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 23:13


pampi írta: Bruttó 185 ezer számlásan?


Tavaly még 180 volt mindenhol, de ezek szerint infláció van



pampi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pampi

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 23:12


Bruttó 185 ezer számlásan?

m_attila írta: 185 ezer forint az új Garett garanciával!



pampi írta: Hali! Én most cseréltem, de az új Garett turbó mellet döntöttem! Gondolkodtam rengeteget a felújításon, de sok jót nem hallottam róla. 220 mínusz áfa lett a vége!!!

BarG írta:
halipapa írta: Helló!
Lenne egy témába vágó kérdésem, elképzelhető hogy cserélnem kell a turbóm de még nem biztos, holnap állok neki bontani utána derül ki de addig is felkészülnék minden eshetőségre. Akik már cseréltek nálatok mi vált be utángyártott vagy eredeti Garett?
Nekem egy bótba az gyárira 400.000-at mondtak . Utángyártottra halottam 250.000 Ft-ot. De nem akarok hülye se lenni hogy veszek egy u. gyártottat aztán 2 hét múlva esetleg megadja magát nem tudom mennyire strapák az u. gyártott turbók. Vagy esetleg javítás? És ha javítás hol? Ha pedig vásárlás akkor hol kapok olcsón?
Köszönöm előre is!
halipapa


Utángyártott turbó, ez jóóóó!
Esetleg még vigyázz, nehogy hamisítványt vegyél, mert az az igazi szopás.









m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 23:07


185 ezer forint az új Garett garanciával!



pampi írta: Hali! Én most cseréltem, de az új Garett turbó mellet döntöttem! Gondolkodtam rengeteget a felújításon, de sok jót nem hallottam róla. 220 mínusz áfa lett a vége!!!

BarG írta:
halipapa írta: Helló!
Lenne egy témába vágó kérdésem, elképzelhető hogy cserélnem kell a turbóm de még nem biztos, holnap állok neki bontani utána derül ki de addig is felkészülnék minden eshetőségre. Akik már cseréltek nálatok mi vált be utángyártott vagy eredeti Garett?
Nekem egy bótba az gyárira 400.000-at mondtak . Utángyártottra halottam 250.000 Ft-ot. De nem akarok hülye se lenni hogy veszek egy u. gyártottat aztán 2 hét múlva esetleg megadja magát nem tudom mennyire strapák az u. gyártott turbók. Vagy esetleg javítás? És ha javítás hol? Ha pedig vásárlás akkor hol kapok olcsón?
Köszönöm előre is!
halipapa


Utángyártott turbó, ez jóóóó!
Esetleg még vigyázz, nehogy hamisítványt vegyél, mert az az igazi szopás.







pampi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pampi

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 23:05


Hali! Én most cseréltem, de az új Garett turbó mellet döntöttem! Gondolkodtam rengeteget a felújításon, de sok jót nem hallottam róla. 220 mínusz áfa lett a vége!!!

BarG írta:
halipapa írta: Helló!
Lenne egy témába vágó kérdésem, elképzelhető hogy cserélnem kell a turbóm de még nem biztos, holnap állok neki bontani utána derül ki de addig is felkészülnék minden eshetőségre. Akik már cseréltek nálatok mi vált be utángyártott vagy eredeti Garett?
Nekem egy bótba az gyárira 400.000-at mondtak . Utángyártottra halottam 250.000 Ft-ot. De nem akarok hülye se lenni hogy veszek egy u. gyártottat aztán 2 hét múlva esetleg megadja magát nem tudom mennyire strapák az u. gyártott turbók. Vagy esetleg javítás? És ha javítás hol? Ha pedig vásárlás akkor hol kapok olcsón?
Köszönöm előre is!
halipapa


Utángyártott turbó, ez jóóóó!
Esetleg még vigyázz, nehogy hamisítványt vegyél, mert az az igazi szopás.





Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 23:00


halipapa írta: Helló!
Lenne egy témába vágó kérdésem, elképzelhető hogy cserélnem kell a turbóm de még nem biztos, holnap állok neki bontani utána derül ki de addig is felkészülnék minden eshetőségre. Akik már cseréltek nálatok mi vált be utángyártott vagy eredeti Garett?
Nekem egy bótba az gyárira 400.000-at mondtak . Utángyártottra halottam 250.000 Ft-ot. De nem akarok hülye se lenni hogy veszek egy u. gyártottat aztán 2 hét múlva esetleg megadja magát nem tudom mennyire strapák az u. gyártott turbók. Vagy esetleg javítás? És ha javítás hol? Ha pedig vásárlás akkor hol kapok olcsón?
Köszönöm előre is!
halipapa


Nincsen semmi baj a garett-ekkel és 180-ból megvan. Arra figyelj, hogy NE felújítottat vegyél, semmiképpen!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 22:53


halipapa írta: Helló!
Lenne egy témába vágó kérdésem, elképzelhető hogy cserélnem kell a turbóm de még nem biztos, holnap állok neki bontani utána derül ki de addig is felkészülnék minden eshetőségre. Akik már cseréltek nálatok mi vált be utángyártott vagy eredeti Garett?
Nekem egy bótba az gyárira 400.000-at mondtak . Utángyártottra halottam 250.000 Ft-ot. De nem akarok hülye se lenni hogy veszek egy u. gyártottat aztán 2 hét múlva esetleg megadja magát nem tudom mennyire strapák az u. gyártott turbók. Vagy esetleg javítás? És ha javítás hol? Ha pedig vásárlás akkor hol kapok olcsón?
Köszönöm előre is!
halipapa


Utángyártott turbó, ez jóóóó!
Esetleg még vigyázz, nehogy hamisítványt vegyél, mert az az igazi szopás.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz halipapa

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 20:26


Helló!
Lenne egy témába vágó kérdésem, elképzelhető hogy cserélnem kell a turbóm de még nem biztos, holnap állok neki bontani utána derül ki de addig is felkészülnék minden eshetőségre. Akik már cseréltek nálatok mi vált be utángyártott vagy eredeti Garett?
Nekem egy bótba az gyárira 400.000-at mondtak . Utángyártottra halottam 250.000 Ft-ot. De nem akarok hülye se lenni hogy veszek egy u. gyártottat aztán 2 hét múlva esetleg megadja magát nem tudom mennyire strapák az u. gyártott turbók. Vagy esetleg javítás? És ha javítás hol? Ha pedig vásárlás akkor hol kapok olcsón?
Köszönöm előre is!
halipapa

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 15:39


lalada írta: be lehet méretni, de persze ahhoz is le kell szedni a helyéről, ajánlom a dtk turbót . nekem ők csinálták egy hívást megér.

Coyote írta: A hirtelen megerősödő, meleg motornál sem halkuló sípolás alapján várható, hogy megadja magát a turbóm.

Mit javasoltok, mivel tudom minimalizálni a károsodást, ha elszarja magát? Létezik turbo-diag?
Nem szeretném tönkremenetel előtt felújíttatni, hiszen lehet, hogy még van benne 30.000 km... Ezt ki lehet deríteni valahogyan? Sípoláson kívül semmi baja.




Vagy Papp Pál Budaörs!!!



lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 10:09


be lehet méretni, de persze ahhoz is le kell szedni a helyéről, ajánlom a dtk turbót . nekem ők csinálták egy hívást megér.

Coyote írta: A hirtelen megerősödő, meleg motornál sem halkuló sípolás alapján várható, hogy megadja magát a turbóm.

Mit javasoltok, mivel tudom minimalizálni a károsodást, ha elszarja magát? Létezik turbo-diag?
Nem szeretném tönkremenetel előtt felújíttatni, hiszen lehet, hogy még van benne 30.000 km... Ezt ki lehet deríteni valahogyan? Sípoláson kívül semmi baja.




Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 23:10


A hirtelen megerősödő, meleg motornál sem halkuló sípolás alapján várható, hogy megadja magát a turbóm.

Mit javasoltok, mivel tudom minimalizálni a károsodást, ha elszarja magát? Létezik turbo-diag?
Nem szeretném tönkremenetel előtt felújíttatni, hiszen lehet, hogy még van benne 30.000 km... Ezt ki lehet deríteni valahogyan? Sípoláson kívül semmi baja.

PG_Junior
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz PG_Junior

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 18:52


Szombaton úgy néz ki sor kerül egy olvasásra, úgyhogy remélhetőleg kiderül mi a bibi.
Még egyszer köszi az infót, ezeknek mindenképpen utána nézek.

Tano írta:
PG_Junior írta: Szia Tano!

Köszönöm a segítséget. Mindenképpen megnézem, hogy a tartálynak nincs-e baja. Az az elektromos szelep merre felé van? Lehet, hogy az lesz a baj? Lehetséges, hogy csak tisztításra szorul? Az ilyet egyébként megmutatja a diag.?
Az nem lehet, hogy csak valami "reset" kellene? Szerintem elég sokáig nem volt rendesen vákuum, emiatt megbolondulhatott a rendszer is, nem? Korábbi hozzászólásokban/fórumokban olvastam, hogy megőrülhet a geo-ja, de sokszor egy szoftverfrissítés is elég.
Bocs', hogy ennyire laikus vagyok, de nem vagyok autóguru... Bár amennyit foglalkozom mostanában vele, lehet tolok egy OKJ-s vizsgát...


Az előbb belinkelt képen az 1-es elem az elektromos szelep. Ez vezérli a geometria állító elemhez jutó vákum mennyiségét. Ebben is van szűrő, eldugulhat egy idő után.
Élőadatot érdemes olvasni, akkor látszódni fog, hogy stimmel-e a nyomás, állít-e a geometria.
Adaptációt is lehet törölni, nem feltétlenül kell szoftvert frissíteni.




Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 18:42


PG_Junior írta: Szia Tano!

Köszönöm a segítséget. Mindenképpen megnézem, hogy a tartálynak nincs-e baja. Az az elektromos szelep merre felé van? Lehet, hogy az lesz a baj? Lehetséges, hogy csak tisztításra szorul? Az ilyet egyébként megmutatja a diag.?
Az nem lehet, hogy csak valami "reset" kellene? Szerintem elég sokáig nem volt rendesen vákuum, emiatt megbolondulhatott a rendszer is, nem? Korábbi hozzászólásokban/fórumokban olvastam, hogy megőrülhet a geo-ja, de sokszor egy szoftverfrissítés is elég.
Bocs', hogy ennyire laikus vagyok, de nem vagyok autóguru... Bár amennyit foglalkozom mostanában vele, lehet tolok egy OKJ-s vizsgát...


Az előbb belinkelt képen az 1-es elem az elektromos szelep. Ez vezérli a geometria állító elemhez jutó vákum mennyiségét. Ebben is van szűrő, eldugulhat egy idő után.
Élőadatot érdemes olvasni, akkor látszódni fog, hogy stimmel-e a nyomás, állít-e a geometria.
Adaptációt is lehet törölni, nem feltétlenül kell szoftvert frissíteni.

PG_Junior
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz PG_Junior

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 18:17


Szia Tano!

Köszönöm a segítséget. Mindenképpen megnézem, hogy a tartálynak nincs-e baja. Az az elektromos szelep merre felé van? Lehet, hogy az lesz a baj? Lehetséges, hogy csak tisztításra szorul? Az ilyet egyébként megmutatja a diag.?
Az nem lehet, hogy csak valami "reset" kellene? Szerintem elég sokáig nem volt rendesen vákuum, emiatt megbolondulhatott a rendszer is, nem? Korábbi hozzászólásokban/fórumokban olvastam, hogy megőrülhet a geo-ja, de sokszor egy szoftverfrissítés is elég.
Bocs', hogy ennyire laikus vagyok, de nem vagyok autóguru... Bár amennyit foglalkozom mostanában vele, lehet tolok egy OKJ-s vizsgát...

Tano írta:
PG_Junior írta: Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy az autóm néha húz, néha nem. Múltkor észrevettem, hogy az egyik vákuumcsövem el volt repedve. Összedugtam újra, és húzott az autó rendesen. Egy darabig jó is volt, de aztán megint elkezdte. Ha sebességet váltok, egy darabig nem nagyon akar menni. Ha pár másodpercig maradok ugyan abban a sebességfokozatban, akkor utána el kezd húzni, de amint egy kicsit odalépek, elfogy az erő. Olyan, mintha valahol kiszökne a "paci"...
Azóta már kicseréltem az összes vákuumcsövet újra, de nem javult a helyzet. Mai használata során másodikban olyan 2000-2.200 fordulaton ment az autó. Kapcsoltam harmadikba, és visszaugrott 1.000-re, majd hiába nyomtam neki, úgy is maradt. 2-3x kapcsolgattam a 2-3 fokozat között, mire jó lett. EGR szelepet is tisztítottam múltkor, így a légtömegmérőre tippelek, vagy esetleg még valami vákuum problémára. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a baj? Valaki esetleg tudna segíteni a turbó nyomást megmérni, vagy esetleg csekély áron megnézné az autót, hogy mi lehet vele a probléma? Siófokon vagy a környékén.
Igazából idén júliusban vettem az autót (320D), előtte sosem vezettem BMW-t, ezért nem tudom pontosan mennyire kell húznia, de abban biztos vagyok, hogy egy közel 140 pacis autónak ennél azért sokkal jobban.
Ha esetleg valaki környékbeli, és akár egy teszt erejéig is össze tudunk futni, annak is nagyon hálás lennék, hogy legalább tudjam, milyen elvárásaim lehetnek.

Azt megtudja mondani nekem valaki, hogy a képen látható kis "labdának" pontosan mi a neve, milyen befolyással bír, és egyáltalán el tud-e romlani.
Nekem ezt már ahogy nézem letörték, és nem a helyén van, mert gyors kötözővel van felfogatva. Esetleg vennék bele újat is, de fogalmam sincs mi a neve. Angolul vacuum pump-nak írják, de persze tudom, hogy ez nem az!!!

Ez lenne az:

http://kepfeltoltes.hu/111103/...es.hu_.png

Előre is nagyon köszönöm a segítséget. Privátban is lehet írni nyugodtan, minden javaslatot, véleményt, tanácsot szívesen fogadok.

Üdv:

PGábor


Az a "labda" egy vákumtartály a turbó geometria állító rendszerben. Érdemes megnézni, hogy nem-e sérült, mert ha igen, akkor okozhat olyat, ami miatt a turbód geometria állítása nem fog rendesen működni, ami okozhat erőtlen jelenséget amit írtál. Ugyanis a geometriát vákumszeleppel szabályozzák, hasonlóan mint az EGR-nél is, ugyanúgy van hozzá egy elektromos szelep plussz itt ez a tartály.




Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 17:35


PG_Junior írta: Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy az autóm néha húz, néha nem. Múltkor észrevettem, hogy az egyik vákuumcsövem el volt repedve. Összedugtam újra, és húzott az autó rendesen. Egy darabig jó is volt, de aztán megint elkezdte. Ha sebességet váltok, egy darabig nem nagyon akar menni. Ha pár másodpercig maradok ugyan abban a sebességfokozatban, akkor utána el kezd húzni, de amint egy kicsit odalépek, elfogy az erő. Olyan, mintha valahol kiszökne a "paci"...
Azóta már kicseréltem az összes vákuumcsövet újra, de nem javult a helyzet. Mai használata során másodikban olyan 2000-2.200 fordulaton ment az autó. Kapcsoltam harmadikba, és visszaugrott 1.000-re, majd hiába nyomtam neki, úgy is maradt. 2-3x kapcsolgattam a 2-3 fokozat között, mire jó lett. EGR szelepet is tisztítottam múltkor, így a légtömegmérőre tippelek, vagy esetleg még valami vákuum problémára. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a baj? Valaki esetleg tudna segíteni a turbó nyomást megmérni, vagy esetleg csekély áron megnézné az autót, hogy mi lehet vele a probléma? Siófokon vagy a környékén.
Igazából idén júliusban vettem az autót (320D), előtte sosem vezettem BMW-t, ezért nem tudom pontosan mennyire kell húznia, de abban biztos vagyok, hogy egy közel 140 pacis autónak ennél azért sokkal jobban.
Ha esetleg valaki környékbeli, és akár egy teszt erejéig is össze tudunk futni, annak is nagyon hálás lennék, hogy legalább tudjam, milyen elvárásaim lehetnek.

Azt megtudja mondani nekem valaki, hogy a képen látható kis "labdának" pontosan mi a neve, milyen befolyással bír, és egyáltalán el tud-e romlani.
Nekem ezt már ahogy nézem letörték, és nem a helyén van, mert gyors kötözővel van felfogatva. Esetleg vennék bele újat is, de fogalmam sincs mi a neve. Angolul vacuum pump-nak írják, de persze tudom, hogy ez nem az!!!

Ez lenne az:

http://kepfeltoltes.hu/111103/...es.hu_.png

Előre is nagyon köszönöm a segítséget. Privátban is lehet írni nyugodtan, minden javaslatot, véleményt, tanácsot szívesen fogadok.

Üdv:

PGábor


Siofoki vagyok, ha gondolod vasarnap osszefuthatunk, kiprobalhatod az enyemet (320D ez is) Vasarnapig kulfoldon vagyok. Ha erdekel, irj privit.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 03. csütörtök, 17:35