Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. május 18. szerda, 14:02


Hali!
M3 E46 ültetőrugó jó lehet a sima Sedan alá?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. április 11. hétfő, 17:10


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali megint!
Most ajánlottak egy 35/40mm-es ültetőt! Ez nem teszi le nagyon a seggét!? Valakinek nincs esetleg képe róla, hogy 18-as keréknél hogy néz ki?
Köszi!


nem jó választás. azonos mértékű első/hátsó ültetés esetén is úgy néz ki, mintha a fara jobban ülne. valóban nem. nekem e/h -35mm az ültetés, olyan mintha hátulja lentebb lenne. ám az emelési pontoknák látszik, hogy az eleje lentebb van. mióta meg van kerékcserénél, csápos emelőnél mindig így van. őszintén szólva még nem méregettem centivel.
illetve ültető szettek vagy egyformák, vagy mindig az eleje ültet többet. tehát BMW-hez létezik 60/40 szett. pl. E36 esetében is szívesen alkalmazzák ezt a variációt, amolyan rakéta formát adni. no meg persze aki jászani szeret az autóval, jobb ha az orra lefelé áll.
szóval vagy egyformát vegyél, vagy 35/20-at, mint korábban írtál. illetve a felni méret problémádra ez nem lesz jó hatással, mármint a 35/40.


Köszi!
Akkor marad a 35/20. És az FK márkárol vélemény!?


hát sokan kínaizzák. de konkrét tapaszatalatom nincs. volt akinek emelt az autón


Az jó!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. április 11. hétfő, 15:33


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali megint!
Most ajánlottak egy 35/40mm-es ültetőt! Ez nem teszi le nagyon a seggét!? Valakinek nincs esetleg képe róla, hogy 18-as keréknél hogy néz ki?
Köszi!


nem jó választás. azonos mértékű első/hátsó ültetés esetén is úgy néz ki, mintha a fara jobban ülne. valóban nem. nekem e/h -35mm az ültetés, olyan mintha hátulja lentebb lenne. ám az emelési pontoknák látszik, hogy az eleje lentebb van. mióta meg van kerékcserénél, csápos emelőnél mindig így van. őszintén szólva még nem méregettem centivel.
illetve ültető szettek vagy egyformák, vagy mindig az eleje ültet többet. tehát BMW-hez létezik 60/40 szett. pl. E36 esetében is szívesen alkalmazzák ezt a variációt, amolyan rakéta formát adni. no meg persze aki jászani szeret az autóval, jobb ha az orra lefelé áll.
szóval vagy egyformát vegyél, vagy 35/20-at, mint korábban írtál. illetve a felni méret problémádra ez nem lesz jó hatással, mármint a 35/40.


Köszi!
Akkor marad a 35/20. És az FK márkárol vélemény!?


hát sokan kínaizzák. de konkrét tapaszatalatom nincs. volt akinek emelt az autón

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. április 11. hétfő, 15:08


YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali megint!
Most ajánlottak egy 35/40mm-es ültetőt! Ez nem teszi le nagyon a seggét!? Valakinek nincs esetleg képe róla, hogy 18-as keréknél hogy néz ki?
Köszi!


nem jó választás. azonos mértékű első/hátsó ültetés esetén is úgy néz ki, mintha a fara jobban ülne. valóban nem. nekem e/h -35mm az ültetés, olyan mintha hátulja lentebb lenne. ám az emelési pontoknák látszik, hogy az eleje lentebb van. mióta meg van kerékcserénél, csápos emelőnél mindig így van. őszintén szólva még nem méregettem centivel.
illetve ültető szettek vagy egyformák, vagy mindig az eleje ültet többet. tehát BMW-hez létezik 60/40 szett. pl. E36 esetében is szívesen alkalmazzák ezt a variációt, amolyan rakéta formát adni. no meg persze aki jászani szeret az autóval, jobb ha az orra lefelé áll.
szóval vagy egyformát vegyél, vagy 35/20-at, mint korábban írtál. illetve a felni méret problémádra ez nem lesz jó hatással, mármint a 35/40.


Köszi!
Akkor marad a 35/20. És az FK márkárol vélemény!?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. április 11. hétfő, 13:43


Pitykoo írta: Hali megint!
Most ajánlottak egy 35/40mm-es ültetőt! Ez nem teszi le nagyon a seggét!? Valakinek nincs esetleg képe róla, hogy 18-as keréknél hogy néz ki?
Köszi!


nem jó választás. azonos mértékű első/hátsó ültetés esetén is úgy néz ki, mintha a fara jobban ülne. valóban nem. nekem e/h -35mm az ültetés, olyan mintha hátulja lentebb lenne. ám az emelési pontoknák látszik, hogy az eleje lentebb van. mióta meg van kerékcserénél, csápos emelőnél mindig így van. őszintén szólva még nem méregettem centivel.
illetve ültető szettek vagy egyformák, vagy mindig az eleje ültet többet. tehát BMW-hez létezik 60/40 szett. pl. E36 esetében is szívesen alkalmazzák ezt a variációt, amolyan rakéta formát adni. no meg persze aki jászani szeret az autóval, jobb ha az orra lefelé áll.
szóval vagy egyformát vegyél, vagy 35/20-at, mint korábban írtál. illetve a felni méret problémádra ez nem lesz jó hatással, mármint a 35/40.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. április 11. hétfő, 10:12


Hali megint!
Most ajánlottak egy 35/40mm-es ültetőt! Ez nem teszi le nagyon a seggét!? Valakinek nincs esetleg képe róla, hogy 18-as keréknél hogy néz ki?
Köszi!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 17:27


Hali!
Ez a fajta ültetőrugó jó lehet?!
FK High Tec -35/20mm


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 12:22


SP_323i írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Felkerültek a nyári papucsok!
A következő a gondom.
Hátra R18 8 colos felnin 235/40-s gumi ment fel...
Amikor 4-n ülünk benne nagyobb huplinál beleér az ívbe!
Mi ilyenkor a megoldás?! Ültetőrugóval megoldódna?!
Előre is köszönöm!


milyen ET-ről beszélünk? milyen márkájú gumiról?
nekem 8"-on 245/40 R17 van ET40-es felnin. ha feltételezem, hogy a gumid valóban 235 és nem a szélesebb fajta, akkor neked a felnid ET30-as.
ugyanis ha áll az autó és meg van borítva, akkor nekem is beleér a perembe a gumi, de menet közben meg nem. ha neked úgy is beleér, akkor lehet még kisebb az ET, vagy a gumi 235 ellenére a szélesebb féle, pl Conti, Dunlop.
egy keményebb rugó segíthet, vagy egy kis futóműállítás.


Et 34. A gumi az pirelli..
Alap helyzetbe meg kanyarba nem er hozza csak mikor hirtelen felloki valami hupli vagy ilyesmi.
Akkor ultetoruggo kellene hozza!?
Es azokhoz muszaly a mubizonylat vagy nem lenyeg!?


Én a kerék terpesztésen állítanék egy picit. Annyira nem érhet bele, hogy azzal ne lehessen korrigálni. Az ültetéssel amúgy se változik az az ív, ami mentén a kerék elmozdul, mert azt a futómű bekötési pontjai határozzák meg. Max annyit érsz el vele, hogy keményebb lesz a rúgó és nem engedi annyira bemozogni a kereket, remélhetőleg annyira, hogy tényleg nem fog beérni a sárvédőbe.


Valoszinu akkor kap egy rugoszettet.
Majd utana elvalik!
Es a mubizonylattal mi a helyzet! Mennyire kell az!?


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 11:53


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Felkerültek a nyári papucsok!
A következő a gondom.
Hátra R18 8 colos felnin 235/40-s gumi ment fel...
Amikor 4-n ülünk benne nagyobb huplinál beleér az ívbe!
Mi ilyenkor a megoldás?! Ültetőrugóval megoldódna?!
Előre is köszönöm!


milyen ET-ről beszélünk? milyen márkájú gumiról?
nekem 8"-on 245/40 R17 van ET40-es felnin. ha feltételezem, hogy a gumid valóban 235 és nem a szélesebb fajta, akkor neked a felnid ET30-as.
ugyanis ha áll az autó és meg van borítva, akkor nekem is beleér a perembe a gumi, de menet közben meg nem. ha neked úgy is beleér, akkor lehet még kisebb az ET, vagy a gumi 235 ellenére a szélesebb féle, pl Conti, Dunlop.
egy keményebb rugó segíthet, vagy egy kis futóműállítás.


Et 34. A gumi az pirelli..
Alap helyzetbe meg kanyarba nem er hozza csak mikor hirtelen felloki valami hupli vagy ilyesmi.
Akkor ultetoruggo kellene hozza!?
Es azokhoz muszaly a mubizonylat vagy nem lenyeg!?


Én a kerék terpesztésen állítanék egy picit. Annyira nem érhet bele, hogy azzal ne lehessen korrigálni. Az ültetéssel amúgy se változik az az ív, ami mentén a kerék elmozdul, mert azt a futómű bekötési pontjai határozzák meg. Max annyit érsz el vele, hogy keményebb lesz a rúgó és nem engedi annyira bemozogni a kereket, remélhetőleg annyira, hogy tényleg nem fog beérni a sárvédőbe.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 11:14


YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Felkerültek a nyári papucsok!
A következő a gondom.
Hátra R18 8 colos felnin 235/40-s gumi ment fel...
Amikor 4-n ülünk benne nagyobb huplinál beleér az ívbe!
Mi ilyenkor a megoldás?! Ültetőrugóval megoldódna?!
Előre is köszönöm!


milyen ET-ről beszélünk? milyen márkájú gumiról?
nekem 8"-on 245/40 R17 van ET40-es felnin. ha feltételezem, hogy a gumid valóban 235 és nem a szélesebb fajta, akkor neked a felnid ET30-as.
ugyanis ha áll az autó és meg van borítva, akkor nekem is beleér a perembe a gumi, de menet közben meg nem. ha neked úgy is beleér, akkor lehet még kisebb az ET, vagy a gumi 235 ellenére a szélesebb féle, pl Conti, Dunlop.
egy keményebb rugó segíthet, vagy egy kis futóműállítás.


Et 34. A gumi az pirelli..
Alap helyzetbe meg kanyarba nem er hozza csak mikor hirtelen felloki valami hupli vagy ilyesmi.
Akkor ultetoruggo kellene hozza!?
Es azokhoz muszaly a mubizonylat vagy nem lenyeg!?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. április 06. szerda, 21:06


Pitykoo írta: Hali!
Felkerültek a nyári papucsok!
A következő a gondom.
Hátra R18 8 colos felnin 235/40-s gumi ment fel...
Amikor 4-n ülünk benne nagyobb huplinál beleér az ívbe!
Mi ilyenkor a megoldás?! Ültetőrugóval megoldódna?!
Előre is köszönöm!


milyen ET-ről beszélünk? milyen márkájú gumiról?
nekem 8"-on 245/40 R17 van ET40-es felnin. ha feltételezem, hogy a gumid valóban 235 és nem a szélesebb fajta, akkor neked a felnid ET30-as.
ugyanis ha áll az autó és meg van borítva, akkor nekem is beleér a perembe a gumi, de menet közben meg nem. ha neked úgy is beleér, akkor lehet még kisebb az ET, vagy a gumi 235 ellenére a szélesebb féle, pl Conti, Dunlop.
egy keményebb rugó segíthet, vagy egy kis futóműállítás.


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. április 06. szerda, 19:25


Hali!
Felkerültek a nyári papucsok!
A következő a gondom.
Hátra R18 8 colos felnin 235/40-s gumi ment fel...
Amikor 4-n ülünk benne nagyobb huplinál beleér az ívbe!
Mi ilyenkor a megoldás?! Ültetőrugóval megoldódna?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. március 05. szombat, 16:59


szotakdavid írta:
csatis1 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mennyire van értelme vagy mennyire érdemes ültetés céljából vágni a rugóból?! Mi lehet az előnye avagy hátránya ha van?!
A következő miatt kérdezem. Én ahol járok vele sajna elég hosszú részen (napi 10km) elég rossz az út. A mostani rugókeménységgel is eléggé rázza zörgeti a kocsit! Viszont ha veszek alá ültettet az ugye még keményebb lesz és félek, hogy jobban szétrázza a kocsit!
Viszont ha maradna a mostani keménység csak alacsonyabbá téve akkor megúszhatnám.
Szerintetek érdemes ezt megjátszani vagy hagyjam...
Köszi!


Hagyd!


Rövid,tömör válasz. Tetszik


Aham... értem!
Tud valaki olyan ültetőrugót ami jó lenne nekem előre,ami még ésszerű határok között van?!
R18 225/45-ös gumival 8 col.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. március 04. péntek, 20:30


csatis1 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mennyire van értelme vagy mennyire érdemes ültetés céljából vágni a rugóból?! Mi lehet az előnye avagy hátránya ha van?!
A következő miatt kérdezem. Én ahol járok vele sajna elég hosszú részen (napi 10km) elég rossz az út. A mostani rugókeménységgel is eléggé rázza zörgeti a kocsit! Viszont ha veszek alá ültettet az ugye még keményebb lesz és félek, hogy jobban szétrázza a kocsit!
Viszont ha maradna a mostani keménység csak alacsonyabbá téve akkor megúszhatnám.
Szerintetek érdemes ezt megjátszani vagy hagyjam...
Köszi!


Hagyd!


Rövid,tömör válasz. Tetszik

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2016. március 04. péntek, 18:38


Pitykoo írta: Hali!
Mennyire van értelme vagy mennyire érdemes ültetés céljából vágni a rugóból?! Mi lehet az előnye avagy hátránya ha van?!
A következő miatt kérdezem. Én ahol járok vele sajna elég hosszú részen (napi 10km) elég rossz az út. A mostani rugókeménységgel is eléggé rázza zörgeti a kocsit! Viszont ha veszek alá ültettet az ugye még keményebb lesz és félek, hogy jobban szétrázza a kocsit!
Viszont ha maradna a mostani keménység csak alacsonyabbá téve akkor megúszhatnám.
Szerintetek érdemes ezt megjátszani vagy hagyjam...
Köszi!


Hagyd!