- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 23:15
Robinson írta:pampi írta: Bruttó 185 ezer számlásan?
Tavaly még 180 volt mindenhol, de ezek szerint infláció van
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 23:15
Robinson írta:pampi írta: Bruttó 185 ezer számlásan?
Tavaly még 180 volt mindenhol, de ezek szerint infláció van
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 23:13
pampi írta: Bruttó 185 ezer számlásan?
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 23:12
m_attila írta: 185 ezer forint az új Garett garanciával!pampi írta: Hali! Én most cseréltem, de az új Garett turbó mellet döntöttem! Gondolkodtam rengeteget a felújításon, de sok jót nem hallottam róla. 220 mínusz áfa lett a vége!!!BarG írta:halipapa írta: Helló!
Lenne egy témába vágó kérdésem, elképzelhető hogy cserélnem kell a turbóm de még nem biztos, holnap állok neki bontani utána derül ki de addig is felkészülnék minden eshetőségre. Akik már cseréltek nálatok mi vált be utángyártott vagy eredeti Garett?
Nekem egy bótba az gyárira 400.000-at mondtak . Utángyártottra halottam 250.000 Ft-ot. De nem akarok hülye se lenni hogy veszek egy u. gyártottat aztán 2 hét múlva esetleg megadja magát nem tudom mennyire strapák az u. gyártott turbók. Vagy esetleg javítás? És ha javítás hol? Ha pedig vásárlás akkor hol kapok olcsón?
Köszönöm előre is!
halipapa
Utángyártott turbó, ez jóóóó!
Esetleg még vigyázz, nehogy hamisítványt vegyél, mert az az igazi szopás.
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 23:07
pampi írta: Hali! Én most cseréltem, de az új Garett turbó mellet döntöttem! Gondolkodtam rengeteget a felújításon, de sok jót nem hallottam róla. 220 mínusz áfa lett a vége!!!BarG írta:halipapa írta: Helló!
Lenne egy témába vágó kérdésem, elképzelhető hogy cserélnem kell a turbóm de még nem biztos, holnap állok neki bontani utána derül ki de addig is felkészülnék minden eshetőségre. Akik már cseréltek nálatok mi vált be utángyártott vagy eredeti Garett?
Nekem egy bótba az gyárira 400.000-at mondtak . Utángyártottra halottam 250.000 Ft-ot. De nem akarok hülye se lenni hogy veszek egy u. gyártottat aztán 2 hét múlva esetleg megadja magát nem tudom mennyire strapák az u. gyártott turbók. Vagy esetleg javítás? És ha javítás hol? Ha pedig vásárlás akkor hol kapok olcsón?
Köszönöm előre is!
halipapa
Utángyártott turbó, ez jóóóó!
Esetleg még vigyázz, nehogy hamisítványt vegyél, mert az az igazi szopás.
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 23:05
BarG írta:halipapa írta: Helló!
Lenne egy témába vágó kérdésem, elképzelhető hogy cserélnem kell a turbóm de még nem biztos, holnap állok neki bontani utána derül ki de addig is felkészülnék minden eshetőségre. Akik már cseréltek nálatok mi vált be utángyártott vagy eredeti Garett?
Nekem egy bótba az gyárira 400.000-at mondtak . Utángyártottra halottam 250.000 Ft-ot. De nem akarok hülye se lenni hogy veszek egy u. gyártottat aztán 2 hét múlva esetleg megadja magát nem tudom mennyire strapák az u. gyártott turbók. Vagy esetleg javítás? És ha javítás hol? Ha pedig vásárlás akkor hol kapok olcsón?
Köszönöm előre is!
halipapa
Utángyártott turbó, ez jóóóó!
Esetleg még vigyázz, nehogy hamisítványt vegyél, mert az az igazi szopás.
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 23:00
halipapa írta: Helló!
Lenne egy témába vágó kérdésem, elképzelhető hogy cserélnem kell a turbóm de még nem biztos, holnap állok neki bontani utána derül ki de addig is felkészülnék minden eshetőségre. Akik már cseréltek nálatok mi vált be utángyártott vagy eredeti Garett?
Nekem egy bótba az gyárira 400.000-at mondtak . Utángyártottra halottam 250.000 Ft-ot. De nem akarok hülye se lenni hogy veszek egy u. gyártottat aztán 2 hét múlva esetleg megadja magát nem tudom mennyire strapák az u. gyártott turbók. Vagy esetleg javítás? És ha javítás hol? Ha pedig vásárlás akkor hol kapok olcsón?
Köszönöm előre is!
halipapa
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 22:53
halipapa írta: Helló!
Lenne egy témába vágó kérdésem, elképzelhető hogy cserélnem kell a turbóm de még nem biztos, holnap állok neki bontani utána derül ki de addig is felkészülnék minden eshetőségre. Akik már cseréltek nálatok mi vált be utángyártott vagy eredeti Garett?
Nekem egy bótba az gyárira 400.000-at mondtak . Utángyártottra halottam 250.000 Ft-ot. De nem akarok hülye se lenni hogy veszek egy u. gyártottat aztán 2 hét múlva esetleg megadja magát nem tudom mennyire strapák az u. gyártott turbók. Vagy esetleg javítás? És ha javítás hol? Ha pedig vásárlás akkor hol kapok olcsón?
Köszönöm előre is!
halipapa
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 20:26
Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 15:39
lalada írta: be lehet méretni, de persze ahhoz is le kell szedni a helyéről, ajánlom a dtk turbót . nekem ők csinálták egy hívást megér.Coyote írta: A hirtelen megerősödő, meleg motornál sem halkuló sípolás alapján várható, hogy megadja magát a turbóm.
Mit javasoltok, mivel tudom minimalizálni a károsodást, ha elszarja magát? Létezik turbo-diag?
Nem szeretném tönkremenetel előtt felújíttatni, hiszen lehet, hogy még van benne 30.000 km... Ezt ki lehet deríteni valahogyan? Sípoláson kívül semmi baja.
Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 10:09
Coyote írta: A hirtelen megerősödő, meleg motornál sem halkuló sípolás alapján várható, hogy megadja magát a turbóm.
Mit javasoltok, mivel tudom minimalizálni a károsodást, ha elszarja magát? Létezik turbo-diag?
Nem szeretném tönkremenetel előtt felújíttatni, hiszen lehet, hogy még van benne 30.000 km... Ezt ki lehet deríteni valahogyan? Sípoláson kívül semmi baja.
Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 23:10
Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 18:52
Tano írta:PG_Junior írta: Szia Tano!
Köszönöm a segítséget. Mindenképpen megnézem, hogy a tartálynak nincs-e baja. Az az elektromos szelep merre felé van? Lehet, hogy az lesz a baj? Lehetséges, hogy csak tisztításra szorul? Az ilyet egyébként megmutatja a diag.?
Az nem lehet, hogy csak valami "reset" kellene? Szerintem elég sokáig nem volt rendesen vákuum, emiatt megbolondulhatott a rendszer is, nem? Korábbi hozzászólásokban/fórumokban olvastam, hogy megőrülhet a geo-ja, de sokszor egy szoftverfrissítés is elég.
Bocs', hogy ennyire laikus vagyok, de nem vagyok autóguru... Bár amennyit foglalkozom mostanában vele, lehet tolok egy OKJ-s vizsgát...
Az előbb belinkelt képen az 1-es elem az elektromos szelep. Ez vezérli a geometria állító elemhez jutó vákum mennyiségét. Ebben is van szűrő, eldugulhat egy idő után.
Élőadatot érdemes olvasni, akkor látszódni fog, hogy stimmel-e a nyomás, állít-e a geometria.
Adaptációt is lehet törölni, nem feltétlenül kell szoftvert frissíteni.
Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 18:42
PG_Junior írta: Szia Tano!
Köszönöm a segítséget. Mindenképpen megnézem, hogy a tartálynak nincs-e baja. Az az elektromos szelep merre felé van? Lehet, hogy az lesz a baj? Lehetséges, hogy csak tisztításra szorul? Az ilyet egyébként megmutatja a diag.?
Az nem lehet, hogy csak valami "reset" kellene? Szerintem elég sokáig nem volt rendesen vákuum, emiatt megbolondulhatott a rendszer is, nem? Korábbi hozzászólásokban/fórumokban olvastam, hogy megőrülhet a geo-ja, de sokszor egy szoftverfrissítés is elég.
Bocs', hogy ennyire laikus vagyok, de nem vagyok autóguru... Bár amennyit foglalkozom mostanában vele, lehet tolok egy OKJ-s vizsgát...
Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 18:17
Tano írta:PG_Junior írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az autóm néha húz, néha nem. Múltkor észrevettem, hogy az egyik vákuumcsövem el volt repedve. Összedugtam újra, és húzott az autó rendesen. Egy darabig jó is volt, de aztán megint elkezdte. Ha sebességet váltok, egy darabig nem nagyon akar menni. Ha pár másodpercig maradok ugyan abban a sebességfokozatban, akkor utána el kezd húzni, de amint egy kicsit odalépek, elfogy az erő. Olyan, mintha valahol kiszökne a "paci"...
Azóta már kicseréltem az összes vákuumcsövet újra, de nem javult a helyzet. Mai használata során másodikban olyan 2000-2.200 fordulaton ment az autó. Kapcsoltam harmadikba, és visszaugrott 1.000-re, majd hiába nyomtam neki, úgy is maradt. 2-3x kapcsolgattam a 2-3 fokozat között, mire jó lett. EGR szelepet is tisztítottam múltkor, így a légtömegmérőre tippelek, vagy esetleg még valami vákuum problémára. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a baj? Valaki esetleg tudna segíteni a turbó nyomást megmérni, vagy esetleg csekély áron megnézné az autót, hogy mi lehet vele a probléma? Siófokon vagy a környékén.
Igazából idén júliusban vettem az autót (320D), előtte sosem vezettem BMW-t, ezért nem tudom pontosan mennyire kell húznia, de abban biztos vagyok, hogy egy közel 140 pacis autónak ennél azért sokkal jobban.
Ha esetleg valaki környékbeli, és akár egy teszt erejéig is össze tudunk futni, annak is nagyon hálás lennék, hogy legalább tudjam, milyen elvárásaim lehetnek.
Azt megtudja mondani nekem valaki, hogy a képen látható kis "labdának" pontosan mi a neve, milyen befolyással bír, és egyáltalán el tud-e romlani.
Nekem ezt már ahogy nézem letörték, és nem a helyén van, mert gyors kötözővel van felfogatva. Esetleg vennék bele újat is, de fogalmam sincs mi a neve. Angolul vacuum pump-nak írják, de persze tudom, hogy ez nem az!!!
Ez lenne az:
http://kepfeltoltes.hu/111103/...es.hu_.png
Előre is nagyon köszönöm a segítséget. Privátban is lehet írni nyugodtan, minden javaslatot, véleményt, tanácsot szívesen fogadok.
Üdv:
PGábor
Az a "labda" egy vákumtartály a turbó geometria állító rendszerben. Érdemes megnézni, hogy nem-e sérült, mert ha igen, akkor okozhat olyat, ami miatt a turbód geometria állítása nem fog rendesen működni, ami okozhat erőtlen jelenséget amit írtál. Ugyanis a geometriát vákumszeleppel szabályozzák, hasonlóan mint az EGR-nél is, ugyanúgy van hozzá egy elektromos szelep plussz itt ez a tartály.
Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 17:35
PG_Junior írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az autóm néha húz, néha nem. Múltkor észrevettem, hogy az egyik vákuumcsövem el volt repedve. Összedugtam újra, és húzott az autó rendesen. Egy darabig jó is volt, de aztán megint elkezdte. Ha sebességet váltok, egy darabig nem nagyon akar menni. Ha pár másodpercig maradok ugyan abban a sebességfokozatban, akkor utána el kezd húzni, de amint egy kicsit odalépek, elfogy az erő. Olyan, mintha valahol kiszökne a "paci"...
Azóta már kicseréltem az összes vákuumcsövet újra, de nem javult a helyzet. Mai használata során másodikban olyan 2000-2.200 fordulaton ment az autó. Kapcsoltam harmadikba, és visszaugrott 1.000-re, majd hiába nyomtam neki, úgy is maradt. 2-3x kapcsolgattam a 2-3 fokozat között, mire jó lett. EGR szelepet is tisztítottam múltkor, így a légtömegmérőre tippelek, vagy esetleg még valami vákuum problémára. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a baj? Valaki esetleg tudna segíteni a turbó nyomást megmérni, vagy esetleg csekély áron megnézné az autót, hogy mi lehet vele a probléma? Siófokon vagy a környékén.
Igazából idén júliusban vettem az autót (320D), előtte sosem vezettem BMW-t, ezért nem tudom pontosan mennyire kell húznia, de abban biztos vagyok, hogy egy közel 140 pacis autónak ennél azért sokkal jobban.
Ha esetleg valaki környékbeli, és akár egy teszt erejéig is össze tudunk futni, annak is nagyon hálás lennék, hogy legalább tudjam, milyen elvárásaim lehetnek.
Azt megtudja mondani nekem valaki, hogy a képen látható kis "labdának" pontosan mi a neve, milyen befolyással bír, és egyáltalán el tud-e romlani.
Nekem ezt már ahogy nézem letörték, és nem a helyén van, mert gyors kötözővel van felfogatva. Esetleg vennék bele újat is, de fogalmam sincs mi a neve. Angolul vacuum pump-nak írják, de persze tudom, hogy ez nem az!!!
Ez lenne az:
http://kepfeltoltes.hu/111103/...es.hu_.png
Előre is nagyon köszönöm a segítséget. Privátban is lehet írni nyugodtan, minden javaslatot, véleményt, tanácsot szívesen fogadok.
Üdv:
PGábor