- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320i
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2016. május 18. szerda, 14:02
Hali!
M3 E46 ültetőrugó jó lehet a sima Sedan alá?!
Előre is köszönöm!
Elküldve: 2016. május 18. szerda, 14:02
Elküldve: 2016. április 11. hétfő, 17:10
YELLOW írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali megint!
Most ajánlottak egy 35/40mm-es ültetőt! Ez nem teszi le nagyon a seggét!? Valakinek nincs esetleg képe róla, hogy 18-as keréknél hogy néz ki?
Köszi!
nem jó választás. azonos mértékű első/hátsó ültetés esetén is úgy néz ki, mintha a fara jobban ülne. valóban nem. nekem e/h -35mm az ültetés, olyan mintha hátulja lentebb lenne. ám az emelési pontoknák látszik, hogy az eleje lentebb van. mióta meg van kerékcserénél, csápos emelőnél mindig így van. őszintén szólva még nem méregettem centivel.
illetve ültető szettek vagy egyformák, vagy mindig az eleje ültet többet. tehát BMW-hez létezik 60/40 szett. pl. E36 esetében is szívesen alkalmazzák ezt a variációt, amolyan rakéta formát adni. no meg persze aki jászani szeret az autóval, jobb ha az orra lefelé áll.
szóval vagy egyformát vegyél, vagy 35/20-at, mint korábban írtál. illetve a felni méret problémádra ez nem lesz jó hatással, mármint a 35/40.
Köszi!
Akkor marad a 35/20. És az FK márkárol vélemény!?
hát sokan kínaizzák. de konkrét tapaszatalatom nincs. volt akinek emelt az autón
Elküldve: 2016. április 11. hétfő, 15:33
Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali megint!
Most ajánlottak egy 35/40mm-es ültetőt! Ez nem teszi le nagyon a seggét!? Valakinek nincs esetleg képe róla, hogy 18-as keréknél hogy néz ki?
Köszi!
nem jó választás. azonos mértékű első/hátsó ültetés esetén is úgy néz ki, mintha a fara jobban ülne. valóban nem. nekem e/h -35mm az ültetés, olyan mintha hátulja lentebb lenne. ám az emelési pontoknák látszik, hogy az eleje lentebb van. mióta meg van kerékcserénél, csápos emelőnél mindig így van. őszintén szólva még nem méregettem centivel.
illetve ültető szettek vagy egyformák, vagy mindig az eleje ültet többet. tehát BMW-hez létezik 60/40 szett. pl. E36 esetében is szívesen alkalmazzák ezt a variációt, amolyan rakéta formát adni. no meg persze aki jászani szeret az autóval, jobb ha az orra lefelé áll.
szóval vagy egyformát vegyél, vagy 35/20-at, mint korábban írtál. illetve a felni méret problémádra ez nem lesz jó hatással, mármint a 35/40.
Köszi!
Akkor marad a 35/20. És az FK márkárol vélemény!?
Elküldve: 2016. április 11. hétfő, 15:08
YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali megint!
Most ajánlottak egy 35/40mm-es ültetőt! Ez nem teszi le nagyon a seggét!? Valakinek nincs esetleg képe róla, hogy 18-as keréknél hogy néz ki?
Köszi!
nem jó választás. azonos mértékű első/hátsó ültetés esetén is úgy néz ki, mintha a fara jobban ülne. valóban nem. nekem e/h -35mm az ültetés, olyan mintha hátulja lentebb lenne. ám az emelési pontoknák látszik, hogy az eleje lentebb van. mióta meg van kerékcserénél, csápos emelőnél mindig így van. őszintén szólva még nem méregettem centivel.
illetve ültető szettek vagy egyformák, vagy mindig az eleje ültet többet. tehát BMW-hez létezik 60/40 szett. pl. E36 esetében is szívesen alkalmazzák ezt a variációt, amolyan rakéta formát adni. no meg persze aki jászani szeret az autóval, jobb ha az orra lefelé áll.
szóval vagy egyformát vegyél, vagy 35/20-at, mint korábban írtál. illetve a felni méret problémádra ez nem lesz jó hatással, mármint a 35/40.
Elküldve: 2016. április 11. hétfő, 13:43
Pitykoo írta: Hali megint!
Most ajánlottak egy 35/40mm-es ültetőt! Ez nem teszi le nagyon a seggét!? Valakinek nincs esetleg képe róla, hogy 18-as keréknél hogy néz ki?
Köszi!
Elküldve: 2016. április 11. hétfő, 10:12
Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 17:27
Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 12:22
SP_323i írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali!
Felkerültek a nyári papucsok!
A következő a gondom.
Hátra R18 8 colos felnin 235/40-s gumi ment fel...
Amikor 4-n ülünk benne nagyobb huplinál beleér az ívbe!
Mi ilyenkor a megoldás?! Ültetőrugóval megoldódna?!
Előre is köszönöm!
milyen ET-ről beszélünk? milyen márkájú gumiról?
nekem 8"-on 245/40 R17 van ET40-es felnin. ha feltételezem, hogy a gumid valóban 235 és nem a szélesebb fajta, akkor neked a felnid ET30-as.
ugyanis ha áll az autó és meg van borítva, akkor nekem is beleér a perembe a gumi, de menet közben meg nem. ha neked úgy is beleér, akkor lehet még kisebb az ET, vagy a gumi 235 ellenére a szélesebb féle, pl Conti, Dunlop.
egy keményebb rugó segíthet, vagy egy kis futóműállítás.
Et 34. A gumi az pirelli..
Alap helyzetbe meg kanyarba nem er hozza csak mikor hirtelen felloki valami hupli vagy ilyesmi.
Akkor ultetoruggo kellene hozza!?
Es azokhoz muszaly a mubizonylat vagy nem lenyeg!?
Én a kerék terpesztésen állítanék egy picit. Annyira nem érhet bele, hogy azzal ne lehessen korrigálni. Az ültetéssel amúgy se változik az az ív, ami mentén a kerék elmozdul, mert azt a futómű bekötési pontjai határozzák meg. Max annyit érsz el vele, hogy keményebb lesz a rúgó és nem engedi annyira bemozogni a kereket, remélhetőleg annyira, hogy tényleg nem fog beérni a sárvédőbe.
Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 11:53
Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali!
Felkerültek a nyári papucsok!
A következő a gondom.
Hátra R18 8 colos felnin 235/40-s gumi ment fel...
Amikor 4-n ülünk benne nagyobb huplinál beleér az ívbe!
Mi ilyenkor a megoldás?! Ültetőrugóval megoldódna?!
Előre is köszönöm!
milyen ET-ről beszélünk? milyen márkájú gumiról?
nekem 8"-on 245/40 R17 van ET40-es felnin. ha feltételezem, hogy a gumid valóban 235 és nem a szélesebb fajta, akkor neked a felnid ET30-as.
ugyanis ha áll az autó és meg van borítva, akkor nekem is beleér a perembe a gumi, de menet közben meg nem. ha neked úgy is beleér, akkor lehet még kisebb az ET, vagy a gumi 235 ellenére a szélesebb féle, pl Conti, Dunlop.
egy keményebb rugó segíthet, vagy egy kis futóműállítás.
Et 34. A gumi az pirelli..
Alap helyzetbe meg kanyarba nem er hozza csak mikor hirtelen felloki valami hupli vagy ilyesmi.
Akkor ultetoruggo kellene hozza!?
Es azokhoz muszaly a mubizonylat vagy nem lenyeg!?
Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 11:14
YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali!
Felkerültek a nyári papucsok!
A következő a gondom.
Hátra R18 8 colos felnin 235/40-s gumi ment fel...
Amikor 4-n ülünk benne nagyobb huplinál beleér az ívbe!
Mi ilyenkor a megoldás?! Ültetőrugóval megoldódna?!
Előre is köszönöm!
milyen ET-ről beszélünk? milyen márkájú gumiról?
nekem 8"-on 245/40 R17 van ET40-es felnin. ha feltételezem, hogy a gumid valóban 235 és nem a szélesebb fajta, akkor neked a felnid ET30-as.
ugyanis ha áll az autó és meg van borítva, akkor nekem is beleér a perembe a gumi, de menet közben meg nem. ha neked úgy is beleér, akkor lehet még kisebb az ET, vagy a gumi 235 ellenére a szélesebb féle, pl Conti, Dunlop.
egy keményebb rugó segíthet, vagy egy kis futóműállítás.
Elküldve: 2016. április 06. szerda, 21:06
Pitykoo írta: Hali!
Felkerültek a nyári papucsok!
A következő a gondom.
Hátra R18 8 colos felnin 235/40-s gumi ment fel...
Amikor 4-n ülünk benne nagyobb huplinál beleér az ívbe!
Mi ilyenkor a megoldás?! Ültetőrugóval megoldódna?!
Előre is köszönöm!
Elküldve: 2016. április 06. szerda, 19:25
Elküldve: 2016. március 05. szombat, 16:59
szotakdavid írta:csatis1 írta:Pitykoo írta: Hali!
Mennyire van értelme vagy mennyire érdemes ültetés céljából vágni a rugóból?! Mi lehet az előnye avagy hátránya ha van?!
A következő miatt kérdezem. Én ahol járok vele sajna elég hosszú részen (napi 10km) elég rossz az út. A mostani rugókeménységgel is eléggé rázza zörgeti a kocsit! Viszont ha veszek alá ültettet az ugye még keményebb lesz és félek, hogy jobban szétrázza a kocsit!
Viszont ha maradna a mostani keménység csak alacsonyabbá téve akkor megúszhatnám.
Szerintetek érdemes ezt megjátszani vagy hagyjam...
Köszi!
Hagyd!
Rövid,tömör válasz. Tetszik
Elküldve: 2016. március 04. péntek, 20:30
csatis1 írta:Pitykoo írta: Hali!
Mennyire van értelme vagy mennyire érdemes ültetés céljából vágni a rugóból?! Mi lehet az előnye avagy hátránya ha van?!
A következő miatt kérdezem. Én ahol járok vele sajna elég hosszú részen (napi 10km) elég rossz az út. A mostani rugókeménységgel is eléggé rázza zörgeti a kocsit! Viszont ha veszek alá ültettet az ugye még keményebb lesz és félek, hogy jobban szétrázza a kocsit!
Viszont ha maradna a mostani keménység csak alacsonyabbá téve akkor megúszhatnám.
Szerintetek érdemes ezt megjátszani vagy hagyjam...
Köszi!
Hagyd!
Elküldve: 2016. március 04. péntek, 18:38
Pitykoo írta: Hali!
Mennyire van értelme vagy mennyire érdemes ültetés céljából vágni a rugóból?! Mi lehet az előnye avagy hátránya ha van?!
A következő miatt kérdezem. Én ahol járok vele sajna elég hosszú részen (napi 10km) elég rossz az út. A mostani rugókeménységgel is eléggé rázza zörgeti a kocsit! Viszont ha veszek alá ültettet az ugye még keményebb lesz és félek, hogy jobban szétrázza a kocsit!
Viszont ha maradna a mostani keménység csak alacsonyabbá téve akkor megúszhatnám.
Szerintetek érdemes ezt megjátszani vagy hagyjam...
Köszi!