hancurozo írta:
Sanyesz írta:
Sziasztok!
Egy olyan érdekes problémám van, hogy az autóm, nem nagyon akar menni, és erőtlennek tűnik, pl. Gödöllőnél az M3-ason az emelkedőn vissza kellett váltani 4.-be, mivel 5.-be nyomtam neki egy padlót (kb. 120-al mentem) és nem csinált semmit, inkább elkezdett esni a fordulatszám és vissza kellett váltani, mi lehet a probléma. Én a turbóra gondoltam, meg igazából 3000-3200-on akarna meg indulni, de ott sem az igazi. Meg a vízhőfok se áll be középre hanem vissza hűl menetközbe, gondolom termosztát megadta magát, ilyenkor érdemes cserélni az egr termosztátot is, vagy csak akkor ha muszáj. BMW e46 320d touring, 2000-es 136 le.
Üdv. Sanyesz
Nem a turbód rossz. Nézd meg a geometria szabályzójának vákumcsöveit. Ha jó, cseréld meg az egr szabályzóját és a turbóét. (akkor kiderül az jó-e) Nézzetek élőadat olvasást, mert ha nem értéken kívüli tartományt mutat a légtömegmérő akkor nem ad hibakódot.
Én egyben cserélném a 2 termosztátot ha már megbontod a hűtőrendszert. (nem kerül sokkal többe)
Ma vettem a 320d-t, szintén 2000-es, és én is tapasztaltam ilyet, bár nem folyamatosan, csak néha.
Gázadásra néha nem történik semmi, visszaváltva sem, akár 3000 fölöttig sem, éppen hogy gyorsul vmit enyhe gázra, aztán egyszer csak elkezd húzni, és aztán már húz mindig mindenhol sokáig.
Aztán egyszer csak vmikor mondjuk fél-1 óra múlva egy gyorsításkor megint elfelejt menni, kis kínlódás, mint az előbb, aztán megint elmúlik.
És nekem sem áll be középre a vízhőfok mutatója még hosszú úton sem, illetve ingadozik menet közbe elég sokat.
Szintén EGR/turbo vákuumcsövek, ill. cseréljek termosztátokat a hűtőkörben?
Emellett azt vettem észre, hogy amikor bekapcsolom az első ablak fűtését, akkor csak a kinti levegőt fújja az ablakra a klíma, és nem meleget.
Viszont ha felveszem a belső fűtést, akkor az fűt rendesen. Ez is a termosztátok miatt lenne?